Makaleler
99
Tümü (99)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (30)
Diğer Yayınlar (67)
1. Bilim ve Sanat Merkezlerinde Yönetici ve Öğretmen Atama ile Öğrenci Seçme Süreçleri: Karşılaşılan Problemler ve Önerilen Çözümler
E-Uluslararası Pedandragoji Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.1-28, 2025 (Hakemli Dergi)
7. Pre-Service Teachers Evaluate Mentors and Teaching Practice Schools Using Metaphors
Journal of Global Education and Research
, cilt.8, sa.1, ss.80-102, 2024 (Hakemli Dergi)
9. Understanding a Group of Teachers Who Carry out a Duty in a Socioeconomically Disadvantageous Area in the Southeast of Turkey
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.10, sa.2, ss.510-521, 2023 (Hakemli Dergi)
13. Anaokullarında Okul Yöneticilerinin Görev Alanlarıyla İlgili Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.2022, sa.32, ss.102-127, 2022 (Hakemli Dergi)
14. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sosyal Medya Kullanımına İlişkin Görüşleri
Akademik İzdüşüm Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.69-80, 2022 (Hakemli Dergi)
15. Okul Yöneticilerinin Ders Denetimine İlişkin Öğretmen Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.18, ss.43-64, 2022 (Hakemli Dergi)
22. Okullarda Amaçtan Sapmaya Neden Olan Etkenler
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.16, ss.44-63, 2021 (Hakemli Dergi)
26. Covid 19 Pandemisi Sürecinde Öğretmenlerin Uzaktan Eğitimde Yaşadığı Zorluklar
E-Uluslararası Pedandragoji Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.55-73, 2021 (Hakemli Dergi)
29. Devlet Ortaokulu Ve Liselerinde Yaşanan Disiplin Problemleri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.166-197, 2020 (Hakemli Dergi)
30. The mediating effect of the trust of managers in teachers in the relation between manager support and organizational justice
Journal of Teacher Education and Educators (JTEE)
, cilt.8, sa.3, ss.265-280, 2019 (Hakemli Dergi)
31. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Aralıksız Eğitim Yapılmasına İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.723-743, 2019 (Hakemli Dergi)
32. Öğretmen Adaylarının Denetim Odağı Ve Öz Yeterlik İnançları Arasındaki İlişki
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.79-107, 2019 (Hakemli Dergi)
33. Ortaokul Ve Liselerde Yaşanan Disiplin Problemlerinin Çözümüne Yönelik Yönetsel Uygulamalar
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.31-50, 2019 (Hakemli Dergi)
34. Öğretmenlerin Psikolojik İklim Algılarının İncelenmesi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.34-49, 2019 (Hakemli Dergi)
35. Okul Müdürlerinin Kayırmacı Davranışlarının Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları İle Müdüre Güvene Etkisi
BUSBED. BINGÖL UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, cilt.9, sa.17, ss.111-142, 2019 (Hakemli Dergi)
36. İlkokullarda Örgüt Kültürünün Sınıf Öğretmenlerinin Motivasyonuna Etkisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.2019, sa.31, ss.1-39, 2019 (Hakemli Dergi)
37. Okul İklimi Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
İlköğretim Online
, cilt.17, sa.4, 2018 (Hakemli Dergi)
39. Okul Müdürlerinin Okul Güvenliğini Sağlamaya Yönelik Stratejileri
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.4, ss.139-162, 2018 (Hakemli Dergi)
40. The Impact of Globalization on Teaching Profession: The Global Teacher
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES
, cilt.6, sa.1, ss.80-95, 2018 (Hakemli Dergi)
41. Algılanan müdür desteği ile müdüre güven ve örgütsel bağlılık arasındaki ilişki
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.9, sa.4, ss.1075-1092, 2017 (Hakemli Dergi)
42. Okul Müdürlerinin Öğretmenlere Güvenini Belirleme Ölçeği-Öğretmen Formunun geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.103-117, 2017 (Hakemli Dergi)
43. Alternatif Bir Mesleki Gelişim Yöntemi Olarak Meslektaş Rehberliğinin Uygulanabilirliği ve Etkililiği
Elektronik Uluslararası EğitimAraştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.16-40, 2017 (Hakemli Dergi)
44. Algılanan Müdür Desteği ile Müdüre Güven ile Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişki
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.9, sa.4, ss.1075-1092, 2017 (Hakemli Dergi)
45. Eğitim Yönetimi ve Denetimi Tezsiz Yüksek Lisans Programına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Üyelerinin Görüşleri
e-ijer
, cilt.7, sa.3, ss.31-48, 2016 (Hakemli Dergi)
48. Pedagojik Sertifika Programı Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Eğitimine İlişkin Görüşleri
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.138-152, 2016 (Hakemli Dergi)
49. Özel Eğitim Okullarının Yönetimsel Sorunları
e- International Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.1, ss.21-49, 2016 (Hakemli Dergi)
51. Öğretmen Teftişini Müfettiş Yerine Okul Müdürünün Yapmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.69-93, 2016 (Hakemli Dergi)
52. Aday Öğretmenlerin Örgütsel Sosyalleşmeleri İle Kendini Ayarlama Becerileri Arasındaki İlişki
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.163-182, 2016 (Hakemli Dergi)
53. Sendikal Vatandaşlık Davranışı ve Sendikal Kimlik İlişkisi: Öğretmenler Üzerine Bir Araştırma
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, 2015 (Hakemli Dergi)
54. Sendikal vatandaşlık davranışı ve sendikal kimlik ilişkisi Öğretmenler üzerine bir araştırma
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.77-93, 2015 (Hakemli Dergi)
55. Okulların mali durumlarına ve bütçe yönetiminde yaşanan sorunlara ilişkin müdür görüşleri
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.17-39, 2015 (Hakemli Dergi)
56. Eğitim Denetmenlerinin Mesleklerine Yönelik Görüşleri ve Beklentileri
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.25, ss.93-118, 2015 (Hakemli Dergi)
58. Sendikal Vatandaşlık Davranışı ev Sendikal Kimlik İlişkisi Öğretmenler Üzerine Bir Araştırma
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.77-93, 2015 (Hakemli Dergi)
59. Eleştirel Kuram Açısından Eğitim ve Eğitim Yönetimi
Journal of Teacher Education and Educators
, cilt.4, sa.2, ss.205-222, 2015 (Hakemli Dergi)
60. Okul Yöneticilerinin Değişime Yönelik Eğilimleri
İlköğretim Online
, cilt.14, sa.2, ss.634-646, 2015 (Hakemli Dergi)
61. Üniversitelerde Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Akademik Başarı Düzeyleri Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Milli Eğitim Dergisi
, sa.204, ss.88-113, 2014 (Hakemli Dergi)
62. Üniversite Öğrencilerinin Öğretim Elemanlarına İlişkin Mataforları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.1279-1300, 2014 (Hakemli Dergi)
63. Türkiye deki Anaokullarında Erkek Öğretmen Algısı
International Journal of Early Childhood Education Research
, cilt.3, sa.7, 2014 (Hakemli Dergi)
64. Okul Müdürlerinin Bakış Açısıyla Okul Müdürlüğü
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.1-24, 2014 (Hakemli Dergi)
65. Üniversite Öğrencilerinin Üniversite ve Fakülte Kavramlarına İlişkin Metaforları İnönü Üniversitesi Örneği
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.143-179, 2014 (Hakemli Dergi)
66. Eğitim Denetmenliğinde Kadın Olmak Mesleğe İlişkin Düşünceler ve Sorunlar
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.19, sa.4, ss.543-574, 2013 (Hakemli Dergi)
67. İlköğretim Okullarının Değişime Açıklığı
İlköğretim Online
, cilt.11, sa.1, ss.18-34, 2012 (Hakemli Dergi)
69. Serbest Etkinlik Dersinin Etkililiğinin Denetmen Yönetici ve Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
İlköğretim Online
, cilt.11, sa.2, ss.520-529, 2012 (Hakemli Dergi)
70. Okul Müdürlerinin Özyeterlik İnançları İle Tükenmişlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.1-22, 2012 (Hakemli Dergi)
72. Okulların Akademik İyimserlik Düzeyi İle Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığı Arasındaki İlişki
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.17, sa.3, ss.317-348, 2011 (Hakemli Dergi)
73. Dershane Öğretmenlerinde Tükenmişlik ve İş Doyumu
e-Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.30-49, 2011 (Hakemli Dergi)
74. Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi İçin Alternatif Bir Yöntem
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.65-84, 2011 (Hakemli Dergi)
75. İlköğretim Okul Yöneticilerine Yönelik Takım Algısı Ölçeği Geliştirme Çalışması
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.20-44, 2010 (Hakemli Dergi)
77. Dershane Öğretmenlerinde Örgütsel Bağlılık ve İş Doyumu
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.177-206, 2010 (Hakemli Dergi)
78. Lise Öğretmenlerinin Boyun Eğici Davranışlara İlişkin Algıları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.446-457, 2009 (Hakemli Dergi)
79. Lise Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algıları
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.3-22, 2009 (Hakemli Dergi)
81. Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Algıları
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.17, ss.1-16, 2009 (Hakemli Dergi)
83. Öğretmenler kurulu toplantılarının etkililiğine ilişkin öğretmen görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.15, ss.55-74, 2008 (Hakemli Dergi)
84. Ortaöğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Problem Çözme Becerilerine İlişkin Algıları
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.16, ss.177-198, 2008 (Hakemli Dergi)
85. Öğretmenler Kurulu Toplantıların Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.15, ss.55-74, 2008 (Hakemli Dergi)
88. Okul Yönetiminde Karşılaşılan Sorunların Öğrenci ve Okul ile İlgili Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, sa.51, ss.421-455, 2007 (Hakemli Dergi)
89. Okul yönetiminde karşılaşılan sorunların öğrenci ve okul ile ilgili değişkenler açısından incelenmesi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.13, sa.51, ss.421-455, 2007 (Hakemli Dergi)
90. Ortaöğretim öğretmenlerinin örgütsel güven algıları
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.103-124, 2006 (Hakemli Dergi)
91. Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantılarının Etkililiğinin Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi Malatya İli Örneği
Eğitim Araştırmaları
, sa.25, ss.96-108, 2006 (Hakemli Dergi)
92. Yönetim Kuram ve Yaklaşımları Eğitiminin İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Paradigmalarına Etkileri
Eğitimde Politika Analizleri ve Stratejik Araştırmalar Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.49-70, 2006 (Hakemli Dergi)
93. Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi II Dersine İlişkin Görüşleri İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.11, ss.3-11, 2006 (Hakemli Dergi)
94. Okul Çalışanlarının Takım Algısı
Ege Eğitim Dergisi
, sa.6, ss.39-59, 2005 (Hakemli Dergi)
95. Milli Eğitim Bakanlığı İlköğretim Müfettişleri Başkanlıkları Yönetmeliğinin Analizi
Egitim Ve Bilim-Education And Science
, cilt.28, sa.129, ss.15-24, 2003 (Hakemli Dergi)
96. Lise Yöneticilerinin Yaşadıkları Zaman Tuzakları
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.6, ss.13-32, 2003 (Hakemli Dergi)
97. Bilim İktidar İlişkisinin Niteliği ve Bilim İnsanının Sorumluluğu
Eğitim Araştırmaları
, sa.11, ss.33-44, 2003 (Hakemli Dergi)
98. Üçüncü Binyılda Üniversiteler ve Toplumsal Kalkınma
Eğitim Araştırmaları
, sa.7, ss.33-44, 2002 (Hakemli Dergi)
99. Kriz Yönetimi
Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.6, sa.3, ss.353-373, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
52
1. Akademisyen ve öğrenci gözüyle akademisyenlerin saygınlıkları
18.ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 02 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)
2. Okul Müdürlerinin Yeterlikleri Ölçeğinin Geliştirilmesi
18.ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 02 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
3. OKUL PAYDAŞLARI GÖRÜŞLERİNE GÖRE ŞIRNAK EĞİTİM SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
EDU Congress 2024 INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2024 EDUCONGRESS2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
7. Mevsimlik Tarım İşçisi Ailelerin Çocuklarının Eğitime Erişimlerinin Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi
9. Eğitim Yönetimi Forumu, 1 - 04 Kasım 2018
8. Okul Müdürlerinin Mesleki Saygınlıklarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
9. Eğitim Yönetimi Forumu, 1 - 04 Kasım 2018
9. Öğretmenlerin Örgütsel Adalet, Örgütsel Bağlılık ve Örgütsel Sinizm Algıları Arasındaki İlişki
9. Eğitim Yönetimi Forumu, 1 - 04 Kasım 2018
10. Sosyal Adalet Liderliği ve Okula Yabancılaşma Arasındaki İlişki
V. International Eurasian Educational Researh Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
11. Okullarda Amaçtan Sapmaya Neden Olan Etkenler
ICES-UEBK 2018, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
12. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmen-Öğrenme Anlayışları İle Öğrenci Kontrol İdeolojileri Arasındaki İlişki
EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
13. Üniversite Öğrencilerinin Okula Yabancılaşmalarının Yordayıcısı Olarak Öğretim Elemanlarına Güven
EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
14. Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Devamsızlık Sorunu
EYFOR 8-Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
15. Maarif Müfettişlerinin Denetim Sürecinde Öğretmenlerden Beklentileri Ve Bunların Gerçekleşme Düzeyleri
EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
17. Okul Müdürlerinin Okul Güvenliğini Sağlamaya Yönelik Stratejileri
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
18. Öğretmenlerin Eğitim İşkolundaki Sendikalara Üye Olma Nedenlerinin Analizi
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
19. İlkokullarda Öğretmenlerin Algıladığı Müdür Desteği İle Okul Müdürlerinin Öğretmenlere Güveni ve Örgütsel Adalet Arasındaki İlişki
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
20. İLKOKULLARDA ÖĞRETMENLERİN ALGILADIĞI MÜDÜR DESTEĞİ İLE OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖĞRETMENLERE GÜVENİ VE ÖRGÜTSEL ADALET ARASINDAKİ İLİŞKİ
12. ULUSLARARSI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
21. Küreselleşmenin Öğretmenlik Mesleğine Etkisi: Küresel Öğretmen
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
22. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim Derslerine İlişkin Görüşleri
EYFOR-VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
23. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Birleştirilmiş Sınıflara ve Birleştirilmiş Sınıflardaki Öğretmenlere İlişkin Matafor Algıları
EYFOR-VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
25. Eğitim Yönetimi ve Denetimi Tezsiz Yüksek Lisans Programındaki Derslerin İçeriğine ve Öğrenme Öğretme Sürecine İlişkin Öğrenci ve Öğretim Üyelerinin Görüşleri
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
26. PDR ÖĞRENCİLERİNİN DEMOKRASİ, ÖZGÜRLÜK, İNSAN HAKLARI, ÇOCUK HAKLARI ve FARKLILIK KAVRAMLARINA İLİŞKİN METADORLARI: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
3rd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
27. Eğitim Yönetimi ve Denetimi Tezsiz Yüksek Lisans Programına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Üyelerinin Görüşleri
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
28. Okul Müdürlerinin Değerler Eğilimi Bingöl İli Örneği
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
29. Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Formasyon Eğitimine İlişkin Görüşleri
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
30. Pedagojik formasyon öğrencilerinin öz yeterlikleri ile öğrenci kontrol ideolojileri arasındaki ilişki
10 Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015
31. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öz Yeterlikleri İle Öğrenci Kontrol İdeolojileri Arasındaki İlişki
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.310-311, (Özet Bildiri)
32. Mesleki Rehberlik Çalışmalarında Alternatif Bir Yöntem Olarak Meslektaş Rehberliğinin Uygulanabilirliği
VI. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
33. Eğitim Denetmenlerinin Mesleklerine Yönelik Görüşleri ve Beklentileri
V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
34. Öğretmen Adaylarının Üniversite Fakülte Öğretim Elemanı Ve Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri Bir Metafor Çalışması
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)
35. Eğitim Denetmenliğinde Kadın Olmak Mesleğe İlişkin Düşünceler Ve Sorunlar
IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
36. Özel Eğitim Okullarının Yönetimsel Sorunları
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
37. Müfettiş, Okul Yöneticileri, Öğretmen, Öğrenci ve Öğrenci Velilerine Göre ”Sınıf Öğretmenliği Mesleği”
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
38. Okulların Mali Durumu ve İşletme Yönetimi Açısından Yaşanan Sorunlar
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.221-222, (Özet Bildiri)
39. Üniversite Öğrencilerinin Üniversite Fakülte ve Öğretim Elemanlarına İlişkin Metaforları
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.219-220, (Özet Bildiri)
40. Eğitim Müfettişi Yardımcılarının Seçilme Yetiştirilme Çalışma Koşulları Ücretlendirme Terfiler ile Genel Özlük Hakları Alan ve Süreçlerinde Yaşanan Sorunlara İlişkin Görüşleri
III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)
41. Yapılandırmacı Öğrenme Paradigması İlkeleri Açısından İlköğretim Okullarında Öğretmen Denetiminin Etkili Olarak Yapılabilmesine İlişkin Çözüm Önerileri
2. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kütahya, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)
42. Okul Yöneticilerinin Bakış Açısıyla Okul Yöneticisi
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
43. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ile Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişki The relationship between pre service teachers self efficacy beliefs and attitudes towardsprofession
International Conference on Educational Sciences, 23 - 25 Haziran 2008, ss.622-631, (Tam Metin Bildiri)
44. Ortaöğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Problem Çözme Becerilerine İlişkin Algıları
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
45. Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantılarının Etkililiğinin Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
46. Öğretmen Adaylarının Zaman Yönetimi Becerileri İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişki İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
XIV. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
47. Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi II Dersini İlgili Boyutlar Açısından Değerlendirmeleri İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
48. Takım Algısı İçin Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
49. Yönetici Öğretmen Veli ve Öğrencilerin Başarı Algısı ve Eğitime İlişkin Görüşleri
XIII. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)
50. Demokratik Sınıf Yönetimi ve Üniversite Öğrencilerinin Öğretim Elemanlarının Sınıf İçi Tutum ve Davranışlarına İlişkin Görüşleri
XIII. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)
51. 21 Yüzyılın Denetim Modelini Oluşturma Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı İlköğretim Müfettişleri Başkanlıkları Yönetmeliğinin Analizi
X. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bolu, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, (Tam Metin Bildiri)
52. Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen ve Yönetici Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
3. Mevsimlik tarım işçisi ailelerin çocuklarının eğitime erişimlerinin öğrenci görüşlerine göre incelenmesi
Eğitimden kareler, Emine BABAOĞLAN ÇELİK, Erkan KIRAL, Adem ÇİLEK, Editör, EYUDER YAYINLARI, Ankara, ss.231-249, 2018
4. Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Devamsızlık Sorunu
Eğitime Farlı Bakış, Emine Babaoğlani Erkan Kıral, Adem Çilek, Ferah Güçlü Yılmaz, Editör, EYUDER YAYINLARI, Ankara, ss.17-30, 2017
5. MAARİF MÜFETTİŞLERİNİN DENETİM SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERDEN BEKLENTİLERİ VE BUNLARIN GERÇEKLEŞME DÜZEYİ ..
Eğitime Farklı Bakış, Emine BABAOĞLAN, Erkan KIRAL, Adem, ÇİLEK, Ferah Güçlü YILMAZ, Editör, EYUDER, Ankara, ss.146-166, 2017
6. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN OKULA YABANCILAŞMALARININ YORDAYICISI OLARAK ÖĞRETİM ELEMANLARINA GÜVEN
Eğitime Farklı Bakış, Emine BABAOĞLAN, Erkan KIRAL, Adem ÇİLEK, Ferah Güçlü YILMAZ, Editör, EYUDER, Ankara, ss.167-185, 2017
7. EĞİTİME FARKLI YAKLAŞIMLAR
EĞİTBİLİM PEDANDRAGOJİ, TOPRAKÇI ERDAL, Editör, ÜTOPYA, Ankara, ss.447-492, 2016
8. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim Dersine İlişkin Görüşleri
Eğitime Dönüş E Kitap, Emine Babaoğlan, Erkan Kıral, Adem Çilek, Editör, EYUDER, Ankara, ss.316-325, 2016
10. Eğitim Yönetimi Ve Denetimi Sözlüğü
Anı Yayıncılık, 2002
Metrikler
Yayın (WoS)
10
Yayın (Scopus)
8
Atıf (WoS)
104
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
84
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
5370
H-İndeks (Scholar)
35
Atıf (TrDizin)
183
H-İndeks (TrDizin)
7
Atıf (Sobiad)
14
H-İndeks (Sobiad)
3
Atıf (Diğer Toplam)
395
Toplam Atıf Sayısı
674
Tez Danışmanlığı
17