-
2018 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
2017 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
2013 - 2017 Araştırma Görevlisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi
-
2010 - 2013 Araştırma Görevlisi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi, Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor Farabi Programı Bölüm Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi
-
2018 - 2023 Bölüm Başkan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2016 - 2017 Farabi Programı Bölüm Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi
-
Doktora Tez Yönetimi
-
Lisans Çift Anadal Bilimsel Yayın Yöntemleri ve Yayın Etiği
-
Lisans Dil Bilgisi Öğretimi
-
Lisans Okuma Eğitimi
-
Doktora Uzmanlık Alan Dersi
-
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans Dil Bilgisi Öğretimi
-
Doktora Türkçe Eğitiminde Bilimsel Yayın Yöntemleri
-
Yüksek Lisans Tez Yönetimi
-
Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği
-
Lisans Yandal Türkçe Egitiminde Bilimsel Yayin Yöntemleri
-
Lisans Okuma Eğitimi
-
Lisans Türkçe Öğretim Programları
-
Lisans Yandal Türkçe Öğretiminde Strateji Kullanımı
-
Lisans Yazma Eğitimi
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Çift Anadal Ana Dili Eğitimi
-
Lisans Yazma Eğitimi
-
Lisans Çift Anadal Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans Yandal Türkçe Öğretiminde Strateji Kullanımı
-
Lisans Yandal Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans Türkçe Öğretim Programları
-
Lisans Yandal Türkçenin Güncel Sorunları
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
-
Lisans Çift Anadal Tez Yönetimi
-
Lisans Okuma Eğitimi
-
Lisans Yandal Tez Yönetimi
-
Lisans Çift Anadal Ana Dili Eğitimi
-
Lisans Çift Anadal Tez Yönetimi
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Çift Anadal Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans Yandal Türkçe Öğretiminde Strateji Kullanımı
-
Lisans Türkçe Öğretim Programları
-
Lisans Yandal Türkçenin Güncel Sorunları
-
Lisans Yandal Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri II
-
Lisans Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
-
Lisans Çift Anadal Türkçe Öğretim Yöntem ve Tek.
-
Lisans Anlama Teknikleri I: Okuma Eğitimi
-
Lisans Anlatma Teknikleri II: Yazma Eğitimi
-
Lisans Yandal Tez Yönetimi
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri I
-
Lisans Çift Anadal Türkçe Öğretim Yöntem ve Tek.
-
Lisans Yandal Türkçe Öğretiminde Strateji Kullanımı
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri I
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri II
-
Lisans Çift Anadal Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans Anlama Teknikleri I: Okuma Eğitimi
-
Lisans Türk Dili I
-
Lisans Çift Anadal Tez Yönetimi
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Çift Anadal Tez Yönetimi
-
Lisans Dil Eğitiminin Temel Kavramları
-
Lisans Çift Anadal Ana Dili Eğitimi
-
Lisans Anlatma Teknikleri II: Yazma Eğitimi
-
Lisans Okul Deneyimi
-
Lisans Çift Anadal Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans Anlama Teknikleri I: Okuma Eğitimi
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Yazılı Anlatım II
-
Lisans GK Seçmeli I: Bilgi İletişim Teknolojileri
-
Lisans Yazılı Anlatım I
-
Lisans Anlatma Teknikleri II: Yazma Eğitimi
-
Lisans Anlama Teknikleri: Okuma Eğitimi
-
Lisans Okul Deneyimi
-
Lisans Çift Anadal Türkçe Öğretim Yöntem ve Tek.
-
Lisans Okul Deneyimi
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri II
-
Lisans Yazılı Anlatım I
-
Lisans Sözlü Anlatım I
-
Lisans Sözlü Anlatım I
-
Lisans GK Seçmeli I (Bilgi İletiş. Tek.)
-
Lisans Sözlü Anlatım II
-
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Resimli Çocuk Kitapları Aracılığıyla Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması
Doğan Kahtalı B. (Danışman)
H.DERYA(Öğrenci), Doktora, 2025 -
TERSYÜZ ÖĞRENME MODELİNE GÖRE OKUTULAN KİTAPLARLA SOSYOEKONOMİK DÜZEYİ DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME, PROBLEM ÇÖZME VE YARATICILIKLARININ GELİŞTİRİLMESİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
Doğan Kahtalı B. (Danışman)
G.GENÇER(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Türkçeyi Suriye Güvenli Bölge'de Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazma Kaygı, Tutum ve Öz Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Belirlenmesi
Doğan Kahtalı B. (Danışman)
İ.TAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Ortaokul öğrencilerinin kök değerler hakkındaki metaforik algıları
Doğan Kahtalı B. (Danışman)
Ş.ÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Ortaokul öğrencilerinin dinleme kaygısının farklı değişkenler açısından incelenmesi ve kaygının nedenlerinin belirlenmesi
Doğan Kahtalı B. (Danışman)
N.BAYRAKTAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Ortaokul ögrencilerinin yazma kaygısı düzeyleri ve nedenlerinin belirlenmesi(Elazıg örnegi)
Doğan Kahtalı B. (Danışman)
N.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Okuma becerileri dersine yönelik hazırlanan etkinliklerle yapılan ögretimin 5.sınıf ögrencilerinin okuduklarını anlama, okumaya yönelik tutum ve okuma motivasyonları üzerine etkisi
Doğan Kahtalı B. (Danışman)
G.GENÇER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018