Makaleler
18
Tümü (18)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (9)
9. AKILLI TELEFON BAĞIMLILIĞI İLE ALGILANAN STRES VE YAŞAM DOYUMU ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Turkish Studies-Information Technologies and Applied Sciences
, cilt.14, sa.2, ss.193-212, 2019 (TRDizin)
11. GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN DİJİTAL OKURYAZARLIK DURUMLARI
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.6, sa.Number: 70, ss.77-92, 2018 (Hakemli Dergi)
14. Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ile Bilgisayar Kaygısı ve Bilgisayar Öz- Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
TÜBAV Bilim Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.39-52, 2017 (Hakemli Dergi)
16. Öğrencilerin Şiddet Eğilimi Düzeyleri ve Değer Algıları
TÜBAV Bilim Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.1-15, 2015 (Hakemli Dergi)
17. Değerler Eğitiminde Okul Kültürünün Rolü
Yeni Türkiye
, sa.58, ss.272-284, 2014 (Hakemli Dergi)
18. Hizmet İçi Eğitim Programlarının Ortaöğretim Kurumlarında Çalışan Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.109-125, 2012 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
3. Açık Kaynak Kodlu Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Olan Moodle’ın Uzaktan Eğitime Entegrasyonu
5TH INTERNATIONAL OPEN & DISTANCE LEARNING CONFERENCE- IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
5. ÖĞRENCİLERİN PROBLEMLİ İNTERNET KULLANIM DÜZEYLERİİLE ŞİDDET EĞİLİMİ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİNİNCELENMESİ
3rd INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, cilt.1, ss.101-118, (Tam Metin Bildiri)
6. Dijital Oyunlar : Olumlu ve Olumsuz Etkileri
III. Uluslararası Battalgazi Bilimsel Çalışmalara Kongresi, Malatya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2019, ss.121-133, (Tam Metin Bildiri)
7. ÖĞRENCİLERİN ALGILADIKLARI TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ, YALNIZLIKDÜZEYLERİ VE AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİNİNCELENMESİ
INTERNATIONALBLACK SEA COASTLINECOUNTRIES SYMPOSIUM - II, Samsun, Türkiye, 20 - 22 Temmuz 2019, ss.505-519, (Tam Metin Bildiri)
8. Üniversite Öğrencilerinin Dijital Mahremiyet Kaygı Düzeylerinin Çeşitli değişkenler Açısından İncelenmesi
INTERNATIONALBLACK SEA COASTLINECOUNTRIES SYMPOSIUM - II, Samsun, Türkiye, 20 - 22 Temmuz 2019, ss.148-161, (Tam Metin Bildiri)
9. Meslek Yüksekokulunda Öğrenim Gören Öğrencilerinin Algıladıkları Sosyal Medya Bağımlılık Düzeylerinin İncelenmesi
KAŞGARLI MAHMUT 2. ULUSLARARASI DİL VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2019, ss.41-50, (Tam Metin Bildiri)
10. ÖĞRENCİLERİN DERS ÇALIŞMA YAKLAŞIMLARI İLE AKADEMİK ÖZYETERLİKALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
II. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 15 - 17 Mart 2019, ss.967-977, (Tam Metin Bildiri)
11. ÖĞRENCİLERİN SOSYAL AĞ KULLANIM AMAÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERAÇISINDAN İNCELENMESİ
II. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 15 - 17 Mart 2019, ss.987-999, (Tam Metin Bildiri)
12. Meslek Yüksekokuluda Öğrenim Gören Öğrencilerin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumları
1. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, cilt.1, ss.366-378, (Tam Metin Bildiri)
13. Meslekyüksek Okulunda Öğrenim Gören Öğrencilerin Dijital Vatandaşlık Algıları
1. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, cilt.1, ss.347-365, (Tam Metin Bildiri)
14. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına Katılan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.24-31, (Tam Metin Bildiri)
17. Fen Edebiyat Fakültesinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilgi Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
22. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
23. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Bilgisayara Yönelik Tutumları
XIX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.44-45, (Özet Bildiri)
24. Öğrenme ve Öğretme Faaliyetlerinde örtük programın etkisi nedir
XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2009, ss.363, (Özet Bildiri)
