Prof. Dr. AYÇA ÇEKİÇ AKYOL


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Reklamcılık ve Tanıtım


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), İletişim, Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Kitle İletişimi ve Araçları, Halkla İlişkiler, Reklamcılık ve Tanıtım, İletişim Bilimleri

Metrikler

Yayın

74

Atıf (Scholar)

157

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

22

Proje

1

Tez Danışmanlığı

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2004 - 2011

2004 - 2011

Doktora

Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Dr), Türkiye

2001 - 2004

2001 - 2004

Yüksek Lisans

Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Yl) (Tezli), Türkiye

1997 - 2001

1997 - 2001

Lisans

Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2011

2011

Doktora

Reklam mesajlarında bilgilendirici içerik: Dergi reklamları üzerine bir içerik analizi

Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Dr)

2004

2004

Yüksek Lisans

Gazete Reklamlarının Nitel Ve Nicel Özellikleri: Otomotiv Reklamları Üzerine İçerik Analizi

Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Kitle İletişimi ve Araçları

Halkla İlişkiler

Reklamcılık ve Tanıtım

İletişim Bilimleri

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2011 - 2018

2011 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2004 - 2011

2004 - 2011

Araştırma Görevlisi

Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

Yönetimsel Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2018 - 2022

2018 - 2022

Bölüm Başkanı

İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2018 - 2022

2018 - 2022

Fakülte Kurulu Üyesi

İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2014 - 2022

2014 - 2022

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Yl) (Fırat Ortak)

2014 - 2016

2014 - 2016

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Yl) (Tezli) (Fırat Üniv. Ortak)

2013 - 2016

2013 - 2016

Program Koordinatörü

İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2012 - 2016

2012 - 2016

Bölüm Başkanı

İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

2011 - 2016

2011 - 2016

Bölüm Başkanı

İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Tez Yönetimi

Siyasal Reklamcılık

Araştırma Yöntemleri

Tez Yönetimi

PAZARLAMA VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

DANIŞMANLIK

REKLAM KAMPANYALARI VE ANALİZLERİ

SEMİNER

UZMANLIK ALAN

Lisans

Lisans

REKLAMCILIK 1

Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri

Reklamda Yaratıcılık

Reklamda Yaratıcılık

Reklamcılık I

Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi

Reklam Kampanyaları Uygulamaları

Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi

Reklamcılık II

Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri

Reklamcılık I

Reklamcılık II

Reklam Kampanyaları Uygulamaları

Reklamcılık I

REKLAM ANALİZİ

MEDYA PLANLAMASI

SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMİ

REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI

REKLAMCILIK 1

REKLAM YAZARLIĞI

PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE REKLAMCILIK (GSF)

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

REKLAM YAZARLIĞI

REKLAM ANALİZİ

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Sürdürülebilir Kalkınma

REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI

REKLAMCILIK 1

REKLAM ANALİZİ

REKLAM TANITIM FİLM YAPIMI

REKLAM ANALİZİ

Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler

HALKLA İLİŞKİLERDE METİN YAZARLIĞI

REKLAMCILIK II

REKLAM TANITIM FİLM YAPIMI

REKLAMCILIK 1

REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI

SEMİNER

Pazarlama İletişimi ve Reklamcılık (GSF)

REKLAM YAZARLIĞI

PAZARLAMA İLETİŞİMİ

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI

SEMİNER

UZMANLIK ALAN

REKLAM TANITIM FİLM YAPIMI

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

REKLAMCILIK II

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Reklam Yazarlığı

REKLAMCILIK 1

PAZARLAMA İLETİŞİMİ

DANIŞMANLIK

PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE REKLAMCILIK (GSF)

REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI

İMAJ YÖNETİMİ

REKLAM TANITIM FİLM YAPIMI

Reklamcılık 1

Reklamda Yaratıcılık

MEDYA PLANLAMASI

Pazarlama İletişimi

MARKA YÖNETİMİ

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Reklamcılık II

Halkla İlişkilerde Metin Yazarlığı

Pazarlama İletişimi

Reklamda Yaratıcılık

REKLAMCILIK II

REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI

MARKA YÖNETİMİ

Reklamcılık II

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Halkla İlişkilerde Metin Yazarlığı

İMAJ YÖNETİMİ

REKLAM TANITIM FİLM YAPIMI

MEDYA PLANLAMASI

Halkla İlişkiler ve Reklamda Yasal Düzenlemeler

Reklamcılık 1

MEDYA PLANLAMASI

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Sürdürülebilir Kalkınma

İMAJ YÖNETİMİ

REKLAMDA YARATICLIK

REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI

Reklamcılık 1

Marka Yönetimi

İMAJ YÖNETİMİ

REKLAM TANITIM FİLM YAPIMI

Halkla İlişkiler Metin Yazarlığı

PAZARLAMA İLETİŞİMİ

Reklamcılık 2

REKLAMDA YARATICLIK

REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI

REKLAMCILIK II

REKLAMCILIK I

TEMEL GAZETECİLİK

PAZARLAMA İLETİŞİMİ

İLETİŞİM BECERİLERİ

İMAJ YÖNETİMİ

SOSYAL BİLİMLERDE ARŞ. YÖN.

HALKLA İLİŞKİLER

HALKLA İLİŞKİLER

İLETİŞİM BECERİLERİ

REKLAMCILIK II

TEMEL GAZETECİLİK

REKLAMCILIK I

İMAJ YÖNETİMİ

Ön Lisans

Ön Lisans

HALKLA İLİŞKİLER VE İLETİŞİM

İLETİŞİM

HALKLA İLİŞKİLER

İLETİŞİM

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

Uzmanlık Alan

Siyasal Reklamcılık

araştırma yöntemleri

Tez Yönetimi

seminer

Reklam Kuramları

Bilimsel Araştırma Ve Rapor Hazırlama

Reklama Psikolojik ve Sosyolojik Yaklaşımlar

Araştırma Yöntemleri

Bilimsel Araştırma Ve Rapor Hazırlama

Reklam Kuramları

Reklama Psikolojik ve Sosyolojik Yaklaşımlar

Araştırma Yöntemleri

UZMANLIK ALAN

Reklam Kuramları

SEMİNER

Bilimsel Araştırma ve Rapor Hazırlama

TEZ YÖNETİMİ

TEZ YÖNETİMİ

UZMANLIK ALAN

Reklam Kuramları

SEMİNER

Tez Yönetimi

DANIŞMANLIK

UZMANLIK ALAN

SEMİNER

PAZARLAMA VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Sürdürülebilir Kalkınma

REKLAM KAMPANYALARI VE ANALİZLERİ

REKLAM KAMPANYALARI VE ANALİZLERİ

SEMİNER

UZMANLIK ALAN

PAZARLAMA VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Sürdürülebilir Kalkınma

REKLAM KAMPANYALARI VE ANALİZLERİ

UZMANLIK ALAN

REKLAM KAMPANYALARI VE ANALİZLERİ

Pazarlama ve Tüketici Davranışları

SEMİNER

DANIŞMANLIK

UZMANLIK ALAN

SEMİNER

DANIŞMANLIK

Seminer

Reklam Kampanyaları ve Analizleri

Danışmanlık

Uzmanlık Alan

Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemi

Seminer

Danışmanlık

Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemi

Uzmanlık Alan

Reklam Kampanyaları ve Analizleri

Lisans Yandal

Lisans Yandal

Tüketim Kültürü ve Reklam

BİLİMSEL ARAŞTIRMA YAKLAŞIMLARI

Tüketim Kültürü ve Reklam

BİLİMSEL ARAŞTIRMA YAKLAŞIMLARI

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (15)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (7)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Sosyal Medya Bağımlılığının Akademik Erteleme Davranışı Üzerindeki Etkisi: İnönü Üniversitesi Örneği /

Türkmen G. N., ÇEKİÇ AKYOL A.

19th International Symposium, Communication in the Millenium, Erzurum, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

2. TÜRKİYE’DE HALKLA İLİŞKİLER MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Badem N., ÇEKİÇ AKYOL A.

Yeni Yüzyılda İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 09 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

3. X VE Z KUŞAĞININ TÜKETİM DAVRANIŞLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Toka N., ÇEKİÇ AKYOL A.

Yeni Yüzyılda İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 09 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

4. Online Satın Alma Üzerine Bir Araştırma

ÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö., AKYOL M.

18th International Symposium Communication in the Millennium, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

5. FİJİTAL PAZARLAMA KAPSAMINDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİKİÇEREN REKLAM ÖRNEKLERİNİN İNCELENMESİ

ÇEKİÇ AKYOL A., ERSÖZ F. T.

7. Uluslararasıİletişim GünleriDijital Çağda İletişim EğitimiSempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, ss.59-69, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA INSTAGRAM’IN ROLÜÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

ÇEKİÇ AKYOL A., Göktaş E.

1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1367-1382, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. EĞİTİM KURUMLARININ KURUMSAL İLETİŞİM ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI DOĞA KOLEJİ VE BAHÇEŞEHİR KOLEJİ INSTAGRAM HESAPLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

Kırteke S., ÇEKİÇ AKYOL A.

1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1546-1562, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

8. FİRMALARIN 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNDE YAYINLADIKLARI REKLAMLARININ PAZARLAMA İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA İÇERİK ANALİZİ

GÜNAY N., ÇEKİÇ AKYOL A.

I. ATLAS DERGİSİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. Türkiye’xxde Küresel Markaların Reklam Dili

ÇEKİÇ AKYOL A., GÜNAY N.

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. Reklamda Sanat

ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.

2. Uluslarası Sanat, Estetik Sempozyumu ve Sergisi, Elazığ, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

12. TOPLUMSAL ROLLERDEKİ ÇATIŞMANIN TELEVİZYON REKLAMLARINDA KULLANIMI:GELİN-KAYNANA ÇEKİŞMESİ ÜZERİNE BİR ANALİZ

ÇEKİÇ AKYOL A., ÖZCAN S.

3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. POLITICAL ADVERTISEMENT AND 2017 TURKISH CONSTUTIONAL REFERENDUM: AN ANALYSIS OF YES/ NO CAMPAIGNS’ TV ADVERTISEMENTS

ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.

3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGINGWORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

15. Türkiye deki Valiliklerin Halkla İlişkiler Çalışmalarında Sosyal Medya Kullanımının Facebook Üzerinden İncelenmesi

ÇEKİÇ AKYOL A., ÇAKI C., GAZİ M. A.

1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.209-221, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

16. THE USE OF THE SOCIAL MEDIA AS A COMMUNICATION TOOL IN EUROPEAN AIRPORTS CASE STUDY OF FACEBOOK

ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., ÇAKI C.

2nd International Conference on Tourism: Theory, Current Issues and Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

17. ANIMAL USE IN TURKISH TELEVISION ADVERTISING

ÇEKİÇ AKYOL A.

2015 WEI International Academic Conference, Barcelona, İspanya, 18 Ocak 2015 - 21 Ocak 2016

2015

2015

18. ANALYSING of PRODUCT PLACEMENT in TURKISH CINEMA FROM the DIFFERENTIATION of ART MOVIE and POPULAR MOVIE

ÇEKİÇ AKYOL A., KURUCA Y., AKYOL M.

International Conference on Social Sciences and Education Research, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

19. Greenwashing Deceptive Green Advertising Practices

ÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö.

International Symposium “Communication in the Millenium” in corporation with University of Texas at Austin (USA), Anadolu University (Turkey), Istanbul University (Turkey). ESKİŞEHİR, Eskişehir, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

21. Diyet Ürün Reklamlarında Kadın Temsili Facebook Üzerine Bir İnceleme

ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., KURUCA Y.

