Education Information
2004 - 2011 | Doctorate, Selcuk University, Instıtute Of Socıal Scıences, Reklamcılık Ve Tanıtım (Dr), Turkey |
2001 - 2004 | Postgraduate, Selcuk University, Instıtute Of Socıal Scıences, Reklamcılık Ve Tanıtım (Yl) (Tezli), Turkey |
1997 - 2001 | Undergraduate, Selcuk University, Faculty Of Communıcatıon, Department Of Publıc Relatıons And Promotıon, Turkey |
Foreign Languages
English, B2 Upper Intermediate
Dissertations
2011 | Reklam mesajlarında bilgilendirici içerik: Dergi reklamları üzerine bir içerik analizi, Selcuk University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Dr), Doctorate |
2004 | Gazete Reklamlarının Nitel Ve Nicel Özellikleri: Otomotiv Reklamları Üzerine İçerik Analizi, Selcuk University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Yl) (Tezli), Postgraduate |
Research Areas
Social Sciences and Humanities, Mass Communications and Mass Media, Public Relations, Advertising and Acquaint, Communication Sciences
Academic Titles / Tasks
2018 - Continues | Associate Professor, Inonu University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım |
2011 - 2018 | Assistant Professor, Inonu University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım |
2004 - 2011 | Research Assistant, Selcuk University, Faculty Of Communıcatıon, Department Of Publıc Relatıons And Promotıon |
Academic and Administrative Experience
2018 - Continues | Erasmus Program Institutional Coordinator, Inonu University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım |
2018 - Continues | Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi, Inonu University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım |
2018 - Continues | Farabi Program Institutional Coordinator, Inonu University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım |
2018 - Continues | Mevlana Exchange Program Institutional Coordinator, Inonu University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım |
2018 - 2022 | Head of Department, Inonu University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım |
2018 - 2022 | Fakülte Kurulu Üyesi, Inonu University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım |
2014 - 2022 | Head of Department, Inonu University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Yl) (Fırat Ortak) |
2014 - 2016 | Head of Department, Inonu University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Yl) (Tezli) (Fırat Üniv. Ortak) |
2013 - 2016 | Program Koordinatörü, Inonu University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım |
2012 - 2016 | Head of Department, Inonu University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü |
2011 - 2016 | Head of Department, Inonu University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü |
Courses
2022 - 2023, 2016 - 2017 | Tez Yönetimi, Postgraduate |
2022-2023 | Uzmanlık Alan, Undergraduate Double Major |
2022-2023 | Siyasal Reklamcılık, Undergraduate Double Major |
2022-2023 | araştırma yöntemleri, Undergraduate Double Major |
2022-2023 | Tez Yönetimi, Undergraduate Double Major |
2022 - 2023, 2016 - 2017 | REKLAMCILIK 1, Undergraduate |
2022 - 2023 | Siyasal Reklamcılık, Postgraduate |
2022-2023 | Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, Undergraduate |
2022-2023 | Reklamda Yaratıcılık, Undergraduate |
2022-2023 | seminer, Undergraduate Double Major |
2022 - 2023 | Reklamda Yaratıcılık, Undergraduate |
2022 - 2023 | Araştırma Yöntemleri, Postgraduate |
2022-2023 | Reklamcılık I, Undergraduate |
2022 - 2023 | Tez Yönetimi, Postgraduate |
2022-2023 | Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi, Undergraduate |
2021-2022 | Reklam Kuramları, Undergraduate Double Major |
2021-2022 | Bilimsel Araştırma Ve Rapor Hazırlama, Undergraduate Double Major |
2021-2022 | Reklam Kampanyaları Uygulamaları, Undergraduate |
2021-2022 | Tüketim Kültürü ve Reklam, Undergraduate Minor |
2021-2022 | Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi, Undergraduate |
2021-2022 | Reklama Psikolojik ve Sosyolojik Yaklaşımlar, Undergraduate Double Major |
2021-2022 | Reklamcılık II, Undergraduate |
