Eğitim Bilgileri
2009 - 2015
2009 - 2015Doktora
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye
2007 - 2009
2007 - 2009Yüksek Lisans
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye
2003 - 2007
2003 - 2007Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim/Sınıf Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
İlkokul dördüncü sınıf Türkçe dersinde kültürel değerler ve eğitimi: Bir durum çalışması
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı/Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalı
2009
2009Yüksek Lisans
Yazma etkinliklerinin ilköğretim I. kademe öğrencilerinin matematik başarılarına ve tutumlarına etkisi
Pamukkale Üniversitesi, Sosyal Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
Sınıf Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2018 - 2022
2018 - 2022Dr. Öğr. Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2016 - 2018
2016 - 2018Yrd. Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2011 - 2016
2011 - 2016Araştırma Görevlisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim/Sınıf Öğretmenliği
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2013 - 2020
2013 - 2020Farabi Programı Bölüm Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2018 - 2018
2018 - 2018Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2016 - 2018
2016 - 2018Bölüm Başkan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora
Okuma Yazma Öğretiminde Çağdaş Yaklaşımlar
Uzmanlık Alan Dersi
Türk Eğitim Sisteminde İlköğretim
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Uzmanlık Alan Dersi
Tez Yönetimi
İlköğretimde Türkçe Öğretimi
Dünyada ve Türkiye'de İlköğretim
Lisans
Lisans
Topluma Hizmet Uygulamaları
Türkçe Öğretimi
Öğretmenlik Uygulaması 2
İlk Okuma Yazma Öğretimi
İlkokul Ders Kitapları İncelemesi
Öğretmenlik Uygulaması II
Türkçe Öğretimi
Topluma Hizmet Uygulamaları
Öğretmenlik Uygulaması 1
İlk Okuma Yazma Öğretimi
İlk Okuma Yazma Öğretimi
Öğretmenlik Uygulaması II
Türkçe Öğretimi
Etkili İletişim
Öğretmenlik Uygulaması I
Türkçe Öğretimi
Etkili İletişim
Topluma Hizmet Uygulamaları
Öğretmenlik Uygulaması II
İlk Okuma Yazma Öğretimi
Topluma Hizmet Uygulamaları
Öğretmenlik Uygulaması I
Türkçe Öğretimi
İlkokuma ve Yazma Öğretimi
İlkokuma Yazma Öğretimi
Öğretmenlik Uygulaması I
Etkili İletişim
Drama
Öğretmenlik Uygulaması I
Topluma Hizmet Uygulamaları
Türkçe Öğretimi
İlkokuma Yazma Öğretimi
Öğretmenlik Uygulaması II
Okul Deneyimi
Drama
Materyal Geliştirme
Öğretmenlik Uygulaması I
İlkokuma ve Yazma Öğretimi
Türkçe Öğretimi
Drama
Güzel Yazı Teknikleri
Öğretmenlik Uygulaması II
Öğretmenlik Uygulaması II
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Türkçe Öğretimi
Güzel Yazı Teknikleri
Drama
Topluma Hizmet Uygulamaları
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Drama
Eğitim Bilimine Giriş
Topluma Hizmet Uygulamaları
Eğitim Bilimine Giriş
Lisans Çift Anadal
Lisans Çift Anadal
İlköğretimde Türkçe Öğretimi
Uzmanlık Alan Dersi
Uzmanlık Alan Dersi
Tez Yönetimi
Tez Yönetimi
İlköğretimde Türkçe Öğretimi
Tez Yönetimi
Uzmanlık Alan Dersi
Dünyada ve Türkiye'de İlköğretim
Uzmanlık Alan Dersi
Dünyada ve Türkiye’de İlköğretim
Tez Yönetimi
İlköğretimde Türkçe Öğretimi
İlköğretimde Öğrenme ve Öğretme Süreçleri
Dünyada ve Türkiye’de İlköğretim
İlköğretimde Türkçe Öğretimi
Dünyada ve Türkiye’de İlköğretim
İlköğretimde Türkçe Öğretimi
İlköğretimde Türkçe Öğretimi
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
İlkokul öğrencilerinin yazma hatalarının düzeltilmesi: Bir eylem araştırması
Kasa Ayten B. (Danışman)
S.EKMEKCİ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Covid-19 pandemi dönemi başlangıcında 1. sınıfta olan öğrencilerin bu süreçlerinin ve 2. sınıfa hazırbulunuşluklarının değerlendirilmesi
Kasa B. (Danışman)
M.KOÇOĞLU(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Covid-19 pandemi döneminde ilk okuma yazma sürecine ilişkin öğretmen ve veli görüşleri
Kasa B. (Danışman)
M.ERCAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sınıf Öğretmenlerinin Yabancı Uyruklu Öğrencilere Yönelik Tutumları İle Kültürlerarası Duyarlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki
Kasa B. (Danışman)
İ.KÖSE(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İlkokul Dördüncü Sınıfta Dijital Öykü Yöntemiyle Değerler Eğitimi
Kasa B. (Danışman)
C.POLATER(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme beceri düzeyleri ile okuduğunu anlama başarı durumları arasındaki ilişki
Kasa B. (Danışman)
M.SONGÜL(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (10)
2025
20251. Kahramanmaraş Merkezli Depremler Sonrası Öğrencilerin Okula Uyum Sürecine Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Karakuzu M., KASA AYTEN B.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.835-859, 2025 (TRDizin)
2025
20252. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Kaygısı ve Yazmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
KAKUŞ S., AYTEN B. K.
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.66-87, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
20243. Ses Temelli Cümle Yöntemi Üzerine Yapılmış Olan Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi
Ceylan A., KASA AYTEN B.
Education V2 , cilt.1, sa.1, ss.23-39, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20234. The Effect of Verbal Intelligence Games on 2nd Grade Primary School Students’ Verbal-Linguistic Intelligence Areas and the Turkish Course Attitudes
COŞANAY G., KASA AYTEN B.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.1793-1809, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20225. İlkokul öğrencilerinin yazma hatalarının düzeltilmesi: Bir eylem araştırması
EKMEKCİ S., KASA AYTEN B.
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , sa.31, ss.227-255, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20226. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DERSİNDEKİ KONUŞMA HATALARININ İNCELENMESİ
Hatipoğlu B., KASA AYTEN B.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.42, ss.183-202, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20227. Covid-19 Pandemi Dönemi Başlangıcında 1. Sınıfta Olan Öğrencilerin Bu Süreçlerinin ve 2. Sınıfa Hazırbulunuşluklarının Değerlendirilmesi
KOÇOĞLU M., KASA AYTEN B.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.225-260, 2022 (TRDizin)
2022
20228. Analyzing Teacher and Parent Views on the First Literacy Process During the Covid-19 Pandemic
KASA AYTEN B., Ercan M.
International Journal of Progressive Education
, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20219. Covid-19 Pandemi Döneminde İlkokul 1. ve 2. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Hatalarının Belirlenmesi
KASA AYTEN B., EKMEKCİ S.
Turkish Studies - Language and Literature
, cilt.16, sa.3, ss.1787-1810, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Kültürel Değerler
KASA AYTEN B.
OPUS–Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.18, sa.40, ss.2168-2190, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202111. Türkçe Dersinde Konuşma Eğitimine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
KASA AYTEN B., Hatipoğlu B.
Tarih Okulu Dergisi , sa.53, ss.2467-2495, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202112. İlkokul 4. Sınıf Türkçe Ders Kitabında Yer Alan Yazma Etkinliklerinin İncelenmesi
KASA AYTEN B., Ercan M.
Ana Dili Eğitimi Dergisi , cilt.9, sa.3, ss.833-853, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202113. Analysis of Classroom Teachers' Knowledge on Technological Pedagogical Field
KASA AYTEN B.
ITEJ - International Technology and Education Journal , cilt.5, sa.1, ss.61-82, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202114. Values Education Using the Digital Storytelling Method in Fourth Grade Primary School Students
KASA AYTEN B., POLATER C.
International Journal of Education & Literacy Studies , cilt.9, sa.2, ss.66-78, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. Problems Experienced in the Literacy Teaching Process by Foreign Students in the First Grade of Primary School
KASA AYTEN B., ATEŞ A.
International Journal of Educational Methodology
, cilt.7, sa.2, ss.319-334, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202016. Sınıf Öğretmenlerinin Yabancı Uyruklu Öğrencilere Yönelik Tutumları ile Kültürlerarası Duyarlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki
KASA AYTEN B., Köse İ.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.7, sa.14, ss.56-78, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201917. İlkokul Dördüncü Sınıf Türkçe Dersinde Kültürel Değerler ve Eğitimi: Bir Durum Çalışması
KASA AYTEN B., GÜLTEKİN M.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.39, sa.3, ss.1735-1773, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201818. İlkokullar için Kısaltılmış Okul İklimi Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
SÖZER M. A., YILMAZ F., KASA AYTEN B.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.5, sa.9, ss.32-50, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
201619. Gender in primary school Turkish textbooks
Kasa B., Şahan B.
International Journal of Human Sciences , cilt.13, sa.3, ss.4152-4167, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201620. Pros and Cons Compulsory 12 Year Education Reform in Turkey
Kasa B., Ersöz Y.
SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.36, sa.2, ss.1-10, 2016 (SSCI)
2015
201521. Sınıf öğretmeni adaylarının görüşlerine göre değerlerin ulusal ve evrensel olarak sınıflandırılması
Şefik Y., Kasa B., Gürdoğan Bayır Ö.
Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , cilt.10, sa.3, ss.581-600, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201522. School principals and teachers views on reasons for the decrease of success in Turkish university entrance exams Case of Malatya
TEMLİ DURMUŞ Y., KASA B.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi - Journal of Educational Sciences Research , cilt.5, sa.1, ss.165-190, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Ses Temelli Cümle Yöntemi Üzerine Yapılmış Olan Lisansüstü Çalışmaların Sistematik Olarak İncelenmesi
Ceylan A., KASA AYTEN B.
22. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.360-361, (Özet Bildiri)
2024
20242. Kerkük'te Türkçe Öğretimine Yönelik İhtiyaç Analizi: Swot Analizi
KASA AYTEN B., KARABEY M.
16. Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2024, ss.217, (Özet Bildiri)
2024
20243. İki Dilli Türkmen Ailelerin Türkçe Dil Profilleri: Kerkük Örneği
KARABEY M., KASA AYTEN B.
2. Uluslararası MİRAS DİL VE YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 21 Eylül - 22 Aralık 2024, (Özet Bildiri)
2024
20244. Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Matematik Dersi Öğrenme Alanlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ASLAN Ç., KASA AYTEN B.
International Education Congress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.1544-1547, (Özet Bildiri)
2023
20235. Türkiye Maarif Vakfı İlkokul Türkçe Ders Kitaplarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
KARABEY M., KASA AYTEN B.
15. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20236. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde E-Kitap Uygulamalarının İşlevselliği: TRT Çocuk Kitaplık Örneği
KARABEY M., KASA AYTEN B.
International Symposium on Teaching Turkish as a Heritage and Foreign Language, Brüksel, Belçika, 26 - 27 Eylül 2023, ss.96, (Özet Bildiri)
2023
20237. Depremi Yaşayan İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Çizdikleri Resimler ve Bu Resimlere Yönelik Sözel Dışavurumları Yoluyla Deprem Algılarının İncelenmesi
ÖZDEMİR F., KASA AYTEN B.
International Education Congress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.1248-1250, (Özet Bildiri)
2022
20228. İlkokul Öğrencilerinin Yazma Hatalarının Düzeltilmesi: Bir Eylem Araştırması
EKMEKCİ S., KASA AYTEN B.
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2021
20219. DİL BECERİLERİNE YÖNELİK SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ALANINDA HAZIRLANAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ (2013-2021)
KASA AYTEN B., EKMEKCİ S., KISAK Z., ORHAN M.
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
2020
202010. Sınıf Öğretmenlerinin Yabancı Uyruklu Öğrencilere Yönelik Tutumları ile Kültürlerarası DuyarlılıkDüzeyleri Arasındaki İlişki
KASA AYTEN B., Köse İ.
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu’, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020, cilt.1, ss.127-128, (Özet Bildiri)
2019
201911. İlkokul Dördüncü Sınıfta Dijital Öykü Yöntemiyle Değerler Eğitimi
POLATER C., KASA AYTEN B.
2. Uluslararası Temel Eğitim Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201912. Sınıf Öğretmenlerinin Değerler Eğitimine İlişkin Görüşleri
POLATER C., KASA AYTEN B.
XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.30, (Özet Bildiri)
2018
201813. İlkokul Birinci Sınıfta Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin İlk Okuma Yazma Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar
ATEŞ A., KASA AYTEN B.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.90-91, (Özet Bildiri)
2018
201814. İLK OKUL BİRİNCİ SINIFTA ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN İLK OKUMA YAZMA SÜRECİNDE YAŞADIKLARI SORUNLAR
ATEŞ A., KASA AYTEN B.
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Nisan 2018, ss.90-91, (Özet Bildiri)
2018
201815. Ses Gruplarının Değişmesinin İlk Okuma Yazma Sürecine Etkisi
KASA AYTEN B., Köse İ.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 04 Nisan 2018, ss.92-93, (Özet Bildiri)
2017
201716. İlkokul Türkçe ders kitaplarında kültürel değerler
KASA B.
9. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201717. Erken çocukluk döneminde erken okuryazarlık farkındalığı ölçeğinin geliştirilmesi
DURAN M., KASA B.
9. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201718. Öğretme Motivasyonu Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOĞAN B., KASA B.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. İlkokul Dördüncü Sınıf Türkçe DersindeKültürel Değerler Ve Eğitimi: Bir Durum Çalışması
KASA B., GÜLTEKİN M.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201620. 100 Temel Eserde Toplumsal Cinsiyet
ŞAHAN B., KASA B.
Uluslararası Türkçe Kongresi, Saraybosna, Bosna-Hersek, 23 - 27 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201621. Türkçe ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Konuşmaya Yönelik Öz Yeterlik Algısı ile Öğretme Motivasyonu ÜzerindeKonuşma Kaygısının Aracı Etkisi
KASA B., DOĞAN B.
Uluslararası Türkçe Kongresi, Saraybosna, Bosna-Hersek, 23 - 27 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201622. İlkokul Öğrencilerine Yönelik Kısaltılmış Okul İklimi Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması
YILMAZ F., KASA B.
15. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201623. Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre Kültürel Değer Algısı
KASA B., GÜRDOĞAN BAYIR Ö.
15. Uluslararası Katılımlı Sınf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201624. İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Toplumsal Cinsiyet
KASA B., ŞAHAN B.
15. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2013
201325. Sınıf öğretmeni adaylarının uygulanmakta olan 4 4 4 eğitim sistemine yönelik görüşleri
KASA AYTEN B., ERSÖZ Y.
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
2013
201326. Views of Classroom Teachers Regarding to the Responsibility Value
YAŞAR Ş., KASA AYTEN B.
5. World Conference on Educational Sciences, Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
2012
201227. Sınıf Öğretmeni Adaylarının 4+4+4 Eğitim Sistemine Yönelik Görüşleri
Gürbüztürk O., Kasa Ayten B., Ersöz Y.
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.115-116, (Özet Bildiri)
2012
201228. Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Değerler Eğitimine İlişkin Görüşleri
YAŞAR Ş., KASA AYTEN B.
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201229. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmeni Kavramına İlişkin Metaforları
ARIBAŞ S., KASA AYTEN B.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
201230. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlerin Ulusal ve Evrensel Olarak Sınıflandırılması
YAŞAR Ş., KASA AYTEN B., GÜRDOĞAN BAYIR Ö.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2011
201131. Türkiye de Değerler Eğitimi Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
YAŞAR Ş., KASA AYTEN B.
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201132. Anne babaların değerler eğitimine ilişkin görüşleri
YAŞAR Ş., KASA AYTEN B.
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2011
201133. İlköğretim öğretmenlerinin öğretmenlik mesleği genel yeterlikleri alanlarındaki hizmetiçi eğitim gereksinimleri
HAKAN A. G., SAĞLAM M., YAŞAR Ş., GÜLTEKİN M., DEVECİ H., KÜRÜM YAPICIOĞLU D., et al.
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2008
200834. İlköğretim I Kademe Türkçe Derslerindeki Öğretmen Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
ÇELİK K., KASA AYTEN B., Candar İ. E.
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Türkçe Öğretiminde Sanal Gerçekliğin Kullanımı
KASA AYTEN B.
