Yayınlar & Eserler

Makaleler 24
Tümü (24)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

1. SOSYAL MEDYA VE BAĞIMLILIK

1.ULUSLARARASI İLETİŞİM VE YÖNETİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1413-1430, (Tam Metin Bildiri)

2. OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ MEDYA KULLANIM DÜZEYLERİ

1. İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1431-1438, (Tam Metin Bildiri)

3. ATTITUDES TOWARDS VIOLENCE TENDENCY AND LEARNING

2nd International Conference on Childhood and Adolescence, 25 - 27 Ocak 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. VIOLENCE TENDENCY IN YOUNG PEOPLE AND PERCEIVED TEACHER BEHAVIOURS

2nd International Conference on Childhood and Adolescence, 25 - 27 Ocak 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. İLİTAM Öğrencilerinin Algılanan Öğretim Elemanı Davranışlarına İlişkin Tutumları

11. Uluslararası bilgisayar ve öğretim teknlojileri sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1102, (Özet Bildiri)

7. Ortaokulda “Algılanan Öğretmen Davranışları” Ölçeğinin Geliştirilmesi

Uluslararası sosyal bilimler kongresi (asos), Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

8. İlkokulda “algılanan Öğretmen Davranışları” Ölçeğinin Geliştirilmesi

uluslararası sosyal bilimler kongresi (asos) Kahramanmaraş, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

10. İmam-Hatip Öğrencilerinin Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

Geleceğin inşasında imam hatip okulları, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)

12. Development of the Scale of Perceived Teacher Type University Form

The Third International Congress on Curriculum and Instruction-Curriculum Studies in Higher Education (ICCI-2015), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.370-371, (Özet Bildiri)

13. Okul Öncesi Dönemde Drama ve Oyunun Önemi

ERPA International Congresses on Education 2014, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

14. İlköğretim 5.Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersinde İletişim Becerilerini Kulanmaya Yönelik Öğretmen Görüşleri

International Congress on Education-ERPA 2014, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, ss.104, (Özet Bildiri)

15. Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Kapsamındaki Vatandaşlık Eğitimine İlişkin Beklentileri

International Congress on Education -ERPA 2014, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, ss.102, (Özet Bildiri)

17. The Problem of Using Educational Technology in The Faculty of Technology

13th International Educational Technology Conference, Kuala-Lumpur, Malezya, 13 - 15 Mayıs 2013, cilt.3, ss.1127-1132, (Tam Metin Bildiri)

18. SURVEY OF THE OPİNİONS OF PRE SCHOOL TEACHERS REGARDİNG PROFESSİONAL ETHİCS BEHAVİOR

3.INTERNATİONAL CONGRESS ON EARLY CHILDHOOD EDUCATION, 12 - 15 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

19. İlköğretim 5.sınıf sosyal bilgiler dersi bölgemizi tanıyalım ünitesi kazanımları ile ders kitabında önerilen etkinliklerin uygunluğu

9. Ulusal sınıf öğretmenliği kongresi, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, cilt.1, ss.84-88, (Tam Metin Bildiri)

20. Yeni hayatbilgisi programında yer alan kazanımların önerilen etkinlikler çerçevesinde gerçekleştirilebilme düzeylerinin belirlenmesi

1.Ulusal eğitim programları kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, cilt.1, ss.105-110, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

44

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

497

H-İndeks (Scholar)

12

H-İndeks (TrDizin)

12

Atıf (Diğer Toplam)

501

Toplam Atıf Sayısı

501

Proje

1

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları