Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

2. ÖZEL OKULLARDAKİ ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN TEKNOSTRES DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ: MALATYA İLİ ÖRNEĞİ

1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

3. Açık Kaynak Kodlu Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Olan Moodle’ın Uzaktan Eğitime Entegrasyonu

5TH INTERNATIONAL OPEN & DISTANCE LEARNING CONFERENCE- IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

4. Problemli İnternet Kullanımı ve Dijital Mahremiyet Kaygısı Arasındakiİlişkinin İncelenmesi

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 3 Eylül - 06 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

5. ÖĞRENCİLERİN PROBLEMLİ İNTERNET KULLANIM DÜZEYLERİİLE ŞİDDET EĞİLİMİ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİNİNCELENMESİ

3rd INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, cilt.1, ss.101-118, (Tam Metin Bildiri)

6. Dijital Oyunlar : Olumlu ve Olumsuz Etkileri

III. Uluslararası Battalgazi Bilimsel Çalışmalara Kongresi, Malatya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2019, ss.121-133, (Tam Metin Bildiri)

7. ÖĞRENCİLERİN ALGILADIKLARI TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ, YALNIZLIKDÜZEYLERİ VE AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİNİNCELENMESİ

INTERNATIONALBLACK SEA COASTLINECOUNTRIES SYMPOSIUM - II, Samsun, Türkiye, 20 - 22 Temmuz 2019, ss.505-519, (Tam Metin Bildiri)

8. Üniversite Öğrencilerinin Dijital Mahremiyet Kaygı Düzeylerinin Çeşitli değişkenler Açısından İncelenmesi

INTERNATIONALBLACK SEA COASTLINECOUNTRIES SYMPOSIUM - II, Samsun, Türkiye, 20 - 22 Temmuz 2019, ss.148-161, (Tam Metin Bildiri)

9. Meslek Yüksekokulunda Öğrenim Gören Öğrencilerinin Algıladıkları Sosyal Medya Bağımlılık Düzeylerinin İncelenmesi

KAŞGARLI MAHMUT 2. ULUSLARARASI DİL VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2019, ss.41-50, (Tam Metin Bildiri)

10. ÖĞRENCİLERİN DERS ÇALIŞMA YAKLAŞIMLARI İLE AKADEMİK ÖZYETERLİKALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

II. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 15 - 17 Mart 2019, ss.967-977, (Tam Metin Bildiri)

11. ÖĞRENCİLERİN SOSYAL AĞ KULLANIM AMAÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERAÇISINDAN İNCELENMESİ

II. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 15 - 17 Mart 2019, ss.987-999, (Tam Metin Bildiri)

12. Meslek Yüksekokuluda Öğrenim Gören Öğrencilerin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumları

1. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, cilt.1, ss.366-378, (Tam Metin Bildiri)

13. Meslekyüksek Okulunda Öğrenim Gören Öğrencilerin Dijital Vatandaşlık Algıları

1. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, cilt.1, ss.347-365, (Tam Metin Bildiri)

14. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına Katılan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.24-31, (Tam Metin Bildiri)

15. The Digital Game Addiction Status of the Studentsin High School Institutions

International Child and Information Safety Congress“Digital Games”, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, ss.17-18, (Özet Bildiri)

16. The Digital Game Addiction Status of the Studentsin High School Institutions

International Child and Information Safety Congress“Digital Games”, 11 Nisan - 13 Ocak 2018, (Özet Bildiri)

18. Öğretmen Adaylarının Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanmaya İlişkin Yeterlilik Algıları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.426-437, (Tam Metin Bildiri)

19. Grafik Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Kaygısı ve Bilgisayar Öz- Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi.

Uluslararası Sanat Sempozyumu ve Sergisi, Malatya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2015, cilt.6, ss.496-510, (Tam Metin Bildiri)

20. Grafik Bölümü öğrencilerinin bilgisayar kaygısı ve bilgisayar öz yeterliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

Uluslararası sanat sempozyumu ve sergisi, Malatya, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2015, cilt.6, ss.496-510, (Tam Metin Bildiri)

21. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Tercihleri

XXI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

22. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

23. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Bilgisayara Yönelik Tutumları

XIX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.44-45, (Özet Bildiri)

24. Öğrenme ve Öğretme Faaliyetlerinde örtük programın etkisi nedir

XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2009, ss.363, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

1. Eğitimde Yapay Zekâ

Eğitim Bilimleri: Teori, Metodoloji ve Uygulama, , Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.33-57, 2025

2. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN WEB 2.0 ARAÇLARINI KULLANIM DURUMLARI

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler, Uğur Oruç Ali, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.7-55, 2023

3. Değerler ve Değerler Eğitimi

EĞİTİM BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER - I, Koca Şehriban, Erten Pınar, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.207-243, 2021
Metrikler

Yayın

45

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

37

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

48

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

56

Proje

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları