Makaleler
21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (6)
3. Scrutinizing Learning Management Systems in Practice: An Applied Time Series Research in Higher Education
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTANCE LEARNING
, cilt.24, sa.2, ss.53-71, 2023 (SSCI, Scopus)
6. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Üniversite Öğrencilerinin Öz Düzenleme Düzeylerinin İncelenmesi
Eğitim Yansımaları
, cilt.6, sa.1, ss.10-23, 2022 (Hakemli Dergi)
9. Development of the learning management systems evaluation scale based on transactional distance theory
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.4, sa.3, ss.503-515, 2021 (Hakemli Dergi)
17. Book Review Experimental Human Computer Interaction A Practical Guide with Visual Examples
Contemporary Educational Technology
, cilt.7, sa.4, ss.382-384, 2016 (TRDizin)
20. Determination of the relationship between practice of social networks and learning styles
Route Educational and Social Science Journal
, cilt.1, sa.3, ss.33-49, 2014 (Hakemli Dergi)
21. Teknik Öğretmen Adaylarında İnternet Bağımlılığı ve İnternet Kullanım Desenleri
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.1-11, 2014 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
29
1. Açık Kaynak Kodlu Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Olan Moodle’ın Uzaktan Eğitime Entegrasyonu
5TH INTERNATIONAL OPEN & DISTANCE LEARNING CONFERENCE- IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
2. Çevrimiçi Öğrenmede Akademik Dayanıklılık: Kavramsal Bir İnceleme
5TH INTERNATIONAL OPEN & DISTANCE LEARNING CONFERENCE- IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
3. Öğrenme Yönetim Sistemleri İncelemesi: ALMS Örneği
International Distance Education Congress (IDEC2021), Ankara, Türkiye, 19 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
5. Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşlerinin Metinsel ve Görsel Metaforlarla İncelenmesi
3rd Education Research and Teacher Education Congress/ ERTE Congress, Türkiye, 01 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
7. Araştırma görevlilerinin araştırma süreçlerinde teknoloji kabul kullanım düzeylerinin incelenmesi
7th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium – ITTES 2019, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
8. Araştırma görevlilerinin araştırmaya yönelik kaygı düzeylerinin incelenmesi
7th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium – ITTES 2019, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
22. Programlama Eğitiminde Robotik Uygulamaların Önemi
3rd International Conference on New Trends in Education (ICNTE), İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
29. Sosyal paylaşım ağlarını kullanma düzeyi ile öğrenme stilleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi
International Teacher Education Conference (ITEC), 5 - 07 Şubat 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
14
1. Sosyal Medya Hukuku ve Etiği
Sosyal Medya Araçları, , Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayınları, ss.202-227, 2023
2. Yaşamın Dönüşümü
Dijital Dönüşüm, , Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayınları, ss.149-179, 2023
4. Okul Yönetiminde Dijital Uygulamalar
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Murat Taşdan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.420-444, 2022
6. Acil Uzaktan Eğitimde Topluluk İçerisinde Sosyal Varlık Duygusu Oluşturmada Potansiyel Zorluklar Ve Dijital Çözümler
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2021, Odabaşı H.Ferhan, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Editör, Pegem Akademi, ss.1-19, 2021
7. Sanal Üniversite Uygulamaları Ve Değişen Roller
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2021, Odabaşı H.Ferhan, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Editör, Pegem Akademi, ss.427-444, 2021
8. ”Socializing” ve ”Whataboutism” Kavramları Işığında Uzaktan Eğitimde Sosyalleşme Sorunları
Eğitimde Teknoloji Okumaları 2020, , Editör, Pegem Akademi, ss.599-612, 2020
10. Virtual Identity in Blockchain
Blockchain Technology Applications in Education, Ramesh Chander Sharma;,Hakan Yildirim;,Gulsun Kurubacak;, Editör, IGI Global, Florida, ss.171-196, 2019