Yayınlar & Eserler

Makaleler 35
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (15)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 57

1. OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖĞRETİMSEL LİDERLİKLERİNİN İNCELENMESİ (MALATYA İLİ ÖRNEĞİ)

5. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 15 Mart 2025, cilt.2025, ss.124-131, (Tam Metin Bildiri)

2. SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK ERTELEMELERİNDEKİ ROLÜ

5. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 15 Mart 2025, cilt.2025, ss.158-164, (Tam Metin Bildiri)

3. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL YETENEKLİLERİN EĞİTİMİNE İLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ

17. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2024, cilt.2024, ss.323-331, (Tam Metin Bildiri)

4. YÜKSEKÖĞRETİMDE AKADEMİK ÖZ DİSİPLİN VE AKADEMİK ERTELEME İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ

17. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2024, cilt.2024, ss.430-437, (Tam Metin Bildiri)

7. MESLEKİ İŞBİRLİĞİ VE PROSOSYAL MOTİVASYON: LİSE ÖĞRETMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

16. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Haziran 2024, cilt.2024, ss.359-364, (Tam Metin Bildiri)

8. ÖZEL YETENEKLİLERE YÖNELİK ÖĞRETMEN TUTUMLARI

16. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Haziran 2024, cilt.2024, ss.313-320, (Tam Metin Bildiri)

9. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ ÖZYETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ

3. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Ocak 2024, cilt.2024, ss.185-192, (Tam Metin Bildiri)

10. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNDE ÖZYETERLİK VE PROAKTİF DAVRANIŞ İLİŞKİSİ

3. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Ocak 2024, cilt.2024, ss.226-232, (Tam Metin Bildiri)

11. ÖĞRETMENLERİN İŞE GÖMÜLMÜŞLÜK TUTUMUNA KATKI SUNAN BİR FAKTÖR: HİZMETKAR LİDERLİK

15. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2023, cilt.50, ss.452-458, (Tam Metin Bildiri)

12. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖZDÜZENLEME BECERİLERİNİN GENEL ÖZYETERLİKLERİ İLE İLİŞKİSİ

15. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2023, cilt.50, ss.410-417, (Tam Metin Bildiri)

13. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI VE YAŞAM DOYUMU İLİŞKİSİ

2. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 23 Eylül 2023, cilt.9, ss.190-196, (Tam Metin Bildiri)

14. ÖRGÜTSEL ADANMIŞLIĞIN BİR YORDAYICISI: PAYLAŞILAN ÖĞRETİMSEL LİDERLİK

2. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 23 Eylül 2023, cilt.9, ss.161-171, (Tam Metin Bildiri)

15. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ALDIKLARI AKADEMİK DESTEK VE ÜNİVERSİTE UYUMLARI İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.64, ss.304-310, (Tam Metin Bildiri)

16. ALGILANAN YÖNETİCİ DESTEĞİNİN ÖĞRETMENLERİN DEĞİŞİME AÇIKLIKLARINI YORDAMASI: ÖĞRETMENLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.64, ss.311-315, (Tam Metin Bildiri)

17. THE ROLE OF THE PERCEIVED PRINCIPAL MANAGEMENT STYLE IN THE PROCESS OF TEACHERS' PARTICIPATION IN THE DECISION

9 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Burdur, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, ss.78-83, (Tam Metin Bildiri)

18. EVALUATION OF CLASSROOM MANAGEMENT COMPETENCIES OF THE INSTRUCTORS BY UNIVERSITY STUDENTS

9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Burdur, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, ss.70-77, (Tam Metin Bildiri)

19. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETİM ELEMANLARININ SINIF YÖNETİMİ İLKELERİNE UYMA DÜZEYLERİNİ DEĞERLENDİRMESİ

12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, cilt.1, ss.223-231, (Tam Metin Bildiri)

20. ÖĞRETMEN PERFORMANSININ BİR YORDAYICISI: ÖRGÜTSEL SOSYALLEŞME

12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, cilt.1, ss.232-236, (Tam Metin Bildiri)

21. EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP OF EDUCATORS' CLASSROOM MANAGEMENT JUSTICE AND STUDENTS' ATTENDANCE TO SCHOOL ACCORDING TO UNIVERSITY STUDENTS' PERCEPTIONS

5. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES, Malatya, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2021, ss.800-801, (Özet Bildiri)

22. EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE PAYLAŞILAN LİDERLİĞİN BİR ÇIKTISI OLARAK MESLEKİ BAĞLILIK

11.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2021, cilt.39, ss.385-390, (Tam Metin Bildiri)

23. DOES ORGANIZATIONAL JUSTICE AFFECT ETHICAL VALUES ON TEACHERS?

2. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021, ss.420-425, (Tam Metin Bildiri)

24. SHARED LEADERSHIP AND ORGANISATIONAL ATTRACTIVENESS

2. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021, ss.414-419, (Tam Metin Bildiri)

25. Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Stilleri ile Öğrencilerde Değer Gelişimi İlişkisi

1. Internatıonal Arslantepe Scıentıfıc Research Congress, Malatya, Türkiye, 18 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)

26. Ortaokullarda Öğretmen Liderliği ve İş Motivasyonu İlişkisinin İncelenmesi

1. Internatıonal Arslantepe Scıentıfıc Research Congress, Malatya, Türkiye, 18 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)

27. Examination of The Relationship Between Ethical Leadership and Organizational Loyalty in Primary Schools According to Teacher’s Views

1. International Marmara Scientific Research and Innovation Congress, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ağustos 2021, ss.695-701, (Tam Metin Bildiri)

28. Examination of The Relationship Between Teachers ‘Organizational Dissent and Principals’ Competence to Diversity Management

1. International Marmara Scientific Research and Innovation Congress, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ağustos 2021, ss.702-711, (Tam Metin Bildiri)

29. Öğrenme Güçlüğü Üzerine Yazılan Doktora Tezlerinin İncelenmesi

5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 19 Şubat 2021, ss.22-33, (Tam Metin Bildiri)

30. ÖĞRETMENLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMINA İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ

VI. ULUSLARARASI BATTALGAZİ BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 08 Mayıs 2021, ss.347-361, (Tam Metin Bildiri)

31. İlkokullarda Personel Güçlendirme Pozitif Psikolojik Sermaye İlişkisinin İncelenmesi

Ulusal Eğitimde Dönüşüm Forumu, Edirne, Türkiye, 9 - 12 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

32. İlkokullarda Örgütsel Özdeşleşme Paylaşılan Liderlik İlişkisinin İncelenmesi

Ulusal Eğitimde Dönüşüm Forumu, Edirne, Türkiye, 09 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

33. ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ OKUL GÜVENLİĞİ İLE İLİŞKİLİ MİDİR?

VI. ULUSLARARASI BATTALGAZİ BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2021, ss.100-101, (Özet Bildiri)

34. The Relationship Between Leadership Styles of School Managers in Primary Schools and The Perceptions of Class Teachers' Participation in Decisions

Ispec 6th International Conferenceon Social Sciences & Humanities, Siirt, Türkiye, 16 Mayıs 2021, ss.93-94, (Özet Bildiri)

35. How Do Teachers Perception of The Toxic Leadership Behavior of School Directors According to Various Variables?

Ispec 6th International Conferenceon Social Sciences & Humanities, Siirt, Türkiye, 16 Mayıs 2021, ss.95-96, (Özet Bildiri)

36. Davranış ve Öğretim Yönetiminde Demokratik Liderliğin Rolü

5. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR), ANKARA (ONLINE), Türkiye, 19 Nisan 2021, ss.523-530, (Tam Metin Bildiri)

37. Müdürlerin Liderlik ve Sorumluluk Becerileri ile İletişim Becerilerinin Değerlendirilmesi

5. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR), ANKARA (ONLINE), Türkiye, 19 Nisan 2021, ss.426-433, (Tam Metin Bildiri)

38. İlkokullarda Farklılıkları Yönetimi ve İş Motivasyonu İlişkisinin İncelenmesi

3. Uluslararası 23 Nisan Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 Nisan 2021, ss.153-160, (Tam Metin Bildiri)

39. Demokratik Liderlik ve Farklılıkların Yönetiminin İlkokullarda İncelenmesi

3. Uluslararası 23 Nisan Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 Nisan 2021, ss.160-168, (Tam Metin Bildiri)

40. Executive Support in Primary Schools and Study of Loneliness at Work

Iğdır International Social Sciences Congress, Iğdır, Türkiye, 14 Nisan 2021, ss.384-391, (Tam Metin Bildiri)

41. Examinatıon of The Relational Dimension of The Concepts of Loyalty to The Manager and Management of Differences

Iğdır International Social Sciences Congress, Iğdır, Türkiye, 14 Nisan 2021, ss.392-399, (Tam Metin Bildiri)

42. Analysis of The Information Management Competencies of School Directors According to Teacher Opinions

2. International Göbeklitepe Scientific Studies Congress, Şanlıurfa, Türkiye, 20 Mart 2021, ss.93-109, (Tam Metin Bildiri)

43. Problems Faced by Primary School Directors About Financing

2. International Göbeklitepe Scientific Studies Congress, Şanlıurfa, Türkiye, 20 Mart 2021, ss.77-92, (Tam Metin Bildiri)

44. Impact of Teacher's Democratic Leadership on Child Value Development in Classroom Management

Çukurova 6th International Scientific Researches Conference, Adana, Türkiye, 05 Mart 2021, ss.585-594, (Tam Metin Bildiri)

45. Examinatıon of The Relationship Between Classroom Management Competence and Job Satisfaction in Primary Schools

Çukurova 6th International Scientific Researches Conference, Adana, Türkiye, 05 Mart 2021, ss.95-106, (Tam Metin Bildiri)

46. Examination of Classroom Management, Cooperation and Teaching Competencies of Teachers in Preschool Inclusion Education

International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies, Balıkesir-Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.2280-2293, (Tam Metin Bildiri)

47. Investigation of Innovation Management and Organizational Agility of School Directors in Primary Schools According to The Opinion of Class Teachers

International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies, Balıkesir-Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.2234-2251, (Tam Metin Bildiri)

48. Examination of Thesis Studıes on Dyslexia in Turkey

International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies, Balıkesir-Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.2267-2279, (Tam Metin Bildiri)

49. İlkokullarda Değer Eğitimine Katkıda Kitle İletişim Araçlarının Rolü

5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 19 Şubat 2021, ss.5-21, (Tam Metin Bildiri)

50. İlkokullarda Personel Güçlendirme Ve İş Doyumu İlişkisi

2. Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2020, ss.38, (Özet Bildiri)

51. İlkokullarda Örgütsel Adanmışlık ve Yenilikçilik İlişkisi

2. Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2020, ss.37, (Özet Bildiri)

52. A Study On Shared Leadership And Organizational Trust In Primary Schools

International Pegem Conference on Education, Diyarbakır, Türkiye, 16 Eylül 2020, ss.249-250, (Özet Bildiri)

53. Organizational Trust - Innovation Relationship According To Primary School Teachers

International Pegem Conference on Education, Diyarbakır, Türkiye, 16 Eylül 2020, ss.269-270, (Özet Bildiri)

54. İlkokullarda İş Doyumu Ve Yenilikçilik İlişkisi

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 03 Eylül 2020, ss.36, (Özet Bildiri)

55. Paylaşılan Liderliğin İlkokul ve Ortaokullarda İncelenmesi Ve Bazı Değişkenlerle İlişkisi

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 03 Eylül 2020, ss.27, (Özet Bildiri)

56. İLKOKULLARDA İŞ DOYUMU VE YENİLİKÇİLİK İLİŞKİSİ

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2022, ss.36-45, (Özet Bildiri) Creative Commons License

57. Türkiye’de öğretim yöntemleri üzerine yapılan çalışmaların içerik analizi

2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 Eylül 2012, ss.106, (Özet Bildiri)
Kitaplar 16

1. TÜRKIYE’DE ERKEN ÇOCUKLUK ÖZEL EĞITIMININ YASAL ÇERÇEVESI

Erken Çocuklukta Özel Eğitim, SARI HAKAN, YALÇIN HATİCE, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.267-284, 2025

2. Otizm Spektrum Bozukluğunda Oyunun Yeri: Sistematik Derleme

Zihinsel Engelli Bireyler İçin Sosyal ve Eğitimsel Yaklaşımlar , ÇOBANOĞLU NECATİ, Editör, BİDGE Yayınları, ss.26-53, 2024

3. Özel Öğrenciler İçin Sınıf Yönetimi

SINIF YÖNETİMİ, KARA MEVLÜT, BOZKURT BAYRAM, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.323-351, 2024

4. Sınıf Kurallarının Oluşturulması ve Yönetimi

SINIF YÖNETİMİ, KARA MEVLÜT, BOZKURT BAYRAM, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.93-114, 2024

5. Eğitimde Bireysel Farklılıklar

Genel ve Özel Eğitimde Farklılaştırılmış Öğretim Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle, Prof. Dr. Hakan SARI- Doç. Dr. Cihat ŞENTÜRK, Editör, VİZE AKADEMİ, ss.1-12, 2023

6. Farklılaştırılmış Öğretimde Okul Yöneticilerin Rolleri ve Sorumlulukları

Genel ve Özel Eğitimde FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM (Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle), SARI, Hakan - ŞENTÜRK, Cihad, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.207-224, 2023

7. DEHB’DE OKUL VE SINIF YÖNETİMİ

DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU EĞİTSEL MÜDAHALE YAKLAŞIMLARI, KARACA, M. Abdulbaki; EKER, Abdullah, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.55-76, 2023

8. Farklılaştırılmış Öğretimde Okul Yöneticilerinin Rolleri ve Sorumlulukları

Genel ve Özel Eğitimde Farklılaştırılmış Öğretim Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle, Prof. Dr. Hakan SARI- Doç. Dr. Cihat ŞENTÜRK, Editör, VİZE AKADEMİ, ss.207-223, 2023

9. Eğitimde Bireysel Farklılıklar

Genel ve Özel Eğitimde FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM (Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle), SARI, Hakan - ŞENTÜRK, Cihad, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.1-12, 2023

10. Birleştirilmiş Sınıflarda Sınıf Yönetimi

İLKOKULLARDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI, YAŞAROĞLU CİHAT, ZENGİN ERDAL, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.145-161, 2023

11. Özel Yetenekliler ve Sınıf Yönetimi

Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler (II. Cilt), Prof. Dr. Perihan ÜNÜVAR, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.561-574, 2022

12. İlkokullarda Yönetsel Uygulamalarda Farklılıklara Yaklaşım ve Öğretmen Algıları

Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar, Prof. Dr. Hülya GÜR, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.89-101, 2021

13. Sınıf Yönetiminde Demokratik Liderliğin Rolü

Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar, Prof. Dr. Hülya GÜR, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.51-62, 2021

15. İlkokullarda Örgütsel Güven ve Paylaşılan Liderlik Üzerine Bir Çalışma

İPCEDU2020-EKİTAP, , Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.115-125, 2020

16. Öğretmen Özerkliği ve Yenilikçilik İlişkisi

Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar II, Doç. Dr. Onur ZAHAL, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.271-284, 2020
Metrikler

Yayın

108

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

391

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

31

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

112

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

125

Toplam Atıf Sayısı

268

Proje

3

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları