Eğitim Bilgileri
2004 - 2011
2004 - 2011Doktora
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Dr), Türkiye
2001 - 2004
2001 - 2004Yüksek Lisans
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Yl) (Tezli), Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Lisans
Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
Reklam mesajlarında bilgilendirici içerik: Dergi reklamları üzerine bir içerik analizi
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Dr)
2004
2004Yüksek Lisans
Gazete Reklamlarının Nitel Ve Nicel Özellikleri: Otomotiv Reklamları Üzerine İçerik Analizi
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Kitle İletişimi ve Araçları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
İletişim Bilimleri
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2011 - 2018
2011 - 2018Yrd. Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2004 - 2011
2004 - 2011Araştırma Görevlisi
Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Yönetimsel Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorFakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorFarabi Programı Kurum Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorMevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2018 - 2022
2018 - 2022Bölüm Başkanı
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2018 - 2022
2018 - 2022Fakülte Kurulu Üyesi
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2014 - 2022
2014 - 2022Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Yl) (Fırat Ortak)
2014 - 2016
2014 - 2016Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Yl) (Tezli) (Fırat Üniv. Ortak)
2013 - 2016
2013 - 2016Program Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2012 - 2016
2012 - 2016Bölüm Başkanı
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2011 - 2016
2011 - 2016Bölüm Başkanı
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Tez Yönetimi
Siyasal Reklamcılık
Araştırma Yöntemleri
Tez Yönetimi
PAZARLAMA VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
DANIŞMANLIK
REKLAM KAMPANYALARI VE ANALİZLERİ
SEMİNER
UZMANLIK ALAN
Lisans
REKLAMCILIK 1
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri
Reklamda Yaratıcılık
Reklamda Yaratıcılık
Reklamcılık I
Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi
Reklam Kampanyaları Uygulamaları
Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi
Reklamcılık II
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri
Reklamcılık I
Reklamcılık II
Reklam Kampanyaları Uygulamaları
Reklamcılık I
REKLAM ANALİZİ
MEDYA PLANLAMASI
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMİ
REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI
REKLAMCILIK 1
REKLAM YAZARLIĞI
PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE REKLAMCILIK (GSF)
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
REKLAM YAZARLIĞI
REKLAM ANALİZİ
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI
REKLAMCILIK 1
REKLAM ANALİZİ
REKLAM TANITIM FİLM YAPIMI
REKLAM ANALİZİ
Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler
HALKLA İLİŞKİLERDE METİN YAZARLIĞI
REKLAMCILIK II
REKLAM TANITIM FİLM YAPIMI
REKLAMCILIK 1
REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI
SEMİNER
Pazarlama İletişimi ve Reklamcılık (GSF)
REKLAM YAZARLIĞI
PAZARLAMA İLETİŞİMİ
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI
SEMİNER
UZMANLIK ALAN
REKLAM TANITIM FİLM YAPIMI
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
REKLAMCILIK II
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Reklam Yazarlığı
REKLAMCILIK 1
PAZARLAMA İLETİŞİMİ
DANIŞMANLIK
PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE REKLAMCILIK (GSF)
REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI
İMAJ YÖNETİMİ
REKLAM TANITIM FİLM YAPIMI
Reklamcılık 1
Reklamda Yaratıcılık
MEDYA PLANLAMASI
Pazarlama İletişimi
MARKA YÖNETİMİ
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Reklamcılık II
Halkla İlişkilerde Metin Yazarlığı
Pazarlama İletişimi
Reklamda Yaratıcılık
REKLAMCILIK II
REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI
MARKA YÖNETİMİ
Reklamcılık II
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Halkla İlişkilerde Metin Yazarlığı
İMAJ YÖNETİMİ
REKLAM TANITIM FİLM YAPIMI
MEDYA PLANLAMASI
Halkla İlişkiler ve Reklamda Yasal Düzenlemeler
Reklamcılık 1
MEDYA PLANLAMASI
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
İMAJ YÖNETİMİ
REKLAMDA YARATICLIK
REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI
Reklamcılık 1
Marka Yönetimi
İMAJ YÖNETİMİ
REKLAM TANITIM FİLM YAPIMI
Halkla İlişkiler Metin Yazarlığı
PAZARLAMA İLETİŞİMİ
Reklamcılık 2
REKLAMDA YARATICLIK
REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI
REKLAMCILIK II
REKLAMCILIK I
TEMEL GAZETECİLİK
PAZARLAMA İLETİŞİMİ
İLETİŞİM BECERİLERİ
İMAJ YÖNETİMİ
SOSYAL BİLİMLERDE ARŞ. YÖN.
