Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 51

1. Okul Öncesi Kodlama Eğitimi İçin Tema Temelli Oyun Tasarımı

Çukurova 14th International Scientific Researches Conference, Adana, Türkiye, 24 Mart - 26 Nisan 2025, ss.75-83, (Tam Metin Bildiri)

2. Okul öncesi eğitimde yapay zeka eğitimin öneminin incelenmesi

Çukurova 14th International Scientific Researches Conference, Adana, Türkiye, 24 Mart - 26 Nisan 2025, ss.75-83, (Tam Metin Bildiri)

3. Stem etkinliklerinde yapay zekâ kullanımı

13. International Summit Scientıfıc Research Congress, Şanlıurfa, Türkiye, 14 - 16 Şubat 2025, ss.430-437, (Tam Metin Bildiri)

4. Aktif Öğrenme Temelli Blok Tabanlı Kodlama Etkinliği Tasarımı

13. International Summit Scientıfıc Research Congress, Şanlıurfa, Türkiye, 14 - 16 Şubat 2025, ss.46-52, (Tam Metin Bildiri)

5. Robotic codıng based Stem and actıvity design and implementation processes

2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Adana, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2024, ss.59-72, (Tam Metin Bildiri)

6. Yapay zekâ destekli Türk işaret dili eğitimi üzerine bir derleme

2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Adana, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2024, ss.53-58, (Tam Metin Bildiri)

7. THE IMPACT OF MOBILE APPLICATION USE ON DIABETES MANAGEMENT IN DIABETIC PATIENTS

II. Uluslararası Hemşirelikte Palyatif Bakım Kongresi, Malatya, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2024, ss.151-152, (Özet Bildiri)

8. Okullardaki Rehberlik Hizmetlerinde Yapay Zekâ Araçlarının Kullanımı ve Rolünün İncelenmesi

X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 11 Temmuz 2024, ss.403-404, (Özet Bildiri)

9. Digital Transformation and Artificial Intelligence: The Future of Education Begins Today

X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 11 - 13 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)

10. Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Araçlarından Rozet Tasarımı

AKDENIZ 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 07 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

11. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Yapay Zekâ Kullanımın İncelenmesi

AKDENIZ 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 07 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

12. Açık Kaynak Kodlu Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Olan Moodle’ın Uzaktan Eğitime Entegrasyonu

5TH INTERNATIONAL OPEN & DISTANCE LEARNING CONFERENCE- IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

13. Ortaokul Öğrencilerinin Dinleme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Bir Etkinlik Çalışması: Dikkatli Dinle! (Listen Carefully!)

12. International Computer and Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.305, (Özet Bildiri)

14. Ön Lisans Öğrencilerinin Bellek, Dikkat, Düşünme ve Zihinsel Faaliyet Hızlarının Değerlendirilmesi (Birecik MYO Örneği)

12. International Computer and Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.304, (Özet Bildiri)

15. Türk Eğı̇tı̇mde Son Yıllarda Yapılan Düzenlemelerle İlgı̇lı̇ Eğı̇tı̇mcı̇lerı̇n Görüşlerı̇

3. International Rating Academy Congress On Applied Sciences, Lviv, Ukrayna, 6 - 07 Eylül 2018, ss.293, (Özet Bildiri)

16. Fen Bilimleri Dersi İçin Örnek STEM Etkinliği Tasarımı

3. International Rating Academy Congress On Applied Sciences, Lviv, Ukrayna, 6 - 07 Eylül 2018, ss.292, (Özet Bildiri)

17. Türk Eğitim Sisteminde Son Zamanlarda Yapılan Düzenlemelerle İlgili Eğitimcileri Görüşleri

III. Uluslararası Rating Academy Kongresi: Uygulamalı Bilimler, Lviv, Ukrayna, 6 - 07 Eylül 2018, ss.293, (Özet Bildiri)

18. Fen Bilimleri ve Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Stem Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

5. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2017, ss.177, (Özet Bildiri)

19. Temel Kodlama Becerisi Geliştirmek Amacıyla Hazırlanan Ders İçeriğinin ve Robomind Uygulamasının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi

11. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.831, (Özet Bildiri)

20. STEM (Science, Technology, Engineering and Math)

11. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.32, (Özet Bildiri)

21. Bilişim Teknolojileri Sınıfının Bilişim Teknolojileri Dersine Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi

11. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.702, (Özet Bildiri)

22. Aurasma ile Geliştirilmiş Bir Arttırılmış Gerçeklik Üniversite Tanıtım Uygulaması

5. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 Ekim 2017 - 13 Ekim 1017, ss.60, (Özet Bildiri)

23. Üç Boyutlu Sanal Gerçeklik Ortamları Kullanılarak Tasarlanan Eğitsel İçerikli Etkinlikler Üzerine Öğrenci

4. International Eurasian Educational Resarch Congress, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1899-1900, (Özet Bildiri)

24. ORTAOKUL KADEMESİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN OKULA VERMİŞ OLDUĞU FİZİKİ ZARARIN NEDENLERİ

Uluslararası Eğitim Bilimleri Forumunda (IFES/UEBF-2019), Girne, Kıbrıs (Kktc), 05 Nisan 2019 - 07 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

25. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Memnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi: İnönü Üniversitesi Örneği

4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.75, (Özet Bildiri)

27. Öğretimde Yeni Yaklaşımlar: Ters Yüz Sınıf Uygulamaları

4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.86, (Özet Bildiri)

