SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Proje Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.753-769, 2019 (SCI-Expanded)
Helianthus annuus L var . Santafe TOHUMLARININ ÇİMLENMESİ VE ERKEN BÜYÜME ÜZERİNE TUZ VE DIŞSAL PUTRESİNİN ETKİLERİ,
Turkish Journal Of Biology
, cilt.22, sa.3, ss.331-340, 2001 (SCI-Expanded)
TUZLU KOŞULLARDA AYÇİÇEĞİ TOHUMLARININ ÇİMLENMESİ VE ERKEN BÜYÜME ÜZERİNE DIŞSAL SPERMİNİN ETKİLERİ,
Turkish Journal Of Biology
, cilt.24, ss.635-644, 2000 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Awareness of the Gifted Students and Their Normally Developing Peers about Environmental Education Concepts.
Acta Didactica Napocensia
, cilt.14, sa.1, ss.2-16, 2021 (Hakemli Dergi)
BİLİM VE SANAT MERKEZİ ÖĞRENCİLERİNİN PROJE KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.20, sa.2, ss.992-1007, 2020 (Hakemli Dergi)
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN VE ÜSTÜN YETENEKLİ OLMAYAN AKRANLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MALATYA İLİ ÖRNEĞİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.19, sa.73, ss.206-219, 2020 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Proje Çalışmalarına İlişkin Algılarının ve Görüşlerinin İncelenmesi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.49, sa.1, ss.1-22, 2020 (ESCI)
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN VE ÜSTÜN YETENEKLİ OLMAYAN AKRANLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MALATYA İLİ ÖRNEĞİ
ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.19, sa.73, ss.206-219, 2020 (Hakemli Dergi)
The Effect of Gender on Attitude Towards Science Laboratory: A Meta-Analysis Study (The Case of Turkey)
Kastamonu Education Journal
, cilt.27, sa.5, ss.1911-1920, 2019 (Hakemli Dergi)
Bilim ve Sanat Merkezinde Görev Yapan Öğretmenlerin Proje Tabanlı Öğretim Yapabilmelerine İlişkin Öz Yeterlilikleri
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.19, sa.3, ss.310-326, 2018 (Hakemli Dergi)
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GENEL BİYOLOJİ DERSİ AKDEMİK BAŞARILARI İLE ÖĞRENME STİLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
EĞİTİM VE ÖĞRETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.7, sa.4, ss.12-26, 2018 (Hakemli Dergi)
FEN BİLGİSİ ÖĞETMEN ADAYLARININ GENEL BİYOLOJİ DERSİ AKDEMİK BAŞARILARI İLEÖĞRENME STİLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
EĞİTİM VE ÖĞRETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.7, sa.4, ss.12-26, 2018 (Hakemli Dergi)
FEN BİLİMLERİ VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN PROJE TABANLI ÖĞRETİM YAPABİLME ÖZYETERLİLİKLERİ ÜZERİNE BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,
, cilt.5, sa.2, ss.191-203, 2018 (Hakemli Dergi)
PROJE TABANLI ÖĞRENMENİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FOTOSENTEZ KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.113-125, 2016 (Hakemli Dergi)
EFFECTS OF EXOGENOUS POLYAMINES ON LEAF AREA ON SUNFLOWER GROWN IN SALINITY STRESS
Hacettepe Journal of Biology and Chemistry
, cilt.41, sa.4, ss.331-339, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
BİLİM VE SANAT MERKEZİ ÖĞRENCİLERİNİN “PROJE” KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ
International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’19), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN VE ÜSTÜN YETENEKLİ OLMAYAN AKRANLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: MALATYA İLİ ÖRNEĞİ
International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’19), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN FEN BİLİMLERİNİ ÖĞRENMEYE YÖNELİK AKADEMİK MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’19), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019
BİLİM VE SANAT MERKEZİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN PROJE TABANLI ÖĞRETİM YAPABİLMELERİNE İLİŞKİN ÖZYETERLİLİKLERİ
International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’2018), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.147-148
CİNSİYETİN FEN LABORATUVARINA YÖNELİK TUTUM ÜZERİNEKİ ETKİSİ:BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI.
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.436-437
LABORATUVARA DAYALI FEN EĞİTİMİNİN TÜRKİYE'DEKİ ÖĞRENCİLERİN LABORATUVAR DERSLERİNDEKİ TUTUMLARINA ETKİSİ:BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI.
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.369-370
LABORATUVARA DAYALI FEN EĞİTİMİNİN TÜRKİYE'DEKİ ÖĞRENCİLERİN LABORATUVAR DERSLERİNDEKİ TUTUMLARINA ETKİSİ:BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI.
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.369-370
Investigating Pre-Service Teachers’ Self-Efficacy Related to Project-Based Learning Practices
ERPA International Congresses on Education 2018 İstanbul / Turkey, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.197
Kadmiyum uygulamasına bağlı olarak buğday (Triticum aestivum L.) bitkisinde nitrik oksit ve poliamin düzeylerinin araştırılması.
Ulusal Botanik Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 - 28 Ekim 2014, cilt.1, sa.1, ss.1
Kadmiyum stresi altındaki Trametes (Coriolus) versicolor and Funalia trogii 'de poliamin ve lakkaz üretimi.
21. Ulusal Biyoloji Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2012, cilt.1, sa.1, ss.1
Sentetik kültür ortamında üretilen beyaz çürükçül funguslarda (Coriolus (Trametes) versicolor ve Funalia trogii) serbest poliamin düzeylerinin belirlenmesi.
20. Ulusal Biyoloji Kongresi, Denizli, Türkiye, 21 - 25 Haziran 2010, cilt.1, sa.1, ss.967-968
Tuz toleransları farklı ayçiçeği (Helianthus annuus L.) gövdelerinde serbest ve bağlı poliamin düzeylerinin tuz stresiyle meydana gelen değişimleri.
XVII. Ulusal Biyoloji Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 24 Haziran 2004, cilt.1, sa.1, ss.129
Effects of exogenous spermidine on seed germination and early growth of sunflower seeds under salinity stress
XII. FESPB Congress, Budapeşte, Macaristan, 21 - 25 Ağustos 2000, cilt.38, sa.1, ss.190
The effect of propolis on sclerotial formations of Morchella conica Pers.
XII. FESPB Congress, Budapeşte, Macaristan, 21 - 25 Ağustos 2000, cilt.38, ss.221