HALKLA İLİŞKİLER
HALKLA İLİŞKİLER
İLETİŞİM BECERİLERİ
REKLAMCILIK II
TEMEL GAZETECİLİK
REKLAMCILIK I
İMAJ YÖNETİMİ
Lisans Çift Anadal
Uzmanlık Alan
Siyasal Reklamcılık
araştırma yöntemleri
Tez Yönetimi
seminer
Reklam Kuramları
Bilimsel Araştırma Ve Rapor Hazırlama
Reklama Psikolojik ve Sosyolojik Yaklaşımlar
Araştırma Yöntemleri
Bilimsel Araştırma Ve Rapor Hazırlama
Reklam Kuramları
Reklama Psikolojik ve Sosyolojik Yaklaşımlar
Araştırma Yöntemleri
UZMANLIK ALAN
Reklam Kuramları
SEMİNER
Bilimsel Araştırma ve Rapor Hazırlama
TEZ YÖNETİMİ
TEZ YÖNETİMİ
UZMANLIK ALAN
Reklam Kuramları
SEMİNER
Tez Yönetimi
DANIŞMANLIK
UZMANLIK ALAN
SEMİNER
PAZARLAMA VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
REKLAM KAMPANYALARI VE ANALİZLERİ
REKLAM KAMPANYALARI VE ANALİZLERİ
SEMİNER
UZMANLIK ALAN
PAZARLAMA VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
REKLAM KAMPANYALARI VE ANALİZLERİ
UZMANLIK ALAN
REKLAM KAMPANYALARI VE ANALİZLERİ
Pazarlama ve Tüketici Davranışları
SEMİNER
DANIŞMANLIK
UZMANLIK ALAN
SEMİNER
DANIŞMANLIK
Seminer
Reklam Kampanyaları ve Analizleri
Danışmanlık
Uzmanlık Alan
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemi
Seminer
Danışmanlık
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemi
Uzmanlık Alan
Reklam Kampanyaları ve Analizleri
Yönetilen Tezler
2014
2014Yüksek Lisans
Yeşil reklam uygulamaları: Televizyon ve dergi reklamları üzerine bir analiz
Çekiç Akyol A. (Danışman)
Ö.KILINÇ(Öğrenci)
Makaleler
2023
20231. TÜRKİYE’DE HALKLA İLİŞKİLER MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Badem N., ÇEKİÇ AKYOL A.
Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları dergisi , cilt.4, sa.6, ss.52-66, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20232. X VE Z KUŞAĞININ TÜKETİM DAVRANIŞLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Toka N., ÇEKİÇ AKYOL A.
Yeni Yüzyılda İletişim Çalışmaları Dergisi , cilt.4, sa.6, ss.96-110, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20223. TELEVİZYON REKLAMLARINDA LÜKS TÜKETİM ÜRÜNLERİNİN SUNUMU ÜZERİNE BİR ANALİZ
FİŞENKÇİ S., ÇEKİÇ AKYOL A.
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.366-391, 2022 (Hakemli Dergi)
2020
20204. TÜRKIYEDE KÜRESEL MARKALARIN REKLAM DILI
ÇEKİÇ AKYOL A., YILMAZ N.
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal) , cilt.6, sa.57, ss.943-960, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20195. Toplumsal Rollerdeki Çatışmanın Televizyon Reklamlarında Kullanımı: Gelin-Kaynana Çatışmasının Reklamlardaki Sunumu Üzerine Bir Değerlendirme
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., KILINÇ Ö.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.131-154, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
20186. Kurumsal Yeşil İmajın Kurumsal Web Sitelerinde Aktarımı: Arçelik ve Bosch Örneği
Altuğ T., ÇEKİÇ AKYOL A.
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.194-212, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20177. DETERMINATION OF APPROACHES OF TEACHERS TO INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES: IMPLEMENTATION OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL TO MALATYA, DARENDE
AKYOL M., ÇEKİÇ AKYOL A., ÖLÇER A. G.
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.13, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
20168. The use of the social media as a marketing communication tool in European airports Case study of Facebook
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., ÇAKI C.
Journal of Tourism Theory and Research , cilt.2, sa.2, ss.82-106, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20169. Avrupa Havalimanlarında Sosyal Medyanın Pazarlama İletişimi Aracı Olarak Kullanımı Facebook Örneği The Use of Social Media as a Marketing Communication Tool in European Airports Case Study of Facebook
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., ÇAKI C.
Journal of Tourism Theory and Research , cilt.2, sa.2, ss.82-106, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201610. TÜRK TELEVİZYON REKLAMLARINDA HAYVAN KULLANIMI
ÇEKİÇ AKYOL A.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.15, sa.57, ss.332-351, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201511. Product Placement Practices In Independent and Box Office Films in Turkey
ÇEKİÇ AKYOL A., KURUCA Y.
International Journal of Social Sciences and Education Researc , cilt.1, sa.1, ss.316-334, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201412. ENVIRONMENTAL CLAIMS IN THE MAGAZINE ADVERTISEMENTS A CONTENT ANALYSIS OF EKO IQ MAGAZINE Dergi Reklamlarında Çevreci İddialar Eko Iq Dergisine Yönelik Bir Içerik Analizi
ÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö.
Journal of Turkish Studies , cilt.9, ss.327, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201413. YENİ MEDYA ARAÇLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM OTOMOBİL MARKALARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., YILMAZ A.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ , cilt.8, sa.2, ss.119-131, 2014 (Hakemli Dergi)
2010
201014. Yeni Reklam Aracı Oyunreklam ın Advergame Çocuk Üzerindeki Etkisi
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., AKTAŞ H.
E-Journal of New World Sciences Academy , cilt.5, sa.4, ss.652-672, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200915. Gazete Reklamlarının Nitel ve Nicel Özellikleri Otomotiv Reklamları Üzerine İçerik Analizi
ÇEKİÇ AKYOL A.
SELCUK UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF LETTERS , sa.21, ss.1-27, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Sosyal Medya Bağımlılığının Akademik Erteleme Davranışı Üzerindeki Etkisi: İnönü Üniversitesi Örneği /
Türkmen G. N., ÇEKİÇ AKYOL A.
19th International Symposium, Communication in the Millenium, Erzurum, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20222. TÜRKİYE’DE HALKLA İLİŞKİLER MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Badem N., ÇEKİÇ AKYOL A.
Yeni Yüzyılda İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 09 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2022
20223. X VE Z KUŞAĞININ TÜKETİM DAVRANIŞLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Toka N., ÇEKİÇ AKYOL A.
Yeni Yüzyılda İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 09 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2021
20214. Online Satın Alma Üzerine Bir Araştırma
ÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö., AKYOL M.
18th International Symposium Communication in the Millennium, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
2020
20205. FİJİTAL PAZARLAMA KAPSAMINDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİKİÇEREN REKLAM ÖRNEKLERİNİN İNCELENMESİ
ÇEKİÇ AKYOL A., ERSÖZ F. T.
7. Uluslararasıİletişim GünleriDijital Çağda İletişim EğitimiSempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, ss.59-69, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA INSTAGRAM’IN ROLÜÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ÇEKİÇ AKYOL A., Göktaş E.
1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1367-1382, (Tam Metin Bildiri)
2019
20197. EĞİTİM KURUMLARININ KURUMSAL İLETİŞİM ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI DOĞA KOLEJİ VE BAHÇEŞEHİR KOLEJİ INSTAGRAM HESAPLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Kırteke S., ÇEKİÇ AKYOL A.