I. Uluslararası Yeni Medya Ve Kadın Sempozyumu, UŞAK ÜNİVERSİTESİ, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

22. Environmental Claims in Magazine Advertisements: A Content Analysis of EKO IQ Magazine

ÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö.

International Journal of Arts and Sciences, Roma, İtalya, 22 - 25 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

23. YENİ MEDYA ARAÇLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM OTOMOBİL MARKALARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMLARIÜZERİNE BİR İNCELEME

ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., YILMAZ A.

Yeni Medya Çalışmaları I. Ulusal Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2013, ss.541-556, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

24. Online Alışveriş Alışkanlıkları ile Tüketicinin Değişen Yaşamına Bakış Sanal Mağaza Kullanım Alışkanlıklarına Yönelik Bir Araştırma

ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.

II. Uluslararası İletişim Sempozyumu, Bishkek, Kırgızistan, 2 - 04 Mayıs 2012, cilt.157, ss.978-995, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

25. DEMOKRASİNİN E DÖNÜŞÜMÜ

BABACAN M. E., AKYOL M., TOPBAŞ H., ÇEKİÇ AKYOL A.

TURGUT ÖZAL ULUSLARARASI EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ II, Malatya, Türkiye, 12 - 20 Nisan 2012, ss.650-667, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

26. Demokrasinin E Dönüşümü Küresel Değişim ve Demokratikleşme

BABACAN M. E., AKYOL M., TOPBAŞ H., ÇEKİÇ AKYOL A.

Turgut ÖzalUluslar Arası Ekonomi ve Siyaset Kongresi – II, Malatya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2012, ss.650-667, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. REKLAMDA YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ VİDEO İÇERİĞİ ÜRETME

Demir R., ÇEKİÇ AKYOL A.

YAPAY ZEKA DESTEKLİ REKLAMCILIK: STRATEJI, YARATICILIK VE MEDYA PLANLAMA, AKCAN BURÇE, GENÇYÜREK ERDOĞAN MERVE, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.328-345, 2024

2024

2024

2. ANALYSIS OF SUSTAINABILITY CONCEPT POSTS ON X (TWITTER) WITHIN THE SCOPE OF DIGITAL PUBLIC RELATIONS PRACTICES OF THE TOP 10 MOST PRESTIGIOUS BRANDS IN TURKEY

DELEN ULAŞ Ö., ÇEKİÇ AKYOL A., ÇALIŞKAN S.

Digital Public Relations, KALENDER AHMET, CANÖZ NİLÜFER, ÇERÇİ ÜMMÜ ÖZLEM, CANÖZ KADİR, Editör, Palet Yayınevi, Konya, ss.309-330, 2024

2024

2024

3. YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ REKLAMCILIKTA KİŞİSELLEŞTİRME VE İÇERİK ÜRETİMİNDEKİ GELİŞİM VE DÖNÜŞÜMLER

Toka N., Demir R., ÇEKİÇ AKYOL A.

YAPAY ZEKÂ DENKLEMİNDE “SORGULANANLAR” (MEDYA, İLETIŞIM VE EĞITIM ÇALIŞMALARI), AYAZ FERİHAN, AYAZ HAKAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.87-107, 2024

2022

2022

6. SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞININ AKADEMİK ERTELEME DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

Türkmen G. N., ÇEKİÇ AKYOL A.

İletişim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar-2, Yüksel, Erkan ; Paksoy, Alaaddin F.; Cingi, Can Cemal; Süllü Durul, Simge, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.119-140, 2022

2022

2022

7. TOPLUMSAL FAYDANIN İNŞASINDA SOSYAL PAZARLAMA UYGULAMALARI: TV VE İNTERNET REKLAMLARI ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİ

Bal M. A., ÇEKİÇ AKYOL A.

