SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlkokul öğrencilerinin kök değerlere ilişkin metaforik algılarının incelenmesi
JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIES SCIENCES RESEARCH
, cilt.7, sa.52, ss.996-1005, 2020 (Hakemli Dergi)
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KÖK DEĞERLERE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.7, sa.52, ss.996-1005, 2020 (Hakemli Dergi)
Siyasi Partililerin Sosyal Medyanın Legal ve İllegal Kullanımına İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
BUSBED. BINGÖL UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, cilt.9, sa.17, ss.91-109, 2019 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN GELECEĞİ ÜZERİNE BİR ÖNGÖRÜ DENEMESİ
Akademik MATBUAT
, cilt.2, sa.1, ss.16-29, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğretim Programlarında Değerler: Hayat Bilgisi Dersi Örneği
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.5, ss.725-733, 2018 (Hakemli Dergi)
DERS KİTAPLARI NE SÖYLER, ÖĞRENCİLER NE ANLAR: DERS KİTAPLARI GÖRSELLERİ HAKKINDA BİR DEĞERLENDİRME
Katre Uluslararası İnsan Araştırmaları Dergisi
, sa.5, ss.167-180, 2018 (Hakemli Dergi)
Mekânsal bağlılık ölçeği: Türkçe’ye uyarlama çalışması
Journal of Human Sciences
, cilt.14, sa.3, ss.2810-2817, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretim Programına Bağlılık Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.247-258, 2015 (Hakemli Dergi)
Teachers Opinions on Teaching and Assessing Methods in the Life Science Curriculum in the Context of Values
European Journal of Social Sciences Education and Research
, cilt.3, sa.2, ss.107-112, 2015 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Birinci Kademe İçin Çevreye Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.13, ss.253-275, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim birinci kademe (ilkokul) öğrencilerinin çevreye yönelik tutumlarinin değerlendirilmesi
Electronic Journal of Education Sciences2
, cilt.2, sa.4, ss.50-65, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Birinci Kademe İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.50-65, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim birinci kademe öğrencilerinin çevreye ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.93-118, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yaratılışçılık, Akıllı Tasarım Ve Evrim Görüşlerinin Eğitime Yansımasının İncelenmesi Ve Değerlendirilmesi
3. ULUSLARARASI BİLİMLER IŞIĞINDA YARATILIŞ KONGRESİ, Iğdır, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2019
AN OVERVIEW OF THE PHILOSOPHICAL FOUNDATIONS OF EDUCATION IN THECONTEXT OF RELIGION - SCIENCE AND THE EVALUATION OF ”MANAY-I HARFÎAPPROACH” AS TAWHIDÎ PERSPECTIVE BY PHILOSOPHICAL FOUNDATIONS
II. Bilimler Işığında Yaratılış Kongresi, 8 - 09 Kasım 2018
Üniversite öğrencilerinin anlam arayışını etkileyen faktörler üzerine bir inceleme: Bingöl Üniversitesi Örneği
Uuslararası gençlik sempozyumu, 15 Ekim 2108 - 16 Ekim 2018
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DİNİ YÖNELİM, DEĞER EĞİLİMLERİ VE EVRİMSELGÖRÜŞLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR İNCELEME: BİNGÖL ÜNİVERSİTESİÖRNEĞİ
II. Bilimler Işığında Yaratılış, 8 - 09 Kasım 2018
THE TURKISH ADAPTATION OF PERSONAL RESPONSIBILITY SCALE (PRS): STUDY OF VALIDITY AND RELIABILITY
INTERNATIONAL CONGRESS ON TURKISH GEOGRAPHY SOCIAL SCIENCES RESEARCH II, 20 - 22 Nisan 2018
2015 Sonrası Hayat Bilgisi Programlarının Değerler Eğitimi Yaklaşımları Açısından İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018
THE INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN THE MEANING OF LIFE, PATIENCE, EMPATHY AND RESPONSIBILITY VALUES OF SUBSTANCE USERS
INTERNATIONAL CONGRESS ON TURKISH GEOGRAPHY SOCIAL SCIENCES RESEARCH II, 20 - 22 Nisan 2018
Yeni Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi ve Programa İlişkin Öneriler
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 Nisan 2106 - 25 Nisan 2016
Öğretim Programına Bağlılık Ölçeği Geliştirme Çalışması
6. International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015
Değerler Eğitiminde İlköğretim Birinci Kademe İçin Ölçme ve Değerlendirme Örnekleri
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
ÖĞRETMENLERE YÖNELİK İLETİŞİM ARAŞTIRMALARININ “SINIF İÇİ İLETİŞİM VE ÖĞRETMEN” BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
EĞITIM PROGRAMLARI VE ÖĞRETIM ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR-II, TANKIZ KÜBRA DİLEK, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.141-158, 2024
Değerli Hissettiren Eğitim
Aktif Yayınevi, 2022
Üniversite Öğrencilerinin Kalkınma ve İhtisaslaşma Programı Hakkındaki Farkındalıklarının İncelenmesi
Pilot Üniversiteye İlişkin Paydaş Görüşleri II: Bingöl Üniversitesi Örneği, Yaşaroğlu Cihat, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.87-99, 2021
SOSYAL, EKONOMİK VE ÇEVRESEL BOYUTLARIYLA SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA
Kalkınma ve Eğitim, Bayar, Adem; Balıkçı, Abdullah, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.125-144, 2021
Karakter Gelişimi ve Eğitimi
Karakter Ve Değer Eğitimi, Turan, Mehmet; Bozkurt, Eyüp, Editör, Vizetek Yayınları, Ankara, ss.19-50, 2021
EĞITIM VE ÖĞRENME ORTAMI OLARAK OKUL VE SINIF
Eğitime Giriş, Yaşaroğlu, Cihat, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.215-232, 2021