2021-2022 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YAKLAŞIMLARI, Undergraduate Minor |
2021-2022 | Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, Undergraduate |
2021-2022 | Reklamcılık I, Undergraduate |
2021-2022 | Araştırma Yöntemleri, Undergraduate Double Major |
2020-2021 | Reklamcılık II, Undergraduate |
2020-2021 | Bilimsel Araştırma Ve Rapor Hazırlama, Undergraduate Double Major |
2020-2021 | Tüketim Kültürü ve Reklam, Undergraduate Minor |
2020-2021 | Reklam Kampanyaları Uygulamaları, Undergraduate |
2020-2021 | Reklam Kuramları, Undergraduate Double Major |
2020-2021 | Reklamcılık I, Undergraduate |
2020-2021 | Reklama Psikolojik ve Sosyolojik Yaklaşımlar, Undergraduate Double Major |
2020-2021 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YAKLAŞIMLARI, Undergraduate Minor |
2020-2021 | Araştırma Yöntemleri, Undergraduate Double Major |
2019-2020 | REKLAM ANALİZİ, Undergraduate |
2019-2020 | UZMANLIK ALAN, Undergraduate Double Major |
2019-2020 | Reklam Kuramları, Undergraduate Double Major |
2019-2020 | SEMİNER, Undergraduate Double Major |
2019-2020 | MEDYA PLANLAMASI, Undergraduate |
2019-2020 | SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMİ, Undergraduate |
2019-2020 | REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI, Undergraduate |
2019-2020 | Bilimsel Araştırma ve Rapor Hazırlama, Undergraduate Double Major |
2019-2020 | REKLAMCILIK 1, Undergraduate |
2019-2020 | TEZ YÖNETİMİ, Undergraduate Double Major |
2017 - 2018, 2016 - 2017 | PAZARLAMA VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Postgraduate |
2018-2019 | REKLAM YAZARLIĞI, Undergraduate |
2018-2019 | TEZ YÖNETİMİ, Undergraduate Double Major |
2018-2019 | PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE REKLAMCILIK (GSF), Undergraduate |
2017 - 2018, 2016 - 2017 | TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Undergraduate |
2017 - 2018, 2016 - 2017 | REKLAM YAZARLIĞI, Undergraduate |
2018-2019 | REKLAM ANALİZİ, Undergraduate |
2018-2019 | UZMANLIK ALAN, Undergraduate Double Major |
2018-2019 | TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Undergraduate |
2018-2019 | REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI, Undergraduate |
2017 - 2018 | DANIŞMANLIK, Postgraduate |
2018-2019 | REKLAMCILIK 1, Undergraduate |
2018-2019 | Reklam Kuramları, Undergraduate Double Major |
2017 - 2018 | REKLAM ANALİZİ, Undergraduate |
2017 - 2018, 2016 - 2017 | REKLAM TANITIM FİLM YAPIMI, Undergraduate |
2017 - 2018 | REKLAM KAMPANYALARI VE ANALİZLERİ, Postgraduate |
2018-2019 | SEMİNER, Undergraduate Double Major |
2017 - 2018 | SEMİNER, Postgraduate |
2017 - 2018 | UZMANLIK ALAN, Postgraduate |
2017-2018 | Tez Yönetimi, Undergraduate Double Major |
2017-2018 | DANIŞMANLIK, Undergraduate Double Major |
2017-2018 | UZMANLIK ALAN, Undergraduate Double Major |
2017-2018 | SEMİNER, Undergraduate Double Major |
2017-2018 | REKLAM ANALİZİ, Undergraduate |
2017-2018 | Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler, Undergraduate |
2017-2018 | HALKLA İLİŞKİLERDE METİN YAZARLIĞI, Undergraduate |
2017-2018 | REKLAMCILIK II, Undergraduate |
2017-2018 | REKLAM TANITIM FİLM YAPIMI, Undergraduate |
2017-2018 | PAZARLAMA VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Undergraduate Double Major |
2017-2018 | REKLAM KAMPANYALARI VE ANALİZLERİ, Undergraduate Double Major |
2017-2018 | REKLAMCILIK 1, Undergraduate |
2017-2018 | REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI, Undergraduate |
2016 - 2017 | SEMİNER, Undergraduate |
2017-2018 | REKLAM KAMPANYALARI VE ANALİZLERİ, Undergraduate Double Major |
2017-2018 | SEMİNER, Undergraduate Double Major |
2017-2018 | UZMANLIK ALAN, Undergraduate Double Major |
2017-2018 | Pazarlama İletişimi ve Reklamcılık (GSF), Undergraduate |
2017-2018 | REKLAM YAZARLIĞI, Undergraduate |
2016 - 2017 | PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Undergraduate |
2017-2018 | TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Undergraduate |
2016-2017 | REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI, Undergraduate |
2016-2017 | SEMİNER, Undergraduate |
2016-2017 | UZMANLIK ALAN, Undergraduate |
2016-2017 | REKLAM TANITIM FİLM YAPIMI, Undergraduate |
2016-2017 | TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Undergraduate |
2016-2017 | REKLAMCILIK II, Undergraduate |
2016-2017 | MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, Undergraduate |
2016-2017 | Reklam Yazarlığı, Undergraduate |
2016-2017 | REKLAMCILIK 1, Undergraduate |
2016-2017 | PAZARLAMA VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Undergraduate Double Major |
2016-2017 | PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Undergraduate |
2016-2017 | DANIŞMANLIK, Undergraduate |
2016-2017 | REKLAM KAMPANYALARI VE ANALİZLERİ, Undergraduate Double Major |
2016-2017 | PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE REKLAMCILIK (GSF), Undergraduate |
2015-2016 | UZMANLIK ALAN, Undergraduate Double Major |
2015-2016 | REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI, Undergraduate |
2015-2016 | İMAJ YÖNETİMİ, Undergraduate |
2015-2016 | REKLAM TANITIM FİLM YAPIMI, Undergraduate |
2015-2016 | Reklamcılık 1, Undergraduate |
2015-2016 | Reklamda Yaratıcılık, Undergraduate |
2015-2016 | REKLAM KAMPANYALARI VE ANALİZLERİ, Undergraduate Double Major |
2015-2016 | Pazarlama ve Tüketici Davranışları, Undergraduate Double Major |
2015-2016 | MEDYA PLANLAMASI, Undergraduate |
2015-2016 | Pazarlama İletişimi, Undergraduate |
2015-2016 | MARKA YÖNETİMİ, Undergraduate |
2015-2016 | SEMİNER, Undergraduate Double Major |
2015-2016 | Müşteri İlişkileri Yönetimi, Undergraduate |
2015-2016 | DANIŞMANLIK, Undergraduate Double Major |
2015-2016 | Reklamcılık II, Undergraduate |
2015-2016 | Halkla İlişkilerde Metin Yazarlığı, Undergraduate |
2014-2015 | UZMANLIK ALAN, Undergraduate Double Major |
2014-2015 | Pazarlama İletişimi, Undergraduate |
2014-2015 | Reklamda Yaratıcılık, Undergraduate |
2014-2015 | REKLAMCILIK II, Undergraduate |
2014-2015 | REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI, Undergraduate |
2014-2015 | MARKA YÖNETİMİ, Undergraduate |
2014-2015 | SEMİNER, Undergraduate Double Major |
2014-2015 | Reklamcılık II, Undergraduate |
2014-2015 | Müşteri İlişkileri Yönetimi, Undergraduate |
2014-2015 | Halkla İlişkilerde Metin Yazarlığı, Undergraduate |
2014-2015 | İMAJ YÖNETİMİ, Undergraduate |
2014-2015 | REKLAM TANITIM FİLM YAPIMI, Undergraduate |
2014-2015 | MEDYA PLANLAMASI, Undergraduate |
2014-2015 | Halkla İlişkiler ve Reklamda Yasal Düzenlemeler, Undergraduate |
2014-2015 | DANIŞMANLIK, Undergraduate Double Major |
2014-2015 | Reklamcılık 1, Undergraduate |
2013-2014 | MEDYA PLANLAMASI, Undergraduate |
2013-2014 | TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Undergraduate |
2013-2014 | Seminer, Undergraduate Double Major |
2013-2014 | İMAJ YÖNETİMİ, Undergraduate |
2013-2014 | REKLAMDA YARATICLIK, Undergraduate |
2013-2014 | REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI, Undergraduate |
2013-2014 | Reklamcılık 1, Undergraduate |
2013-2014 | Marka Yönetimi, Undergraduate |
2013-2014 | İMAJ YÖNETİMİ, Undergraduate |
2013-2014 | Reklam Kampanyaları ve Analizleri, Undergraduate Double Major |
2013-2014 | REKLAM TANITIM FİLM YAPIMI, Undergraduate |
2013-2014 | Danışmanlık, Undergraduate Double Major |
2013-2014 | Halkla İlişkiler Metin Yazarlığı, Undergraduate |
2013-2014 | Uzmanlık Alan, Undergraduate Double Major |
2013-2014 | Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemi, Undergraduate Double Major |
2013-2014 | PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Undergraduate |
2013-2014 | Reklamcılık 2, Undergraduate |
2012-2013 | Seminer, Undergraduate Double Major |
2012-2013 | REKLAMDA YARATICLIK, Undergraduate |
2012-2013 | Danışmanlık, Undergraduate Double Major |
2012-2013 | REKLAM KAMPANYA UYGULAMALARI, Undergraduate |
2012-2013 | HALKLA İLİŞKİLER VE İLETİŞİM, Associate Degree |
2012-2013 | Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemi, Undergraduate Double Major |
2012-2013 | REKLAMCILIK II, Undergraduate |
2012-2013 | REKLAMCILIK I, Undergraduate |
2012-2013 | Uzmanlık Alan, Undergraduate Double Major |
2012-2013 | TEMEL GAZETECİLİK, Undergraduate |
2012-2013 | İLETİŞİM, Associate Degree |
2012-2013 | PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Undergraduate |
2012-2013 | İLETİŞİM BECERİLERİ, Undergraduate |
2012-2013 | İMAJ YÖNETİMİ, Undergraduate |
2012-2013 | Reklam Kampanyaları ve Analizleri, Undergraduate Double Major |
2012-2013 | SOSYAL BİLİMLERDE ARŞ. YÖN., Undergraduate |
2012-2013 | HALKLA İLİŞKİLER, Undergraduate |
2011-2012 | HALKLA İLİŞKİLER, Undergraduate |
2011-2012 | İLETİŞİM BECERİLERİ, Undergraduate |
2011-2012 | HALKLA İLİŞKİLER, Associate Degree |
2011-2012 | REKLAMCILIK II, Undergraduate |
2011-2012 | TEMEL GAZETECİLİK, Undergraduate |
2011-2012 | İLETİŞİM, Associate Degree |
2011-2012 | REKLAMCILIK I, Undergraduate |
2011-2012 | İMAJ YÖNETİMİ, Undergraduate |
Advising Theses
2014 | Çekiç Akyol A., Postgraduate, Ö.KILINÇ(Student), Yeşil reklam uygulamaları: Televizyon ve dergi reklamları üzerine bir analiz |
Articles Published in Other Journals
-
TÜRKİYE’DE HALKLA İLİŞKİLER MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMABadem N., ÇEKİÇ AKYOL A.Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları dergisi, vol.4, no.6, pp.52-66, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
-
X VE Z KUŞAĞININ TÜKETİM DAVRANIŞLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMAToka N., ÇEKİÇ AKYOL A.Yeni Yüzyılda İletişim Çalışmaları Dergisi, vol.4, no.6, pp.96-110, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
-
TELEVİZYON REKLAMLARINDA LÜKS TÜKETİM ÜRÜNLERİNİN SUNUMU ÜZERİNE BİR ANALİZFİŞENKÇİ S., ÇEKİÇ AKYOL A.İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, vol.7, no.1, pp.366-391, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
-
TÜRKIYEDE KÜRESEL MARKALARIN REKLAM DILIÇEKİÇ AKYOL A., YILMAZ N.SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal), vol.6, no.57, pp.943-960, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
-
Toplumsal Rollerdeki Çatışmanın Televizyon Reklamlarında Kullanımı: Gelin-Kaynana Çatışmasının Reklamlardaki Sunumu Üzerine Bir DeğerlendirmeÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., KILINÇ Ö.Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, vol.7, no.1, pp.131-154, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
-
Kurumsal Yeşil İmajın Kurumsal Web Sitelerinde Aktarımı: Arçelik ve Bosch ÖrneğiAltuğ T., ÇEKİÇ AKYOL A.İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, vol.3, no.1, pp.194-212, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
-
DETERMINATION OF APPROACHES OF TEACHERS TO INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES: IMPLEMENTATION OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL TO MALATYA, DARENDEAKYOL M., ÇEKİÇ AKYOL A., ÖLÇER A. G.Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, vol.2, no.13, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
-
The use of the social media as a marketing communication tool in European airports Case study of FacebookÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., ÇAKI C.Journal of Tourism Theory and Research, vol.2, no.2, pp.82-106, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
-
Avrupa Havalimanlarında Sosyal Medyanın Pazarlama İletişimi Aracı Olarak Kullanımı Facebook Örneği The Use of Social Media as a Marketing Communication Tool in European Airports Case Study of FacebookÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., ÇAKI C.Journal of Tourism Theory and Research, vol.2, no.2, pp.82-106, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
-
TÜRK TELEVİZYON REKLAMLARINDA HAYVAN KULLANIMIÇEKİÇ AKYOL A.Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, vol.15, no.57, pp.332-351, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
-
Product Placement Practices In Independent and Box Office Films in TurkeyÇEKİÇ AKYOL A., KURUCA Y.International Journal of Social Sciences and Education Researc, vol.1, no.1, pp.316-334, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
-
ENVIRONMENTAL CLAIMS IN THE MAGAZINE ADVERTISEMENTS A CONTENT ANALYSIS OF EKO IQ MAGAZINE Dergi Reklamlarında Çevreci İddialar Eko Iq Dergisine Yönelik Bir Içerik AnaliziÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö.Journal of Turkish Studies, vol.9, pp.327, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
-
YENİ MEDYA ARAÇLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM OTOMOBİL MARKALARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEMEÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., YILMAZ A.SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ, vol.8, no.2, pp.119-131, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
-
Yeni Reklam Aracı Oyunreklam ın Advergame Çocuk Üzerindeki EtkisiÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., AKTAŞ H.E-Journal of New World Sciences Academy, vol.5, no.4, pp.652-672, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
-
Gazete Reklamlarının Nitel ve Nicel Özellikleri Otomotiv Reklamları Üzerine İçerik AnaliziÇEKİÇ AKYOL A.SELCUK UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF LETTERS, no.21, pp.1-27, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Books & Book Chapters
-
Dijital Reklamcılık/ Online Dünyanın Yeni TrendleriÇEKİÇ AKYOL A.Literatürk Academia, Konya, 2023
-
Reklam ve Halkla İlişkiler ÇalışmalarıÇekiç Akyol A. (Editor), Akyol M. (Editor)Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
-
Siyasal İletişim Bağlamında TikTok Kullanımı: Belediye Başkanları ÖrneğiAKYOL M., Yıldırım Ş., ÇEKİÇ AKYOL A.in: Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Akyol Çekiç Ayça, Akyol Mevlüt, Editor, nobel, Ankara, pp.259-287, 2022
-
TOPLUMSAL FAYDANIN İNŞASINDA SOSYAL PAZARLAMA UYGULAMALARI: TV VE İNTERNET REKLAMLARI ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİBal M. A., ÇEKİÇ AKYOL A.in: Sosyal Medya ve İletişim Çalışmaları, Erdoğan, Eda Balkaş; Akbulut, Nesrin Tan; Akkaya, Duygu Talih, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.38-74, 2022
-
SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞININ AKADEMİK ERTELEME DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİTürkmen G. N., ÇEKİÇ AKYOL A.in: İletişim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar-2, Yüksel, Erkan ; Paksoy, Alaaddin F.; Cingi, Can Cemal; Süllü Durul, Simge, Editor, Literatürk Academia, Konya, pp.119-140, 2022
-
Reklamlarda Kültürel Kodların SunumuÇEKİÇ AKYOL A.in: Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam, Dr. Öğr. Üyesi Pınar Güner KOÇAK, Editor, Literatürk, Konya, pp.85-114, 2021
-
KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAMCILIKÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.in: Reklamcılığın Evrimi Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan Eda , Akbulut Nesrin Tan , AkkayaDuygu Talih, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.161-183, 2021
-
Mobil ReklamcılıkAKYOL M., ÇEKİÇ AKYOL A.in: Reklamcılığın Evrimi Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan Eda , Akbulut Nesrin Tan , AkkayaDuygu Talih, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.317-340, 2021
-
Sözlü İletişimde Mesaj TasarımıÇEKİÇ AKYOL A.in: Sözlü İletişim ve Hitabet, Prof. Dr. Ümit Arklan, Editor, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, pp.46-67, 2020
-
PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE GÜVENLİ BİR YOL:PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLERÇEKİÇ AKYOL A.in: TEORİ VE PRATİKTE HALKLA İLİŞKİLER YENİDEN, LEVENT ÖZKOÇAK, Editor, DETAY YAYINCILIK, Ankara, pp.199-226, 2020
-
SOSYAL MEDYADA KİŞİSEL MARKALAŞMA: “NUSRET” ve “CZN BURAK”ÖRNEKLERİNİN GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİBABACAN Z., ÇEKİÇ AKYOL A.in: DİJİTALLEŞEN EVRENDEN DEĞİŞEN DÜNYAYA, REZAL KOÇ, Editor, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, pp.71-89, 2020
-
Sözlü İletişim ve RetorikÇEKİÇ AKYOL A.in: Sözlü İletişim ve Hitabet, Prof. Dr. Ümit Arklan, Editor, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, pp.127-148, 2020
-
Sözlü İletişim ve DilÇEKİÇ AKYOL A.in: Sözlü İletişim ve Hitabet, Prof. Dr. Ümit Arklan, Editor, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, pp.106-126, 2020
-
Sözlü İletişim Kavramı ve SüreciÇEKİÇ AKYOL A.in: SÖzlü İletişim ve Hitabet Sanatı, Prof. Dr. Ümit Arklan, Editor, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, pp.4-24, 2020
-
Yeni Nesil Pazarlama Stratejisi: FenomenPazarlaması (Influencer Marketıng)YAĞCİ S., ÇEKİÇ AKYOL A.in: SİNEMA VE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, BEYLER YETKİNER, Editor, AKADEMİSYEN YAYINEVİ, Ankara, pp.75-96, 2020
-
Kurumsal İletişim ve Marka YönetimiÇEKİÇ AKYOL A.in: Kurumsal İletişimin El kitabı, Zekiye Tamer Gencer, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.7-35, 2020
-
I. ULUSLARARASI İLETİŞİM VE YÖNETİM BİLİMLERİ KONGRESİ BİLDİRİ TAM METİN KİTABIÇekiç Akyol A. (Editor)İnönü Üniversitesi, Malatya, 2019
-
Financial Public Relations Applications done ViaInternet in Turkey: Content Analysis on Trade Banksthat are Members of the Istanbul Stock ExchangeÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.in: Practice Fields in Public Relations : A Turkey Panorama, Ümit ARKLAN, Editor, Peter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften, Frankfurt, pp.411-435, 2017
-
Etkinlik StratejileriÇEKİÇ AKYOL A.in: Halkla İlişkiler Kampanya Analizi, Jale Balaban Salı, Editor, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, pp.106-125, 2016
-
Türkiye’de Yeşil Reklam UygulamalarıÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö.LİTERATÜRK, Konya, 2015
-
Diyet Ürün Reklamlarında Kadın Temsili: Facebook Üzerine Bir İncelemeÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., KURUCA Y.in: İLETİŞİM ÇALIŞMALARI 2015, Prof. Dr. Aydın Ziya ÖZGÜR, Prof. Dr. Aytekin İŞMAN, Editor, Sakarya Üniversitesi Yayını 134, Sakarya, pp.381-404, 2015
-
Türk Sinemasında Sanat Filmi ve Popüler Film Ayrımında Ürün YerleştirmeUygulamasının İncelenmesiÇEKİÇ AKYOL A.in: İLETİŞİM ÇALIŞMALARI 2015, Prof. Dr. Aydın Ziya ÖZGÜR, Prof. Dr. Aytekin İŞMAN, Editor, Sakarya Üniversitesi Yayını 134, Sakarya, pp.127-143, 2015
-
Reklam Araştırmalarında Metinsel Analiz Yöntemi ile Anlamların İnşası ve YapıbozumuÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.in: İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme, Özlem Güllüoğlu, Editor, Ütopya Yayınları, Ankara, pp.234-267, 2012
-
İLKÖĞRETİMMEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİÖĞRETMEN EL KİTABIARIK M. B., ÇAĞAN K., DAMLAPINAR Z., ÖZSOY A., AYDIN H., DÖNMEZ İ. H., KILIÇATAN E. P., KILINÇ B., AYDIN D., ÇEKİÇ AKYOL A., et al.Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, Ankara, 2007
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
-
Sosyal Medya Bağımlılığının Akademik Erteleme Davranışı Üzerindeki Etkisi: İnönü Üniversitesi Örneği /Türkmen G. N., ÇEKİÇ AKYOL A.19th International Symposium, Communication in the Millenium, Erzurum, Turkey, 12 - 14 October 2022
-
TÜRKİYE’DE HALKLA İLİŞKİLER MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMABadem N., ÇEKİÇ AKYOL A.Yeni Yüzyılda İletişim Kongresi, İstanbul, Turkey, 09 June 2022
-
X VE Z KUŞAĞININ TÜKETİM DAVRANIŞLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMAToka N., ÇEKİÇ AKYOL A.Yeni Yüzyılda İletişim Kongresi, İstanbul, Turkey, 09 June 2022
-
Online Satın Alma Üzerine Bir AraştırmaÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö., AKYOL M.18th International Symposium Communication in the Millennium, Turkey, 26 - 27 October 2021
-
FİJİTAL PAZARLAMA KAPSAMINDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİKİÇEREN REKLAM ÖRNEKLERİNİN İNCELENMESİÇEKİÇ AKYOL A., ERSÖZ F. T.7. Uluslararasıİletişim GünleriDijital Çağda İletişim EğitimiSempozyumu, İstanbul, Turkey, 21 - 23 October 2020, pp.59-69
-
TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA INSTAGRAM’IN ROLÜÜZERİNE BİR ARAŞTIRMAÇEKİÇ AKYOL A., Göktaş E.1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.1367-1382
-
EĞİTİM KURUMLARININ KURUMSAL İLETİŞİM ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI DOĞA KOLEJİ VE BAHÇEŞEHİR KOLEJİ INSTAGRAM HESAPLARI ÜZERİNE BİR İNCELEMEKırteke S., ÇEKİÇ AKYOL A.1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.1546-1562
-
FİRMALARIN 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNDE YAYINLADIKLARI REKLAMLARININ PAZARLAMA İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA İÇERİK ANALİZİGÜNAY N., ÇEKİÇ AKYOL A.I. ATLAS DERGİSİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Nevşehir, Turkey, 19 - 21 October 2018
-
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İLGİLERİ DOĞRULTUSUNDA INSTAGRAM KULLANIM MOTİVASYONLARI: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ ÖRNEĞİ’ÇEKİÇ AKYOL A., GÜNAY N.I. ATLAS DERGİSİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Nevşehir, Turkey, 19 - 21 October 2018
-
Türkiye’xxde Küresel Markaların Reklam DiliÇEKİÇ AKYOL A., GÜNAY N.2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Turkey, 4 - 05 May 2018
-
Reklamda SanatÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.2. Uluslarası Sanat, Estetik Sempozyumu ve Sergisi, Elazığ, Turkey, 19 - 21 April 2018
-
TOPLUMSAL ROLLERDEKİ ÇATIŞMANIN TELEVİZYON REKLAMLARINDA KULLANIMI:GELİN-KAYNANA ÇEKİŞMESİ ÜZERİNE BİR ANALİZÇEKİÇ AKYOL A., ÖZCAN S.3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Turkey, 26 - 28 October 2017
-
POLITICAL ADVERTISEMENT AND 2017 TURKISH CONSTUTIONAL REFERENDUM: AN ANALYSIS OF YES/ NO CAMPAIGNS’ TV ADVERTISEMENTSÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGINGWORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, Italy, 8 - 10 August 2017
-
DETERMINING TEACHERS’ APPROACHES TO INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES: APPLICATION OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL IN DARENDE, MALATYA/ ÖĞRETMENLERİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YAKLAŞIMLARININ BELİRLENMESİ: TEKNOLOJİ KABUL MODELİNİN MALATYA, DARENDE’DE UYGULANMASIAKYOL M., ÇEKİÇ AKYOL A.3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGINGWORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, Italy, 8 - 10 August 2017
-
Türkiye deki Valiliklerin Halkla İlişkiler Çalışmalarında Sosyal Medya Kullanımının Facebook Üzerinden İncelenmesiÇEKİÇ AKYOL A., ÇAKI C., GAZİ M. A.1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Elazığ, Turkey, 13 - 15 October 2016, pp.209-221
-
THE USE OF THE SOCIAL MEDIA AS A COMMUNICATION TOOL IN EUROPEAN AIRPORTS CASE STUDY OF FACEBOOKÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., ÇAKI C.2nd International Conference on Tourism: Theory, Current Issues and Research, İstanbul, Turkey, 4 - 06 November 2016
-
ANIMAL USE IN TURKISH TELEVISION ADVERTISINGÇEKİÇ AKYOL A.2015 WEI International Academic Conference, Barcelona, Spain, 18 January 2015 - 21 January 2016
-
ANALYSING of PRODUCT PLACEMENT in TURKISH CINEMA FROM the DIFFERENTIATION of ART MOVIE and POPULAR MOVIEÇEKİÇ AKYOL A., KURUCA Y., AKYOL M.International Conference on Social Sciences and Education Research, 29 - 31 October 2015
-
Greenwashing Deceptive Green Advertising PracticesÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö.International Symposium “Communication in the Millenium” in corporation with University of Texas at Austin (USA), Anadolu University (Turkey), Istanbul University (Turkey). ESKİŞEHİR, Eskişehir, Turkey, 15 - 18 June 2014
-
ANALYSING of PRODUCT PLACEMENT in TURKISH CINEMA FROM the DIFFERENTIATION of ART MOVIE and POPULAR MOVIE TÜRK SİNEMASINDA SANAT FİLMİ VE POPÜLER FİLM AYRIMINDA ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMASININ İNCELENMESİÇEKİÇ AKYOL A., KURUCA Y., AKYOL M.International Conference on Social Sciencesand Education Research, Antalya, Turkey, 29 - 31 January 2015
-
Diyet Ürün Reklamlarında Kadın Temsili Facebook Üzerine Bir İncelemeÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., KURUCA Y.I. Uluslararası Yeni Medya Ve Kadın Sempozyumu, UŞAK ÜNİVERSİTESİ, Uşak, Turkey, 28 - 30 May 2014
-
Environmental Claims in Magazine Advertisements: A Content Analysis of EKO IQ MagazineÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö.International Journal of Arts and Sciences, Roma, Italy, 22 - 25 October 2013
-
YENİ MEDYA ARAÇLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM OTOMOBİL MARKALARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMLARIÜZERİNE BİR İNCELEMEÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., YILMAZ A.Yeni Medya Çalışmaları I. Ulusal Kongresi, Kocaeli, Turkey, 7 - 08 May 2013, pp.541-556
-
Online Alışveriş Alışkanlıkları ile Tüketicinin Değişen Yaşamına Bakış Sanal Mağaza Kullanım Alışkanlıklarına Yönelik Bir AraştırmaÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.II. Uluslararası İletişim Sempozyumu, Bishkek, Kyrgyzstan, 2 - 04 May 2012, vol.157, pp.978-995
-
DEMOKRASİNİN E DÖNÜŞÜMÜBABACAN M. E., AKYOL M., TOPBAŞ H., ÇEKİÇ AKYOL A.TURGUT ÖZAL ULUSLARARASI EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ II, Malatya, Turkey, 12 - 20 April 2012, pp.650-667
-
Demokrasinin E Dönüşümü Küresel Değişim ve DemokratikleşmeBABACAN M. E., AKYOL M., TOPBAŞ H., ÇEKİÇ AKYOL A.Turgut ÖzalUluslar Arası Ekonomi ve Siyaset Kongresi – II, Malatya, Turkey, 19 - 21 April 2012, pp.650-667
Episodes in the Encyclopedia
-
Kamu Politikaları AnsiklopedisiÇEKİÇ AKYOL A.Nobel, pp.214-217, 2016
-
Kamu Politikaları AnsiklopedisiÇEKİÇ AKYOL A.Nobel Yayınevi, pp.212-214, 2016
-
Kamu Politakaları AnsiklopedisiÇEKİÇ AKYOL A.Nobel Yayın Evi, pp.199-201, 2016
Supported Projects
2012 - 2012 | SODES Sözlü Güç Güçlü Söz, CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi |
Activities in Scientific Journals
2018 - Continues | İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, Publication Committee Member |
2018 - Continues | İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, Advisory Committee Member |
2018 - Continues | İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, Scientific Committee Membership |
2017 - Continues | İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, Committee Member |
2020 - 2020 | İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, Special Issue Editor |
Scientific Refereeing
September 2022 | Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, National Scientific Refreed Journal |
July 2022 | İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, National Scientific Refreed Journal |
July 2022 | Türkiye İletişim araştırmaları dergisi, National Scientific Refreed Journal |
July 2022 | Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, National Scientific Refreed Journal |
May 2022 | elektronik Cumhuriyet İletişim dergisi, National Scientific Refreed Journal |
September 2021 | SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI, National Scientific Refreed Journal |
May 2021 | OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, Other Indexed Journal |
April 2021 | İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, National Scientific Refreed Journal |
September 2020 | OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, Other Indexed Journal |
September 2020 | Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, National Scientific Refreed Journal |
April 2020 | TRT Akademi, National Scientific Refreed Journal |
January 2020 | SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI, National Scientific Refreed Journal |
December 2019 | Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, National Scientific Refreed Journal |
November 2019 | Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, National Scientific Refreed Journal |
November 2019 | İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, National Scientific Refreed Journal |
October 2019 | Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Communicata, National Scientific Refreed Journal |
September 2019 | Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, National Scientific Refreed Journal |
July 2019 | JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION, National Scientific Refreed Journal |
May 2019 | İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, National Scientific Refreed Journal |
December 2018 | İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, National Scientific Refreed Journal |
August 2018 | Communicata, National Scientific Refreed Journal |
July 2018 | Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, National Scientific Refreed Journal |
June 2018 | İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, National Scientific Refreed Journal |
Metrics