Makaleler
13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (7)
3. Okul Müdürlerinin Yönetimde Kullandıkları Güç Türlerine İlişkin Öğretmen Algıları
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.1-15, 2019 (Hakemli Dergi)
4. Friedman okul müdürleri tükenmişlik ölçeği Türkçeye uyarlanması geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.105-121, 2012 (TRDizin)
6. Lise Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algıları
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.3-22, 2009 (Hakemli Dergi)
8. Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Algıları
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.17, ss.1-16, 2009 (Hakemli Dergi)
9. Okullarda güven atmosferinin oluşturulması Okul müdürünün rol ve sorumlulukları
Yaşadıkça Eğitim
, cilt.99, 2008 (TRDizin)
10. Öğretmenler kurulu toplantılarının etkililiğine ilişkin öğretmen görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.15, ss.55-74, 2008 (Hakemli Dergi)
11. Öğretmenler Kurulu Toplantıların Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.15, ss.55-74, 2008 (Hakemli Dergi)
12. Ortaöğretim öğretmenlerinin örgütsel güven algıları
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.103-124, 2006 (TRDizin)
13. Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantılarının Etkililiğinin Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi Malatya İli Örneği
Eğitim Araştırmaları
, sa.25, ss.96-108, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
1. Akademisyen ve öğrenci gözüyle akademisyenlerin saygınlıkları
18.ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 02 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)
2. OKUL PAYDAŞLARI GÖRÜŞLERİNE GÖRE ŞIRNAK EĞİTİM SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
EDU Congress 2024 INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2024 EDUCONGRESS2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
4. Küresel Eğitim Bağlamında Son 5 yılda Yapılan Projelere İlişkin Değerlendirme
Uluslararası Eğitim Bilimleri, Antalya, Türkiye, ss.21, (Tam Metin Bildiri)
5. z “UNESCO'NUN 2030 HEDEFLERİ BAĞLAMINDA TÜRKİYE’NİN EĞİTİMDE 2015-2019 STRATEJİK HEDEFLERİNE İLİŞKİN NİTEL BİR DEĞERLENDİRME” b
’Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.23-26, (Tam Metin Bildiri)
7. “MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MERKEZ TEŞKİLATINDA GÖREV YAPAN MİLLİ EĞİTİM UZMAN YARDIMCILARININ ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ”
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.12-13, (Tam Metin Bildiri)
11. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ile Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişki The relationship between pre service teachers self efficacy beliefs and attitudes towardsprofession
International Conference on Educational Sciences, 23 - 25 Haziran 2008, ss.622-631, (Tam Metin Bildiri)
12. Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantılarının Etkililiğinin Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
