Dr. Öğr. Üyesi METİN KIRBAÇ


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl)


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Özel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitim Ekonomisi ve Planlaması, Eğitim Yönetimi ve Teftiş, Eğitimin Psikolojik Temelleri, Eğitim Yönetimi ve Planlaması

Eğitim Bilgileri

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Doktora

İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi, Türkiye

2009 - 2012

2009 - 2012

Yüksek Lisans

İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi, Türkiye

2004 - 2009

2004 - 2009

Lisans

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2013

2013

Yüksek Lisans

Eğitim Örgütlerinde Toksik Liderlik

İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitim Ekonomisi ve Planlaması

Eğitim Yönetimi ve Teftiş

Eğitimin Psikolojik Temelleri

Eğitim Yönetimi ve Planlaması

Akademik Ünvanlar / Görevler

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Öğretmenlik Uygulaması

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Eğitimde Proje Hazırlama

Sınıf Yönetimi

Eğitimde Araştırma Yöntemleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Eğitimde Proje Hazırlama

Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi

Eğitimde Araştırma Yöntemleri

Öğretmenlik Uygulaması I

Eğitimde Proje Hazırlama

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi

Okullarda RPD Uygulamaları I

Eğitimde Araştırma Yöntemleri

İstatistik II

Test Geliştirme

Ölçme ve Değerlendirme

Öğretmenlik Uygulaması I

Eğitime Giriş

Eğitime Giriş

Sınıf Yönetimi

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği

Lisans Yandal

Lisans Yandal

Sosyal Bilgilerde Karma Yöntem Araştırmaları

Sosyal Bilgilerde Karma Yöntem Araştırmaları

Sosyal Bilgilerde Nicel Veri Analizi

Makaleler

Tümü (17)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (9)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN VİCDAN ALGISI

EKİCİ Ö., KAYA F., KIRBAÇ M.

BINGOL 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Bingöl, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2023, ss.114, (Özet Bildiri)

2021

2021

2. ÖĞRETMEN ADAYLARININ UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİ İLE PSİKOLOJİK İYİ OLUŞ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER

KIRBAÇ M., KAYA F., ÖZKUL R.

ULUSLARARASI ANKARA KONGRESİ SOSYAL BİLİMLEREĞİTİM BİLİMLERİ VE SPOR BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2021, ss.73, (Özet Bildiri)

2019

2019

3. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özgünlük ve Sosyal Onay İhtiyaç Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

AKKAYA S., KIRBAÇ M.

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. Lise Öğrencilerinin Eğitim Stresi Düzeyleri İle Yabancılaşma Düzeyleri Arasındaki İlişki

KIRBAÇ M., BALI O., AKKAYA S.

International Conference on Science, Technology, Engineering, Mathematics (STEM) and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

5. Lise Öğrencilerinin Eğitim Stresi Düzeyleri ile Yabancılaşma Düzeyleri Arasındaki İlişki

KIRBAÇ M., BALI O., AKKAYA S.

International Conference on Science, Technology, Engineering, Mathematics (STEM) and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. Öğretmenlik Meslek Bilgisi Dersleri Sınav Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi

BALI O., DÖNMEZ B., KIRBAÇ M.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1299-1300, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. Üniversite Öğrencilerinin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumları ve Mobil Öğrenme Araçlarını Kullanma Öz Yeterlilikleri Arasindaki İlişki

KIRBAÇ M., AKKAYA S.

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. OKUL MÜDÜRLERİNİN ALGILADIKLARI ÖZYETERLİK VE KAYGI DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

ÖZTÜRK S., BALI O., KIRBAÇ M.

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

12. Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon Bağımlılık ve Psikolojik Dayanıklılık Düzeyleri Arasındaki İlişki

AKKAYA S., KIRBAÇ M.

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Üniversite Öğrencilerinin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumları ve Mobil Öğrenme Araçlarını Kullanma Öz Yeterlilikleri Arasındaki İlişki

KIRBAÇ M., AKKAYA S.

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. Eğitim Sürecinde Geri Bildirim

KIRBAÇ M., ÖZTÜRK S.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 Nisan 2017 - 23 Ocak 2018, (Özet Bildiri)

2012

2012

16. İlköğretim Okulu Müdürlerinin EFQM Liderlik Kriterlerini Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

KONAN N., KIRBAÇ M., KIŞ A.

I. International Interdisciplinary Social Inquiry Conference, Bursa, Türkiye, 17 - 21 Haziran 2012, ss.100, (Özet Bildiri)

2011

2011

17. Eğitim müfettiş yardımcıları eğitimi kursuna ilişkin Eğitim müfettiş yardımcılarının görüşleri

KONAN N., KIŞ A., KIRBAÇ M.

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.132-146, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

18. Eğitim müfettiş yardımcıları eğitimi kursuna ilişkin Eğitim müfettiş yardımcılarının görüşleri

KONAN N., KIŞ A., KIRBAÇ M.

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.132-146, (Tam Metin Bildiri)

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü