Makaleler
34
Tümü (34)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (19)
2. The Mediation Role of Reading Attitude and Parents School Involvement in Correlation between Academic Self-Efficacy and Academic Success
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.749-777, 2024 (Hakemli Dergi)
7. Examining Secondary School Students’ Listening Anxiety in Terms ofDifferent Variables and Determining the Causes of Anxiety
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.14, sa.4, ss.1006-1026, 2022 (Hakemli Dergi)
10. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Cümle DüzeyindeYaşadıkları Yazma Becerisi Sorunları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.1218-1246, 2021 (Hakemli Dergi)
11. Evaluation of 7th grade Turkish skill questions in terms of PISA reading skills and levels of qualification
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.8, sa.5, ss.2317-2333, 2021 (Hakemli Dergi)
15. Turkish teachers’ views regarding the use of digital story telling in Turkish lessons.
International Journal of Education & Literacy Studies
, cilt.9, sa.2, ss.111-118, 2021 (Hakemli Dergi)
16. Turkish Teachers' Views Regarding the Use of Digital Story Telling in Turkish Lessons
International Journal of Education and Literacy Studies
, cilt.9, sa.2, ss.111-118, 2021 (Hakemli Dergi)
18. TÜRKİYE’DE DİNLEME EĞİTİMİNİN GELDİĞİ NOKTA (2017-2019YILLARI)
USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.645-663, 2020 (Hakemli Dergi)
20. Yazma Stratejilerine Yönelik Bir Derleme Çalışması ve Stratejilerin Yazma Kazanımlarıyla İlişkisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.14, ss.119-137, 2020 (Hakemli Dergi)
21. TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ AD DURUM EKLERİNİ VE İŞLEVLERİNİ BELİRLEYEBİLME DÜZEYLERİ
International Journal Of Turkish Literature Culture Education
, cilt.9, ss.1167-1179, 2020 (Hakemli Dergi)
23. 2019 Türkçe Öğretim Programı’nda Ölçme ve Değerlendirme ile TürkçeÖğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirme Araçlarını Kullanma Düzeyleri
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.237-244, 2020 (Hakemli Dergi)
24. MEB’e Bağlı Okullarda Öğrenim Gören Suriyeli Öğrencilere YönelikVerilen Türkçe Dersinin Öğreticiler Tarafından Değerlendirilmesi(Malatya Örneği)
Çocuk, Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.105-124, 2018 (Hakemli Dergi)
26. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE YAZMA BECERİSİ ÖĞRETİMİNDE WEBLOG KULLANIMI
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.31, ss.366-393, 2018 (Hakemli Dergi)
27. Ortaokul Öğrencilerinin Dinleme/İzleme Stratejileri Kullanım Sıklığı Ölçeğinin Geçerlik-Güvenirlik Çalışması
E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.64-81, 2017 (Hakemli Dergi)
30. Türkçe ve sınıf öğretmenlerinin okuma güçlüğüne ilişkin bilgileri ve okuma güçlüğü olan öğrencileri belirleyebilme düzeyleri
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
, cilt.1, sa.1, ss.20-33, 2013 (Hakemli Dergi)
31. İlköğretim 8 Sınıf öğrencilerinin okuma becerisi başarılarının kestirilmesinde etkili olan değişkenlerin belirlenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.4, ss.667-680, 2013 (Hakemli Dergi)
32. TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TİYATRO VE DRAMA UYGULAMALARI DERSİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ BELİRLENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.253-263, 2013 (Hakemli Dergi)
34. Türkçe ders kitaplarındaki 6 8 metinlerin değerler bakımından incelenmesi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.75-102, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
33
7. Türkçe ve Türk Kültürü Ders Kitabı (5.Seviye) Metinlerinde Yer Alan Kültürel Değerler Üzerine Bir İnceleme
XIII. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Rize, Türkiye, 14 Ekim 2021, ss.19, (Özet Bildiri)
8. Beşinci Sınıf Dinleme/İzleme Metinlerinin2017 Türkçe Dersi Öğretim Programına Göre Değerlendirilmesi
11. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.329-347, (Tam Metin Bildiri)
13. Türkçe öğretmeni adaylarının ad durum eklerinin işlevlerini belirleyebilme düzeyleri
XI. Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
19. Yabancı dil olarak Türkçe yazma becerisi öğretiminde webblog kullanımı
10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.36, (Özet Bildiri)
26. Türkçe Ders Kitapları Metinler Arası Okumaya Uygun Mudur
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
27. Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde akran dönütü ile C1 seviyesi öğrencilerinin öyküleyici metin yazma becerileri arasındaki ilişki
8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 01 Ekim 2015, cilt.1, ss.149, (Özet Bildiri)
28. Ortaokul öğrencilerinin dinleme stratejileri kullanım sıklığı ölçeğinin geçerlilik güvenirlik çalışması
