Makaleler
34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (10)
2. Reflections of artificial intelligence on science education in Türkiye
International Journal of Education and Artificial Intelligence
, cilt.1, sa.1, ss.39-58, 2024 (Hakemli Dergi)
5. Science teachers’ self-efficacy perceptions on acid-base subject related to daily life in science course
Electronic Journal for Research in Science and Mathematics Education
, cilt.26, sa.2, ss.77-90, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Fen bilimleri dersi beceri temelli sorulara (yeni nesil) yönelik kuramsal ve kavramsal çerçeve
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.17, ss.17-36, 2022 (Hakemli Dergi)
16. İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin geri dönüşüm konusundaki bilgi, farkındalık ve davranışlarının incelenmesi
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.9, sa.1, ss.174-190, 2017 (Hakemli Dergi)
23. Turkish Science Teachers' Use of Educational Research and Resources
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.11, sa.6, ss.1231-1248, 2015 (SSCI)
30. Kimya motivasyon anketi: geçerlik ve güvenirlik çalışması
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.18, ss.297-310, 2012 (TRDizin)
33. Kimya öğretmeni adaylarının öğrenme stillerinin akademik başarılarıyla ilişkisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.10, ss.185-192, 2008 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
38
21. Kimyasal değişimler ünitesi çerçevesinde yaşam temelli öğrenme uygulama sürecinin incelenmesi
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.44, (Özet Bildiri)
25. Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları İle Eğitim Araştırmalarına Karşı Tutumlarının İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.143, (Özet Bildiri)
30. Kimya Motivasyon Anketi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.61, (Özet Bildiri)
31. Eğitim Araştırmalarına Karşı Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.261, (Özet Bildiri)
32. Kimya Derslerinde Atasözlerinin Kullanılmasına Yönelik Öğrencilerin Algıları
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.47, (Özet Bildiri)
34. A comparison of context based and problem based learning
European Conference on Research In Chemical Education (ECRICE) Abstract Book, 6 - 09 Temmuz 2008, ss.56, (Özet Bildiri)
35. Student s interest in the usage of organic chemistry in daily life
9th European Conference on Research In Chemical Education (ECRICE), İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2008, ss.136, (Özet Bildiri)
36. Kimya öğretmenliği öğrencilerinin laboratuvar uygulamaları hakkındaki düşünceleri
XXI. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 23 - 27 Ağustos 2007, (Özet Bildiri)
37. Üniversite Kimya öğrencilerinin asitler ve bazlar hakkındaki bilgilerin günlük hayatla ilişkilendirme düzeyleri
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1. Kimyada Yaşam(Bağlam) Temelli Öğretim Uygulamaları
Kimya Öğretimi: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri (2. Baskı), Ali Paşa AYAS Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.419-452, 2017
2. Kimyada yaşam (bağlam) temelli öğretim uygulamaları
Kimya öğretimi Öğretmen eğitimcileri öğretmenler ve öğretmen adayları için iyi uygulama örnekleri, Alipaşa Ayas Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.213-246, 2015