Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 21

1. GÖRSEL SANATLAR DERSİ İÇİN YAPAY ZEKA KULLANIMI: DERS PLANI HAZIRLAMA ÖRNEĞİ

14. Uluslararası İstanbul Bilimsel Araştırmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Aralık 2024, ss.758-772, (Tam Metin Bildiri)

2. Çocuklar Gördüklerini mi Resmeder Yoksa Duyduklarını mı?

5.Uluslararası MultiDisipliner Çocuk Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

3. ÇOCUKLAR GÖRDÜKLERİNİ Mİ RESMEDER, DUYDUKLARINI MI?

5. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇOCUK ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 06 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

4. Bir Minder Daha Ekleyin! Yaratıcı Dramada ChatGPT Kullanımı Üzerine Bir İnceleme

31. ULUSLARARASI EĞİTİMDE YARATICI DRAMA KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2023, ss.26-27, (Özet Bildiri)

5. Öğretmen Adaylarının Eğitim Sistemindeki Sorunlara İlişkin Bakış Açılarını Yaratıcı Drama ile Anlamak

BÜYÜK ZAFERİN 100. YILI ANISINA 4. ULUSLARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2022, ss.469, (Özet Bildiri)

6. “Sevgili Öğrenciler” Sınıf Öğretmenleri İlk Temasta Ne Söyler?

4. ULUSLARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 24 - 27 Kasım 2022, ss.1, (Özet Bildiri)

7. Öğretmen Adaylarına 21. Yüzyıl Becerilerinin Yaratıcı Drama İle Kazandırılması

The 7th INCSOS International Congress of Social Sciences, Baku, Azerbaycan, 02 Haziran 2022, ss.67, (Özet Bildiri)

8. Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Hızı ve Anlama Düzeyine Eko (Yankılı) ve Tekrarlı Okumanın Etkisi Üzerine Bir İnceleme

19th International Primary Teacher Education Symposium (IPTES 2021) / 12-14 November 2021, Türkiye, 12 Kasım 2021, ss.98-103, (Tam Metin Bildiri)

9. Sınıf Öğretmenlerinin Mesleğe Uyum Sürecinde Karşılaştıkları Güçlükler ve Buldukları Çözümler

19th International Primary Teacher Education Symposium (IPTES 2021) / 12-14 November 2021, Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2021, ss.512-522, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

10. İlkokul Öğrencileri Çevrimiçi Matematik Sınavlarına Ne Kadar Hazır?

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2021) / 12-14 Kasım 2021, Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2021, ss.313-317, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

11. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İşsizlik Kaygısı

VIIIth İnternational Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1115-1122, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uzaktan Eğitim Sürecine Yönelik Öz Değerlendirmelerinin İncelenmesi

VIIIth İnternational Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.658-665, (Tam Metin Bildiri)

13. Pandemi Döneminde Uzaktan Eğitimde Yaşanan Sorunlara İlişkin Veli ve Öğrenci Görüşleri

Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu’xxna (USVES), Elazığ, Türkiye, 9 - 10 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

14. Sosyal Medyada İlkokul Öğrencilerinin Türkçe Kullanımına İlişkin Bir İnceleme

VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

15. Sosyal Medyada Öğretmen Adaylarının Türkçe Kullanımına İlişkin Bir İnceleme

VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

16. Eğitim sisteminde velilerin yeri: Öğretmen görüşleri

International Congress of Academic Research (ICAR), 17 - 19 Şubat 2020, (Özet Bildiri)

17. Çizgi filmlerde değer eğitimi: TRT çocuk örneği.

International Congress of Academic Research, 17 - 19 Şubat 2020, (Özet Bildiri)

18. Sınıf öğretmeni adaylarının akademisyenlere ilişkin görüşleri.

International Congress of Academic Research (ICAR), 17 - 19 Şubat 2020, (Özet Bildiri)

20. TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ “TEKNOLOJİ” VE “TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI” KAVRAMLARINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI

INTERNATIONAL HUMAN AND CIVILIZATION CONGRESS FROM PAST to FUTURE, Antalya, Türkiye, 17 Nisan 2019, ss.136, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ “YAPAY ZEKA” KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI

INTERNATIONAL HUMAN AND CIVILIZATION CONGRESS FROM PAST to FUTURE, Antalya, Türkiye, 17 Nisan 2019, ss.137, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 11

1. Deprem Eğitiminde Yaratıcı Drama

Türkiye'de Deprem Eğitimi, , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.415-444, 2024

2. YAPAY ZEKÂNIN ÖLÇME DEĞERLENDİRMEDE KULLANIMI

FELSEFEDEN UYGULAMAYA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, BEKTAŞ OKTAY, EROĞLU SEYİDE, Editör, Asos Yayınevi, Elazığ, ss.481-513, 2024

3. Türk Kültüründe Oyuna İlişkin Tutumlar

TÜRK TOPLUMUNDA VE FARKLI KÜLTÜRLERDE ÇOCUK, ÖZLEM AYDOĞMUŞ ÖRDEM, Editör, Atatürk Üniversitesi, ss.220-240, 2023

4. Doküman

Nitel Araştırma Süreci ve Uygulamaları, Bektaş Oktay, Şahin Tuğrul Gökmen, Editör, Asos Yayınevi, Elazığ, ss.235-246, 2023

5. Veri Toplama Aracı Olarak Yaratıcı Dramayı Kullanmak: Fenodrama

Nitel Araştırma Süreci ve Uygulamaları, Bektaş Oktay, Şahin Tuğrul Gökmen, Editör, Asos Yayınevi, Elazığ, ss.248-291, 2023

6. Kâşgarlı Mahmud ve Eğitim

Bilim Dünyasında Eğitim-I, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.287-300, 2022

7. 21. Yüzyılda Sanatçı Olarak Öğretmen

21. Yüzyılda Öğretmen Becerileri, Hasan Aydemir, Fatih Mehmet Ciğerci, Yalçın Karalı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.215-242, 2022

8. Yusuf Has Hacib ve Eğitim

Bilim Dünyasında Eğitim-I, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.443-454, 2022

9. ÇEVREMİZDEKİ IŞIK VE SESLER Fiziksel Olaylar

İLKOKUL FEN EĞİTİMİ - Öğretmen El Kitabı-I, Yeşim Yener, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.109-138, 2022

10. Eğitimde Mobil Okuryazarlık

Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-I, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.305-330, 2021

11. Geleneksel Eğitimin Yeniden Düzenlenmesi

Türk Eğitim Tarihi, Aydemir Hasan, Kılıç Remzi, Göksu Erkan, Koçoğlu Erol, Editör, Nobel, Ankara, ss.209-239, 2021