-
2023 - Devam Ediyor Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi
-
2018 - 2023 Dr. Öğr. Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler Ve Türkçe Eğitimi
-
2017 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
2013 - 2017 Araştırma Görevlisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi
-
2010 - 2013 Araştırma Görevlisi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi, Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü
-
2020 - 2024 Farabi Programı Bölüm Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi
-
2018 - 2023 Bölüm Başkan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2016 - 2017 Farabi Programı Bölüm Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi
-
Doktora
Tez Yönetimi
Uzmanlık Alan Dersi
Türkçe Eğitiminde Bilimsel Yayın Yöntemleri
-
Yüksek Lisans
Uzmanlık Alan Dersi
Tez Yönetimi
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği
-
Lisans
Dil Bilgisi Öğretimi
Okuma Eğitimi
Dil Bilgisi Öğretimi
Okuma Eğitimi
Türkçe Öğretim Programları
Yazma Eğitimi
Öğretmenlik Uygulaması
Yazma Eğitimi
Türkçe Öğretim Programları
Öğretmenlik Uygulaması
Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
Okuma Eğitimi
Öğretmenlik Uygulaması
Türkçe Öğretim Programları
Özel Öğretim Yöntemleri II
Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
Anlama Teknikleri I: Okuma Eğitimi
Anlatma Teknikleri II: Yazma Eğitimi
Özel Öğretim Yöntemleri I
Özel Öğretim Yöntemleri I
Özel Öğretim Yöntemleri II
Anlama Teknikleri I: Okuma Eğitimi
Türk Dili I
Öğretmenlik Uygulaması
Dil Eğitiminin Temel Kavramları
Anlatma Teknikleri II: Yazma Eğitimi
Okul Deneyimi
Anlama Teknikleri I: Okuma Eğitimi
Öğretmenlik Uygulaması
Yazılı Anlatım II
GK Seçmeli I: Bilgi İletişim Teknolojileri
Yazılı Anlatım I
Anlatma Teknikleri II: Yazma Eğitimi
Anlama Teknikleri: Okuma Eğitimi
Okul Deneyimi
Okul Deneyimi
Özel Öğretim Yöntemleri II
Yazılı Anlatım I
Sözlü Anlatım I
Sözlü Anlatım I
GK Seçmeli I (Bilgi İletiş. Tek.)
Sözlü Anlatım II
-
Lisans Çift Anadal
Bilimsel Yayın Yöntemleri ve Yayın Etiği
Ana Dili Eğitimi
Uzmanlık Alan Dersi
Tez Yönetimi
Ana Dili Eğitimi
Tez Yönetimi
Uzmanlık Alan Dersi
Türkçe Öğretim Yöntem ve Tek.
Türkçe Öğretim Yöntem ve Tek.
Uzmanlık Alan Dersi
Tez Yönetimi
Tez Yönetimi
Ana Dili Eğitimi
Uzmanlık Alan Dersi
Türkçe Öğretim Yöntem ve Tek.
-
Lisans Yandal
Türkçe Egitiminde Bilimsel Yayin Yöntemleri
Türkçe Öğretiminde Strateji Kullanımı
Türkçe Öğretiminde Strateji Kullanımı
Uzmanlık Alan Dersi
Türkçenin Güncel Sorunları
Tez Yönetimi
Türkçe Öğretiminde Strateji Kullanımı
Türkçenin Güncel Sorunları
Uzmanlık Alan Dersi
Tez Yönetimi
Türkçe Öğretiminde Strateji Kullanımı
-
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Resimli Çocuk Kitapları Aracılığıyla Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması
Doğan Kahtalı B. (Danışman)
H.DERYA(Öğrenci), Doktora, 2025 -
TERSYÜZ ÖĞRENME MODELİNE GÖRE OKUTULAN KİTAPLARLA SOSYOEKONOMİK DÜZEYİ DÜŞÜK ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME, PROBLEM ÇÖZME VE YARATICILIKLARININ GELİŞTİRİLMESİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
Doğan Kahtalı B. (Danışman)
G.GENÇER(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Türkçeyi Suriye Güvenli Bölge'de Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazma Kaygı, Tutum ve Öz Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Belirlenmesi
Doğan Kahtalı B. (Danışman)
İ.TAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Ortaokul öğrencilerinin kök değerler hakkındaki metaforik algıları
Doğan Kahtalı B. (Danışman)
Ş.ÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Ortaokul öğrencilerinin dinleme kaygısının farklı değişkenler açısından incelenmesi ve kaygının nedenlerinin belirlenmesi
Doğan Kahtalı B. (Danışman)
N.BAYRAKTAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Ortaokul ögrencilerinin yazma kaygısı düzeyleri ve nedenlerinin belirlenmesi(Elazıg örnegi)
Doğan Kahtalı B. (Danışman)
N.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Okuma becerileri dersine yönelik hazırlanan etkinliklerle yapılan ögretimin 5.sınıf ögrencilerinin okuduklarını anlama, okumaya yönelik tutum ve okuma motivasyonları üzerine etkisi
Doğan Kahtalı B. (Danışman)
G.GENÇER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018