Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Ebeveynlerin Okul Öncesi Dönemde Fen ve Fen Etkinlikleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi (Elazığ İli Örneği)
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, vol.8, no.10, pp.1-20, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bilim ve Sözde Bilim Ayrımı: Astronomi ve Astroloji
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.21, no.2, pp.757-771, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Okul öncesi öğretmen adaylarının matematiksel gelişimine ilişkin inanışlarının incelenmesi.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, vol.9, no.1, pp.46-67, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Matematiksel Gelişimine İlişkin İnanışlarının İncelenmesi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, vol.9, no.1, pp.46-67, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of mathematical skills of 60-72 months old children attending preschool education in terms of some variables
Bartın University Journal of Faculty of Education
, vol.9, no.1, pp.168-184, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
The Impacts of the Tests on the Scientific Process Skills of thePre-School Children
US-CHINA EDUCATION REVIEW A
, vol.6, no.7, pp.403-411, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Gender Comparison of the College and Family Life Problems of the Preschool Teacher Candidates
International Online Journal of Educational Sciences
, vol.11, no.4, pp.260-276, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
MEB Okul Öncesi Fen Etkinliklerinin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.21, no.2, pp.158-177, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
The Impacts of the Tests on the Scientific Process Skills of the Pre School Children
US-CHINA EDUCATION REVIEW A
, vol.6, no.7, pp.403-411, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation Of Preschool Teachers’ Attitudes Towards Science Teaching (Sample Of Malatya City)
The Journal of Academic Social Science Studies
, vol.6, no.3, pp.785-798, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Bilim ve Çocuk
Çeğdaş Eğitim Dergisi
, vol.35, no.378, pp.35-42, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
The adaptation of a scale for preschool teachers attitudes towards science teaching
Procedia Social and Behavioural Sciences
, vol.2, no.2, pp.2881-2884, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Çocuk Gelişiminde Oyun Alanlarının Yeri ve Önemi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.10, no.2, pp.95-109, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimine Karsı Tutumları
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.30, pp.251-257, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimine Karşı Tutumları
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION
, no.30, pp.251-257, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Okul öncesı̇ eğı̇tı̇m kurumlarındakı̇ fen merkezlerı̇nı̇n materyal çeşı̇tlı̇lı̇ğı̇ açısından ı̇ncelenmesı̇
Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 26 - 28 April 2019
Boşanmanın Çocuk Üzerinde Etkileri
2. Uluslararası Kadın Çocuk Sağlığı ve Eğitimi Kongresi, 5 - 06 October 2017
BOŞANMANIN ÇOCUK ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
ULUSLARARASI KADIN ÇOCUK SAĞLIĞI2.VE EĞİTİMİ KONGRESİ, 5 - 06 October 2017
Lise Öğrencilerinin Flört İlişkisinde Şiddete İlişkin Tutum ve Uygulamaları
12th World Congress on Public Health, 27 April - 01 May 2009
Ergenlerin Kendilerini Değerlendirmelerinin Anne Baba Tutumları ve Bazı Faktörlerle İlişkisi
19. Ulusal Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Kongresi, Turkey, 14 - 17 April 2009
Books & Book Chapters
Bilim Okuryazarlığı
in: 21. Yüzyılda Öğretmen Becerileri, Hasan Aydemir, Fatih Mehmet Ciğerci, Yalçın Karalı, Editor, NOBEL, pp.93-109, 2022
Eğitim Sürecinde Çocukla İletişim
in: Çocuklarla İletişim, Sağlam Mehmet, Editor, Hedef CS Basın Yayın, pp.159-182, 2021
Fen Eğitiminde Öğretmenin Rolü
in: Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, Berrin Akman,Gülden Uyanık Balat,Tülin Güler Yıldız, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.291-302, 2010
Matematiksel kavram gelişiminde eşleştirme, sınıflandırma, gruplama, karşılaştırma ve sıralama
in: Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Berrin Akman, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.46-60, 2010