Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
A mixed method research on increasing digital parenting awareness of parents
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, vol.29, no.6, pp.6683-6704, 2024 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
Examining the Relationships Between Instagram and Snapchat Usage Frequency, Fear of Missing Out, Self-Esteem and Internet Addiction
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, vol.15, no.5, pp.944-956, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
THE RELATIONSHIP BETWEEN FEAR OF COVID-19 AND LIFE SATISFACTION: COPING STRATEGIES WITH COVID-19 AND PERCEIVED SOCIAL SUPPORT AS MEDIATORS
I-MANAGER'S JOURNAL ON SCHOOL EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, vol.15, no.4, pp.64-72, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Eş Seçiminde Aranan Özelliklerden Güven, Fiziksel Çekicilik ve Sosyal Statünün Yordayıcısı Olarak Evlilik İnançları
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.23, no.3, pp.1219-1234, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Okul Psikolojik Danışmanlarında Mesleki Tükenmişliğin Yordayıcısı Olarak Özel Eğitime İlişkin Öz-yeterlik Algısı
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.3, pp.312-324, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Multiple mediation of self-esteem and perceived social supportin the relationship between loneliness and life satisfaction
Journal of Education and Practice
, vol.8, no.3, pp.130-139, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
Covid korkusu ile yaşam doyumu arasındaki ilişkide Covidle baş etme stratejileri ve sosyal desteğin aracı rolü
ULUSLARARASI ANKARA KONGRESİ EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, Ankara, Turkey, 28 - 29 May 2021, (Summary Text)
REHBERLİK SERVİSİ İHTİYAÇ ANALİZİ ENVANTERİNİN (ORTAOKUL FORMU) GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
5.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 19 - 20 December 2019, pp.729, (Summary Text)
ANNE-BABALARIN ERGEN ÇOCUKLARINA VERDİKLERİ ÖĞÜTLER
5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 19 - 20 December 2019, pp.572-580, (Full Text)

Psikolojik danışmanların öğrencilerin sosyal medya kullanımına ilişkin görüşleri
20. Uluslararası PDR Kongresi, Samsun, Turkey, 25 - 27 October 2018, pp.513-514, (Summary Text)
Achievement motivation in the cultural context
The International Society for the Study of Individual Differences, Warszawa, Poland, 24 - 28 July 2017, vol.1, pp.248, (Summary Text)
Okul psikolojik danışmanlarının mesleki tükenmişliklerinin yordayıcısı olarak özel eğitime ilişkin özyeterlik algıları
2. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Turkey, 12 - 14 May 2017, (Summary Text)
İnsan ilişkileri ve iletişim dersine dair farklı uygulamaların karşılaştırmalı incelenmesi
VI. Ulusal PDR Uygulamaları Kongresi, Gaziantep, Turkey, 1 - 03 December 2016, (Summary Text)
Atılganlıkta cinsiyet farklılığı: bir meta analiz çalışması
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Turkey, 7 - 09 October 2015, (Summary Text)
Yatılı bölge ortaokulu öğrencilerinin atılganlık ve yalnızlık düzeyleri ile aralarındaki ilişkinin incelenmesi
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Turkey, 7 - 09 October 2015, (Summary Text)
Genel aidiyet ile yaşam doyumu arasındaki ilişkide algılanan sosyal destek ile benlik saygısının çoklu aracılığı
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Turkey, 7 - 09 October 2015, (Summary Text)
Üniversite öğrencilerinin kendini sabotaj düzeylerinin incelenmesi
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Turkey, 08 June 2015, vol.1, pp.139-150, (Full Text)
Yetiştirme yurtlarında kalan lise öğrencilerinin mesleki değerlerinin incelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Turkey, 16 - 18 April 2015, (Summary Text)
Yalnızlık ile yaşam doyumu arasındaki ilişkide algılanan sosyal destek ile benlik saygısının seri çoklu aracılığı
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Turkey, 16 - 18 April 2015, (Summary Text)
Books
Büyüme ve Gelişim
in: Psikolojiye Giriş, Karaman, Mehmet Akif, Editor, Vizetek Yayıncılık, Ankara, pp.279-304, 2021