Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (9)
6. Comparison of Item Response Theory Scaling Methods with ROC Analysis
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.13, sa.1, ss.15-22, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
8. The Comparison of the Equated Tests Scores by Various Covariates using Bayesian Nonparametric Model
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.12, sa.2, ss.192-211, 2021 (ESCI, Scopus, TRDizin)
11. The effect of Covid-19 on pre-service teachers’ lifelong learning tendencies
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.13, sa.1, ss.893-909, 2021 (Hakemli Dergi)
14. A Review of Meta-Analysis Articles in Educational Sciences Conducted Between 2010 and 2019 in Turkey
10.29329/ijpe.2020.280.2
, cilt.16, sa.6, ss.15-32, 2020 (Hakemli Dergi)
15. Bibliometric Analysis of Social Desirability
Journal of History Culture and Art Research
, cilt.9, sa.3, ss.386-399, 2020 (Hakemli Dergi)
17. The comparison of differential item functioning predicted through experts and statistical techniques
CYPRIOT JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.13, sa.2, ss.137-148, 2018 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
28
7. Likert Tipi Ölçeklerde Seçenek Farklılıklarının Maddelerin Psikometrik Özelliklerine Etkisi
7th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
15. ÜSTÜN YETENEKLİLER EĞİTİMİ VE YARATICILIK
3. Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
21. Variables Effecting Turkish Students Science Achievement in Programme International Students Achievement
The Asian Conference on Education International Development, 29 Mart - 01 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
22. Görme Engelli Bireylerin Bilimsel Okuryazarlıkları Hakkında Akademisyen GörüĢleri
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 Eylül 2014, ss.544, (Özet Bildiri)
24. Çocuk Ve Ergenler İçin Bilinçlilik Ölçeği Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
28. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bireysel Sosyal Sorumluluk Düzeyleri
Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
1. 21. Yüzyıl Becerilerinin Ölçülmesi
Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Serpil Pekdoğan; Gökhan ŞENGÜN; Mehmet KANAK, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.303-322, 2022
2. Ölçme Araçları ve Yöntemleri I
Eğitimde ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Bilge Gök; Özge Bıkmaz Bilgen, Editör, Lisans Yayıncılık, Ankara, ss.59-88, 2022
3. ERKEN ÇOCUKLUKTA OKURYAZARLIK BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
OKULA UYUM VE ERKEN OKURYAZARLIK EĞİTİMİ, Seda ŞAHİN; Raziye GÜNAY BİLALOĞLU, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.351-377, 2022
4. Üstün Yetenekli Çocukların Değerlendirilmesi
İlkokulda Üstün Yetenekli Öğrencilerin Çok Yönlü Desteklenmesi Etkinlik Örnekleri, Kutlu Abu, Neşe, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.267-303, 2022
6. R Programlama Dili ve Jamovi ile Meta Analiz Uygulamaları
Pegem Akademi, Ankara, 2020
7. ROC (Receiver Operating Characteristic)ANALİZİ
Herkes İçin Çok Değişkenli İstatistik, Cem Oktay Güzeller, Editör, Maya Akademi, ss.479-499, 2020
8. Üstün Yetenekli Çocuklar ve Eğitim Uygulamaları
PegemA, Ankara, 2018