SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İmam-Hatip Lisesi Öğrencilerinin Okul Aidiyet ve DinîTutum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.14, sa.32, ss.7-38, 2016 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Diyanet İşleri Başkanlığı Hizmetlerine Yönelim Durumları: İnönü Üniversitesi Örneği
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.6, ss.1563-1582, 2016 (Hakemli Dergi)
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİKUYGULAMASI DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.43, ss.1361-1376, 2016 (Hakemli Dergi)
Pakistan Medreselerine Model Olarak İmam Hatip Okulları Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme
İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.175-200, 2014 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE NİN İSLAM EĞİTİM MODELİ İMAM HATİPOKULLARI VE TEMEL ÖZELLİKLERİ
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.9, sa.5, ss.265-278, 2014 (Hakemli Dergi)
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Çoğulculuk Açısından Değerlendirilmesi
Hikmet Yurdu
, cilt.6, sa.12, ss.267-282, 2013 (Hakemli Dergi)
Tarihsel Süreç İçerisinde Pakistan Medreseleri
İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.187-210, 2013 (Hakemli Dergi)
Pakistan Medreseleri 11 Eylül Sonrası Yöneltilen İddialar ve Reform Çalışmaları
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.10, sa.24, ss.101-126, 2012 (Hakemli Dergi)
İmam Hatip Liseleri Literatürü Üzerine Bibliyografik Bir İnceleme
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.9, sa.22, ss.71-101, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İLAHİYAT FAKÜLTELERİNİN BİR ÇIKTISI OLARAK İHL MESLEK DERSİ ÖĞRETMENLERİNİN YETERLİKLERİNİN ÖĞRENCİ VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA İNCELENMESİ
Uluslararası Yüksek Din Öğretimi Kongresi, 16 - 19 Kasım 2017
Farklı İslâmî Ekollerin Din Anlayışlarının Eğitim Uygulamalarına Yansıması: Pakistan Medreseleri Örneğinde Bir Değerlendirme
Uluslararası İslam ve Yorum Sempozyumu, 8 - 10 Mayıs 2017
İMAM-HATİP LİSESİ ÖĞRENCİLERİNE OKUL KÜLTÜRÜ VE AİDİYETİNİN KAZANDIRILMASI: ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİNE DAYALI BİR İNCELEME
Uluslararası Geleceğin İnşasında İmam Hatip Okulları Sempozyumu, 27 - 29 Nisan 2017
Sivil Toplum Kuruluşlarının İmam-Hatip Liseleri ile Kurdukları İlişkiler: Okul Yöneticilerinin Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Araştırma
Uluslararası Geleceğin İnşasında İmam Hatip Okulları Sempozyumu, 27 - 29 Nisan 2017
Din Hizmetleri ve Din Eğitimi Politikalarının Birlikte Yaşama Kültürüne Etkisi: Türkiye Pakistan Örneği Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme
Hz. Peygamber ve Birlikte Yaşama Hukuku, Türkiye, 17 - 19 Nisan 2015
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersleri Bağlamında Çoğulculuk Yapılandırmacılık İlişkisi
Uluslararası Küreselleşme Sürecinde Din Eğitimi Sempozyumu, 28 - 30 Kasım 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
İmam-ı A’zam Ebû Hanîfe’nin Menkıbevî Kişiliği
Çağları Aşan Bilge İmam-ı A’zam Ebû Hanîfe, Ali Duman, Editör, Endülüs, İstanbul, ss.43-74, 2019
İmam-ı A’zam Ebu Hanîfe’nin Menkıbevî Kişiliği
Çağları Aşan Bilge İmam-ı A’zam Ebu Hanîfe, Ali Duman, Editör, Endülüs, İstanbul, ss.43-74, 2019
ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMENLERİNE GÖRE İMAM-HATİP LİSELERİ:Profiller, Algılar, Memnuniyet, Aidiyet
DEM yayınları, İstanbul, 2017
Paydaşlarına Göre İmam Hatip Ortaokullarında Din Eğitimi
DEM yayınları, İstanbul, 2017
DİN EĞİTİMİ POLİTİKA VE UYGULAMALARINDA AK PARTİ’NİN 15 YILI
AK PARTİ’NİN 15 YILI: TOPLUM, Çağlar İsmail, Aslan Ali, Editör, SETA, 2017
Pakistan Medreselerine Bir Model Olarak İmam Hatip Okulları
DEM yayınları, 2014
Seçmeli Din Dersleri İnceleme ve Değerlendirme Raporu
DEM yayınları, 2013