Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Mobbing aracı olarak ölçme ve değerlendirme ölçeği
Agricultural Economics
, vol.5, no.2, pp.220-236, 2019 (SCI-Expanded)
Articles Published in Other Journals
Öğretmenlerde Cinsiyete Göre Yaşam Doyumunun İncelenmesi Bir Meta-Analiz Çalışması
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
, vol.4, no.1, pp.1-12, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Ergenlerde cinsiyete göre psikolojik sağlamlık düzeyinin incelenmesi
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, vol.9, no.83, pp.986-991, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
8. Sınıf Öğrencilerin Okul Psikolojik Danışmanı Kavramına İlişkinAlgılarının İncelenmesi (Malatya İli Örneği)
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.3, pp.952-962, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Mobing Aracı Olarak Ölçme ve Değerlendirme Ölçeği
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.5, no.2, pp.368-388, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerinin Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetleri Servisinden Beklentileri (Malatya İli)
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.8, no.3, pp.2432-2443, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Bir Kariyer Danışmanlığı Uygulamasının Algılanan Kariyer Engelleri Ve Kariyer Geleceği Üzerindeki Etkisi
Journal Of Social and Humanities Sciences Research
, vol.25, no.5, pp.2153-2158, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Yöneticilerinin Okul Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İle İlgili Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, vol.4, no.8, pp.34-47, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetleri Açısından Psikolojik Danışmanların Okul Yönetimine İlişkin Görüşleri
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 May 2018
Öğretmen Adaylarının Yaşam Doyumları ve Yaşam Amaçlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 May 2018
Ortaokul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerinin Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetleri Servisinden Beklentilerinin İncelenmesi (Malatya İli Örneği)
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kon, Sivas, Turkey, 10 - 12 May 2018
8. Sınıf Öğrencilerin Okul Psikolojik Danışmanı Kavramına İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi
V. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Turkey, 2 - 05 May 2018
Bir Kariyer Danışmanlığı Uygulamasının Algılanan Kariyer Engelleri ve Kariyer Geleceği Üzerindeki Etkisi
V. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Turkey, 2 - 05 May 2018
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNET BAĞIMLILIĞI İLE SOSYAL ZEKA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Magusa, Cyprus (Kktc), 7 - 10 December 2017
GENEL ÖZ YETERLİLİK VE ANNE BABA BAĞIŞLAMA DÜZEYİ İLE BİREYLERİN BAĞIŞLAMA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 7 - 10 December 2017
Heutagogy and Educational Technologies
11. International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 May 2017
The Views of Teacher Candidates on Flipped Learning Model
11.International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 May 2017
Heutagogy and Educational Technologies
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Turkey, 24 - 27 May 2017, pp.1
The Views of Teacher Candidates on Flipped Learning Model
11.International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Turkey, 24 - 27 May 2017, pp.1
The Views of Teacher Candidates on Flipped Learning Model
11.International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Turkey, 24 - 27 May 2017, pp.1
Heutagogy and Educational Technologies
11. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Malatya, Turkey, 24 - 27 May 2017, pp.1
Okul Yöneticilerinin Okul Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İle İlgili Görüşleri
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 May 2017
Okul Yöneticilerinin Okul Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İle İlgili Görüşleri
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2017, pp.1