Makaleler
18
Tümü (18)
Scopus (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (11)
2. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarındaki Söz Dizimi Üzerine Bir Araştırma
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.507-516, 2021 (Hakemli Dergi)
4. Development of the Writing Exam Anxiety Scale for Students Learning Turkish as a Foreign Language
International Journal of Education and Literacy Studies
, cilt.9, sa.2, ss.119-124, 2021 (Hakemli Dergi)
8. MEB’e Bağlı Okullarda Öğrenim Gören Suriyeli Öğrencilere YönelikVerilen Türkçe Dersinin Öğreticiler Tarafından Değerlendirilmesi(Malatya Örneği)
Çocuk, Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.105-124, 2018 (Hakemli Dergi)
9. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDEVURGU
The Journal Of Academic Social Science Studies
, sa.68, ss.135-146, 2018 (Hakemli Dergi)
10. USING THE WEBLOG IN THE TURKISH WRITING SKILLS AS A FOREIGN LANGUAGE
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.31, ss.366-393, 2018 (Hakemli Dergi)
11. SOURCES OF READING ANXIETY AMONG THE LEARNERS OF TURKISH AS A FOREIGN LANGUAGE
Asian Journal of Education and Training
, cilt.4, sa.3, ss.161-169, 2018 (Hakemli Dergi)
13. Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Okur Özyeterlikleri ile Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki
International Journal of Language Academy
, cilt.5, sa.34, ss.83-96, 2017 (Hakemli Dergi)
14. Yabancılara Türkçe Öğretiminde Gass’xxın İkinci Dil Edinimi Modeli
International Journal of Language Academy
, cilt.5, sa.2, ss.31-49, 2017 (Hakemli Dergi)
16. Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Kaygılarının İncelenmesi: Malatya İli Örneği
Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi
, cilt.16, ss.24-38, 2015 (Hakemli Dergi)
17. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİNOKUMA STRATEJİLERİ ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ İnönü Üniversitesi Örneği
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.258-273, 2013 (Hakemli Dergi)
18. Türkçe ders kitaplarındaki 6 8 metinlerin değerler bakımından incelenmesi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.75-102, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
7. İLK OKUL BİRİNCİ SINIFTA ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN İLK OKUMA YAZMA SÜRECİNDE YAŞADIKLARI SORUNLAR
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Nisan 2018, ss.90-91, (Özet Bildiri)
11. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE YAZMA BECERİSİ ÖĞRETİMİNDE WEBBLOG KULLANIMI
10. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI, İstanbul, Türkiye, 28 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
14. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Okur Özyeterlikleri ile Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki
1. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
15. Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde akran dönütü ile C1 seviyesi öğrencilerinin öyküleyici metin yazma becerileri arasındaki ilişki
8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 01 Ekim 2015, cilt.1, ss.149, (Özet Bildiri)
16. YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE (B1 SEVİYESİ) KULLANILAN YAKLAŞIM VE YÖNTEMLER NE KADAR ETKİLİDİR?
4th International Conference On New Trends In Education And Their Implications, 25 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
17. ÇOKLU ZEKA KURAMI VE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ
III. Ulusal Ereğli Kemal Akman Meslek Yüksekokulu Tebliğ Günleri, Konya, Türkiye, 28 Nisan 2011, ss.154-183, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
1. Dilin Bilgiyi ve Kültürü Taşıma Toplumsal İlişki ve İletişim Kurma İşlevi
Kültür ve Dil, Güneş, Mustafa, Güneş Hatice, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.145-161, 2022
2. Yabancı Dilde Kelime Öğretimi Uygulamaları
Kuramdan Uygulamaya Kelime Öğretimi, Çarkıt, Cafer., Kurnaz, Hasan., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.231-248, 2022
3. Dil Öğretimi
Türkçe Öğretimi, Kavruk H., Kurnaz H. , Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-13, 2019
4. Çocuklar için Edebiyat Eğitimi ve Medya
Çocuklar için Edebiyat Eğitimi, Ehan Akın, Editör, Anı Yayıncılık, ss.77-95, 2019
5. Dil Öğretimi
Türkçe Öğretimi, Kavruk Hasan, Kurnaz Hasan, Editör, Nobel Yayıncılık, ss.1-13, 2019
6. TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE SÖZ VARLIĞI
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, İlhan Erdem Bahar Doğan Hatice Altunkaya, Editör, Pegem Akademi, ss.277-287, 2019