1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1546-1562, (Tam Metin Bildiri)
2018
20188. FİRMALARIN 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNDE YAYINLADIKLARI REKLAMLARININ PAZARLAMA İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA İÇERİK ANALİZİ
GÜNAY N., ÇEKİÇ AKYOL A.
I. ATLAS DERGİSİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20189. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İLGİLERİ DOĞRULTUSUNDA INSTAGRAM KULLANIM MOTİVASYONLARI: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ ÖRNEĞİ’
ÇEKİÇ AKYOL A., GÜNAY N.
I. ATLAS DERGİSİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201810. Türkiye’xxde Küresel Markaların Reklam Dili
ÇEKİÇ AKYOL A., GÜNAY N.
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. Reklamda Sanat
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
2. Uluslarası Sanat, Estetik Sempozyumu ve Sergisi, Elazığ, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201712. TOPLUMSAL ROLLERDEKİ ÇATIŞMANIN TELEVİZYON REKLAMLARINDA KULLANIMI:GELİN-KAYNANA ÇEKİŞMESİ ÜZERİNE BİR ANALİZ
ÇEKİÇ AKYOL A., ÖZCAN S.
3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201713. POLITICAL ADVERTISEMENT AND 2017 TURKISH CONSTUTIONAL REFERENDUM: AN ANALYSIS OF YES/ NO CAMPAIGNS’ TV ADVERTISEMENTS
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGINGWORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201714. DETERMINING TEACHERS’ APPROACHES TO INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES: APPLICATION OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL IN DARENDE, MALATYA/ ÖĞRETMENLERİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YAKLAŞIMLARININ BELİRLENMESİ: TEKNOLOJİ KABUL MODELİNİN MALATYA, DARENDE’DE UYGULANMASI
AKYOL M., ÇEKİÇ AKYOL A.
3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGINGWORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2016
201615. Türkiye deki Valiliklerin Halkla İlişkiler Çalışmalarında Sosyal Medya Kullanımının Facebook Üzerinden İncelenmesi
ÇEKİÇ AKYOL A., ÇAKI C., GAZİ M. A.
1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.209-221, (Tam Metin Bildiri)
2016
201616. THE USE OF THE SOCIAL MEDIA AS A COMMUNICATION TOOL IN EUROPEAN AIRPORTS CASE STUDY OF FACEBOOK
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., ÇAKI C.
2nd International Conference on Tourism: Theory, Current Issues and Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2015
201517. ANIMAL USE IN TURKISH TELEVISION ADVERTISING
ÇEKİÇ AKYOL A.
2015 WEI International Academic Conference, Barcelona, İspanya, 18 Ocak 2015 - 21 Ocak 2016
2015
201518. ANALYSING of PRODUCT PLACEMENT in TURKISH CINEMA FROM the DIFFERENTIATION of ART MOVIE and POPULAR MOVIE
ÇEKİÇ AKYOL A., KURUCA Y., AKYOL M.
International Conference on Social Sciences and Education Research, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2014
201419. Greenwashing Deceptive Green Advertising Practices
ÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö.
International Symposium “Communication in the Millenium” in corporation with University of Texas at Austin (USA), Anadolu University (Turkey), Istanbul University (Turkey). ESKİŞEHİR, Eskişehir, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
2015
201520. ANALYSING of PRODUCT PLACEMENT in TURKISH CINEMA FROM the DIFFERENTIATION of ART MOVIE and POPULAR MOVIE TÜRK SİNEMASINDA SANAT FİLMİ VE POPÜLER FİLM AYRIMINDA ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMASININ İNCELENMESİ
ÇEKİÇ AKYOL A., KURUCA Y., AKYOL M.
International Conference on Social Sciencesand Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2015
2014
201421. Diyet Ürün Reklamlarında Kadın Temsili Facebook Üzerine Bir İnceleme
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., KURUCA Y.