Sosyal Medya ve İletişim Çalışmaları, Erdoğan, Eda Balkaş; Akbulut, Nesrin Tan; Akkaya, Duygu Talih, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.38-74, 2022

2022

2022

8. SİYASAL İLETİŞİM BAĞLAMINDA TİKTOK KULLANIMI: BELEDİYE BAŞKANLARI ÖRNEĞİ

AKYOL M., yıldırım Ş., ÇEKİÇ AKYOL A.

Reklam Ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Çekiç Akyol Ayça, Akyol Mevlüt, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.259-292, 2022

2022

2022

9. Siyasal İletişim Bağlamında TikTok Kullanımı: Belediye Başkanları Örneği

AKYOL M., Yıldırım Ş., ÇEKİÇ AKYOL A.

Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Akyol Çekiç Ayça, Akyol Mevlüt, Editör, nobel, Ankara, ss.259-287, 2022

2021

2021

10. Mobil Reklamcılık

AKYOL M., ÇEKİÇ AKYOL A.

Reklamcılığın Evrimi Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan Eda , Akbulut Nesrin Tan , AkkayaDuygu Talih, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.317-340, 2021

2021

2021

11. Reklamlarda Kültürel Kodların Sunumu

ÇEKİÇ AKYOL A.

Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam, Dr. Öğr. Üyesi Pınar Güner KOÇAK, Editör, Literatürk, Konya, ss.85-114, 2021

2021

2021

12. KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAMCILIK

ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.

Reklamcılığın Evrimi Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan Eda , Akbulut Nesrin Tan , AkkayaDuygu Talih, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.161-183, 2021

2021

2021

13. Mobil Reklamcılık

AKYOL M., ÇEKİÇ AKYOL A.

Reklamcılığın Evrimi, Prof.Dr. Eda ERDOĞAN, Doç. Dr. Nesrin TAN AKBULUT, Dr. Öğr. Üyesi Duygu TALİH AKKAYA, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.317-340, 2021

2021

2021

14. Kişiselleştirilmiş Reklamcılık

ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.

Reklamcılığın Evrimi, Prof.Dr. Eda ERDOĞAN, Doç. Dr. Nesrin TAN AKBULUT, Dr. Öğr. Üyesi Duygu TALİH AKKAYA, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.161-183, 2021

2020

2020

15. Sözlü İletişimde Mesaj Tasarımı

ÇEKİÇ AKYOL A.

Sözlü İletişim ve Hitabet, Prof. Dr. Ümit Arklan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, ss.46-67, 2020

2020

2020

16. PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE GÜVENLİ BİR YOL:PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER

ÇEKİÇ AKYOL A.

TEORİ VE PRATİKTE HALKLA İLİŞKİLER YENİDEN, LEVENT ÖZKOÇAK, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.199-226, 2020

2020

2020

17. SOSYAL MEDYADA KİŞİSEL MARKALAŞMA: “NUSRET” ve “CZN BURAK”ÖRNEKLERİNİN GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ

BABACAN Z., ÇEKİÇ AKYOL A.

DİJİTALLEŞEN EVRENDEN DEĞİŞEN DÜNYAYA, REZAL KOÇ, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.71-89, 2020

2020

2020

18. Sözlü İletişim ve Retorik

ÇEKİÇ AKYOL A.

Sözlü İletişim ve Hitabet, Prof. Dr. Ümit Arklan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, ss.127-148, 2020

2020

2020

19. Sözlü İletişim ve Dil

ÇEKİÇ AKYOL A.

Sözlü İletişim ve Hitabet, Prof. Dr. Ümit Arklan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, ss.106-126, 2020

2020

2020

20. Sözlü İletişim Kavramı ve Süreci

ÇEKİÇ AKYOL A.

SÖzlü İletişim ve Hitabet Sanatı, Prof. Dr. Ümit Arklan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.4-24, 2020

2020

2020

21. Yeni Nesil Pazarlama Stratejisi: FenomenPazarlaması (Influencer Marketıng)

YAĞCİ S., ÇEKİÇ AKYOL A.

SİNEMA VE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, BEYLER YETKİNER, Editör, AKADEMİSYEN YAYINEVİ, Ankara, ss.75-96, 2020

2020

2020

22. Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi

ÇEKİÇ AKYOL A.

Kurumsal İletişimin El kitabı, Zekiye Tamer Gencer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.7-35, 2020

2017

2017

24. Financial Public Relations Applications done ViaInternet in Turkey: Content Analysis on Trade Banksthat are Members of the Istanbul Stock Exchange

ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.

Practice Fields in Public Relations : A Turkey Panorama, Ümit ARKLAN, Editör, Peter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften, Frankfurt, ss.411-435, 2017

2016

2016

25. Etkinlik Stratejileri

ÇEKİÇ AKYOL A.

Halkla İlişkiler Kampanya Analizi, Jale Balaban Salı, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.106-125, 2016

2015

2015

27. Diyet Ürün Reklamlarında Kadın Temsili: Facebook Üzerine Bir İnceleme

ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., KURUCA Y.

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI 2015, Prof. Dr. Aydın Ziya ÖZGÜR, Prof. Dr. Aytekin İŞMAN, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayını 134, Sakarya, ss.381-404, 2015

2015

2015

28. Türk Sinemasında Sanat Filmi ve Popüler Film Ayrımında Ürün YerleştirmeUygulamasının İncelenmesi

ÇEKİÇ AKYOL A.

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI 2015, Prof. Dr. Aydın Ziya ÖZGÜR, Prof. Dr. Aytekin İŞMAN, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayını 134, Sakarya, ss.127-143, 2015

2012

2012

29. Reklam Araştırmalarında Metinsel Analiz Yöntemi ile Anlamların İnşası ve Yapıbozumu

ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.

İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme, Özlem Güllüoğlu, Editör, Ütopya Yayınları, Ankara, ss.234-267, 2012

Ansiklopedide Bölümler

2016

2016

2. Kamu Politikaları Ansiklopedisi

ÇEKİÇ AKYOL A.

Nobel Yayınevi, ss.212-214, 2016

2016

2016

3. Kamu Politakaları Ansiklopedisi

ÇEKİÇ AKYOL A.

Nobel Yayın Evi, ss.199-201, 2016

Desteklenen Projeler

2012 - 2012

2012 - 2012

SODES Sözlü Güç Güçlü Söz

CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi

ÇEKİÇ AKYOL A.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

Yayın Kurul Üyesi

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

Danışma Kurul Üyesi

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

Bilim Kurulu Üyeliği

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

Editörler Kurulu Üyesi

2024 - 2024

2024 - 2024

İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

Editör

2020 - 2020

2020 - 2020

İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

Özel Sayı Editörü

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Eylül 2022

Eylül 2022

Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2022

Temmuz 2022

İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2022

Temmuz 2022

Türkiye İletişim araştırmaları dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2022

Temmuz 2022

Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2022

Mayıs 2022

elektronik Cumhuriyet İletişim dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2021

Eylül 2021

SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2021

Mayıs 2021

OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Nisan 2021

Nisan 2021

İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2020

Eylül 2020

OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Eylül 2020

Eylül 2020

Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2020

Nisan 2020

TRT Akademi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2020

Ocak 2020

SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2019

Aralık 2019

Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2019

Kasım 2019

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2019

Kasım 2019

İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2019

Ekim 2019

Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Communicata

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2019

Eylül 2019

Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2019

Temmuz 2019

JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2019

Mayıs 2019

İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2018

Aralık 2018

İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2018

Ağustos 2018

Communicata

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2018

Temmuz 2018

Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2018

Haziran 2018

İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Jüri Üyelikleri

Ocak-2023

Ocak 2023

Doçentlik Sınavı

Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversitelerarası Kurul, Ekim 2023 - İnönü Üniversitesi