Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

1. Online Satın Alma Üzerine Bir Araştırma

18th International Symposium Communication in the Millennium, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

2. SOSYAL MEDYADA KRİZ İLETİŞİMİ: TÜRKİYE CUMHURİYETİ SAĞLIK BAKANI’NIN INSTAGRAM HESABI ÜZERİNE BİR İNCELEME

8. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri)

3. The Rise of Prosumer: User generated advertising

The WEI International Academic Conference, Barcelona, İspanya, 11 - 13 Şubat 2020, ss.50, (Özet Bildiri)

4. SOSYAL MEDYA VE TEKNOLOJİ KABUL MODELİ (SOSYAL MEDYA KABULMODELİ): SOSYAL MEDYANIN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

1. ULUSLARARASI İLETİŞİM VE YÖNETİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1483-1505, (Tam Metin Bildiri)

7. Kurumların Yıllık Raporlarında Sosyal Sorumluluk Açıklamaları: Sektörel Bir Analiz

Atlas I. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

8. Kurumsal İletişim İş İlanları Üzerine Bir İçerik Analizi

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

9. Reklamda Sanat

2. Uluslarası Sanat, Estetik Sempozyumu ve Sergisi, Elazığ, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

10. POLITICAL ADVERTISEMENT AND 2017 TURKISH CONSTUTIONAL REFERENDUM: AN ANALYSIS OF YES/ NO CAMPAIGNS’ TV ADVERTISEMENTS

3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGINGWORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)

12. THE USE OF THE SOCIAL MEDIA AS A COMMUNICATION TOOL IN EUROPEAN AIRPORTS CASE STUDY OF FACEBOOK

2nd International Conference on Tourism: Theory, Current Issues and Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

13. USE OF SOCIAL MEDIA IN A TOURISM DESTINASTION USERS GENERATED CONTENT IN turkeyholiday

2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

15. Use of Social Media in Election Campaigns Facebook and Presidential Elections in Turkey

WEI 2015 Barcelona European Academic Conference, Barcelona, İspanya, 18 - 21 Ocak 2015, (Özet Bildiri)

16. MOVIE PROMOTION THROUGH SOCIAL MEDIA

12th International Symposium Communication in the Millennium, Eskişehir, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2014, ss.99-109, (Tam Metin Bildiri)

17. Diyet Ürün Reklamlarında Kadın Temsili Facebook Üzerine Bir İnceleme

I. Uluslararası Yeni Medya Ve Kadın Sempozyumu, UŞAK ÜNİVERSİTESİ, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

18. HALAL TOURISM

Conference of the International Journal Of Arts & Sciences, Roma, İtalya, 22 - 25 Ekim 2013, cilt.7, ss.183, (Özet Bildiri)

19. YENİ MEDYA ARAÇLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM OTOMOBİL MARKALARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMLARIÜZERİNE BİR İNCELEME

Yeni Medya Çalışmaları I. Ulusal Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2013, ss.541-556, (Tam Metin Bildiri)

20. Online Alışveriş Alışkanlıkları ile Tüketicinin Değişen Yaşamına Bakış Sanal Mağaza Kullanım Alışkanlıklarına Yönelik Bir Araştırma

II. Uluslararası İletişim Sempozyumu, Bishkek, Kırgızistan, 2 - 04 Mayıs 2012, cilt.157, ss.978-995, (Tam Metin Bildiri)

21. DEMOKRASİNİN E DÖNÜŞÜMÜ

TURGUT ÖZAL ULUSLARARASI EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ II, Malatya, Türkiye, 12 - 20 Nisan 2012, ss.650-667, (Tam Metin Bildiri)

22. New Media and Children Children As Internet Users and Their Interest In Social Networking Sites

International Journal of Multidisciplinary Thought, Prague, Çek Cumhuriyeti, 20 - 22 Haziran 2011, cilt.1, ss.115-132, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 15

2. Siyasal İletişim Bağlamında TikTok Kullanımı: Belediye Başkanları Örneği

Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Akyol Çekiç Ayça, Akyol Mevlüt, Editör, nobel, Ankara, ss.259-287, 2022

3. KURUMSAL İLETİŞİM BAĞLAMINDA REKTÖRLERİN INSTAGRAM KULLANIMLARI

SOSYAL MEDYA VE İLETIŞIM ÇALIŞMALARI 2022, Erdoğan, Eda Balkaş; Akbulut, Nesrin Tan; Akkaya, Duygu Talih, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.76-99, 2022

5. Covid-19 sürecinde Türkiye'de Telekominikasyon şirketlerinin sosyal medya paylaşımları üzerine bir araştırma

Kurumsal İletişim Araştırmaları, Levent Özkoçak, Editör, Litaratürk, Konya, ss.61-100, 2021

6. KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAMCILIK

Reklamcılığın Evrimi Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan Eda , Akbulut Nesrin Tan , AkkayaDuygu Talih, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.161-183, 2021

7. Mobil Reklamcılık

Reklamcılığın Evrimi Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan Eda , Akbulut Nesrin Tan , AkkayaDuygu Talih, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.317-340, 2021

8. Küresel Halk Sağlığı Krizi Olarak Covid-19 Pandemisi: Tüerliye ve İtalya Sağlık Bakanlığının kriz İletişimine Yönelik bir Çalışma

Pandemi Döneminde İletişim Çalışmaları, Akyol mevlüt, Öztürk Bahar, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.77-111, 2021

9. Kurumsal iletişimde sosyal sorumluluk

Kurumsal iletişimin el kitabı, zekiye tamer gencer, Editör, eğitim yayınevi, Konya, ss.135-164, 2020

10. Ebebeynlerin çocuklarını sosyal medyada reklem aracı olarak kullanımı

Dijital düzlemde iletişim, Rezal koç, Editör, Eğitim yayınevi, Konya, ss.175-193, 2020

11. Financial Public Relations Applications done ViaInternet in Turkey: Content Analysis on Trade Banksthat are Members of the Istanbul Stock Exchange

Practice Fields in Public Relations : A Turkey Panorama, Ümit ARKLAN, Editör, Peter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften, Frankfurt, ss.411-435, 2017

12. Diyet Ürün Reklamlarında Kadın Temsili: Facebook Üzerine Bir İnceleme

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI 2015, Prof. Dr. Aydın Ziya ÖZGÜR, Prof. Dr. Aytekin İŞMAN, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayını 134, Sakarya, ss.381-404, 2015

13. NEW MEDIA AND YOUTH THE DIFFERENCES BETWEEN REASONS TO USE SOCIAL NETWORK SITES AMONG YOUNG MALES AND FEMALES

Gender Studies In The Age Of Globalization, Romana Mihaila,Efstratia Oktapoda,Nancy Honicker, Editör, Addleton Academic Publishers, New-York, ss.100-115, 2013

14. Reklam Araştırmalarında Metinsel Analiz Yöntemi ile Anlamların İnşası ve Yapıbozumu

İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme, Özlem Güllüoğlu, Editör, Ütopya Yayınları, Ankara, ss.234-267, 2012
Metrikler

Yayın

55

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

9

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

61

Proje

2

Tez Danışmanlığı

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları