Articles Published in Other Journals
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarındaki Söz Dizimi Üzerine Bir Araştırma
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.25, no.2, pp.507-516, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Development of the Writing Exam Anxiety Scale for Students Learning Turkish as a Foreign Language
International Journal of Education and Literacy Studies
, vol.9, no.2, pp.119-124, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Problems Experienced in the Literacy Teaching Process by Foreign Students in the First Grade of Primary School
International Journal of Educational Methodology
, vol.7, no.2, pp.319-334, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Ortaokul 8.Sınıf Öğrencilerinin Kelime Bilgisinin Okuma Ve Dinleme Kaygısına Etkisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.1, pp.273-287, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
MEB’e Bağlı Okullarda Öğrenim Gören Suriyeli Öğrencilere YönelikVerilen Türkçe Dersinin Öğreticiler Tarafından Değerlendirilmesi(Malatya Örneği)
Çocuk, Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
, vol.1, no.1, pp.105-124, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDEVURGU
The Journal Of Academic Social Science Studies
, no.68, pp.135-146, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
USING THE WEBLOG IN THE TURKISH WRITING SKILLS AS A FOREIGN LANGUAGE
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.9, no.31, pp.366-393, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
SOURCES OF READING ANXIETY AMONG THE LEARNERS OF TURKISH AS A FOREIGN LANGUAGE
Asian Journal of Education and Training
, vol.4, no.3, pp.161-169, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Okur Özyeterlikleri ile Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki
International Journal of Language Academy
, vol.5, no.34, pp.83-96, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Gass’xxın İkinci Dil Edinimi Modeli
International Journal of Language Academy
, vol.5, no.2, pp.31-49, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Kaygılarının İncelenmesi: Malatya İli Örneği
Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi
, vol.16, pp.24-38, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİNOKUMA STRATEJİLERİ ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ İnönü Üniversitesi Örneği
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, vol.2, no.4, pp.258-273, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Türkçe ders kitaplarındaki 6 8 metinlerin değerler bakımından incelenmesi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.1, no.2, pp.75-102, 2011 (Peer-Reviewed Journal)

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
İLK OKUL BİRİNCİ SINIFTA ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN İLK OKUMA YAZMA SÜRECİNDE YAŞADIKLARI SORUNLAR
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 April 2018, pp.90-91
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE YAZMA BECERİSİ ÖĞRETİMİNDE WEBBLOG KULLANIMI
10. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI, İstanbul, Turkey, 28 September 2017
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Okur Özyeterlikleri ile Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki
1. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Turkey, 17 - 19 May 2017
Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde akran dönütü ile C1 seviyesi öğrencilerinin öyküleyici metin yazma becerileri arasındaki ilişki
8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Turkey, 01 October 2015, vol.1, pp.149
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE (B1 SEVİYESİ) KULLANILAN YAKLAŞIM VE YÖNTEMLER NE KADAR ETKİLİDİR?
4th International Conference On New Trends In Education And Their Implications, 25 April 2013
ÇOKLU ZEKA KURAMI VE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ
III. Ulusal Ereğli Kemal Akman Meslek Yüksekokulu Tebliğ Günleri, Konya, Turkey, 28 April 2011, pp.154-183
Books
Dilin Bilgiyi ve Kültürü Taşıma Toplumsal İlişki ve İletişim Kurma İşlevi
in: Kültür ve Dil, Güneş, Mustafa, Güneş Hatice, Editor, Eğitim Yayınevi, pp.145-161, 2022
Yabancı Dilde Kelime Öğretimi Uygulamaları
in: Kuramdan Uygulamaya Kelime Öğretimi, Çarkıt, Cafer., Kurnaz, Hasan., Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, pp.231-248, 2022
Dil Öğretimi
in: Türkçe Öğretimi, Kavruk H., Kurnaz H. , Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.1-13, 2019
Çocuklar için Edebiyat Eğitimi ve Medya
in: Çocuklar için Edebiyat Eğitimi, Ehan Akın, Editor, Anı Yayıncılık, pp.77-95, 2019
Dil Öğretimi
in: Türkçe Öğretimi, Kavruk Hasan, Kurnaz Hasan, Editor, Nobel Yayıncılık, pp.1-13, 2019
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE SÖZ VARLIĞI
in: Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, İlhan Erdem Bahar Doğan Hatice Altunkaya, Editor, Pegem Akademi, pp.277-287, 2019