Dijital Çağda Türkçe Öğretimi, BAHŞİ NİYMET, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.119-134, 2024
2023
20232. Dil Bilgisi Öğretiminde Web 2.0 Araçlarının Kullanımı
KASA AYTEN B., DOĞAN KAHTALI B.
Teknolojik Yaklaşımlara Dayalı Türkçe Öğretimi, Serkan ASLAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.303-330, 2023
2023
20233. Birleştirilmiş Sınıflarda Eğitim Durumları
KASA AYTEN B.
İlkokullarda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Cihat Yaşaroğlu, Erdal Zengin, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.101-122, 2023
2023
20234. Dil bilgisi öğretiminde web 2.0 araçlarının kullanımı
KASA AYTEN B., DOĞAN KAHTALI B.
Teknolojik yaklaşımlara dayalı Türkçe öğretimi, Aslan Serkan, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.303-330, 2023
2023
20235. Yaratıcı Yazmada Dijital Hikâyelerin Kullanımı
KASA AYTEN B.
Kuramdan Uygulamaya Yaratıcı Yazma, Hatice GÜNEŞ, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.351-372, 2023
2022
20226. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE WEB 2.0 ARAÇLARININ KULLANIMI
KARABEY M., KASA AYTEN B.
TÜRKÇE ÖĞRETİMİ DERS KİTAPLARI VE TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ ÜZERİNE ARAŞTIRMALAR, YAĞMUR ŞAHİN, ESİN, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.107-156, 2022
2021
20217. Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Aşamaları
KASA AYTEN B.
Etkinlik Örnekleriyle İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Ruhan KARADAĞ YILMAZ, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.143-168, 2021
2021
20218. İLKOKULDA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ
KASA AYTEN B., ANILAN H.
İlkokulda Öğretim Öğretmen El Kitabı, İsa Korkmaz, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.71-105, 2021
2020
20209. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Beceri Düzeyleri ile Okuduğunu Anlama Başarı Durumları Arasındaki İlişki
Kasa Ayten B., Kıran M. S.
Türkçe Eğitimi ve Türk Edebiyatı Araştırmaları, Esin YAĞMUR ŞAHİN, Editör, Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.197-264, 2020
2019
201910. Türk Kültür ve Eğitim Tarihinde Değerler Eğitimi
KASA AYTEN B.
Karakter ve Değerler Eğitimi, Figen Ersoy, Perihan Ünüvar, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.307-322, 2019
2018
201811. Yazma Eğitimi
Kasa Ayten B.
Türkçe Öğretimi, Serdarhan Musa Taşkaya Ruhan Karadağ, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.105-124, 2018
2018
201812. Türkçe Öğretiminde Değer Eğitimi
Kasa Ayten B.
Türkçe Öğretimi, Serdarhan Musa Taşkaya Ruhan Karadağ, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.199-218, 2018
2015
201513. İlkokul döneminde değerlerin kapsamı
Kasa B.
Okul öncesi ve ilkokul döneminde değerler eğitimi, Yağan-Güder,Sevcan, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.109-120, 2015
2011
201114. İlköğretim öğretmenlerinin öğretmenlik mesleği genel yeterlikleri alanlarındaki hizmetiçi eğitim gereksinimleri
Hakan A. G., Sağlam M., Şefik Y., Gültekin M., Deveci H., Kürüm Yapıcıoğlu D., et al.
Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 2011
Desteklenen Projeler
2018 - 2020
2018 - 2020İlkokul Birinci Sınıfta Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin İlk Okuma Yazma Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KASA AYTEN B. (Yürütücü), ATEŞ A.
2011 - 2011
2011 - 2011Bilim Dünyasına Yolculuk" Yaz Bilim Kampı 2011
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Kasa B., Turan Güllaç E.(Yürütücü)
2010 - 2010
2010 - 2010Bilim Dünyasına Yolculuk Yaz Bilim Kampı 2010
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Kasa B., Turan Güllaç E.(Yürütücü)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mayıs 2022
Mayıs 2022TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2021
Aralık 2021İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2021
Eylül 2021TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2020
Mayıs 2020TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2020
Mayıs 2020ANEMON MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Aralık-2021
Aralık 2021Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İnönü Üniversitesi
Haziran-2021
Haziran 2021Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İnönü Üniversitesi
Aralık-2020
Aralık 2020Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- İnönü Üniversitesi
Haziran-2020
Haziran 2020