I. Uluslararası Yeni Medya Ve Kadın Sempozyumu, UŞAK ÜNİVERSİTESİ, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2013
201322. Environmental Claims in Magazine Advertisements: A Content Analysis of EKO IQ Magazine
ÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö.
International Journal of Arts and Sciences, Roma, İtalya, 22 - 25 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
2013
201323. YENİ MEDYA ARAÇLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM OTOMOBİL MARKALARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMLARIÜZERİNE BİR İNCELEME
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., YILMAZ A.
Yeni Medya Çalışmaları I. Ulusal Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2013, ss.541-556, (Tam Metin Bildiri)
2012
201224. Online Alışveriş Alışkanlıkları ile Tüketicinin Değişen Yaşamına Bakış Sanal Mağaza Kullanım Alışkanlıklarına Yönelik Bir Araştırma
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
II. Uluslararası İletişim Sempozyumu, Bishkek, Kırgızistan, 2 - 04 Mayıs 2012, cilt.157, ss.978-995, (Tam Metin Bildiri)
2012
201225. DEMOKRASİNİN E DÖNÜŞÜMÜ
BABACAN M. E., AKYOL M., TOPBAŞ H., ÇEKİÇ AKYOL A.
TURGUT ÖZAL ULUSLARARASI EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ II, Malatya, Türkiye, 12 - 20 Nisan 2012, ss.650-667, (Tam Metin Bildiri)
2012
201226. Demokrasinin E Dönüşümü Küresel Değişim ve Demokratikleşme
BABACAN M. E., AKYOL M., TOPBAŞ H., ÇEKİÇ AKYOL A.
Turgut ÖzalUluslar Arası Ekonomi ve Siyaset Kongresi – II, Malatya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2012, ss.650-667, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. REKLAMDA YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ VİDEO İÇERİĞİ ÜRETME
Demir R., ÇEKİÇ AKYOL A.
YAPAY ZEKA DESTEKLİ REKLAMCILIK: STRATEJI, YARATICILIK VE MEDYA PLANLAMA, AKCAN BURÇE, GENÇYÜREK ERDOĞAN MERVE, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.328-345, 2024
2024
20242. ANALYSIS OF SUSTAINABILITY CONCEPT POSTS ON X (TWITTER) WITHIN THE SCOPE OF DIGITAL PUBLIC RELATIONS PRACTICES OF THE TOP 10 MOST PRESTIGIOUS BRANDS IN TURKEY
DELEN ULAŞ Ö., ÇEKİÇ AKYOL A., ÇALIŞKAN S.
Digital Public Relations, KALENDER AHMET, CANÖZ NİLÜFER, ÇERÇİ ÜMMÜ ÖZLEM, CANÖZ KADİR, Editör, Palet Yayınevi, Konya, ss.309-330, 2024
2024
20243. YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ REKLAMCILIKTA KİŞİSELLEŞTİRME VE İÇERİK ÜRETİMİNDEKİ GELİŞİM VE DÖNÜŞÜMLER
Toka N., Demir R., ÇEKİÇ AKYOL A.
YAPAY ZEKÂ DENKLEMİNDE “SORGULANANLAR” (MEDYA, İLETIŞIM VE EĞITIM ÇALIŞMALARI), AYAZ FERİHAN, AYAZ HAKAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.87-107, 2024
2023
20234. Dijital Reklamcılık/ Online Dünyanın Yeni Trendleri
ÇEKİÇ AKYOL A.
Literatürk Academia, Konya, 2023
2022
20225. Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları
Çekiç Akyol A. (Editör), Akyol M. (Editör)
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
2022
20226. SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞININ AKADEMİK ERTELEME DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Türkmen G. N., ÇEKİÇ AKYOL A.
İletişim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar-2, Yüksel, Erkan ; Paksoy, Alaaddin F.; Cingi, Can Cemal; Süllü Durul, Simge, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.119-140, 2022
2022
20227. TOPLUMSAL FAYDANIN İNŞASINDA SOSYAL PAZARLAMA UYGULAMALARI: TV VE İNTERNET REKLAMLARI ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİ
Bal M. A., ÇEKİÇ AKYOL A.
