Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Development of the Perceived Middle School Teacher Behavior Scale
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.15, sa.1, ss.163-177, 2020 (Hakemli Dergi)
Opinions of preschool children about self care
European Journal of Education Studies
, cilt.3, sa.5, ss.210-224, 2017 (Hakemli Dergi)
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OYUN ETKİNLİKLERİNİ GERÇEKLEŞTİRMEYE İLİŞKİN YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ (MALATYA ÖRNEĞİ)
AKADEMİK BAKIŞ Dergisi
, sa.61, ss.625-632, 2017 (Hakemli Dergi)
Preschool Children’s Interaction with ICT at Home
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.3, ss.571-581, 2017 (Hakemli Dergi)
ALGILANAN ÖĞRETİM ELEMANI DAVRANIŞLARI ÖLÇEĞİNİNGELİŞTİRİLMESİ
The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences
, cilt.1, sa.1, ss.21-32, 2015 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğretmen Adaylarının Vatandaşlık Eğitiminin Amaçlarına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.14, sa.55, ss.220-230, 2015 (Hakemli Dergi)
Günümüzde Bir Boş Zaman Aktivitesi olarak İnternet Öğretim Üyeleri Örneği
Elektronik Sosyal Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.28, ss.262-272, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının İlköğretim Okullarındaki Vatandaşlık ve İnsan Hakları Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
ELEKTRONİK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.1, sa.2, ss.58-67, 2012 (Hakemli Dergi)
The Effect Of Web-Based Teaching Method On Academic Achievement İn Tourism Education.
Gaziantep Üniversitesi Sosyal bilimler Enstitüsü
, cilt.10, sa.1, ss.1115-1142, 2011 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni AdaylarınınÖğretmenlik Mesleğine olan Tutumları
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.113-128, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretim ÜyelerininSpor Etkinliklerinin Sosyolojik Olarak İncelenmesi (Doğu Anadolu Örneği)
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.261-278, 2008 (Hakemli Dergi)
Bir Boş Zaman Aktivitesi Olarak Okuma Etkinliğinin Değerlendirilmesi Öğretim Üyeleri Örneği
NewWorldSciences Academy
, cilt.3, sa.1, ss.1-14, 2007 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacı Eğitim ve Öğretim Yaklaşımları
Doğu Anadolu Araştırma ve Uygulama Merkezi
, cilt.5, sa.2, ss.73-78, 2007 (Hakemli Dergi)
Meslek Ahlakı
Doğu Anadolu Araştırma Uygulama Merkezi
, cilt.1, sa.2, ss.46-48, 2003 (Hakemli Dergi)
Olağan üstü Haller ve Okul
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.151-158, 2003 (Hakemli Dergi)
Çocuklarda Olağan Üstü Hal Sonrası Görülen Psikolojik Sorunlar ve Baş etme Yolları
Yaşadıkça Eğitim
, cilt.13, sa.1, ss.150-158, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
ATTITUDES TOWARDS VIOLENCE TENDENCY AND LEARNING
2nd International Conference on Childhood and Adolescence, 25 - 27 Ocak 2018
VIOLENCE TENDENCY IN YOUNG PEOPLE AND PERCEIVED TEACHER BEHAVIOURS
2nd International Conference on Childhood and Adolescence, 25 - 27 Ocak 2018
İLİTAM Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları ile Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
11 uluslarası bilgisayar ve öğretim teknolojileri sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017
İLİTAM Öğrencilerinin Algılanan Öğretim Elemanı Davranışlarına İlişkin Tutumları
11. Uluslararası bilgisayar ve öğretim teknlojileri sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1102
İlkokulda “algılanan Öğretmen Davranışları” Ölçeğinin Geliştirilmesi
uluslararası sosyal bilimler kongresi (asos) Kahramanmaraş, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
İmam Hatip Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları İle Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Geleceğin inşasında imam hatip okulları, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.2
İmam-Hatip Öğrencilerinin Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Geleceğin inşasında imam hatip okulları, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.2
Erken Çocukluk Döneminde Dil Gelişimi Bağlamında Kelime Hazinesi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, 18 - 20 Mart 2016
Development of the Scale of Perceived Teacher Type University Form
The Third International Congress on Curriculum and Instruction-Curriculum Studies in Higher Education (ICCI-2015), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.370-371
İlköğretim 5.Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersinde İletişim Becerilerini Kulanmaya Yönelik Öğretmen Görüşleri
International Congress on Education-ERPA 2014, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, ss.104
Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Kapsamındaki Vatandaşlık Eğitimine İlişkin Beklentileri
International Congress on Education -ERPA 2014, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, ss.102
Okulöncesi eğitim programında yer alan sanat/oyun-hareket/fen/drama/tükçe etkinliklerinin çocuğa kazandırdıklarına dair öğretmen algılarının incelenmesi
3. ulusal eğitim programları ve öğretim kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
İlköğretim 5.sınıf sosyal bilgiler dersi bölgemizi tanıyalım ünitesi kazanımları ile ders kitabında önerilen etkinliklerin uygunluğu
9. Ulusal sınıf öğretmenliği kongresi, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, cilt.1, ss.84-88
Yeni hayatbilgisi programında yer alan kazanımların önerilen etkinlikler çerçevesinde gerçekleştirilebilme düzeylerinin belirlenmesi
1.Ulusal eğitim programları kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, cilt.1, ss.105-110