Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 41

1. Kardeş Rekabetinin Ailedeki Etkileri: Bir Doküman Analizi

2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalarda Güncel Gelişmeler Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Şubat 2025, (Tam Metin Bildiri)

2. Türkiye’de Öz Şefkat Konusu Üzerine Yapılan Tezlerin İncelenmesi: Doküman Analizi

2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalarda Güncel Gelişmeler Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Şubat 2025, (Tam Metin Bildiri)

3. Enkaz Altında Kalan Duygular: Deprem Deneyimlerinin Tematik Analizi

14. Uluslararası Başkent Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimleri Kongesi, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

4. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MUTLULUK DÜZEYLERİNİN BAZI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

10TH INTERNATIONAL "ARTEMIS" SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Bükreş, Romanya, 29 - 30 Kasım 2024, ss.839-844, (Tam Metin Bildiri)

5. PSİKOLOJİK DANIŞMAN ADAYLARININ İLK STAJ DENEYİMLERİ: TEMATİK BİR ANALİZ

10TH INTERNATIONAL "ARTEMIS" SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Bükreş, Romanya, 29 - 30 Kasım 2024, ss.834-838, (Tam Metin Bildiri)

6. HEMŞİRELERDE YAŞAM DOYUMUNUN MEDENİ DURUMA GÖRE İNCELENMESİ - META ANALİZ

10TH INTERNATIONAL "ARTEMIS" SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Bükreş, Romanya, 29 - 30 Kasım 2024, ss.827-833, (Tam Metin Bildiri)

7. Hemşirelerde yaşam doyumunun medeni duruma göre incelenmesi: Meta analiz

10th International "Artemis" Scientific Research Congress, Bükreş, Romanya, 29 - 30 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

8. Psikolojik danışman adaylarının ilk staj deneyimleri: Tematik bir analiz

10th International "Artemis" Scientific Research Congress, Bükreş, Romanya, 29 - 30 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

9. Üniversite öğrencilerinin mutluluk düzeylerinin bazı demografik değişkenlere göre incelenmesi

10th International "Artemis" Scientific Research Congress, Bükreş, Romanya, 29 - 30 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

10. Eğitim ve Yaşam Doyumu

9. Uluslararası New York Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar Kongresi, Albany, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 09 Mart 2024, ss.366-371, (Tam Metin Bildiri)

11. Eğitimde Öğrenme Stillerinin Yeri

9. Uluslararası New York Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar Kongresi, Albany, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 09 Mart 2024, ss.372-384, (Tam Metin Bildiri)

12. Eğitimde sanal gerçeklik

9. Uluslararası New York Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar Kongresi, Albany, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 09 Mart 2024, ss.385-394, (Tam Metin Bildiri)

13. PDR ÖĞRENCİLERİNDE PSİKOLOJİK SAĞLAMLIK ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.1, ss.259-263, (Tam Metin Bildiri)

14. PFE ÖĞRENCİLERİNİN İKİ BOYUTLU BENLİK SAYGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA TAM METİN

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, ss.253-258, (Tam Metin Bildiri)

15. PFE ÖĞRENCİLERİNDE İKİ BOYUTLU BENLİK SAYGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.1, ss.253-258, (Tam Metin Bildiri)

16. Öğretmenlere göre Yöneticilerin Sosyotelizm Düzeyi

11. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONFERANSI, Gürcistan, 10 - 12 Haziran 2022, cilt.1, ss.133-139, (Tam Metin Bildiri)

17. Milli Eğitim Dergisi’nin “Türkiye’de ve Dünyada Göçmen Eğitimi” Özel Sayısında Yer Alan Makalelere İlişkin Bir Meta Sentez Çalışmas

11. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONFERANSI, Gürcistan, 10 - 12 Haziran 2022, cilt.1, ss.278-287, (Tam Metin Bildiri)

18. Ben bilirim!: Öğretmen olma yolunda ilk adımlar

ASES International Social Sciences Conference, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.459-471, (Tam Metin Bildiri)

19. Neden geldim: Öğretmenlerin tezsiz yüksek lisanstan beklentileri

ASES International Social Sciences Conference, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.449-458, (Tam Metin Bildiri)

20. NEDEN GELDİM: ÖĞRETMENLERİN TEZSİZ YÜKSEK LİSANSTAN BEKLENTİLERİ

ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.449-458, (Tam Metin Bildiri)

21. BEN BİLİRİM!: ÖĞRETMEN OLMA YOLUNDA İLK ADIMLAR

ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2022, ss.459-471, (Tam Metin Bildiri)

22. TÜRKİYE'DE ERGENLERDE DEPRESYON KONULU TEZLERİN CİNSİYET BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

11.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 Aralık 2021, cilt.1, ss.296-305, (Tam Metin Bildiri)

23. Lise Öğrencilerinin Okul Psikolojik Danışmanlarına Yönelik Algıları Bir Metafor Çalışması Malatya İli Örneği

1.Uluslararası Battalgazi Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

25. Teacher Candidates’ Opinions on Teacher Performance Assessment System

The European Conference on Educational Research 2018, Bolzano, İtalya, 4 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

29. Bir Kariyer Danışmanlığı Uygulamasının Algılanan Kariyer Engelleri ve Kariyer Geleceği Üzerindeki Etkisi

V. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

30. 8. Sınıf Öğrencilerin Okul Psikolojik Danışmanı Kavramına İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi

V. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

31. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNET BAĞIMLILIĞI İLE SOSYAL ZEKA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Magusa, Kıbrıs (Kktc), 7 - 10 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

33. Heutagogy and Educational Technologies

11. International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

34. The Views of Teacher Candidates on Flipped Learning Model

11.International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

35. Heutagogy and Educational Technologies

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

36. The Views of Teacher Candidates on Flipped Learning Model

11.International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

37. The Views of Teacher Candidates on Flipped Learning Model

11.International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

38. Heutagogy and Educational Technologies

11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 27 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

40. Okul Yöneticilerinin Okul Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İle İlgili Görüşleri

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

41. Okul Yöneticilerinin Okul Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İle İlgili Görüşleri

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

61

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları