Yayınlar & Eserler

Makaleler 99
Tümü (99)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (30)
Diğer Yayınlar (67)

99. Kriz Yönetimi

Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.6, sa.3, ss.353-373, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 52

1. Akademisyen ve öğrenci gözüyle akademisyenlerin saygınlıkları

18.ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 02 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

2. Okul Müdürlerinin Yeterlikleri Ölçeğinin Geliştirilmesi

18.ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 02 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

3. OKUL PAYDAŞLARI GÖRÜŞLERİNE GÖRE ŞIRNAK EĞİTİM SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

EDU Congress 2024 INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2024 EDUCONGRESS2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

10. Sosyal Adalet Liderliği ve Okula Yabancılaşma Arasındaki İlişki

V. International Eurasian Educational Researh Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

11. Okullarda Amaçtan Sapmaya Neden Olan Etkenler

ICES-UEBK 2018, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

14. Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Devamsızlık Sorunu

EYFOR 8-Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

16. Öğretmenlerin eğitim iş kolundaki sendikalara üye olma nedenlerinin analizi

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

17. Okul Müdürlerinin Okul Güvenliğini Sağlamaya Yönelik Stratejileri

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

18. Öğretmenlerin Eğitim İşkolundaki Sendikalara Üye Olma Nedenlerinin Analizi

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

21. Küreselleşmenin Öğretmenlik Mesleğine Etkisi: Küresel Öğretmen

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

22. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim Derslerine İlişkin Görüşleri

EYFOR-VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

28. Okul Müdürlerinin Değerler Eğilimi Bingöl İli Örneği

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

29. Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Formasyon Eğitimine İlişkin Görüşleri

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

31. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öz Yeterlikleri İle Öğrenci Kontrol İdeolojileri Arasındaki İlişki

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.310-311, (Özet Bildiri)

32. Mesleki Rehberlik Çalışmalarında Alternatif Bir Yöntem Olarak Meslektaş Rehberliğinin Uygulanabilirliği

VI. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

33. Eğitim Denetmenlerinin Mesleklerine Yönelik Görüşleri ve Beklentileri

V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

35. Eğitim Denetmenliğinde Kadın Olmak Mesleğe İlişkin Düşünceler Ve Sorunlar

IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

36. Özel Eğitim Okullarının Yönetimsel Sorunları

7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

37. Müfettiş, Okul Yöneticileri, Öğretmen, Öğrenci ve Öğrenci Velilerine Göre ”Sınıf Öğretmenliği Mesleği”

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

38. Okulların Mali Durumu ve İşletme Yönetimi Açısından Yaşanan Sorunlar

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.221-222, (Özet Bildiri)

39. Üniversite Öğrencilerinin Üniversite Fakülte ve Öğretim Elemanlarına İlişkin Metaforları

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.219-220, (Özet Bildiri)

42. Okul Yöneticilerinin Bakış Açısıyla Okul Yöneticisi

V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

44. Ortaöğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Problem Çözme Becerilerine İlişkin Algıları

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)

48. Takım Algısı İçin Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

49. Yönetici Öğretmen Veli ve Öğrencilerin Başarı Algısı ve Eğitime İlişkin Görüşleri

XIII. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)

52. Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen ve Yönetici Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi

IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

3. Mevsimlik tarım işçisi ailelerin çocuklarının eğitime erişimlerinin öğrenci görüşlerine göre incelenmesi

Eğitimden kareler, Emine BABAOĞLAN ÇELİK, Erkan KIRAL, Adem ÇİLEK, Editör, EYUDER YAYINLARI, Ankara, ss.231-249, 2018

4. Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Devamsızlık Sorunu

Eğitime Farlı Bakış, Emine Babaoğlani Erkan Kıral, Adem Çilek, Ferah Güçlü Yılmaz, Editör, EYUDER YAYINLARI, Ankara, ss.17-30, 2017

5. MAARİF MÜFETTİŞLERİNİN DENETİM SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERDEN BEKLENTİLERİ VE BUNLARIN GERÇEKLEŞME DÜZEYİ ..

Eğitime Farklı Bakış, Emine BABAOĞLAN, Erkan KIRAL, Adem, ÇİLEK, Ferah Güçlü YILMAZ, Editör, EYUDER, Ankara, ss.146-166, 2017

6. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN OKULA YABANCILAŞMALARININ YORDAYICISI OLARAK ÖĞRETİM ELEMANLARINA GÜVEN

Eğitime Farklı Bakış, Emine BABAOĞLAN, Erkan KIRAL, Adem ÇİLEK, Ferah Güçlü YILMAZ, Editör, EYUDER, Ankara, ss.167-185, 2017

7. EĞİTİME FARKLI YAKLAŞIMLAR

EĞİTBİLİM PEDANDRAGOJİ, TOPRAKÇI ERDAL, Editör, ÜTOPYA, Ankara, ss.447-492, 2016

8. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim Dersine İlişkin Görüşleri

Eğitime Dönüş E Kitap, Emine Babaoğlan, Erkan Kıral, Adem Çilek, Editör, EYUDER, Ankara, ss.316-325, 2016

9. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

Eğitime Dönüş, Emine BABAOĞLAN, Erkan KIRAL, Adem ÇİLEK, Editör, EYUDDER, ss.316-326, 2016
Metrikler

Yayın

169

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

104

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

84

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

5370

H-İndeks (Scholar)

35

Atıf (TrDizin)

183

H-İndeks (TrDizin)

7

Atıf (Sobiad)

14

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

395

Toplam Atıf Sayısı

674

Tez Danışmanlığı

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları