Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 38

1. Student Perspectives on the Use of Metaverse in Earthquake Teaching

International Conference on Distance Education and Educational Technology (ICDEET - 25), Brüksel, Belçika, 12 - 13 Mayıs 2025, ss.8, (Özet Bildiri)

2. Kesir Konusu Öğretiminde Metaverse Kullanımında Yaşanan Zorluklar

Disiplinlerarası Akademi ve Sektör Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

3. Student Views on the Use of Metaverse in Teaching Fractions

9th International Conference on Research in Education, Atina, Yunanistan, 16 - 18 Nisan 2025, (Özet Bildiri)

4. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MUTLULUK DÜZEYLERİNİN BAZI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

10TH INTERNATIONAL "ARTEMIS" SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Bükreş, Romanya, 29 - 30 Kasım 2024, ss.839-844, (Tam Metin Bildiri)

5. HEMŞİRELERDE YAŞAM DOYUMUNUN MEDENİ DURUMA GÖRE İNCELENMESİ - META ANALİZ

10TH INTERNATIONAL "ARTEMIS" SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Bükreş, Romanya, 29 - 30 Kasım 2024, ss.827-833, (Tam Metin Bildiri)

6. PSİKOLOJİK DANIŞMAN ADAYLARININ İLK STAJ DENEYİMLERİ: TEMATİK BİR ANALİZ

10TH INTERNATIONAL "ARTEMIS" SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Bükreş, Romanya, 29 - 30 Kasım 2024, ss.834-838, (Tam Metin Bildiri)

7. Hemşirelerde yaşam doyumunun medeni duruma göre incelenmesi: Meta analiz

10th International "Artemis" Scientific Research Congress, Bükreş, Romanya, 29 - 30 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

8. Psikolojik danışman adaylarının ilk staj deneyimleri: Tematik bir analiz

10th International "Artemis" Scientific Research Congress, Bükreş, Romanya, 29 - 30 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

9. Üniversite öğrencilerinin mutluluk düzeylerinin bazı demografik değişkenlere göre incelenmesi

10th International "Artemis" Scientific Research Congress, Bükreş, Romanya, 29 - 30 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

10. Öğrenme için evrensel tasarım modelinin ortaokul matematik öğretimine etkisi

12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

11. Ortaokul öğretmenlerinin teknoloji kabulü

12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

12. Matematik öğretiminde RBC+C Modeli: Metasentez

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

13. Eğitimde Öğrenme Stillerinin Yeri

9. Uluslararası New York Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar Kongresi, Albany, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 09 Mart 2024, ss.372-384, (Tam Metin Bildiri)

14. Eğitim ve Yaşam Doyumu

9. Uluslararası New York Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar Kongresi, Albany, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 09 Mart 2024, ss.366-371, (Tam Metin Bildiri)

15. Matematik öğretiminde soyutlama

9. Uluslararası New York Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar Kongresi, Albany, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 09 Mart 2024, ss.357-365, (Tam Metin Bildiri)

16. Eğitimde sanal gerçeklik

9. Uluslararası New York Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar Kongresi, Albany, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 09 Mart 2024, ss.385-394, (Tam Metin Bildiri)

17. Öğretimi üretken yapay zeka uygulamalarıyla bütünleştirmek: Öğretim tasarımı uygulama basamağı örnekleri

11th International Başkent Congress on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Şubat 2024, ss.393-400, (Tam Metin Bildiri)

18. Ortaokul öğrencilerinin yaşam doyumları

EU 2nd International Conference on Humanity and Social Sciences, Belgrade, Sırbistan, 4 - 06 Ağustos 2023, ss.34-48, (Tam Metin Bildiri)

19. Ortaokul öğrencilerinin en iyi öğrenme yolları

EU 2nd International Conference on Humanity and Social Sciences, Belgrade, Sırbistan, 4 - 06 Ağustos 2023, ss.20-33, (Tam Metin Bildiri)

20. Problem solving skill perceptions of middle and high school students

8th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2022, Granada, Nikaragua, 5 - 07 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)

21. Attitudes of 10th grade students towards mathematics lesson

8th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2022, Granada, Nikaragua, 5 - 07 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)

22. PDR ÖĞRENCİLERİNDE PSİKOLOJİK SAĞLAMLIK ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.1, ss.259-263, (Tam Metin Bildiri)

23. PFE ÖĞRENCİLERİNİN İKİ BOYUTLU BENLİK SAYGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA TAM METİN

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, ss.253-258, (Tam Metin Bildiri)

24. PFE ÖĞRENCİLERİNDE İKİ BOYUTLU BENLİK SAYGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.1, ss.253-258, (Tam Metin Bildiri)

25. Öğretmenlere göre Yöneticilerin Sosyotelizm Düzeyi

11. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONFERANSI, Gürcistan, 10 - 12 Haziran 2022, cilt.1, ss.133-139, (Tam Metin Bildiri)

26. Milli Eğitim Dergisi’nin “Türkiye’de ve Dünyada Göçmen Eğitimi” Özel Sayısında Yer Alan Makalelere İlişkin Bir Meta Sentez Çalışmas

11. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ KONFERANSI, Gürcistan, 10 - 12 Haziran 2022, cilt.1, ss.278-287, (Tam Metin Bildiri)

27. Öğretmen Adaylarının Dijital İyi oluş Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

II. Uluslararası Multidisipliner Dijital Yaşam Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 Mayıs 2022, cilt.1, ss.63-64, (Özet Bildiri)

28. NEDEN GELDİM: ÖĞRETMENLERİN TEZSİZ YÜKSEK LİSANSTAN BEKLENTİLERİ

ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.449-458, (Tam Metin Bildiri)

29. BEN BİLİRİM!: ÖĞRETMEN OLMA YOLUNDA İLK ADIMLAR

ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2022, ss.459-471, (Tam Metin Bildiri)

30. Neden geldim: Öğretmenlerin tezsiz yüksek lisanstan beklentileri

ASES International Social Sciences Conference, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.449-458, (Tam Metin Bildiri)

31. Ben bilirim!: Öğretmen olma yolunda ilk adımlar

ASES International Social Sciences Conference, Diyarbakır, Türkiye, 27 Mayıs 2022, ss.459-471, (Tam Metin Bildiri)

32. Öğretmen adaylarının dijital iyi oluş algılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

II. Uluslararası Multidisipliner Dijital Yaşam Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

33. Öğretmen adaylarının çoklu zihin tiplerinin ve özdüzenleyici öğrenmelerinin internet bağımlılıklarına etkisi

II. Uluslararası Multidisipliner Dijital Yaşam Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

34. The Effect of Using Blog in English Course on Academic Success

6 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Sakarya, Türkiye, 13 - 16 Temmuz 2020, (Tam Metin Bildiri)

35. University Students’ Perceptions on Distance Education Courses

6 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Sakarya, Türkiye, 13 - 16 Temmuz 2020, (Tam Metin Bildiri)

36. Lise öğrencilerinin madde bağımlılığına ilişkin bilgi düzeylerine konferans tekniğine dayalı eğitimin etkisi

7. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Budapest, Macaristan, 23 - 25 Eylül 2020, ss.256-267, (Tam Metin Bildiri)

37. Are We Exploiting Active Learning? A Critical View On Student Presentations

27th International Educational Sciences Conference, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

38. İnönü Üniversitesi Öğrencilerinin İnternet Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

VII th ICITS, VII. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Erzurum., Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar 21

1. 2024 yılı Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ortaokul matematik dersi öğreim programının incelenmesi

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programlarına Genel Bakış, ATEŞ HATİCE, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.127-148, 2024

2. 2024 yılı türkiye yüzyılı maarif modeli ortaokul matematik dersi öğretim programının incelenmesi

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programlarına Genel Bakış, ATEŞ HATİCE, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.127-148, 2024

4. Makalenize yapılan yorumlardan öğrenmek

Araştırma makaleleri, tezler ve bitirme tezleri yazarları için el kitabı, Orhan Karsak, Hanife Gülhan; Şan, İsmail, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.133-136, 2023

5. Cumhuriyet Dönemi'nden Günümüze Türkçe Dersi Öğretim Programları'nda İlk Okuma Yazma

İlkokullarda Dil Öğretimi, Hatice Kadıoğlu Ateş, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.167-190, 2023

6. Cümleleri gözden geçirme

Araştırma makaleleri, tezler ve bitirme tezleri yazarları için el kitabı, Orhan Karsak, Hanife Gülhan; Şan, İsmail, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.121-132, 2023

7. Argümanınızı Yapılandırma

Araştırma Makaleleri, Tezler ve Bitirme Tezleri Yazarları için El Kitabı, Karsak Hanife Gülhan, Şan İsmail, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.57-70, 2023

8. Cumhuriyet döneminden günümüze Türkçe dersi öğretim programlarında ilk okuma yazma

İlkokullarda dil öğretimi, Ateş, H., Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.167-190, 2023

9. Kant ve eğitim

Bilim Dünyasında Eğitim-III, Koçoğlu, Erol, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.143-164, 2022

10. Metaverse ve eğitim

Sanal Dünya Sosyal Medyada Metalar ve Metaverse, Söğüt Yasin, Birol Murat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.157-184, 2022

11. Öğretim strateji, yöntem ve teknikleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Sucuoğlu Hale, Gökdağ Baltaoğlu Meltem, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.131-152, 2022

12. Küreselleşme sürecinde eğitimin sorunları

Küreselleşme ve Eğitim, Topcu, İhsan; Elaldı, Şenel, Editör, Sonçağ Akademi, Ankara, ss.35-72, 2022

13. ÖĞRETİM STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Sucuoğlu Hale, Gökdağ Baltaoğlu Meltem, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.131-152, 2022

14. Okul Dışı Öğrenme

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Doç. Dr. Hale Sucuoğlu, Dr. Öğr. Üy. Meltem Gökdağ Baltaoğlu, Editör, Lisans yayıncılık, İstanbul, ss.219-230, 2022

15. Farabi ve eğitim

Bilim Dünyasında Eğitim - I, Koçoğlu, Erol, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.159-176, 2022

16. Metaverse ve Eğitim

Sanal Dünya Sosyal Medyada Metalar ve Metaverse, Söğüt Yasin, Birol Murat, Editör, NOBEL BİLİMSEL ESERLER, Ankara, ss.157-183, 2022

17. Okulda pozitif dönüşümün felsefesi

Pozitif Eğitim, Ersoy, M.; Kanak, M., Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.29-60, 2021

18. Pozitif okul uygulamaları

Pozitif Eğitim, Ersoy, Mustafa; Kanak, Mehmet, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.81-111, 2021

19. Pozitif Okul Uygulamaları

Pozitif Eğitim, Ersoy Mustafa, Kanak Mehmet, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.81-112, 2021

21. Sınav Yoluyla Sosyal Bilgiler Öğretimi

Alternatif Yaklaşımlarla Sosyal Bilimler Eğitimi, Ramazan Sever; Mesut Aydın; Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.475-496, 2016
Metrikler

Yayın

170

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

11

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

369

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

29

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

207

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

85

Toplam Atıf Sayısı

321

Proje

16

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları