Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
A Research on the Environmental Identities and Environmental Risk Perceptions of Classroom and Science Teachers According to Different Variables
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, vol.9, no.2, pp.450-461, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Öğretiminde Mobil Teknoloji Kullanımına Yönelik Veli Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.22, no.1, pp.500-532, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

İlkokul öğrencilerinin kök değerlere ilişkin metaforik algılarının incelenmesi
JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIES SCIENCES RESEARCH
, vol.7, no.52, pp.996-1005, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KÖK DEĞERLERE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, vol.7, no.52, pp.996-1005, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Siyasi Partililerin Sosyal Medyanın Legal ve İllegal Kullanımına İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
BUSBED. BINGÖL UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, vol.9, no.17, pp.91-109, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN GELECEĞİ ÜZERİNE BİR ÖNGÖRÜ DENEMESİ
Akademik MATBUAT
, vol.2, no.1, pp.16-29, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretim Programlarında Değerler: Hayat Bilgisi Dersi Örneği
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.6, no.5, pp.725-733, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
ÖĞRETMENLERİN FATİH PROJESİNDEN BEKLENTİLERİ İLE PROJE HAKKINDAKİ ÖNERİLERİNİN İNCELENMESİ
BUSBED. BINGÖL UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, vol.8, no.15, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
DERS KİTAPLARI NE SÖYLER, ÖĞRENCİLER NE ANLAR: DERS KİTAPLARI GÖRSELLERİ HAKKINDA BİR DEĞERLENDİRME
Katre Uluslararası İnsan Araştırmaları Dergisi
, no.5, pp.167-180, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Dikişsiz öğrenme (seamless learnıng) ilkeleri bağlamında eba nın matematik ders içeriğinin incelenmesi
The Journal of International Social Research
, vol.10, no.51, pp.795-806, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Akıl Yürütme Beceri Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, vol.10, no.52, pp.808-818, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Mekânsal bağlılık ölçeği: Türkçe’ye uyarlama çalışması
Journal of Human Sciences
, vol.14, no.3, pp.2810-2817, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
İLKOKUL PROGRAMLARINDA YER ALAN DEĞERLER ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME
Route Educational and Social Science Journal
, vol.2, no.4, pp.164-174, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretim Programına Bağlılık Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.2, no.4, pp.247-258, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Teachers Opinions on Teaching and Assessing Methods in the Life Science Curriculum in the Context of Values
European Journal of Social Sciences Education and Research
, vol.3, no.2, pp.107-112, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Birinci Kademe İçin Çevreye Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.6, no.13, pp.253-275, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME İÇİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, no.13, pp.253-275, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim birinci kademe (ilkokul) öğrencilerinin çevreye yönelik tutumlarinin değerlendirilmesi
Electronic Journal of Education Sciences2
, vol.2, no.4, pp.50-65, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Birinci Kademe İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.2, no.4, pp.50-65, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim birinci kademe öğrencilerinin çevreye ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.2, no.4, pp.93-118, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Yaratılışçılık, Akıllı Tasarım Ve Evrim Görüşlerinin Eğitime Yansımasının İncelenmesi Ve Değerlendirilmesi
3. ULUSLARARASI BİLİMLER IŞIĞINDA YARATILIŞ KONGRESİ, Iğdır, Turkey, 24 - 26 October 2019
AN OVERVIEW OF THE PHILOSOPHICAL FOUNDATIONS OF EDUCATION IN THECONTEXT OF RELIGION - SCIENCE AND THE EVALUATION OF ”MANAY-I HARFÎAPPROACH” AS TAWHIDÎ PERSPECTIVE BY PHILOSOPHICAL FOUNDATIONS
II. Bilimler Işığında Yaratılış Kongresi, 8 - 09 November 2018
Üniversite öğrencilerinin anlam arayışını etkileyen faktörler üzerine bir inceleme: Bingöl Üniversitesi Örneği
Uuslararası gençlik sempozyumu, 15 October 2108 - 16 October 2018
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DİNİ YÖNELİM, DEĞER EĞİLİMLERİ VE EVRİMSELGÖRÜŞLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR İNCELEME: BİNGÖL ÜNİVERSİTESİÖRNEĞİ
II. Bilimler Işığında Yaratılış, 8 - 09 November 2018
THE TURKISH ADAPTATION OF PERSONAL RESPONSIBILITY SCALE (PRS): STUDY OF VALIDITY AND RELIABILITY
INTERNATIONAL CONGRESS ON TURKISH GEOGRAPHY SOCIAL SCIENCES RESEARCH II, 20 - 22 April 2018
2015 Sonrası Hayat Bilgisi Programlarının Değerler Eğitimi Yaklaşımları Açısından İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018
THE INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN THE MEANING OF LIFE, PATIENCE, EMPATHY AND RESPONSIBILITY VALUES OF SUBSTANCE USERS
INTERNATIONAL CONGRESS ON TURKISH GEOGRAPHY SOCIAL SCIENCES RESEARCH II, 20 - 22 April 2018
Yeni Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi ve Programa İlişkin Öneriler
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 21 April 2106 - 25 April 2016
Öğretim Programına Bağlılık Ölçeği Geliştirme Çalışması
6. International Congress on New Trends in Education, Antalya, Turkey, 24 - 26 April 2015
Değerler Eğitiminde İlköğretim Birinci Kademe İçin Ölçme ve Değerlendirme Örnekleri
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 26 - 28 October 2011
Books & Book Chapters
Değerli Hissettiren Eğitim
Aktif Yayınevi, 2022
Üniversite Öğrencilerinin Kalkınma ve İhtisaslaşma Programı Hakkındaki Farkındalıklarının İncelenmesi
in: Pilot Üniversiteye İlişkin Paydaş Görüşleri II: Bingöl Üniversitesi Örneği, Yaşaroğlu Cihat, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.87-99, 2021
SOSYAL, EKONOMİK VE ÇEVRESEL BOYUTLARIYLA SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA
in: Kalkınma ve Eğitim, Bayar, Adem; Balıkçı, Abdullah, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.125-144, 2021
Karakter Gelişimi ve Eğitimi
in: Karakter Ve Değer Eğitimi, Turan, Mehmet; Bozkurt, Eyüp, Editor, Vizetek Yayınları, Ankara, pp.19-50, 2021
EĞITIM VE ÖĞRENME ORTAMI OLARAK OKUL VE SINIF
in: Eğitime Giriş, Yaşaroğlu, Cihat, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.215-232, 2021