International Conference on New Horizons in Education, Barselona, İspanya, 10 Haziran 2015, cilt.1, (Özet Bildiri)
29. Okuma ve görsel okumanın bir metnin ana düşüncesini bulma ile metni analiz etme üzerine etkisi
9th International Balkan Education and Science Conference, 16 Ekim 2014, ss.45, (Özet Bildiri)
30. MEB Tavsiyeli 100 Temel Eser de 6 7 ve 8 Sınıflar İçin Önerilen Ortak Kitapların Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
31. YabancılaraTürkçe Öğretiminde Kullanılan Yöntemler Ne Kadar Etkilidir
4. International Conference on New Trends in Education and Their Implication, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
32. Türkçe öğretmeni adaylarının tiyatro ve drama uygulamaları dersine ilişkin tutumlarının belirlenmesi
5. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Mersin, Türkiye, 05 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)
33. Peyami Sefa nın Eğitim Gençlik ve Üniversite Objektif 7 Eserindeki Eğitim Değerleri
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
22
2. Dijital öğrenme ve Türkçe öğretimine yansımaları
Dijital çağda Türkçe eğitimi, BAHŞİ NİYMET, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.101-118, 2024
3. Konuşma becerisinin geliştirilmesinde akran etkileşimi ve öğrenen özerkliği
Türkçenin ikinci/yabancı dil olarak öğretiminde konuşma becerisi, KARADAĞ BİLAL FERHAT, GÖÇER ALİ, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.95-118, 2024
4. Dijital Kaynaklar
Dijital Eğitim I, YURDAKAL İBRAHİM HALİL, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.163-180, 2024
5. Ortaokul Türkçe dersi öğretim programı
Türkiye yüzyılı maarif modelleri öğretim programları üzerine, YURDAKAL İBRAHİM HALİL, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.33-67, 2024
6. Kurgusal metinler ve eleştirel okuma
Kuram ve uygulamada eleştirel okuma, Cafer Çarkıt ve Hasan Kurnaz, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.103-130, 2023
7. Dil Bilgisi Öğretiminde Web 2.0 Araçlarının Kullanımı
Teknolojik Yaklaşımlara Dayalı Türkçe Öğretimi, Serkan ASLAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.303-330, 2023
8. Dil bilgisi öğretiminde web 2.0 araçlarının kullanımı
Teknolojik yaklaşımlara dayalı Türkçe öğretimi, Aslan Serkan, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.303-330, 2023
9. Yabancılara Türkçe öğretiminde beden dili
Dil eğitimi araştırmaları I, Esin Yağmur Şahin, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.101-124, 2023
10. YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BEDEN DİLİ
DİL EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI-I, ŞAHİN ESİN YAĞMUR, Editör, PARADİGMA AKADEMİ, Çanakkale, ss.103-125, 2023
11. Kelimelerin Biçim ve Anlam Özellikleri
Kuramdan Uygulamaya Kelime Öğretimi, Çarkıt, Cafer ve Kurnaz, Hasan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.57-69, 2022
12. Güney Kore’de Ana Dili Öğretimi
KURAM VE UYGULAMADA DÜNYADA ANA DİLİ ÖĞRETİMİ, ALVER, Mehmet; SÜĞÜMLÜ, Üzeyir, Editör, Anı Yayıncılık, ss.133-172, 2021
13. Türkçe ve Türk Kültürü Ders Kitabı (5. Seviye) Metinlerinde Yer Alan Kültürel Değerler Üzerine Bir İnceleme.
Yunus Emre Mehmet Akif Armağanı Türkçe Öğretimi Araştırmaları, ESİR, H. A. ; SANCI UZUN, D.; GÖKÇE, B.; KİBAR FURTUN, M. H. ve TUNÇ, S., Editör, Akçağ Yayınları, Ankara, ss.263-280, 2021
14. Konuşma kaygısı ve çözüm yolları
Konuşma Eğitimi, Kardaş, Mehmet Nuri, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.173-183, 2020
15. DİNLEME PROBLEMLERİ VE ÇÖZÜMÖNERİLERİ
DİNLEME EĞİTİMİ, Mehmet Nuri KARDAŞ, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.147-161, 2020
16. Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Kaygısı Düzeyleri ve Nedenlerinin Belirlenmesi (Elazığ Örneği)
Türkçe Eğitimi ve Türk Edebiyatı Araştırmaları, Esin YAĞMUR ŞAHİN, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.159-196, 2020
17. Okuma Becerilerine Yönelik Hazırlanan Etkinliklerle Yapılan Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Okuduklarını Anlama, Okumaya Yönelik Tutum ve Okuma Motivasyonları Üzerine Etkisi
BÜTÜNSEL AÇIDAN ÇOCUK, OLKUN SİNAN, DENİZ MEHMET ENGİN, TORAN MEHMET, SARI MEHMET HAYRİ, KAMIŞLI HALİL, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.133-153, 2019
19. Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Dinleme/İzleme Eğitimi ve Etkinlik Örnekleri
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, İ. Erdem, B Doğan ve H. Altunaya, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.69-93, 2019
20. Ortaokul Türkçe ders kitaplarında yer alan millî kültür ve erdemler temalarındaki etkinliklerin değerler eğitimi açısından incelenmesi
Eğitimde Araştırmalar, Bilal Duman ve Sabri Sİdekli, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.37-69, 2019
21. Konuşma Eğitimi
Türkçe Öğretimi, Taşkaya, Serdarhan Musa ve Karadağ, Ruhan, Editör, LİSANS YAYINCILIK, ss.47-76, 2018