Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Enkaz Altında Kalan Duygular: Deprem Deneyimlerinin Tematik Analizi

14. Uluslararası Başkent Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimleri Kongesi, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2024

Eğitim ve Yaşam Doyumu

9. Uluslararası New York Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar Kongresi, Albany, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 09 Mart 2024, ss.366-371

Eğitimde sanal gerçeklik

9. Uluslararası New York Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar Kongresi, Albany, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 09 Mart 2024, ss.385-394

Eğitimde Öğrenme Stillerinin Yeri

9. Uluslararası New York Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar Kongresi, Albany, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 09 Mart 2024, ss.372-384

PFE ÖĞRENCİLERİNDE İKİ BOYUTLU BENLİK SAYGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.1, ss.253-258

PDR ÖĞRENCİLERİNDE PSİKOLOJİK SAĞLAMLIK ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.1, ss.259-263

Milli Eğitim Dergisi’nin “Türkiye’de ve Dünyada Göçmen Eğitimi” Özel Sayısında Yer Alan Makalelere İlişkin Bir Meta Sentez Çalışmas

11. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONFERANSI, Gürcistan, 10 - 12 Haziran 2022, cilt.1, ss.278-287

Öğretmenlere göre Yöneticilerin Sosyotelizm Düzeyi

11. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONFERANSI, Gürcistan, 10 - 12 Haziran 2022, cilt.1, ss.133-139

Ben bilirim!: Öğretmen olma yolunda ilk adımlar

ASES International Social Sciences Conference, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.459-471

Neden geldim: Öğretmenlerin tezsiz yüksek lisanstan beklentileri

ASES International Social Sciences Conference, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.449-458

NEDEN GELDİM: ÖĞRETMENLERİN TEZSİZ YÜKSEK LİSANSTAN BEKLENTİLERİ

ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.449-458

BEN BİLİRİM!: ÖĞRETMEN OLMA YOLUNDA İLK ADIMLAR

ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2022, ss.459-471

TÜRKİYE'DE ERGENLERDE DEPRESYON KONULU TEZLERİN CİNSİYET BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

11.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 Aralık 2021, cilt.1, ss.296-305

Teacher Candidates’ Opinions on Teacher Performance Assessment System

The European Conference on Educational Research 2018, Bolzano, İtalya, 4 - 07 Eylül 2018

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNET BAĞIMLILIĞI İLE SOSYAL ZEKA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Magusa, Kıbrıs (Kktc), 7 - 10 Aralık 2017

The Views of Teacher Candidates on Flipped Learning Model

11.International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Mayıs 2017

Heutagogy and Educational Technologies

11. International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Mayıs 2017

Heutagogy and Educational Technologies

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1

The Views of Teacher Candidates on Flipped Learning Model

11.International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1

The Views of Teacher Candidates on Flipped Learning Model

11.International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1

Heutagogy and Educational Technologies

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1

Okul Yöneticilerinin Okul Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İle İlgili Görüşleri

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.1
Metrikler

Yayın

43

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları