Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (3)
4. Digital Dilemma in Teacher Training: Digital Well-Being and Internet Addiction
INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY IN EDUCATION
, cilt.8, sa.3, ss.364-392, 2025 (ESCI)
7. Eğitimde metaverse kullanımına yönelik araştırmalar üzerine metasentez çalışması
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.22, ss.137-159, 2024 (Hakemli Dergi)
8. STEM Öz-Yeterlik Algı Ölçeği (STEM-ÖAÖ) Geliştirme Çalışması
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.648-667, 2024 (Hakemli Dergi)
11. Curriculum Literacy Perception Level of Teachers
International Journal of Educational Research Review
, cilt.8, sa.3, ss.422-434, 2023 (Hakemli Dergi)
14. 10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.17-47, 2023 (Hakemli Dergi)
15. Üniversite öğrencilerinin internet bağımlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.73-96, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
38
1. Student Perspectives on the Use of Metaverse in Earthquake Teaching
International Conference on Distance Education and Educational Technology (ICDEET - 25), Brüksel, Belçika, 12 - 13 Mayıs 2025, ss.8, (Özet Bildiri)
2. Kesir Konusu Öğretiminde Metaverse Kullanımında Yaşanan Zorluklar
Disiplinlerarası Akademi ve Sektör Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
7. Hemşirelerde yaşam doyumunun medeni duruma göre incelenmesi: Meta analiz
10th International "Artemis" Scientific Research Congress, Bükreş, Romanya, 29 - 30 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)
8. Psikolojik danışman adaylarının ilk staj deneyimleri: Tematik bir analiz
10th International "Artemis" Scientific Research Congress, Bükreş, Romanya, 29 - 30 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)
9. Üniversite öğrencilerinin mutluluk düzeylerinin bazı demografik değişkenlere göre incelenmesi
10th International "Artemis" Scientific Research Congress, Bükreş, Romanya, 29 - 30 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)
10. Öğrenme için evrensel tasarım modelinin ortaokul matematik öğretimine etkisi
12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
11. Ortaokul öğretmenlerinin teknoloji kabulü
12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
12. Matematik öğretiminde RBC+C Modeli: Metasentez
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
23. PFE ÖĞRENCİLERİNİN İKİ BOYUTLU BENLİK SAYGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA TAM METİN
13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, ss.253-258, (Tam Metin Bildiri)
32. Öğretmen adaylarının dijital iyi oluş algılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
II. Uluslararası Multidisipliner Dijital Yaşam Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
33. Öğretmen adaylarının çoklu zihin tiplerinin ve özdüzenleyici öğrenmelerinin internet bağımlılıklarına etkisi
II. Uluslararası Multidisipliner Dijital Yaşam Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
35. University Students’ Perceptions on Distance Education Courses
6 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Sakarya, Türkiye, 13 - 16 Temmuz 2020, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
21
1. 2024 yılı Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ortaokul matematik dersi öğreim programının incelenmesi
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programlarına Genel Bakış, ATEŞ HATİCE, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.127-148, 2024
2. 2024 yılı türkiye yüzyılı maarif modeli ortaokul matematik dersi öğretim programının incelenmesi
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programlarına Genel Bakış, ATEŞ HATİCE, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.127-148, 2024
3. Araştırma makaleleri, tezler ve bitirme tezleri yazarları için el kitabı
Eğitim Yayınevi, İstanbul, 2023
4. Makalenize yapılan yorumlardan öğrenmek
Araştırma makaleleri, tezler ve bitirme tezleri yazarları için el kitabı, Orhan Karsak, Hanife Gülhan; Şan, İsmail, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.133-136, 2023
5. Cumhuriyet Dönemi'nden Günümüze Türkçe Dersi Öğretim Programları'nda İlk Okuma Yazma
İlkokullarda Dil Öğretimi, Hatice Kadıoğlu Ateş, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.167-190, 2023
6. Cümleleri gözden geçirme
Araştırma makaleleri, tezler ve bitirme tezleri yazarları için el kitabı, Orhan Karsak, Hanife Gülhan; Şan, İsmail, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.121-132, 2023
8. Cumhuriyet döneminden günümüze Türkçe dersi öğretim programlarında ilk okuma yazma
İlkokullarda dil öğretimi, Ateş, H., Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.167-190, 2023
9. Kant ve eğitim
Bilim Dünyasında Eğitim-III, Koçoğlu, Erol, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.143-164, 2022
12. Küreselleşme sürecinde eğitimin sorunları
Küreselleşme ve Eğitim, Topcu, İhsan; Elaldı, Şenel, Editör, Sonçağ Akademi, Ankara, ss.35-72, 2022
14. Okul Dışı Öğrenme
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Doç. Dr. Hale Sucuoğlu, Dr. Öğr. Üy. Meltem Gökdağ Baltaoğlu, Editör, Lisans yayıncılık, İstanbul, ss.219-230, 2022
15. Farabi ve eğitim
Bilim Dünyasında Eğitim - I, Koçoğlu, Erol, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.159-176, 2022
17. Okulda pozitif dönüşümün felsefesi
Pozitif Eğitim, Ersoy, M.; Kanak, M., Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.29-60, 2021
18. Pozitif okul uygulamaları
Pozitif Eğitim, Ersoy, Mustafa; Kanak, Mehmet, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.81-111, 2021
19. Pozitif Okul Uygulamaları
Pozitif Eğitim, Ersoy Mustafa, Kanak Mehmet, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.81-112, 2021
Metrikler
Yayın (WoS)
10
Yayın (Scopus)
11
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
5
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
369
H-İndeks (Scholar)
10
Atıf (TrDizin)
29
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
207
H-İndeks (Sobiad)
7
Atıf (Diğer Toplam)
85
Toplam Atıf Sayısı
321
Proje
16
Tez Danışmanlığı
8
