Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Kolektif Bir Kimlik Olarak Dinsel Kimliğin Sosyal Medyada Temsili

4.ULUSLARARASI SOSYALBEŞERİ VE İDARİ BİLİMLERSEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.210

Büyük Veri ve Sosyal Medya: Veri Analizi ve Sosyal Medya Pazarlaması

Uluslararası Multidispliner Akademik Çalışmalar Sempozyumu (UMAÇS)-International Symposium on Multidisplinary Academic Studies (ISMAS), Antalya, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2018

28 Şubat-Medya İlişkisi

3. Uluslararası Toplumsal, Siyasal ve Ekonomik Yönleriyle Darbeler Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 12 - 13 Eylül 2017, cilt.1, ss.201-218

Dijitalleşen Dünyada İmam Hatip Kimliği ve Sosyal Medya Etkisi

Geleceğin İnşasında İmam Hatip Okulları, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.219-234

The Use of Shakespeare in Contemporary Advertising Practices

9th International IDEA Conference “Studies in English”, Malatya, Türkiye, 15 Nisan 2015

SİYASAL LİDERLERİN SEÇMENLERİN GÖRÜŞ ALANINA GİRME KAPASİTESİ veGENÇLERİN ALGISI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

New CommunicationTechnologiesand Social Transformation, Manaus, Brezilya, 2 - 04 Mayıs 2012, ss.1265-1286

Siyasi Partilerin Web Sitelerinin İşlevselliği ve Etkinliği Üzerine Bir İnceleme AkParti Örneği

1. Uluslararası Siyasal İletişim Demokrasi ve Yeni Süreçler Sempozyumu, Diyarbakır, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2013, ss.155-178

YENİ MEDYA VE YENİ AİLE

DEĞİŞEN DÜNYADA AİLE, Malatya, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2013, ss.371-381

DEMOKRASİNİN E DÖNÜŞÜMÜ

TURGUT ÖZAL ULUSLARARASI EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ II, Malatya, Türkiye, 12 - 20 Nisan 2012, ss.650-667

Demokrasinin E Dönüşümü Küresel Değişim ve Demokratikleşme

Turgut ÖzalUluslar Arası Ekonomi ve Siyaset Kongresi – II, Malatya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2012, ss.650-667

TRAFİK KAZALARINI ÖNLEME AÇISINDAN SÜRÜCÜLERE YÖNELİK MESAJLARIN YAPILANDIRILMASI

3.TRAFİK VE YOL GÜVENLİĞİ ULASLARARASI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 19 Mayıs 2006, ss.1048-1060
Kitap & Kitap Bölümleri

Kent ve Göç

İnönü Üniversitesi Yayınevi, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Kent ve Göç, Malatya Göç Raporu

İnönü üniversitesi Yayınları, Malatya, 2022

Sosyal Medyada Trol Hesaplarla Yapılan Siyasal Algı Oyunlarının Manipülatif Gücü

SİYASETİN DİJİTAL SERÜVENİ, EKİCİ, Süleyman; GÖKTOLGAOğuzhan, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.109-132, 2021

KRİZE NEDEN OLAN ETMENLER

KRİZ YÖNETİMİ, Ayhan DOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, Erzurum, ss.24-43, 2020

Yabancılaşma ve Sosyal Medya İlişkiselliği

Siyaset Toplum Medya, Hasan Yılmaz, Editör, Orion, Ankara, ss.115-156, 2020

KAVRAMSAL OLARAK KRİZ

Kriz Yönetimi, Ayhan DOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, Erzurum, ss.4-20, 2020

Sanal Mekan ve Uzamda e-Katılım Pratikleri: Üniversite Gençliği Üzerine Bir Araştırma

Dijital Çağda İlletişim Okumaları II, , Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.224-266, 2020

Türk Televizyonlarında Siyasi Aktörlerin Temsili: Ötekileştirme Bağlamında Necmettin Erbakan Örneği

BİR ÇERÇEVE BİN DÜNYA. TÜRKİYE'DE TELEVİZYON YAYINCILIĞI ÜZERİNE OKUMALAR, E. Gülbuğ EROL, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.72-120, 2019

BÜYÜK VERİ VE SOSYAL MEDYA: SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI

DİJİTAL ÇAĞDA İLETİŞİM OKUMALARI - I, GÜLBUĞ EROLHASAN TOPBAŞ, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.116-140, 2018

Dijitalleşen Dünyada İmam Hatip Kimliği ve Sosyal Medya Etkisi

Geleceğin İnşasında İmam Hatip Okulları, İlhan Erdem, İbrahim Aşlamacı, Recep uÇAR, Editör, İnönü Üniversitesi Yayınevi, Malatya, ss.219-232, 2017

Gençliğin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları ve Siyasal Hayata e-Katılımı

GENÇLİK İLETİŞİM ve SOSYAL MEDYA, Mehmet Emin Babacan - Ömer miraç Yaman, Editör, Gençlik ve Spor Bakanlığı, Ankara, ss.82-111, 2016

SİYASAL İLETİŞİM SÜRECİNİN YAPISAL DÖNÜŞÜMÜ VE SİYASETE YANSIMA BİÇİMLERİ: DİJİTAL DEVRİM

KÜRESELLEŞME ULUSLARARASI SİSTEM VE SİYASİ PARTİLER, Gökhan Tuncel, Editör, Bilsam, Malatya, ss.122-143, 2013
Metrikler

Yayın

36

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

14

Proje

9

Tez Danışmanlığı

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları