Articles Published in Other Journals
An Investigation of the Relationship between University Students' Digital Burnout Levels and Perceived Stress Levels
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
, vol.7, no.1, pp.90-98, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Meslek Yüksekokullarında Öğrenim Gören Öğrencilerin Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.22, no.22, pp.1207-1129, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeyleri İle Dijital Veri Güvenliği Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
e-International Journal of Educational Research
, vol.12, no.3, pp.82-100, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Lise Öğrencilerinin Okul kültürü Algıları ve Okula Yabancılaşmaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.3, pp.813-830, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
AKILLI TELEFON BAĞIMLILIĞI İLE ALGILANAN STRES VE YAŞAM DOYUMU ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Turkish Studies-Information Technologies and Applied Sciences
, vol.14, no.2, pp.193-212, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Lise Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılık Düzeylerinin Demografik ÖzelliklerineGöre İncelenmesi
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, vol.15, no.1, pp.1287-1315, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN DİJİTAL OKURYAZARLIK DURUMLARI
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, vol.6, no.Number: 70, pp.77-92, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ile Bilgisayar Kaygısı ve Bilgisayar Öz- Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
TÜBAV Bilim Dergisi
, vol.10, no.3, pp.39-52, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrencilerin Şiddet Eğilimi Düzeyleri ve Değer Algıları
TÜBAV Bilim Dergisi
, vol.8, no.4, pp.1-15, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Değerler Eğitiminde Okul Kültürünün Rolü
Yeni Türkiye
, no.58, pp.272-284, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Hizmet İçi Eğitim Programlarının Ortaöğretim Kurumlarında Çalışan Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.14, no.2, pp.109-125, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Açık Kaynak Kodlu Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Olan Moodle’ın Uzaktan Eğitime Entegrasyonu
5TH INTERNATIONAL OPEN & DISTANCE LEARNING CONFERENCE- IODL 2022, Eskişehir, Turkey, 28 - 30 September 2022
ÖĞRENCİLERİN PROBLEMLİ İNTERNET KULLANIM DÜZEYLERİİLE ŞİDDET EĞİLİMİ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİNİNCELENMESİ
3rd INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Gaziantep, Turkey, 22 - 24 November 2019, vol.1, pp.101-118
Dijital Oyunlar : Olumlu ve Olumsuz Etkileri
III. Uluslararası Battalgazi Bilimsel Çalışmalara Kongresi, Malatya, Turkey, 21 - 23 September 2019, pp.121-133
ÖĞRENCİLERİN ALGILADIKLARI TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ, YALNIZLIKDÜZEYLERİ VE AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİNİNCELENMESİ
INTERNATIONALBLACK SEA COASTLINECOUNTRIES SYMPOSIUM - II, Samsun, Turkey, 20 - 22 July 2019, pp.505-519
Üniversite Öğrencilerinin Dijital Mahremiyet Kaygı Düzeylerinin Çeşitli değişkenler Açısından İncelenmesi
INTERNATIONALBLACK SEA COASTLINECOUNTRIES SYMPOSIUM - II, Samsun, Turkey, 20 - 22 July 2019, pp.148-161
Meslek Yüksekokulunda Öğrenim Gören Öğrencilerinin Algıladıkları Sosyal Medya Bağımlılık Düzeylerinin İncelenmesi
KAŞGARLI MAHMUT 2. ULUSLARARASI DİL VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Malatya, Turkey, 3 - 04 May 2019, pp.41-50
ÖĞRENCİLERİN DERS ÇALIŞMA YAKLAŞIMLARI İLE AKADEMİK ÖZYETERLİKALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
II. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Turkey, 15 - 17 March 2019, pp.967-977
ÖĞRENCİLERİN SOSYAL AĞ KULLANIM AMAÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERAÇISINDAN İNCELENMESİ
II. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Turkey, 15 - 17 March 2019, pp.987-999
Meslekyüksek Okulunda Öğrenim Gören Öğrencilerin Dijital Vatandaşlık Algıları
1. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Turkey, 7 - 09 December 2018, vol.1, pp.347-365
Meslek Yüksekokuluda Öğrenim Gören Öğrencilerin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumları
1. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Turkey, 7 - 09 December 2018, vol.1, pp.366-378
Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına Katılan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Turkey, 12 - 14 September 2018, pp.24-31
Fen Edebiyat Fakültesinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilgi Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 May 2017
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Turkey, 27 - 30 June 2012
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Bilgisayara Yönelik Tutumları
XIX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Cyprus (Kktc), 16 - 18 September 2010, pp.44-45
Öğrenme ve Öğretme Faaliyetlerinde örtük programın etkisi nedir
XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Turkey, 1 - 04 September 2009, pp.363