Makaleler
38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (27)
11. İlkokul öğrencilerinin kök değerlere ilişkin metaforik algılarının incelenmesi
JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIES SCIENCES RESEARCH
, cilt.7, sa.52, ss.996-1005, 2020 (Hakemli Dergi)
12. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KÖK DEĞERLERE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.7, sa.52, ss.996-1005, 2020 (Hakemli Dergi)
14. ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN GELECEĞİ ÜZERİNE BİR ÖNGÖRÜ DENEMESİ
Akademik MATBUAT
, cilt.2, sa.1, ss.16-29, 2018 (Hakemli Dergi)
17. Öğretim Programlarında Değerler: Hayat Bilgisi Dersi Örneği
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.5, ss.725-733, 2018 (TRDizin)
19. DERS KİTAPLARI NE SÖYLER, ÖĞRENCİLER NE ANLAR: DERS KİTAPLARI GÖRSELLERİ HAKKINDA BİR DEĞERLENDİRME
Katre Uluslararası İnsan Araştırmaları Dergisi
, sa.5, ss.167-180, 2018 (Hakemli Dergi)
23. Mekânsal bağlılık ölçeği: Türkçe’ye uyarlama çalışması
Journal of Human Sciences
, cilt.14, sa.3, ss.2810-2817, 2017 (Hakemli Dergi)
27. Öğretim Programına Bağlılık Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.247-258, 2015 (Hakemli Dergi)
29. Teachers Opinions on Teaching and Assessing Methods in the Life Science Curriculum in the Context of Values
European Journal of Social Sciences Education and Research
, cilt.3, sa.2, ss.107-112, 2015 (Hakemli Dergi)
34. İlköğretim Birinci Kademe İçin Çevreye Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.13, ss.253-275, 2013 (Hakemli Dergi)
36. İlköğretim birinci kademe (ilkokul) öğrencilerinin çevreye yönelik tutumlarinin değerlendirilmesi
Electronic Journal of Education Sciences2
, cilt.2, sa.4, ss.50-65, 2013 (Hakemli Dergi)
37. İlköğretim Birinci Kademe İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.50-65, 2013 (Hakemli Dergi)
38. İlköğretim birinci kademe öğrencilerinin çevreye ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.93-118, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
1. Yaratılışçılık, Akıllı Tasarım Ve Evrim Görüşlerinin Eğitime Yansımasının İncelenmesi Ve Değerlendirilmesi
3. ULUSLARARASI BİLİMLER IŞIĞINDA YARATILIŞ KONGRESİ, Iğdır, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
3. AN OVERVIEW OF THE PHILOSOPHICAL FOUNDATIONS OF EDUCATION IN THECONTEXT OF RELIGION - SCIENCE AND THE EVALUATION OF ”MANAY-I HARFÎAPPROACH” AS TAWHIDÎ PERSPECTIVE BY PHILOSOPHICAL FOUNDATIONS
II. Bilimler Işığında Yaratılış Kongresi, 8 - 09 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
4. Üniversite öğrencilerinin anlam arayışını etkileyen faktörler üzerine bir inceleme: Bingöl Üniversitesi Örneği
Uuslararası gençlik sempozyumu, 15 Ekim 2108 - 16 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
5. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DİNİ YÖNELİM, DEĞER EĞİLİMLERİ VE EVRİMSELGÖRÜŞLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR İNCELEME: BİNGÖL ÜNİVERSİTESİÖRNEĞİ
II. Bilimler Işığında Yaratılış, 8 - 09 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
6. THE TURKISH ADAPTATION OF PERSONAL RESPONSIBILITY SCALE (PRS): STUDY OF VALIDITY AND RELIABILITY
INTERNATIONAL CONGRESS ON TURKISH GEOGRAPHY SOCIAL SCIENCES RESEARCH II, 20 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
7. 2015 Sonrası Hayat Bilgisi Programlarının Değerler Eğitimi Yaklaşımları Açısından İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
8. THE INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN THE MEANING OF LIFE, PATIENCE, EMPATHY AND RESPONSIBILITY VALUES OF SUBSTANCE USERS
INTERNATIONAL CONGRESS ON TURKISH GEOGRAPHY SOCIAL SCIENCES RESEARCH II, 20 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
9. Yeni Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi ve Programa İlişkin Öneriler
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 Nisan 2106 - 25 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
12. Öğretim Programına Bağlılık Ölçeği Geliştirme Çalışması
6. International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
13. Değerler Eğitiminde İlköğretim Birinci Kademe İçin Ölçme ve Değerlendirme Örnekleri
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
13
1. Kuram ve Eğitimde Uygulama Boyutlarıyla Karakter ve Değer
Vizetek Yayınları, 2024
3. ÖĞRETMENLERE YÖNELİK İLETİŞİM ARAŞTIRMALARININ “SINIF İÇİ İLETİŞİM VE ÖĞRETMEN” BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
EĞITIM PROGRAMLARI VE ÖĞRETIM ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR-II, TANKIZ KÜBRA DİLEK, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.141-158, 2024
4. Değerli Hissettiren Eğitim
Aktif Yayınevi, 2022
5. EĞITIM VE ÖĞRENME ORTAMI OLARAK OKUL VE SINIF
Eğitime Giriş, Yaşaroğlu, Cihat, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.215-232, 2021
6. Üniversite Öğrencilerinin Kalkınma ve İhtisaslaşma Programı Hakkındaki Farkındalıklarının İncelenmesi
Pilot Üniversiteye İlişkin Paydaş Görüşleri II: Bingöl Üniversitesi Örneği, Yaşaroğlu Cihat, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.87-99, 2021
7. SOSYAL, EKONOMİK VE ÇEVRESEL BOYUTLARIYLA SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA
Kalkınma ve Eğitim, Bayar, Adem; Balıkçı, Abdullah, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.125-144, 2021
8. Karakter Gelişimi ve Eğitimi
Karakter Ve Değer Eğitimi, Turan, Mehmet; Bozkurt, Eyüp, Editör, Vizetek Yayınları, Ankara, ss.19-50, 2021
