Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
6 Şubat 2023 Depremleri Sonrası Konteyner Kentte Yaşayan Ortaokul Öğrencilerinin Yaşadıkları Sorunların Okula Yansımaları
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi -Journal of Interdisciplinary Educational Research
, vol.9, no.20, pp.90-113, 2025 (Peer-Reviewed Journal)
Discriminatory Behaviors of School Administrators and Their Reflections on Schools
Educational Academic Research
, no.57, pp.1-13, 2025 (Peer-Reviewed Journal)
Pre-Service Teachers Evaluate Mentors and Teaching Practice Schools Using Metaphors
Journal of Global Education and Research
, vol.8, no.1, pp.80-102, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Taşımalı Eğitim Uygulamasına İlişkin Paydaş Görüşleri
E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.14, no.6, pp.219-235, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Understanding a Group of Teachers Who Carry out a Duty in a Socioeconomically Disadvantageous Area in the Southeast of Turkey
International Journal of Contemporary Educational Research
, vol.10, no.2, pp.510-521, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Perceptions of School Principals Regarding Their Schools (A Study of a Swot Analysis)
E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi I
, vol.14, no.2, pp.184-201, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Müdürlerinin Kişilik Özellikleri, Güçlü ve Zayıf Yönleri, Yönetim Tarzları ve Hizmet İçi Eğitim Gereksinimlerine İlişkin Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, no.1, pp.334-358, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Anaokullarında Okul Yöneticilerinin Görev Alanlarıyla İlgili Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, vol.2022, no.32, pp.102-127, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Okul Yöneticilerinin Ders Denetimine İlişkin Öğretmen Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, vol.9, no.18, pp.43-64, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sosyal Medya Kullanımına İlişkin Görüşleri
Akademik İzdüşüm Dergisi
, vol.7, no.2, pp.69-80, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Zorbalığa Maruz Kalmanın Sınıf İklimine ve Okula Yabancılaşmaya Etkisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.22, no.3, pp.2297-2322, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Okullarda Amaçtan Sapmaya Neden Olan Etkenler
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, vol.8, no.16, pp.44-63, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Müdürlerinin Yönetim Tarzının Okul İklimi ile İlişkisi
E-International Journal of Educational Research
, vol.12, no.4, pp.129-150, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Müdürleri ve Öğretmenlerin Bakış Açısıyla Okul Müdürlerinin 21. Yüzyıl Becerileri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.22, no.2, pp.1512-1543, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Okul Psikolojik Danışmanlarının ve Rehber Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeylerinin Belirli Değişkenler Açısından İncelenmesi
e-International Journal of Educational Research
, vol.12, no.3, pp.49-67, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Yöneticisi ve Öğretmenlerin Bakış Açısıyla Uzaktan Öğretim Kavramı
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.22, no.1, pp.446-470, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Covid 19 Pandemisi Sürecinde Öğretmenlerin Uzaktan Eğitimde Yaşadığı Zorluklar
E-Uluslararası Pedandragoji Dergisi
, vol.1, no.1, pp.55-73, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Geleneksel veya Siber Zorbalığa Maruz Kalmanın Okula Yabancılaşmaya İlişkin Etkileri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.21, no.3, pp.1136-1152, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Devlet Ortaokulu Ve Liselerinde Yaşanan Disiplin Problemleri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.16, no.1, pp.166-197, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
The mediating effect of the trust of managers in teachers in the relation between manager support and organizational justice
Journal of Teacher Education and Educators (JTEE)
, vol.8, no.3, pp.265-280, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Aralıksız Eğitim Yapılmasına İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.3, pp.723-743, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Denetim Odağı Ve Öz Yeterlik İnançları Arasındaki İlişki
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, vol.6, no.12, pp.79-107, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Ve Liselerde Yaşanan Disiplin Problemlerinin Çözümüne Yönelik Yönetsel Uygulamalar
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.10, no.2, pp.31-50, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Psikolojik İklim Algılarının İncelenmesi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.10, no.1, pp.34-49, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Müdürlerinin Kayırmacı Davranışlarının Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları İle Müdüre Güvene Etkisi
BUSBED. BINGÖL UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, vol.9, no.17, pp.111-142, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokullarda Örgüt Kültürünün Sınıf Öğretmenlerinin Motivasyonuna Etkisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, vol.2019, no.31, pp.1-39, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Okul İklimi Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
