Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

ÖZEL YETENEKLİLERE YÖNELİK ÖĞRETMEN TUTUMLARI

16. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Haziran 2024, cilt.2024, ss.313-320

MESLEKİ İŞBİRLİĞİ VE PROSOSYAL MOTİVASYON: LİSE ÖĞRETMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

16. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Haziran 2024, cilt.2024, ss.359-364

BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNDE ÖZYETERLİK VE PROAKTİF DAVRANIŞ İLİŞKİSİ

3. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Ocak 2024, cilt.2024, ss.226-232

BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ ÖZYETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ

3. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Ocak 2024, cilt.2024, ss.185-192

ÖĞRETMENLERİN İŞE GÖMÜLMÜŞLÜK TUTUMUNA KATKI SUNAN BİR FAKTÖR: HİZMETKAR LİDERLİK

15. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2023, cilt.50, ss.452-458

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖZDÜZENLEME BECERİLERİNİN GENEL ÖZYETERLİKLERİ İLE İLİŞKİSİ

15. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2023, cilt.50, ss.410-417

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI VE YAŞAM DOYUMU İLİŞKİSİ

2. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 23 Eylül 2023, cilt.9, ss.190-196

ÖRGÜTSEL ADANMIŞLIĞIN BİR YORDAYICISI: PAYLAŞILAN ÖĞRETİMSEL LİDERLİK

2. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 23 Eylül 2023, cilt.9, ss.161-171

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ALDIKLARI AKADEMİK DESTEK VE ÜNİVERSİTE UYUMLARI İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.64, ss.304-310

ALGILANAN YÖNETİCİ DESTEĞİNİN ÖĞRETMENLERİN DEĞİŞİME AÇIKLIKLARINI YORDAMASI: ÖĞRETMENLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.64, ss.311-315

EVALUATION OF CLASSROOM MANAGEMENT COMPETENCIES OF THE INSTRUCTORS BY UNIVERSITY STUDENTS

9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Burdur, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, ss.70-77

THE ROLE OF THE PERCEIVED PRINCIPAL MANAGEMENT STYLE IN THE PROCESS OF TEACHERS' PARTICIPATION IN THE DECISION

9 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Burdur, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, ss.78-83

ÖĞRETMEN PERFORMANSININ BİR YORDAYICISI: ÖRGÜTSEL SOSYALLEŞME

12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, cilt.1, ss.232-236

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETİM ELEMANLARININ SINIF YÖNETİMİ İLKELERİNE UYMA DÜZEYLERİNİ DEĞERLENDİRMESİ

12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, cilt.1, ss.223-231

EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP OF EDUCATORS' CLASSROOM MANAGEMENT JUSTICE AND STUDENTS' ATTENDANCE TO SCHOOL ACCORDING TO UNIVERSITY STUDENTS' PERCEPTIONS

5. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES, Malatya, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2021, ss.800-801

EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE PAYLAŞILAN LİDERLİĞİN BİR ÇIKTISI OLARAK MESLEKİ BAĞLILIK

11.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2021, cilt.39, ss.385-390

DOES ORGANIZATIONAL JUSTICE AFFECT ETHICAL VALUES ON TEACHERS?

2. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021, ss.420-425

SHARED LEADERSHIP AND ORGANISATIONAL ATTRACTIVENESS

2. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021, ss.414-419

Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Stilleri ile Öğrencilerde Değer Gelişimi İlişkisi

1. Internatıonal Arslantepe Scıentıfıc Research Congress, Malatya, Türkiye, 18 Eylül 2021

Ortaokullarda Öğretmen Liderliği ve İş Motivasyonu İlişkisinin İncelenmesi

1. Internatıonal Arslantepe Scıentıfıc Research Congress, Malatya, Türkiye, 18 Eylül 2021

Examination of The Relationship Between Ethical Leadership and Organizational Loyalty in Primary Schools According to Teacher’s Views

1. International Marmara Scientific Research and Innovation Congress, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ağustos 2021, ss.695-701

Examination of The Relationship Between Teachers ‘Organizational Dissent and Principals’ Competence to Diversity Management

1. International Marmara Scientific Research and Innovation Congress, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ağustos 2021, ss.702-711

Öğrenme Güçlüğü Üzerine Yazılan Doktora Tezlerinin İncelenmesi

5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 19 Şubat 2021, ss.22-33

ÖĞRETMENLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMINA İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ

VI. ULUSLARARASI BATTALGAZİ BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 08 Mayıs 2021, ss.347-361

İlkokullarda Personel Güçlendirme Pozitif Psikolojik Sermaye İlişkisinin İncelenmesi

Ulusal Eğitimde Dönüşüm Forumu, Edirne, Türkiye, 9 - 12 Haziran 2021

İlkokullarda Örgütsel Özdeşleşme Paylaşılan Liderlik İlişkisinin İncelenmesi

Ulusal Eğitimde Dönüşüm Forumu, Edirne, Türkiye, 09 Haziran 2021

ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ OKUL GÜVENLİĞİ İLE İLİŞKİLİ MİDİR?

VI. ULUSLARARASI BATTALGAZİ BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2021, ss.100-101

How Do Teachers Perception of The Toxic Leadership Behavior of School Directors According to Various Variables?

Ispec 6th International Conferenceon Social Sciences & Humanities, Siirt, Türkiye, 16 Mayıs 2021, ss.95-96

Davranış ve Öğretim Yönetiminde Demokratik Liderliğin Rolü

5. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR), ANKARA (ONLINE), Türkiye, 19 Nisan 2021, ss.523-530

Müdürlerin Liderlik ve Sorumluluk Becerileri ile İletişim Becerilerinin Değerlendirilmesi

5. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR), ANKARA (ONLINE), Türkiye, 19 Nisan 2021, ss.426-433

Demokratik Liderlik ve Farklılıkların Yönetiminin İlkokullarda İncelenmesi

3. Uluslararası 23 Nisan Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 Nisan 2021, ss.160-168

İlkokullarda Farklılıkları Yönetimi ve İş Motivasyonu İlişkisinin İncelenmesi

3. Uluslararası 23 Nisan Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 Nisan 2021, ss.153-160

Executive Support in Primary Schools and Study of Loneliness at Work

Iğdır International Social Sciences Congress, Iğdır, Türkiye, 14 Nisan 2021, ss.384-391

Examinatıon of The Relational Dimension of The Concepts of Loyalty to The Manager and Management of Differences

Iğdır International Social Sciences Congress, Iğdır, Türkiye, 14 Nisan 2021, ss.392-399

Problems Faced by Primary School Directors About Financing

2. International Göbeklitepe Scientific Studies Congress, Şanlıurfa, Türkiye, 20 Mart 2021, ss.77-92

Analysis of The Information Management Competencies of School Directors According to Teacher Opinions

2. International Göbeklitepe Scientific Studies Congress, Şanlıurfa, Türkiye, 20 Mart 2021, ss.93-109

Impact of Teacher's Democratic Leadership on Child Value Development in Classroom Management

Çukurova 6th International Scientific Researches Conference, Adana, Türkiye, 05 Mart 2021, ss.585-594

Examinatıon of The Relationship Between Classroom Management Competence and Job Satisfaction in Primary Schools

Çukurova 6th International Scientific Researches Conference, Adana, Türkiye, 05 Mart 2021, ss.95-106

Examination of Thesis Studıes on Dyslexia in Turkey

International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies, Balıkesir-Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.2267-2279

Examination of Classroom Management, Cooperation and Teaching Competencies of Teachers in Preschool Inclusion Education

International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies, Balıkesir-Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.2280-2293

Investigation of Innovation Management and Organizational Agility of School Directors in Primary Schools According to The Opinion of Class Teachers

International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies, Balıkesir-Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.2234-2251

İlkokullarda Değer Eğitimine Katkıda Kitle İletişim Araçlarının Rolü

5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 19 Şubat 2021, ss.5-21

İlkokullarda Örgütsel Adanmışlık ve Yenilikçilik İlişkisi

2. Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2020, ss.37

İlkokullarda Personel Güçlendirme Ve İş Doyumu İlişkisi

2. Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2020, ss.38

Paylaşılan Liderliğin İlkokul ve Ortaokullarda İncelenmesi Ve Bazı Değişkenlerle İlişkisi

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 03 Eylül 2020, ss.27

A Study On Shared Leadership And Organizational Trust In Primary Schools

International Pegem Conference on Education, Diyarbakır, Türkiye, 16 Eylül 2020, ss.249-250

İlkokullarda İş Doyumu Ve Yenilikçilik İlişkisi

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 03 Eylül 2020, ss.36

Organizational Trust - Innovation Relationship According To Primary School Teachers

International Pegem Conference on Education, Diyarbakır, Türkiye, 16 Eylül 2020, ss.269-270

Türkiye’de öğretim yöntemleri üzerine yapılan çalışmaların içerik analizi

2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 Eylül 2012, ss.106
Kitap & Kitap Bölümleri

DEHB’DE OKUL VE SINIF YÖNETİMİ

DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU EĞİTSEL MÜDAHALE YAKLAŞIMLARI, KARACA, M. Abdulbaki; EKER, Abdullah, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.55-76, 2023

Eğitimde Bireysel Farklılıklar

Genel ve Özel Eğitimde Farklılaştırılmış Öğretim Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle, Prof. Dr. Hakan SARI- Doç. Dr. Cihat ŞENTÜRK, Editör, VİZE AKADEMİ, ss.1-12, 2023

Farklılaştırılmış Öğretimde Okul Yöneticilerinin Rolleri ve Sorumlulukları

Genel ve Özel Eğitimde Farklılaştırılmış Öğretim Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle, Prof. Dr. Hakan SARI- Doç. Dr. Cihat ŞENTÜRK, Editör, VİZE AKADEMİ, ss.207-223, 2023

Eğitimde Bireysel Farklılıklar

Genel ve Özel Eğitimde FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM (Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle), SARI, Hakan - ŞENTÜRK, Cihad, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.1-12, 2023

Birleştirilmiş Sınıflarda Sınıf Yönetimi

İLKOKULLARDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI, YAŞAROĞLU CİHAT, ZENGİN ERDAL, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.145-161, 2023

Farklılaştırılmış Öğretimde Okul Yöneticilerin Rolleri ve Sorumlulukları

Genel ve Özel Eğitimde FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM (Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle), SARI, Hakan - ŞENTÜRK, Cihad, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.207-224, 2023

Özel Yetenekliler ve Sınıf Yönetimi

Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler (II. Cilt), Prof. Dr. Perihan ÜNÜVAR, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.561-574, 2022

Sınıf Yönetiminde Demokratik Liderliğin Rolü

Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar, Prof. Dr. Hülya GÜR, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.51-62, 2021

İlkokullarda Yönetsel Uygulamalarda Farklılıklara Yaklaşım ve Öğretmen Algıları

Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar, Prof. Dr. Hülya GÜR, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.89-101, 2021

Öğretmen Özerkliği ve Yenilikçilik İlişkisi

Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar II, Doç. Dr. Onur ZAHAL, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.271-284, 2020

İlkokullarda Örgütsel Güven ve Paylaşılan Liderlik Üzerine Bir Çalışma

İPCEDU2020-EKİTAP, , Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.115-125, 2020