Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (7)
6. İmam-Hatip Lisesi Öğrencilerinin Okul Aidiyet ve DinîTutum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.14, sa.32, ss.7-38, 2016 (Hakemli Dergi)
7. Üniversite Öğrencilerinin Diyanet İşleri Başkanlığı Hizmetlerine Yönelim Durumları: İnönü Üniversitesi Örneği
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.6, ss.1563-1582, 2016 (Hakemli Dergi)
8. DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİKUYGULAMASI DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.43, ss.1361-1376, 2016 (Hakemli Dergi)
9. Pakistan Medreselerine Model Olarak İmam Hatip Okulları Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme
İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.175-200, 2014 (Hakemli Dergi)
10. TÜRKİYE NİN İSLAM EĞİTİM MODELİ İMAM HATİPOKULLARI VE TEMEL ÖZELLİKLERİ
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.9, sa.5, ss.265-278, 2014 (Hakemli Dergi)
11. Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Çoğulculuk Açısından Değerlendirilmesi
Hikmet Yurdu
, cilt.6, sa.12, ss.267-282, 2013 (Hakemli Dergi)
12. Tarihsel Süreç İçerisinde Pakistan Medreseleri
İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.187-210, 2013 (Hakemli Dergi)
13. Pakistan Medreseleri 11 Eylül Sonrası Yöneltilen İddialar ve Reform Çalışmaları
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.10, sa.24, ss.101-126, 2012 (Hakemli Dergi)
14. İmam Hatip Liseleri Literatürü Üzerine Bibliyografik Bir İnceleme
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.9, sa.22, ss.71-101, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1. İLAHİYAT FAKÜLTELERİNİN BİR ÇIKTISI OLARAK İHL MESLEK DERSİ ÖĞRETMENLERİNİN YETERLİKLERİNİN ÖĞRENCİ VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA İNCELENMESİ
Uluslararası Yüksek Din Öğretimi Kongresi, 16 - 19 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2. Farklı İslâmî Ekollerin Din Anlayışlarının Eğitim Uygulamalarına Yansıması: Pakistan Medreseleri Örneğinde Bir Değerlendirme
Uluslararası İslam ve Yorum Sempozyumu, 8 - 10 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
3. İMAM-HATİP LİSESİ ÖĞRENCİLERİNE OKUL KÜLTÜRÜ VE AİDİYETİNİN KAZANDIRILMASI: ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİNE DAYALI BİR İNCELEME
Uluslararası Geleceğin İnşasında İmam Hatip Okulları Sempozyumu, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
4. Sivil Toplum Kuruluşlarının İmam-Hatip Liseleri ile Kurdukları İlişkiler: Okul Yöneticilerinin Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Araştırma
Uluslararası Geleceğin İnşasında İmam Hatip Okulları Sempozyumu, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
5. Din Hizmetleri ve Din Eğitimi Politikalarının Birlikte Yaşama Kültürüne Etkisi: Türkiye Pakistan Örneği Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme
Hz. Peygamber ve Birlikte Yaşama Hukuku, Türkiye, 17 - 19 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
6. Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersleri Bağlamında Çoğulculuk Yapılandırmacılık İlişkisi
Uluslararası Küreselleşme Sürecinde Din Eğitimi Sempozyumu, 28 - 30 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
7
1. İmam-ı A’zam Ebû Hanîfe’nin Menkıbevî Kişiliği
Çağları Aşan Bilge İmam-ı A’zam Ebû Hanîfe, Ali Duman, Editör, Endülüs, İstanbul, ss.43-74, 2019
2. İmam-ı A’zam Ebu Hanîfe’nin Menkıbevî Kişiliği
Çağları Aşan Bilge İmam-ı A’zam Ebu Hanîfe, Ali Duman, Editör, Endülüs, İstanbul, ss.43-74, 2019
3. ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMENLERİNE GÖRE İMAM-HATİP LİSELERİ:Profiller, Algılar, Memnuniyet, Aidiyet
DEM yayınları, İstanbul, 2017
4. Paydaşlarına Göre İmam Hatip Ortaokullarında Din Eğitimi
DEM yayınları, İstanbul, 2017
5. DİN EĞİTİMİ POLİTİKA VE UYGULAMALARINDA AK PARTİ’NİN 15 YILI
AK PARTİ’NİN 15 YILI: TOPLUM, Çağlar İsmail, Aslan Ali, Editör, SETA, 2017
6. Pakistan Medreselerine Bir Model Olarak İmam Hatip Okulları
DEM yayınları, 2014
7. Seçmeli Din Dersleri İnceleme ve Değerlendirme Raporu
DEM yayınları, 2013