İlköğretim Online
, vol.17, no.4, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
The Impact of Globalization on Teaching Profession: The Global Teacher
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES
, vol.6, no.1, pp.80-95, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Müdürlerinin Okul Güvenliğini Sağlamaya Yönelik Stratejileri
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, vol.13, no.4, pp.139-162, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Müdürlerinin Öğretmenlere Güvenini Belirleme Ölçeği-Öğretmen Formunun geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.3, pp.103-117, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Algılanan müdür desteği ile müdüre güven ve örgütsel bağlılık arasındaki ilişki
International Online Journal of Educational Sciences
, vol.9, no.4, pp.1075-1092, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Alternatif Bir Mesleki Gelişim Yöntemi Olarak Meslektaş Rehberliğinin Uygulanabilirliği ve Etkililiği
Elektronik Uluslararası EğitimAraştırmaları Dergisi
, vol.8, no.2, pp.16-40, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Algılanan Müdür Desteği ile Müdüre Güven ile Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişki
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, vol.9, no.4, pp.1075-1092, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Yönetimi ve Denetimi Tezsiz Yüksek Lisans Programına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Üyelerinin Görüşleri
e-ijer
, vol.7, no.3, pp.31-48, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Eğitimine İlişkin Görüşleri
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.6, no.2, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The Relationship between University Students Perceptions of Faculty Members Undesirable Behaviors Their Trust for Faculty Members and Class Participation
International Online Journal of Educational Sciences
, vol.8, no.4, pp.74-87, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Aday Öğretmenlerin Örgütsel Sosyalleşmeleri İle Kendini Ayarlama Becerileri Arasındaki İlişki
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.24, no.1, pp.163-182, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Pedagojik Sertifika Programı Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Eğitimine İlişkin Görüşleri
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.6, no.2, pp.138-152, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Özel Eğitim Okullarının Yönetimsel Sorunları
e- International Journal of Educational Research
, vol.7, no.1, pp.21-49, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Teftişini Müfettiş Yerine Okul Müdürünün Yapmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.2, pp.69-93, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Sendikal Vatandaşlık Davranışı ve Sendikal Kimlik İlişkisi: Öğretmenler Üzerine Bir Araştırma
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.5, no.2, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Sendikal vatandaşlık davranışı ve sendikal kimlik ilişkisi Öğretmenler üzerine bir araştırma
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.5, no.2, pp.77-93, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Okulların mali durumlarına ve bütçe yönetiminde yaşanan sorunlara ilişkin müdür görüşleri
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.6, no.1, pp.17-39, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Yöneticilerinin Değişime Yönelik Eğilimleri
İlköğretim Online
, vol.14, no.2, pp.634-646, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Sendikal Vatandaşlık Davranışı ev Sendikal Kimlik İlişkisi Öğretmenler Üzerine Bir Araştırma
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.5, no.2, pp.77-93, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Denetmenlerinin Mesleklerine Yönelik Görüşleri ve Beklentileri
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.25, pp.93-118, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Eleştirel Kuram Açısından Eğitim ve Eğitim Yönetimi
Journal of Teacher Education and Educators
, vol.4, no.2, pp.205-222, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye deki Anaokullarında Erkek Öğretmen Algısı
International Journal of Early Childhood Education Research
, vol.3, no.7, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Öğrencilerinin Üniversite ve Fakülte Kavramlarına İlişkin Metaforları İnönü Üniversitesi Örneği
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.33, no.1, pp.143-179, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversitelerde Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Akademik Başarı Düzeyleri Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Milli Eğitim Dergisi
, no.204, pp.88-113, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Öğrencilerinin Öğretim Elemanlarına İlişkin Mataforları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.22, no.3, pp.1279-1300, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Müdürlerinin Bakış Açısıyla Okul Müdürlüğü
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.22, no.1, pp.1-24, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Denetmenliğinde Kadın Olmak Mesleğe İlişkin Düşünceler ve Sorunlar
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, vol.19, no.4, pp.543-574, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Okullarının Değişime Açıklığı
İlköğretim Online
, vol.11, no.1, pp.18-34, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Müdürlerinin Özyeterlik İnançları İle Tükenmişlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.3, pp.1-22, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Serbest Etkinlik Dersinin Etkililiğinin Denetmen Yönetici ve Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
İlköğretim Online
, vol.11, no.2, pp.520-529, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi İçin Alternatif Bir Yöntem
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.12, no.2, pp.65-84, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Dershane Öğretmenlerinde Tükenmişlik ve İş Doyumu
e-Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.2, no.2, pp.30-49, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Okulların Akademik İyimserlik Düzeyi İle Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığı Arasındaki İlişki
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, vol.17, no.3, pp.317-348, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Okul Yöneticilerine Yönelik Takım Algısı Ölçeği Geliştirme Çalışması
Ege Eğitim Dergisi
, vol.11, no.2, pp.20-44, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Dershane Öğretmenlerinde Örgütsel Bağlılık ve İş Doyumu
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2, no.2, pp.177-206, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Algıları
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.17, pp.1-16, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Lise Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algıları
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, vol.7, no.13, pp.3-22, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Lise Öğretmenlerinin Boyun Eğici Davranışlara İlişkin Algıları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.17, no.2, pp.446-457, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Genel Lise Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde Gösterdikleri Davranışların Demokratikliğine İlişkin Öğretmen Ve Öğrenci Görüşleri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.28, pp.121-138, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenler kurulu toplantılarının etkililiğine ilişkin öğretmen görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.9, no.15, pp.55-74, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Problem Çözme Becerilerine İlişkin Algıları
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.9, no.16, pp.177-198, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenler Kurulu Toplantıların Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.9, no.15, pp.55-74, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Okul yönetiminde karşılaşılan sorunların öğrenci ve okul ile ilgili değişkenler açısından incelenmesi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, vol.13, no.51, pp.421-455, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Zaman Yönetimi Becerileri İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişki İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
Eğitimde Politika Analizleri Stratejik Araştırmalar Dergisi
, vol.2, no.1, pp.34-47, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Yönetiminde Karşılaşılan Sorunların Öğrenci ve Okul ile İlgili Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, no.51, pp.421-455, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının zaman yönetimi becerileri ile akademik başarısı arasındaki ilişki
Eğitimde Politika Analizleri ve Stratejik Araştırmalar Dergisi
, vol.2, no.1, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim öğretmenlerinin örgütsel güven algıları
Ege Eğitim Dergisi
, vol.7, no.1, pp.103-124, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Yönetim Kuram ve Yaklaşımları Eğitiminin İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Paradigmalarına Etkileri
Eğitimde Politika Analizleri ve Stratejik Araştırmalar Dergisi
, vol.1, no.1, pp.49-70, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantılarının Etkililiğinin Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi Malatya İli Örneği
Eğitim Araştırmaları
, no.25, pp.96-108, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi II Dersine İlişkin Görüşleri İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.11, pp.3-11, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Çalışanlarının Takım Algısı
Ege Eğitim Dergisi
, no.6, pp.39-59, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Milli Eğitim Bakanlığı İlköğretim Müfettişleri Başkanlıkları Yönetmeliğinin Analizi
Egitim Ve Bilim-Education And Science
, vol.28, no.129, pp.15-24, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Lise Yöneticilerinin Yaşadıkları Zaman Tuzakları
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.4, no.6, pp.13-32, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Bilim İktidar İlişkisinin Niteliği ve Bilim İnsanının Sorumluluğu
Eğitim Araştırmaları
, no.11, pp.33-44, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Üçüncü Binyılda Üniversiteler ve Toplumsal Kalkınma
Eğitim Araştırmaları
, no.7, pp.33-44, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Kriz Yönetimi
Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, vol.6, no.3, pp.353-373, 2001 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
OKUL PAYDAŞLARI GÖRÜŞLERİNE GÖRE ŞIRNAK EĞİTİM SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
EDU Congress 2024 INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2024 EDUCONGRESS2024, Diyarbakır, Turkey, 18 - 21 September 2024, (Summary Text)
Öğretmenlerin Örgütsel Adalet, Örgütsel Bağlılık ve Örgütsel Sinizm Algıları Arasındaki İlişki
9. Eğitim Yönetimi Forumu, 1 - 04 November 2018
Okul Müdürlerinin Mesleki Saygınlıklarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
9. Eğitim Yönetimi Forumu, 1 - 04 November 2018
Mevsimlik Tarım İşçisi Ailelerin Çocuklarının Eğitime Erişimlerinin Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi
9. Eğitim Yönetimi Forumu, 1 - 04 November 2018
Sosyal Adalet Liderliği ve Okula Yabancılaşma Arasındaki İlişki
V. International Eurasian Educational Researh Congress, Antalya, Turkey, 2 - 05 May 2018, (Summary Text)
Okullarda Amaçtan Sapmaya Neden Olan Etkenler
ICES-UEBK 2018, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, (Summary Text)
Maarif Müfettişlerinin Denetim Sürecinde Öğretmenlerden Beklentileri Ve Bunların Gerçekleşme Düzeyleri
EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 October 2017, (Summary Text)
Üniversite Öğrencilerinin Okula Yabancılaşmalarının Yordayıcısı Olarak Öğretim Elemanlarına Güven
EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 October 2017, (Summary Text)
Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Devamsızlık Sorunu
EYFOR 8-Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 October 2017, (Summary Text)
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmen-Öğrenme Anlayışları İle Öğrenci Kontrol İdeolojileri Arasındaki İlişki
EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 October 2017, (Summary Text)
İLKOKULLARDA ÖĞRETMENLERİN ALGILADIĞI MÜDÜR DESTEĞİ İLE OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖĞRETMENLERE GÜVENİ VE ÖRGÜTSEL ADALET ARASINDAKİ İLİŞKİ
12. ULUSLARARSI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 11 - 13 May 2017, (Summary Text)
İlkokullarda Öğretmenlerin Algıladığı Müdür Desteği İle Okul Müdürlerinin Öğretmenlere Güveni ve Örgütsel Adalet Arasındaki İlişki
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2017, (Summary Text)
Okul Müdürlerinin Okul Güvenliğini Sağlamaya Yönelik Stratejileri
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2017, (Summary Text)
Öğretmenlerin Eğitim İşkolundaki Sendikalara Üye Olma Nedenlerinin Analizi
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2017, (Summary Text)
Küreselleşmenin Öğretmenlik Mesleğine Etkisi: Küresel Öğretmen
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017, (Summary Text)
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Birleştirilmiş Sınıflara ve Birleştirilmiş Sınıflardaki Öğretmenlere İlişkin Matafor Algıları
EYFOR-VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Cyprus (Kktc), 3 - 05 November 2016, (Summary Text)
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim Derslerine İlişkin Görüşleri
EYFOR-VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Cyprus (Kktc), 3 - 05 November 2016, (Summary Text)
Eğitim Yönetimi ve Denetimi Tezsiz Yüksek Lisans Programındaki Derslerin İçeriğine ve Öğrenme Öğretme Sürecine İlişkin Öğrenci ve Öğretim Üyelerinin Görüşleri
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016, (Summary Text)
PDR ÖĞRENCİLERİNİN DEMOKRASİ, ÖZGÜRLÜK, İNSAN HAKLARI, ÇOCUK HAKLARI ve FARKLILIK KAVRAMLARINA İLİŞKİN METADORLARI: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
3rd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 May - 03 June 2016, (Summary Text)

Eğitim Yönetimi ve Denetimi Tezsiz Yüksek Lisans Programına İlişkin Öğrenci ve Öğretim Üyelerinin Görüşleri
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Aydın, Turkey, 12 - 14 May 2016, (Summary Text)
Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Formasyon Eğitimine İlişkin Görüşleri
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2015, (Full Text)
Okul Müdürlerinin Değerler Eğilimi Bingöl İli Örneği
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2015, (Full Text)
Pedagojik formasyon öğrencilerinin öz yeterlikleri ile öğrenci kontrol ideolojileri arasındaki ilişki
10 Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2015
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öz Yeterlikleri İle Öğrenci Kontrol İdeolojileri Arasındaki İlişki
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2015, pp.310-311, (Summary Text)
Mesleki Rehberlik Çalışmalarında Alternatif Bir Yöntem Olarak Meslektaş Rehberliğinin Uygulanabilirliği
VI. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 18 - 20 June 2014, (Summary Text)
Eğitim Denetmenlerinin Mesleklerine Yönelik Görüşleri ve Beklentileri
V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş, Turkey, 20 - 22 June 2013, (Full Text)
Öğretmen Adaylarının Üniversite Fakülte Öğretim Elemanı Ve Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri Bir Metafor Çalışması
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2012, (Full Text)
Eğitim Denetmenliğinde Kadın Olmak Mesleğe İlişkin Düşünceler Ve Sorunlar
IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Muğla, Turkey, 31 May - 02 June 2012, (Full Text)
Özel Eğitim Okullarının Yönetimsel Sorunları
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2012, (Summary Text)
Müfettiş, Okul Yöneticileri, Öğretmen, Öğrenci ve Öğrenci Velilerine Göre ”Sınıf Öğretmenliği Mesleği”
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Turkey, 24 - 26 May 2012, (Summary Text)
Okulların Mali Durumu ve İşletme Yönetimi Açısından Yaşanan Sorunlar
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Turkey, 8 - 10 September 2011, pp.221-222, (Summary Text)
Üniversite Öğrencilerinin Üniversite Fakülte ve Öğretim Elemanlarına İlişkin Metaforları
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Turkey, 8 - 10 September 2011, pp.219-220, (Summary Text)
Eğitim Müfettişi Yardımcılarının Seçilme Yetiştirilme Çalışma Koşulları Ücretlendirme Terfiler ile Genel Özlük Hakları Alan ve Süreçlerinde Yaşanan Sorunlara İlişkin Görüşleri
III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Turkey, 22 - 24 June 2011, (Full Text)
Yapılandırmacı Öğrenme Paradigması İlkeleri Açısından İlköğretim Okullarında Öğretmen Denetiminin Etkili Olarak Yapılabilmesine İlişkin Çözüm Önerileri
2. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kütahya, Turkey, 23 - 25 June 2010, (Full Text)
Okul Yöneticilerinin Bakış Açısıyla Okul Yöneticisi
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Turkey, 1 - 02 May 2010, (Full Text)
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ile Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişki The relationship between pre service teachers self efficacy beliefs and attitudes towardsprofession
International Conference on Educational Sciences, 23 - 25 June 2008, pp.622-631, (Full Text)
Ortaöğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Problem Çözme Becerilerine İlişkin Algıları
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Turkey, 5 - 07 September 2007, (Full Text)
Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantılarının Etkililiğinin Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Turkey, 28 - 30 September 2005, (Full Text)
Öğretmen Adaylarının Zaman Yönetimi Becerileri İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişki İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
XIV. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Denizli, Turkey, 28 - 30 September 2005, (Summary Text)
Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi II Dersini İlgili Boyutlar Açısından Değerlendirmeleri İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Turkey, 28 - 30 September 2005, (Full Text)
Takım Algısı İçin Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Turkey, 28 - 30 September 2005, (Full Text)
Yönetici Öğretmen Veli ve Öğrencilerin Başarı Algısı ve Eğitime İlişkin Görüşleri
XIII. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Turkey, 6 - 09 July 2004, (Full Text)
Demokratik Sınıf Yönetimi ve Üniversite Öğrencilerinin Öğretim Elemanlarının Sınıf İçi Tutum ve Davranışlarına İlişkin Görüşleri
XIII. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Turkey, 6 - 09 July 2004, (Full Text)
21 Yüzyılın Denetim Modelini Oluşturma Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı İlköğretim Müfettişleri Başkanlıkları Yönetmeliğinin Analizi
X. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bolu, Turkey, 7 - 09 June 2001, (Full Text)
Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen ve Yönetici Teftiş Formlarının Değerlendirilmesi
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Turkey, 27 - 30 September 2000, (Full Text)
Books
Mevsimlik tarım işçisi ailelerin çocuklarının eğitime erişimlerinin öğrenci görüşlerine göre incelenmesi
in: Eğitimden kareler, Emine BABAOĞLAN ÇELİK, Erkan KIRAL, Adem ÇİLEK, Editor, EYUDER YAYINLARI, Ankara, pp.231-249, 2018
Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Devamsızlık Sorunu
in: Eğitime Farlı Bakış, Emine Babaoğlani Erkan Kıral, Adem Çilek, Ferah Güçlü Yılmaz, Editor, EYUDER YAYINLARI, Ankara, pp.17-30, 2017
MAARİF MÜFETTİŞLERİNİN DENETİM SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERDEN BEKLENTİLERİ VE BUNLARIN GERÇEKLEŞME DÜZEYİ ..
in: Eğitime Farklı Bakış, Emine BABAOĞLAN, Erkan KIRAL, Adem, ÇİLEK, Ferah Güçlü YILMAZ, Editor, EYUDER, Ankara, pp.146-166, 2017
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN OKULA YABANCILAŞMALARININ YORDAYICISI OLARAK ÖĞRETİM ELEMANLARINA GÜVEN
in: Eğitime Farklı Bakış, Emine BABAOĞLAN, Erkan KIRAL, Adem ÇİLEK, Ferah Güçlü YILMAZ, Editor, EYUDER, Ankara, pp.167-185, 2017
EĞİTİME FARKLI YAKLAŞIMLAR
in: EĞİTBİLİM PEDANDRAGOJİ, TOPRAKÇI ERDAL, Editor, ÜTOPYA, Ankara, pp.447-492, 2016
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim Dersine İlişkin Görüşleri
in: Eğitime Dönüş E Kitap, Emine Babaoğlan, Erkan Kıral, Adem Çilek, Editor, EYUDER, Ankara, pp.316-325, 2016
Eğitim Yönetimi Ve Denetimi Sözlüğü
Anı Yayıncılık, 2002
Metrics
Citation (WoS)
82
H-Index (WoS)
4
Citation (Scopus)
54
H-Index (Scopus)
2
Citation (Scholar)
6202
H-Index (Scholar)
37
Citation (TrDizin)
177
H-Index (TrDizin)
7
Citation (Sobiad)
14
H-Index (Sobiad)
3
Citation (Sum Other)
389
Total Citation Count
6822
Thesis Advisory
4