Eğitim Bilgileri
2012 - 2016
2012 - 2016Doktora
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği, Türkiye
2009 - 2012
2009 - 2012Yüksek Lisans
Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği, Türkiye
2004 - 2008
2004 - 2008Lisans
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği, Türkiye
2004 - 2008
2004 - 2008Lisans Yandal
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Doktora
Rol model içerikli animasyonların üstün yetenekli 4. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersinde zihinsel risk alma davranışları ve öğrenmelerine etkisi / The effect of animations involving models on fourth grade gifted students' intellectual risk taking and learning in science courses
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği
2012
2012Yüksek Lisans
Fen ve teknoloji dersinde öğretmen merkezli geleneksel öğretim yöntemi ile işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin öğrenci başarısı ve tutumuna etkisi
The effect of traditional teacher-centred teaching method and cooperative learning method on student's success and attitude
Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
Fen Bilgisi Öğretmenliği
Özel Eğitim
Üstün Zekalılar Öğretmenliği
Akademi Dışı Deneyim
2008 - 2017
2008 - 2017Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen
Verdiği Dersler
Lisans
Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem
Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim
Lisans
Öğretmenlik Uygulamasi I
Özel Eğitim ve Kaynaştırma
Özel Eğitimde Materyal Tasarımı
SEÇ I: Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
Yaratıcı Düşünme Eğitimi
(S)Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
Yaratıcı DÜşünme Eğitimi
A-İşitme ve Görme Yetersizliği
Öğretmenlik Uygulamasi I
ÖY’de Duyuşsal Eğitim
Özel Eğitim ve Kaynaştırma
SEÇ I: Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
Özel Eğitimde Okul ve Kurum Deneyimi
Özel Eğitimde Materyal Tasarımı
GK- Sağlık Bilgisi ve İlk Yardım
A-Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek
Özel Eğitim ve Kaynaştırma
Öğretmenlik Uygulaması II
Öğretmenlik Uygulamasi I
Özel Eğitimde Materya Tasarımı
Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem
Zihin Yetersizliği ve Otizim Spektrum Bozukluğu
A-Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek
SEÇ I: Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
A-İşitme ve Görme Yetersizliği
(S)Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
Yaratıcı DÜşünme Eğitimi
ÖY’de Duyuşsal Eğitim
Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem
A-İşitme ve Görme Yetersizliği
MB- Ögretmenlik Uygulamasi II
A-Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek
Özel Eğitimde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
MB-ÖZEL Eğitim
SEÇ I: Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
A- Özel Eğitimde Matematik Eğitimi
Zihin Yetersizliği ve Otizim Spektrum Bozukluğu
MB- Ögretmenlik Uygulamasi I
Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem
A-İşitme ve Görme Yetersizliği
SEÇ I: Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
A- Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi
Zihin Yetersizliği ve Otizim Spektrum Bozukluğu
MB- Ögretmenlik Uygulamasi II
A- Zihin Engellilere Matematik Ögretimi
A- Zihin Eng.Için Ögr.Tek.ve Matery.Tas.
A- Zihin Engellilerde İletişim Becerileri
Özel Eğitim
A-Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek
MB-ÖZEL Eğitim
GK- Topluma Hizmet Uygulamalari
A- Özel Eğitimde Matematik Eğitimi
Öğrenme Güçlükleri
SEÇ I: Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
Zihin Engelliler İçin Ögr.Tek.ve Materyal Tasarımı
Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu
Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem
Özel Eğitim
A- Seçmeli I (Ögrenme Güçlügü)
MB- Ögretmenlik Uygulamasi II
A-Fen Bilgisi Ögretimi
GK- Topluma Hizmet Uygulamalari
A- Zihin Engellilere Matematik Ögretimi
Öğretmenlik Uygulaması - I
A- Zihin Eng.Için Ögr.Tek.ve Matery.Tas.
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
A-İşitme ve Görme Yetersizliği
Zihin Yetersizliği ve Otizim Spektrum Bozukluğu
A- Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi
Özel Eğitim
Öğrenme Güçlüğü
MB-ÖZEL Eğitim
A-Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek
MB- Ögretmenlik Uygulamasi I
Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim
Öğrenme Güçlükleri
Makaleler
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (10)
2024
20241. Investigation of the Relationship Between Science Motivation and the 21st Century Skill Levels of Secondary School Students
AKKAYA G.
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , cilt.14, sa.3, ss.1-13, 2024 (ESCI)
2023
20232. PREDICTIVE RELATIONSHIPS BETWEEN PRE-SERVICE TEACHERS' BIOPHILIA LEVELS AND MULTIPLE INTELLIGENCE DOMAINS: A QUANTITATIVE ANALYSIS
AKKAYA G., AKKAYA S.
International Journal of Eurasian Education and Culture , cilt.8, sa.23, ss.2772-2786, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20233. THE EFFECT OF NON-TRADITIONAL TEACHING METHODS USED IN SCIENCE LESSONS ON INTELLECTUAL RISK-TAKING BEHAVIORS: A META-ANALYSIS STUDY
AKKAYA G.
International Journal of Education Technology and Scientific Researches , cilt.8, sa.24, ss.2417-2430, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20234. Assessment of Digital Literacy Levels of Special Education Preservice Teachers in Terms of Various Variables
AKKAYA G.
International Technology and Education Journal , cilt.7, sa.2, ss.28-38, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20225. The effect of animations involving role models taking intellectual risks on fourth grade gifted students’ intellectual risk-taking behaviors and science learning
AKKAYA G., KÖKSAL M. S.
International Journal of Curriculum and Instruction (IJCI) , cilt.14, sa.3, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20226. A Study on Scale Adaptation to Determine Classroom Learning Environment Perceptions
AKKAYA G., ERTEKİN P., KÖKSAL M. S.
Education Quarterly Reviews , cilt.5, sa.3, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20227. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Konu Odaklı Dünya Görüşlerinin Belirlenmesine Yönelik Ölçme Aracı Geliştirme
ERTEKİN P., AKKAYA G., KÖKSAL M. S.
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.37, ss.328-344, 2022 (Scopus)
2021
20218. Association of Intellectual Risk Taking with Science Achievement of Gifted Students and Comparison of their Intellectual Risk Taking in Different Grades and Gender
KÖKSAL M. S., AÇIKGÜL FIRAT E., AKKAYA G.
American Academy of Special Education Professionals , 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. A Visual Examination of the Literature for Twice-exceptional Individuals: A Bibliometric Study
AKKAYA G., ERTEKİN P.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.0, sa.52, ss.492-517, 2021 (ESCI)
2018
201810. Aday Özel Eğitim Öğretmenlerinin, IQ, Zekâ, Yetenek, Özel Yetenek, Üstünlük, Zekâ Kuramları ve Zekâ Testlerine İlişkin Bilgilerinin İncelenmesi
Özer M., AKKAYA G., ERTEKİN P., KÖKSAL M. S.
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.19, sa.3, ss.700-713, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201711. Türkiye’de Özel Yeteneklilere Neyi, Nasıl Öğretmeli ve Öğrenmeyi Nasıl Değerlendirmeli?: Bir Paydaşlar Görüşü Çalışması
KÖKSAL M. S., GÖĞSU D., AKKAYA G.
International Journal of Turkish Educational Sciences , cilt.5, sa.9, ss.190-203, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201712. Acquaintance, Knowledge and Alternative Conceptions of Eight Grade Students about Inheritance: A Three-tiered Testing Approach
KÖKSAL M. S., AKKAYA G.
European Journal of Health and Biology Education , cilt.1, sa.6, ss.1-11, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201713. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Sözel Kısa Süreli Hafızalarını Belirlemeye Yönelik Bir Testin Geliştirilmesi
KÖKSAL M. S., AKKAYA G.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.2, ss.104-116, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201614. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mitoz ve MayozBölünmeye İlişkin Kavram Yanılgılarının ModelOluşturma Yaklaşımıyla Belirlenmesi
ALKAN İ., Akkaya G., KÖKSAL M. S.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201615. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mitoz ve Mayoz Bölünmeye İlişkin Kavram Yanılgılarının Model Oluşturma Yaklaşımıyla Belirlenmesi
ALKAN İ., AKKAYA G., KÖKSAL M. S.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.35, sa.2, ss.121-135, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201616. TEOG FEN VE TEKNOLOJİ SINAVININ İÇERİK BİLGİSİ YÖNÜNDEN ÜSTÜN YETENEKLİ OLAN VE OLMAYAN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İLE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
AKKAYA G., ÖZBAY H. E., KÖKSAL M. S.
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.1-12, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201617. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimlerine İlişkin Başarılarının Olası Bilimsel Epistemolojik Yordayıcılarının İncelenmesi
AŞUT N., ÖZBAY H. E., AKKAYA G., ERTEKİN P.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.157-168, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
201418. Teaching processes and methods suggested by science teachers for overcoming alternative conceptions about genetics
AKKAYA G., KÖKSAL M. S.
The New Educational Review , cilt.36, sa.2, ss.66-81, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Kaynaştırma Eğitimi ve Bütünleştirilmiş Eğitime İlişkin Literatürün Görselleştirilmiş Bibliyometrik Analizi
CİNAL C., AKKAYA G., ERTEKİN P., TANRIVERDİ A.
33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20232. Okul dışı öğrenme ortamı olarak müzelerin fen bilimleri dersi öğretiminde kullanılabilirliğine ilişkin bir inceleme
AKKAYA S., AKKAYA G.
Uluslararası Eğitim ve Bilim Kongresi INCES 2023), Antalya, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20233. Okul dışı öğrenme ortamı olarak müzelerin matematik dersi öğretiminde kullanılabilirliğine ilişkin bir inceleme
AKKAYA S., AKKAYA G.
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS (EDUCONGRESS 2023), Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2022
20224. LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ALAN SINIF ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
BÜYÜKFIRAT D. B., AKKAYA G.
International Education Congress EDUCongress (2022), Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20225. Sınıf ve Özel Eğitim Öğretmenliği Öğrencilerinin Dil Öğrenme İnançlarının İncelenmesi
KINIK B., AKKAYA G., AKKAYA S.
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
20226. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
AKKAYA G.
International Education Congress EDUCongress (2022), Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
20227. Sınıf Öğretmeni ve Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Ekolojik Ayak İzi Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
AKKAYA G., BÜYÜKFIRAT D. B.
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2022), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20228. INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN PRIMARY SCHOOL TEACHERS' COMPETENCY LEVELS FOR SPECIFIC LEARNING DISABILITY AND SELF-MONITORING LEVELS
AKKAYA S., AKKAYA G., ÜLGER M.
6th International Conference on Science and Education (IConSE) 2022, Antalya, Türkiye, 15 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2019
20199. Investigation of twice-exceptional concept in a visual way: A bibliometric study
ERTEKİN P., AKKAYA G.
International Congress on Gifted and Education, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
201910. Association Intellectual Risk-Taking With Science Achievement of Gifted Students and Comparison of Their Intellectual Risk-Taking in Different Grades and Gender
KÖKSAL M. S., AÇIKGÜL FIRAT E., AKKAYA G.
International Congress on Gifted and Talented Education'19 (IGATE'19), Malatya, Türkiye, 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
201911. Investigation of Twice-Exceptional Concept in a Visual Way: A Bibliometric Study
ERTEKİN P., AKKAYA G.
International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE'19), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2018
201812. Draw a gifted student!: Pre-service teachers’ images of gifted students.
ERTEKİN P., AKKAYA G., KÖKSAL M. S.
International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’18), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.225-228, (Özet Bildiri)
2018
201813. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Özel Yetenekliler ve Zekâ İle İlgili Kavramlara İlişkin Görüşleri
Özer M., AKKAYA G., ERTEKİN P., KÖKSAL M. S.
International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’18), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.225-228, (Özet Bildiri)
2018
201814. Draw A Gifted Student!: Pre-service Teachers’ Images of Gifted Students
ERTEKİN P., AKKAYA G., KÖKSAL M. S.
International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’18), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.12-24, (Tam Metin Bildiri)
2018
201815. Pre-service special education teachers’ metaphorical perceptions of gifted students, science and art center and teachers
ERTEKİN P., AKKAYA G.
International Congresses on Education (ERPA 2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
2018
201816. An examination of pre-service special education teachers’ opinions on science and art centers
AKKAYA G., ERTEKİN P.
International Congresses on Education (ERPA 2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
2018
201817. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖGRENCİLERİN FEN, MATEMATİK, TEKNOLOJİ VE MÜHENDİSLİK (FeTeMM) ALANLARINA YÖNELİK KARİYER İLGİLERİ
ERTEKİN P., AKKAYA G.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCINECE,TECHNOLOGY, ENGINEERING, MATHEMATICS(STEM) AND EUCATIONAL SCIENCES (STEMES2018), Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201818. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖGRENCİLERİN FEN, MATEMATİK, TEKNOLOJİ VE MÜHENDİSLİK (FeTeMM) ALANLARINA YÖNELİK TUTUMLARI
AKKAYA G., ERTEKİN P.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCINECE,TECHNOLOGY, ENGINEERING, MATHEMATICS(STEM) AND EUCATIONAL SCIENCES (STEMES2018), Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2016
201619. Üstün Yetenekli Olan ve Olmayan Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Davranışları ile Akademik Performanslarının Karşılaştırılması
ÖZBAY H. E., AKKAYA G., KÖKSAL M. S.
III. INTERNATIONAL EURASİAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2014
201420. TEOG Fen ve Teknoloji Sınavı Açısından Üstün Yetenekliler, İlköğretim Öğrencileri ve Öğretmen Adaylarının Değerlendirilmesi
AKKAYA G., KÖKSAL M. S.
IV. ULUSAL ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201421. Determining Misconceptions of Turkish Eight Graders about Heredity
AKKAYA G., KÖKSAL M. S.
ııı. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCE, ROMA, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, (Özet Bildiri)
2011
201122. işbirlikli yaklaşımın öğrenme sürecine etkisi hakkında öğrenci görüşleri
AKKAYA G., Çalışkan Ç.
I. INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2011
201123. İlköğretim 6. Sınıf Isının Yayılması Konusunda 5E Modeli ile Bir Laboratuar Etkinliğinin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
AKKAYA G.
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Fen Bilimlerinde Oyun Tabanlı Öğretim
Akkaya G.
Disiplinlerarası Yaklaşımlarla Oyun Tabanlı Öğretim, Sümeyra Akkaya, Editör, Eğiten Kitap, İstanbul, ss.23-34, 2023
2023
20232. Dİkkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Yaşayan Bireylere Bilim Öğretimi
AKKAYA G.
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Eğitsel Müdahale Yaklaşımları, KARACA M. Abdulbaki, EKER Abdullah, Editör, Vİze Akademik, Ankara, ss.195-220, 2023
2022
20223. Fen bilimleri dersinde işbirliğine dayalı öğrenme: Deneysel bir çalışma
AKKAYA G., KAZANÇ S.
EĞİTİM & BİLİM 2022-II, KARABATAK SONGÜL, Editör, Efe Akademi, ss.291-306, 2022
2021
20214. ÜSTÜN ZEKÂLILARIN (ÖZEL YETENEKLİLERİN) EĞİTİMİNE GİRİŞ
AKKAYA G., KÖKSAL M. S., KÖKSAL B., SARAL D., ŞAKAR S. N., OLÇAY S., et al.
ÜSTÜN ZEKÂLILARIN (Özel Yeteneklilerin) EĞİTİMİ: Sistematik ve Bilimsel Dayanaklı Eğitim, Köksal, Mustafa Serdar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.35-48, 2021
2021
20215. Kapsayıcı Fen Bilimleri Eğitimi
AKKAYA G., KÖKSAL M. S.
İlkokulda Fen Öğretimi, Bilican Kader, Şenler Burcu, Editör, Vizetek, Ankara, ss.361-399, 2021
Desteklenen Projeler
2025 - 2026
2025 - 2026Özel Gereksinimli Bireylerin Göz Takibi Teknolojisi İle Görsel Dikkat Süreçlerini Belirleme
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
Akkaya A. E., Fırat G. Y., Akkaya G. (Yürütücü)
2019 - 2020
2019 - 2020International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE 2019)
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
SEZER P. (Yürütücü), AKKAYA G., BALI O., AKKAYA A. E., KÖKSAL M. S.
2018 - 2019
2018 - 2019International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE 2018)
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
AKKAYA G. (Yürütücü), AKKAYA A. E., BALI O., KÖKSAL M. S., ERTEKİN P.
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Ekim 2021
Ekim 2021Uluslararası Özel Yetenekliler Eğitimi Kongresi' 21
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Akkaya G.
Türkiye
Kasım 2019
Kasım 2019Uluslararası Özel Yetenekliler Eğitimi Kongresi'19 (IGATE'19)
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Akkaya G.
Malatya, Türkiye
Kasım 2018
Kasım 2018