Makaleler
15
Tümü (15)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (6)
1. AVRUPA ŞEHİRLERİNİN SOSYAL MEDYADA MARKA KİŞİLİĞİ SUNUMU
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
, cilt.7, sa.2, ss.197-219, 2022 (TRDizin)
2. ÇOCUK YOUTUBERLARIN SOSYAL MEDYADA OLUŞTURDUĞU REKLAM İÇERİKLER
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF E-DERGİ
, cilt.6, sa.2, ss.521-543, 2021 (TRDizin)
6. Kurumsal İletişim İş İlanları Üzerine Bir Değerlendirme
İNİF E-DERGİ
, cilt.3, sa.1, ss.65-82, 2018 (TRDizin)
8. The use of the social media as a marketing communication tool in European airports Case study of Facebook
Journal of Tourism Theory and Research
, cilt.2, sa.2, ss.82-106, 2016 (Hakemli Dergi)
9. Use of social media in a tourism destination Users generated content in turkeyholiday
Journal of Tourism Theory and Research
, cilt.2, sa.2, ss.138-159, 2016 (Hakemli Dergi)
11. SEÇİM KAMPANYALARINDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI FACEBOOK ve 2014 CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.55, ss.98-114, 2015 (TRDizin)
12. Sinema Filmlerinin Pazarlanmasında Sosyal Medyanın Kullanımı
AKADEMİK YAKLAŞIMLAR DERGİSİ JOURNAL OF ACADEMIC APPROACHES
, cilt.6, sa.1, ss.64-92, 2015 (Hakemli Dergi)
13. INTERNET AND HALAL TOURISM MARKETING
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.9, sa.8, ss.171-186, 2014 (TRDizin)
15. Yeni Reklam Aracı Oyunreklam ın Advergame Çocuk Üzerindeki Etkisi
E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.4, ss.652-672, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
3. The Rise of Prosumer: User generated advertising
The WEI International Academic Conference, Barcelona, İspanya, 11 - 13 Şubat 2020, ss.50, (Özet Bildiri)
9. Reklamda Sanat
2. Uluslarası Sanat, Estetik Sempozyumu ve Sergisi, Elazığ, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
12. THE USE OF THE SOCIAL MEDIA AS A COMMUNICATION TOOL IN EUROPEAN AIRPORTS CASE STUDY OF FACEBOOK
2nd International Conference on Tourism: Theory, Current Issues and Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
13. USE OF SOCIAL MEDIA IN A TOURISM DESTINASTION USERS GENERATED CONTENT IN turkeyholiday
2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
14. ANALYSING of PRODUCT PLACEMENT in TURKISH CINEMA FROM the DIFFERENTIATION of ART MOVIE and POPULAR MOVIE TÜRK SİNEMASINDA SANAT FİLMİ VE POPÜLER FİLM AYRIMINDA ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMASININ İNCELENMESİ
International Conference on Social Sciencesand Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2015
17. Diyet Ürün Reklamlarında Kadın Temsili Facebook Üzerine Bir İnceleme
I. Uluslararası Yeni Medya Ve Kadın Sempozyumu, UŞAK ÜNİVERSİTESİ, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
21. DEMOKRASİNİN E DÖNÜŞÜMÜ
TURGUT ÖZAL ULUSLARARASI EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ II, Malatya, Türkiye, 12 - 20 Nisan 2012, ss.650-667, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
15
2. Siyasal İletişim Bağlamında TikTok Kullanımı: Belediye Başkanları Örneği
Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Akyol Çekiç Ayça, Akyol Mevlüt, Editör, nobel, Ankara, ss.259-287, 2022
5. Covid-19 sürecinde Türkiye'de Telekominikasyon şirketlerinin sosyal medya paylaşımları üzerine bir araştırma
Kurumsal İletişim Araştırmaları, Levent Özkoçak, Editör, Litaratürk, Konya, ss.61-100, 2021
6. KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAMCILIK
Reklamcılığın Evrimi Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan Eda , Akbulut Nesrin Tan , AkkayaDuygu Talih, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.161-183, 2021
7. Mobil Reklamcılık
Reklamcılığın Evrimi Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan Eda , Akbulut Nesrin Tan , AkkayaDuygu Talih, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.317-340, 2021
9. Kurumsal iletişimde sosyal sorumluluk
Kurumsal iletişimin el kitabı, zekiye tamer gencer, Editör, eğitim yayınevi, Konya, ss.135-164, 2020
11. Financial Public Relations Applications done ViaInternet in Turkey: Content Analysis on Trade Banksthat are Members of the Istanbul Stock Exchange
Practice Fields in Public Relations : A Turkey Panorama, Ümit ARKLAN, Editör, Peter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften, Frankfurt, ss.411-435, 2017
13. NEW MEDIA AND YOUTH THE DIFFERENCES BETWEEN REASONS TO USE SOCIAL NETWORK SITES AMONG YOUNG MALES AND FEMALES
Gender Studies In The Age Of Globalization, Romana Mihaila,Efstratia Oktapoda,Nancy Honicker, Editör, Addleton Academic Publishers, New-York, ss.100-115, 2013
14. Reklam Araştırmalarında Metinsel Analiz Yöntemi ile Anlamların İnşası ve Yapıbozumu
İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme, Özlem Güllüoğlu, Editör, Ütopya Yayınları, Ankara, ss.234-267, 2012
15. İLKÖĞRETİMMEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİÖĞRETMEN EL KİTABI
Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, Ankara, 2007
