Articles Published in Other Journals
AVRUPA ŞEHİRLERİNİN SOSYAL MEDYADA MARKA KİŞİLİĞİ SUNUMU
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
, vol.7, no.2, pp.197-219, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
ÇOCUK YOUTUBERLARIN SOSYAL MEDYADA OLUŞTURDUĞU REKLAM İÇERİKLER
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF E-DERGİ
, vol.6, no.2, pp.521-543, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Halkla İlişkiler Bağlamında İlişki Sürdürme Stratejileri: Yatırımcı İlişkilerinde Web Siteleri Üzerine Bir Analiz
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
, vol.12, no.2, pp.656-679, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Toplumsal Rollerdeki Çatışmanın Televizyon Reklamlarında Kullanımı: Gelin-Kaynana Çatışmasının Reklamlardaki Sunumu Üzerine Bir Değerlendirme
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.7, no.1, pp.131-154, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Kurumsal İletişim İş İlanları Üzerine Bir Değerlendirme
İNİF E-DERGİ
, vol.3, no.1, pp.65-82, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
The use of the social media as a marketing communication tool in European airports Case study of Facebook
Journal of Tourism Theory and Research
, vol.2, no.2, pp.82-106, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Use of social media in a tourism destination Users generated content in turkeyholiday
Journal of Tourism Theory and Research
, vol.2, no.2, pp.138-159, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
SEÇİM KAMPANYALARINDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI FACEBOOK ve 2014 CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.14, no.55, pp.98-114, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Sinema Filmlerinin Pazarlanmasında Sosyal Medyanın Kullanımı
AKADEMİK YAKLAŞIMLAR DERGİSİ JOURNAL OF ACADEMIC APPROACHES
, vol.6, no.1, pp.64-92, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
INTERNET AND HALAL TOURISM MARKETING
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, vol.9, no.8, pp.171-186, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
YENİ MEDYA ARAÇLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM OTOMOBİL MARKALARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ
, vol.8, no.2, pp.119-131, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Yeni Reklam Aracı Oyunreklam ın Advergame Çocuk Üzerindeki Etkisi
E-Journal of New World Sciences Academy
, vol.5, no.4, pp.652-672, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
The Rise of Prosumer: User generated advertising
The WEI International Academic Conference, Barcelona, Spain, 11 - 13 February 2020, pp.50
Reklamda Sanat
2. Uluslarası Sanat, Estetik Sempozyumu ve Sergisi, Elazığ, Turkey, 19 - 21 April 2018
THE USE OF THE SOCIAL MEDIA AS A COMMUNICATION TOOL IN EUROPEAN AIRPORTS CASE STUDY OF FACEBOOK
2nd International Conference on Tourism: Theory, Current Issues and Research, İstanbul, Turkey, 4 - 06 November 2016
USE OF SOCIAL MEDIA IN A TOURISM DESTINASTION USERS GENERATED CONTENT IN turkeyholiday
2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Turkey, 4 - 06 November 2016
ANALYSING of PRODUCT PLACEMENT in TURKISH CINEMA FROM the DIFFERENTIATION of ART MOVIE and POPULAR MOVIE TÜRK SİNEMASINDA SANAT FİLMİ VE POPÜLER FİLM AYRIMINDA ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMASININ İNCELENMESİ
International Conference on Social Sciencesand Education Research, Antalya, Turkey, 29 - 31 January 2015
Diyet Ürün Reklamlarında Kadın Temsili Facebook Üzerine Bir İnceleme
I. Uluslararası Yeni Medya Ve Kadın Sempozyumu, UŞAK ÜNİVERSİTESİ, Uşak, Turkey, 28 - 30 May 2014
DEMOKRASİNİN E DÖNÜŞÜMÜ
TURGUT ÖZAL ULUSLARARASI EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ II, Malatya, Turkey, 12 - 20 April 2012, pp.650-667
Books & Book Chapters
Siyasal İletişim Bağlamında TikTok Kullanımı: Belediye Başkanları Örneği
in: Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Akyol Çekiç Ayça, Akyol Mevlüt, Editor, nobel, Ankara, pp.259-287, 2022
Covid-19 sürecinde Türkiye'de Telekominikasyon şirketlerinin sosyal medya paylaşımları üzerine bir araştırma
in: Kurumsal İletişim Araştırmaları, Levent Özkoçak, Editor, Litaratürk, Konya, pp.61-100, 2021
KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAMCILIK
in: Reklamcılığın Evrimi Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan Eda , Akbulut Nesrin Tan , AkkayaDuygu Talih, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.161-183, 2021
Mobil Reklamcılık
in: Reklamcılığın Evrimi Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan Eda , Akbulut Nesrin Tan , AkkayaDuygu Talih, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.317-340, 2021
Kurumsal iletişimde sosyal sorumluluk
in: Kurumsal iletişimin el kitabı, zekiye tamer gencer, Editor, eğitim yayınevi, Konya, pp.135-164, 2020
Financial Public Relations Applications done ViaInternet in Turkey: Content Analysis on Trade Banksthat are Members of the Istanbul Stock Exchange
in: Practice Fields in Public Relations : A Turkey Panorama, Ümit ARKLAN, Editor, Peter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften, Frankfurt, pp.411-435, 2017
NEW MEDIA AND YOUTH THE DIFFERENCES BETWEEN REASONS TO USE SOCIAL NETWORK SITES AMONG YOUNG MALES AND FEMALES
in: Gender Studies In The Age Of Globalization, Romana Mihaila,Efstratia Oktapoda,Nancy Honicker, Editor, Addleton Academic Publishers, New-York, pp.100-115, 2013
Reklam Araştırmalarında Metinsel Analiz Yöntemi ile Anlamların İnşası ve Yapıbozumu
in: İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme, Özlem Güllüoğlu, Editor, Ütopya Yayınları, Ankara, pp.234-267, 2012
İLKÖĞRETİMMEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİÖĞRETMEN EL KİTABI
Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, Ankara, 2007