28. Örnek Bir Artırılmış Gerçeklik Uygulaması Tasarımı

18. Akademik Bilişim Konferansı AB-2016, Aydın, Türkiye, 30 Ocak - 05 Şubat 2016, ss.861-871, (Tam Metin Bildiri)

29. Eğitim Teknolojilerinde Yeni Eğilimler Sanal Gerçeklik Uygulamaları

10. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.538-545, (Tam Metin Bildiri)

30. Experiential Investigation of Nonlinear Acoustic Field Structure in Two and Three Dimensions

IEEE International Symposium on Medical Measurements and Applications (MeMeA), Benevento, İtalya, 15 - 18 Mayıs 2016, ss.165-170, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

31. Türkiye’de Öğretim Teknolojileri: Nerede Yanlış Yapıyoruz?

9. International Computer Instructional Technologies Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, cilt.373, (Tam Metin Bildiri)

33. Video Oyunların Tasarım ,Geliştirme ve Pazarlama Süreçleri

3. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.92, (Özet Bildiri)

34. Online Değerlendirme Sistemi 17 Akademik Bilişim Sempozyumu Örneği

Akademik Bilişim 2015, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2015, (Tam Metin Bildiri)

35. A Theoretical Framework to RepresentNarrative Structures for Visual Storytelling

Bridges Baltimore 2015: Mathematics, Music, Art, Architecture, Culture, Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Temmuz - 02 Ağustos 2015, ss.129-136, (Tam Metin Bildiri)

36. Eleştirel Düşünme Beceri Gelişiminde Online Argümantasyon Uygulaması

17. Akademik Bilişim Konferansı AB-2015, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2015, (Özet Bildiri)

38. 3 Boyutlu İnönü Üniversitesi Oryantasyon ve Tanıtım Oyunu

8. International Computer Instructional Technologies Symposium, Trakya University Edirne, Edirne, Türkiye, 10 - 20 Eylül 2014, ss.319, (Özet Bildiri)

40. öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik öz inançları

ERPA International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 06 Haziran 2014, ss.54, (Özet Bildiri)

41. Türkiye’de Bulunan Dünya Mirası Varlıklarının Lise Öğrencilerine Öğretmeye Yönelik Web Tabanlıİnteraktif Bir Uygulama

2. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.373-379, (Özet Bildiri)

42. Web Tabanlı İnteraktif Çevrimiçi Öykünü Yarat Portalı

1. Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

43. Moodle için Web Tabanlı Scorm Paketi Hazırlanması

2. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.55, (Özet Bildiri)

44. JQuery Kütüphanesini Kullanarak İnteraktif Web Tabanlı Eğitsel Oyun Tasarımı

16 . Akademik Bilişim Konferansı AB-2014, Mersin, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2014, (Özet Bildiri)

45. Self-efficacy of teacher candidates intended teaching profession

ERPA International Congress on Education (ERPA), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, ss.161-166, (Tam Metin Bildiri) identifier

46. PHP Dersi İçin Çevrimiçi Sınav Yönetim Sistemi

7. International Computer Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.75-76, (Özet Bildiri)

47. Fatih Projesi Kapsamında Hazırlanacak Elektronik İçeriklerin Temel Gereklilikleri

15. Akademik Bilişim Konferansı AB2013, Antalya, Türkiye, 23 Ocak 2013 - 25 Ocak 2015, (Özet Bildiri)

48. İlköğretim Öğrencilerinin Bilgisayar Okuryazarlık Düzeyleri ve Bilgisayar Derslerine Karşı Tutumları

14. Akademik Bilişim Konferansı AB2012, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2012, ss.123-128, (Tam Metin Bildiri)

49. 3D Modelleme Tekniği Kullanılarak Bilgisayar Oyunu Tasarımı

13. Akademik Bilişim Konferansı, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2011, (Tam Metin Bildiri)

50. Açık Kaynak Kodlu Öğrenme Yönetim Sistemi Olan Moodle’da Sınav Yönetimi

13. Akademik Bilişim Konferansı AB2011, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2011, (Tam Metin Bildiri) identifier

51. Ultrasonic evaluation of igneous and metamorphic rocks under compressive loading

21st International Mining Congress and Exhibition of Turkey, IMCET 2009, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.155-163, (Tam Metin Bildiri) identifier
Kitaplar 9

2. Eğitsel Dijital Oyunlar

Argümantasyon Etkinlikleri ile Fen Öğretimi, OKUMUŞ SEDA, OKUR AKÇAY NİLÜFER, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.113-124, 2024

3. Dijital Oyunlar

ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE UYGULAMALARLA MEDYA OKURYAZARLIĞI, ALICI ŞULE, SANCAR ÖZER RAZİYE, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.321-344, 2023

4. Dijital Okuryazarlık

21. Yüzyılda Öğretmen Becerileri, AYDEMİR HASAN, CİĞERCİ FATİH MEHMET, KARALI YALÇIN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.169-183, 2022

5. Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi

Dijital TeknolojiAracılı DüşünmeÖğretimi, ERDEM MUKADDES, SARSAR FIRAT, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.79-110, 2020

7. Design, development and marketing process of video games

Mobile Technologies and Augmented Reality in Open Education, , Editör, IGI Global, ss.306-320, 2017

8. İŞLETİM SİSTEMİ

EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ I-II, ŞAHİN SAMİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.25-49, 2017

9. İŞLETİM SİSTEMİ

EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ I II, Şahin Sami, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.25-49, 2016
Metrikler

Yayın

82

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

2

H-İndeks (Scholar)

12

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

210

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

74

Toplam Atıf Sayısı

315

Proje

9

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları