-
2024 - Devam Ediyor Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2018 - 2024 Dr. Öğr. Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2015 - 2018 Rehber Öğretmen (Psikolojik Danışman)
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI/ Cevat Çobanlı Ortaokulu, Rehber Öğretmen (Psikolojik Danışman)
-
2012 - 2015 Rehber Öğretmen (Psikolojik Danışman)
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI/ Muhittin Özmumcu ilköğretim Okulu, Rehber Öğretmen (Psikolojik Danışman)
-
1999 - 2012 Rehber Öğretmen (Psikolojik Danışman)
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI / 20 Mayıs Vakfı Turgut Özal Lisesi, Rehber Öğretmen (Psikolojik Danışman)
-
Doktora
Okulda Ruh Sağlığı
-
Lisans
Anne Baba Eğitimi (Güz Dönemi) (2 grup)
Bireyle PD Uygulaması 1 (Güz Dönemi)
Çocuk Psikolojisi (Güz Dönemi) (1 grup)
Okullarda RPD Uygulamaları 1 (Güz Dönemi)
Bireyle PD Uygulaması 1 (Güz Dönemi)
Anne Baba Eğitimi (Güz Dönemi) (3 grup)
Okullarda RPD Uygulamaları II
Karakter ve Değer Eğitimi
Bireyle PD Uygulaması 2 (Bahar Dönemi) (1 grup)
Okullarda RPD Uygulamaları 1 (Güz Dönemi) (1 grup)
Rehberlik (Bahar Dönemi) (2 grup)
Karakter ve Değer Eğitimi
Karakter ve Değer Eğitimi (Bahar Dönemi) (2 grup)
Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması II
Okullarda RPD Uygulamaları 2 (Bahar Dönemi) (1 grup)
Anne Baba Eğitimi
Okullarda RPD Uygulamaları 1 (Güz Dönemi) (1 grup)
Çocuk Psikolojisi
Bireyle PD Uygulaması 1 (Güz Dönemi) (2 grup)
Anne Baba Eğitimi (Güz Dönemi) (3 grup)
Okullarda RPD Uygulamaları I
Karakter ve Değer Eğitimi (Bahar Dönemi) (5 grup)
Çocuk Psikolojisi (Güz Dönemi) (1 grup)
Bireyle PD Uygulaması 2 (Bahar Dönemi) (1 grup)
Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması I
Rehberlik (Güz Dönemi) (1 grup)
Kurum Deneyimi (Bahar Dönemi) (2 grup)
Çocuk Psikolojisi (Güz) (1 grup)
Rehberlik
Eğitim Psikolojisi (Bahar Dönemi) (4 grup)
Bireysel Psikolojik Danışma Uygulamaları (Güz Dönemi) (2 grup)
Eğitim Psikolojisi (Güz Dönemi) (2 grup)
Eğitim Psikolojisi
Karakter ve Değer Eğitimi (Bahar Dönemi) (1 grup)
Okullarda RPD Uygulamaları 1 (Güz Dönemi)
Anne Baba Eğitimi (Güz Dönemi) (1 grup)
Karakter ve Değer Eğitimi (Bahar Dönemi) (4 grup)
Bireysel Psikolojik Danışma Uygulaması (Güz Dönemi) (2 grup)
Ana-Baba Eğitimi (Güz Dönemi) (4 grup)
Rehberlik (Güz Dönemi) (4 grup)
Eğitim Psikolojisi Bahar Dönemi (4 grup)
Kurum Deneyimi (Bahar Dönemi) (2 grup)
Eğitim Psikolojisi (Güz Dönemi) (3 grup)
Öğretmenlik Uygulaması II (Bahar Dönemi) (1 grup)
Eğitim Psikolojisi (Güz Dönemi) (1 grup)
Eğitim Psikolojisi (Bahar Dönemi) (13 grup)
Bireysel Psikolojik Danışma Uygulaması (Güz Dönemi) (1 Grup)
Bireysel Psikolojik Danışma Uygulamaları (Güz Dönemi) (3 grup)
Eğitim Psikolojisi (Bahar Dönemi) (5 grup)
Eğitim Psikolojisi (Bahar Dönemi) (4 grup)
Bireysel Psikolojik Danışma Uygulamaları (Güz Dönemi) (3 grup)
Bireysel Psikolojik Danışma Uygulamaları (Güz Dönemi) (3 grup)
-
Lisans Çift Anadal
Tez Yönetimi (Güz Dönemi)
Uzmanlık Alan Dersi (Güz Dönemi)
Yüksek Lisans Semineri (Bahar Dönemi)
Tez Yönetimi (Bahar Dönemi)
Yüksek Lisans Semineri (Güz Dönemi)
Tez Yönetimi (Güz Dönemi)
Uzmanlık Alan Dersi (Güz Dönemi)
Uzmanlık Alan Dersi (Bahar Dönemi)
Tez Yönetimi (Bahar)
Tez Yönetimi (Güz Dönemi)
Yüksek Lisans Seminer (Bahar Dönemi)
Uzmanlık Alan Dersi (Güz Dönemi)
Uzmanlık Alan Dersi (Bahar)
Uzmanlık Alan Dersi (Bahar)
Yüksek Lisans Semineri (Bahar Dönemi)
Uzmanlık Alan Dersi (Güz Dönemi)
Tez Yönetimi (Güz Dönemi)
Tez Yönetimi (Bahar)
Yüksek Lisans Semineri (Bahar)
Uzmanlık Alan Dersi (Bahar Dönemi)
Uzmanlık Alan Dersi (Güz Dönemi)
-
Lisans Yandal
Seminer (Güz Dönemi)
Uzmanlık Alan Dersi (Güz Dönemi)
Okulda Ruh Sağlığı (Güz Dönemi)
Uzmanlık Alan Dersi (Bahar)
Uzmanlık Alan Dersi (Güz Dönemi)
Okulda Ruh Sağlığı (Güz Dönemi)
-
Ebeveynleri boşanmış ergenlere yönelik grup müdahaleleri: Bir sistematik literatür taraması
Öztürk N. (Danışman)
-
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNDE İNTERNET BAĞIMLILIĞININ YALNIZLIK VE MUTLULUK İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
Öztürk N. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinde problemli internet kullanımı, sosyal görünüş kaygısı ve yalnızlık arasındaki ilişkinin incelenmesi
Öztürk N. (Danışman)
-
Okul psikolojik danışmanlarının stresle başa çıkma tarzlarının duygusal zeka ve öz şefkat ile ilişkisinin incelenmesi
Öztürk N. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinde COVID-19 korkusu ve umutsuzluk arasındaki ilişkide psikolojik sağlamlığın aracılık rolü
Öztürk N. (Danışman)