Sosyal Medya ve İletişim Çalışmaları, Erdoğan, Eda Balkaş; Akbulut, Nesrin Tan; Akkaya, Duygu Talih, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.38-74, 2022
2022
20228. SİYASAL İLETİŞİM BAĞLAMINDA TİKTOK KULLANIMI: BELEDİYE BAŞKANLARI ÖRNEĞİ
AKYOL M., yıldırım Ş., ÇEKİÇ AKYOL A.
Reklam Ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Çekiç Akyol Ayça, Akyol Mevlüt, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.259-292, 2022
2022
20229. Siyasal İletişim Bağlamında TikTok Kullanımı: Belediye Başkanları Örneği
AKYOL M., Yıldırım Ş., ÇEKİÇ AKYOL A.
Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Akyol Çekiç Ayça, Akyol Mevlüt, Editör, nobel, Ankara, ss.259-287, 2022
2021
202110. Mobil Reklamcılık
AKYOL M., ÇEKİÇ AKYOL A.
Reklamcılığın Evrimi Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan Eda , Akbulut Nesrin Tan , AkkayaDuygu Talih, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.317-340, 2021
2021
202111. Reklamlarda Kültürel Kodların Sunumu
ÇEKİÇ AKYOL A.
Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam, Dr. Öğr. Üyesi Pınar Güner KOÇAK, Editör, Literatürk, Konya, ss.85-114, 2021
2021
202112. KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAMCILIK
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
Reklamcılığın Evrimi Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan Eda , Akbulut Nesrin Tan , AkkayaDuygu Talih, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.161-183, 2021
2021
202113. Mobil Reklamcılık
AKYOL M., ÇEKİÇ AKYOL A.
Reklamcılığın Evrimi, Prof.Dr. Eda ERDOĞAN, Doç. Dr. Nesrin TAN AKBULUT, Dr. Öğr. Üyesi Duygu TALİH AKKAYA, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.317-340, 2021
2021
202114. Kişiselleştirilmiş Reklamcılık
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
Reklamcılığın Evrimi, Prof.Dr. Eda ERDOĞAN, Doç. Dr. Nesrin TAN AKBULUT, Dr. Öğr. Üyesi Duygu TALİH AKKAYA, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.161-183, 2021
2020
202015. Sözlü İletişimde Mesaj Tasarımı
ÇEKİÇ AKYOL A.
Sözlü İletişim ve Hitabet, Prof. Dr. Ümit Arklan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, ss.46-67, 2020
2020
202016. PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE GÜVENLİ BİR YOL:PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER
ÇEKİÇ AKYOL A.
TEORİ VE PRATİKTE HALKLA İLİŞKİLER YENİDEN, LEVENT ÖZKOÇAK, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.199-226, 2020
2020
202017. SOSYAL MEDYADA KİŞİSEL MARKALAŞMA: “NUSRET” ve “CZN BURAK”ÖRNEKLERİNİN GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ
BABACAN Z., ÇEKİÇ AKYOL A.
DİJİTALLEŞEN EVRENDEN DEĞİŞEN DÜNYAYA, REZAL KOÇ, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.71-89, 2020
2020
202018. Sözlü İletişim ve Retorik
ÇEKİÇ AKYOL A.
Sözlü İletişim ve Hitabet, Prof. Dr. Ümit Arklan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, ss.127-148, 2020
2020
202019. Sözlü İletişim ve Dil
ÇEKİÇ AKYOL A.
Sözlü İletişim ve Hitabet, Prof. Dr. Ümit Arklan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, ss.106-126, 2020
2020
202020. Sözlü İletişim Kavramı ve Süreci
ÇEKİÇ AKYOL A.
SÖzlü İletişim ve Hitabet Sanatı, Prof. Dr. Ümit Arklan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.4-24, 2020
2020
202021. Yeni Nesil Pazarlama Stratejisi: FenomenPazarlaması (Influencer Marketıng)
YAĞCİ S., ÇEKİÇ AKYOL A.
SİNEMA VE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, BEYLER YETKİNER, Editör, AKADEMİSYEN YAYINEVİ, Ankara, ss.75-96, 2020
2020
202022. Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi
ÇEKİÇ AKYOL A.
Kurumsal İletişimin El kitabı, Zekiye Tamer Gencer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.7-35, 2020
2019
201923. I. ULUSLARARASI İLETİŞİM VE YÖNETİM BİLİMLERİ KONGRESİ BİLDİRİ TAM METİN KİTABI
Çekiç Akyol A. (Editör)
İnönü Üniversitesi, Malatya, 2019
2017
201724. Financial Public Relations Applications done ViaInternet in Turkey: Content Analysis on Trade Banksthat are Members of the Istanbul Stock Exchange
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
Practice Fields in Public Relations : A Turkey Panorama, Ümit ARKLAN, Editör, Peter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften, Frankfurt, ss.411-435, 2017
2016
201625. Etkinlik Stratejileri
ÇEKİÇ AKYOL A.
Halkla İlişkiler Kampanya Analizi, Jale Balaban Salı, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.106-125, 2016
2015
201526. Türkiye’de Yeşil Reklam Uygulamaları
ÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö.
LİTERATÜRK, Konya, 2015
2015
201527. Diyet Ürün Reklamlarında Kadın Temsili: Facebook Üzerine Bir İnceleme
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., KURUCA Y.
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI 2015, Prof. Dr. Aydın Ziya ÖZGÜR, Prof. Dr. Aytekin İŞMAN, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayını 134, Sakarya, ss.381-404, 2015
2015
201528. Türk Sinemasında Sanat Filmi ve Popüler Film Ayrımında Ürün YerleştirmeUygulamasının İncelenmesi
ÇEKİÇ AKYOL A.
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI 2015, Prof. Dr. Aydın Ziya ÖZGÜR, Prof. Dr. Aytekin İŞMAN, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayını 134, Sakarya, ss.127-143, 2015
2012
201229. Reklam Araştırmalarında Metinsel Analiz Yöntemi ile Anlamların İnşası ve Yapıbozumu
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme, Özlem Güllüoğlu, Editör, Ütopya Yayınları, Ankara, ss.234-267, 2012
2007
200730. İLKÖĞRETİMMEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİÖĞRETMEN EL KİTABI
ARIK M. B., ÇAĞAN K., DAMLAPINAR Z., ÖZSOY A., AYDIN H., DÖNMEZ İ. H., et al.
Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, Ankara, 2007
Ansiklopedide Bölümler
Desteklenen Projeler
2012 - 2012
2012 - 2012SODES Sözlü Güç Güçlü Söz
CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi
ÇEKİÇ AKYOL A.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam Ediyorİnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Yayın Kurul Üyesi
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam Ediyorİnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Danışma Kurul Üyesi
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam Ediyorİnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Bilim Kurulu Üyeliği
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam Ediyorİnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Editörler Kurulu Üyesi
2024 - 2024
2024 - 2024İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Editör
2020 - 2020
2020 - 2020İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Özel Sayı Editörü
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Eylül 2022
Eylül 2022Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2022
Temmuz 2022İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2022
Temmuz 2022Türkiye İletişim araştırmaları dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2022
Temmuz 2022Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2022
Mayıs 2022elektronik Cumhuriyet İletişim dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2021
Eylül 2021SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2021
Mayıs 2021OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2021
Nisan 2021İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2020
Eylül 2020OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2020
Eylül 2020Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2020
Nisan 2020TRT Akademi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2020
Ocak 2020SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2019
Aralık 2019Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2019
Kasım 2019Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2019
Kasım 2019İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2019
Ekim 2019Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Communicata
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2019
Eylül 2019Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2019
Temmuz 2019JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2019
Mayıs 2019İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2018
Aralık 2018İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2018
Ağustos 2018Communicata
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2018
Temmuz 2018Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2018
Haziran 2018İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Jüri Üyelikleri
Ocak-2023
Ocak 2023