Metrikler
Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDoktora
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2018 - 2022
2018 - 2022Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri A.B.D., Türkiye
2013 - 2017
2013 - 2017Lisans
Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Öğretmenlerin özerklik algısının ortaöğretim öğrencilerinin dönem sonu başarı puanını yordama gücü
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri A.B.D.
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2022
2022Lisansüstü Öğrencilerin Bilimsel Yayın Üretkenliğini Artırmaya Yönelik Akademik Okuma, Yazma ve Yayımlama Eğitimi
Diğer
TÜBİTAK
2021
2021Kuramdan Uygulamada Nitel Araştırma Kursu
Diğer
TÜBİTAK
2020
2020Akademik Yazımda Metodolojik Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Diğer
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2020
2020Nitelikli Soru Nasıl Yazılır? Bilişsel Gelişim Sürecine Göre Soru Yazma, Sınıf İçi Ölçme ve Değerlendirme Araçlarında Geçerlilik, Güvenirlik, Madde Yanlılığı ve Bilişsel Tanı Modellerine Dayalı Değerlendirme
Ölçme ve Değerlendirme
TÜBİTAK
Araştırma Alanları
Eğitim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2020 - 2021
2020 - 2021Araştırma Görevlisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
Akademi Dışı Deneyim
2016 - 2017
2016 - 2017Sosyal Bilgiler Öğretmenliği
Bakanlık, Türmak Okulları, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği
Makaleler
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (5)
2025
20251. A Stitch in Time Saves Nine: Predicting Internet Addiction Levels of Preservice Teachers
Şan İ., Karsak H. G. O., Bonk C. J., Karadeniz D.
Psychiatric Quarterly
, cilt.0, sa.0, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20252. Digital Dilemma in Teacher Training: Digital Well-Being and Internet Addiction
ŞAN İ., KARADENİZ D., KARSAK H. G., KARA A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY IN EDUCATION , cilt.8, sa.3, ss.364-392, 2025 (ESCI)
2024
20243. Incorporating AI in foreign language education: An investigation into ChatGPT’s effect on foreign language learners
Karataş F., Abedi F. Y., Gunyel F. O., Karadeniz D., Kuzgun Y.
Education and Information Technologies
, cilt.29, ss.19343-19366, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20244. Öğretmen Özerkliği ve Öğretim Duygu Durumları Arasındaki Dinamik İlişki
KARADENİZ D., FER S., KARATAŞ F.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, sa.47, ss.30-64, 2024 (TRDizin)
2024
20245. Esnek Öğrenme Ortamı İlgi Ölçeğinin Geliştirilmesi
FER S., GENÇ E., CIRIK İ., UYSAL İ., ERTUNA L., YILDIZ S., et al.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.15, sa.2, ss.1817-1840, 2024 (TRDizin)
2024
20246. Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersine Yönelik Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
FER S., YILDIZ S., DEBBAĞ M., UYSAL İ., ERTUNA L., CIRIK İ., et al.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.24, sa.3, 2024 (TRDizin)
2024
20247. Development of the Individual and Peer Study Skills Scale
FER S., ERTUNA L., UYSAL İ., GÜRER M. D., DEBBAĞ M., KARATAŞ F., et al.
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.885-921, 2024 (TRDizin)
2023
20238. Predictive Power of Teachers’ Perceptions of Autonomy on High School Students’ Term Grade (Öğretmenlerin Özerklik Algısının Ortaöğretim Öğrencilerinin Dönem Sonu Başarı Puanını Yordama Gücü)
Karadeniz D., Fer S.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.52, sa.1, ss.126-159, 2023 (ESCI, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Akademisyenlerin Bakış Açısıyla Kültürel Değerlere Duyarlı Eğitim: Bir Olgubilim Araştırması
KARADENİZ D.
IX. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, İskenderiye, Mısır, 24 - 26 Nisan 2025, (Özet Bildiri)
2024
20242. Esnek Öğrenme Ortamı İlgi Ölçeği’nin geliştirilmesi
FER S., GENÇ E., CIRIK İ., UYSAL İ., ERTUNA L., YILDIZ S., et al.
3. Boğaziçi Scientific Research Congress, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2024, (Özet Bildiri)
2024
20243. Bireysel ve Akranla Çalışma Becerileri Ölçeği’nin geliştirilmesi
FER S., ERTUNA L., KARADENİZ D., Kuzgun Y., KARATAŞ F., GENÇ E., et al.
3. Boğaziçi Scientific Research Congress, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2024, ss.445-447, (Özet Bildiri)
2023
20234. Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersi Başarı Testi geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
FER S., YILDIZ S., DEBBAĞ M., UYSAL İ., ERTUNA L., CIRIK İ., et al.
XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.30-31, (Özet Bildiri)
2023
20235. Yenilikçi öğretim tasarımında paydaş seslerini yarı yapılandırılmış görüşmeyle keşfetmek
FER S., KARADENİZ D., Kuzgun Y., KARATAŞ F., YILDIZ S., DEBBAĞ M., et al.
XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.27-28, (Özet Bildiri)
2023
20236. Öğretmen Özerkliği Algı Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KARADENİZ D., FER S.
International EDUCongress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.720-735, (Tam Metin Bildiri)
2022
20227. Milli Eğitim Bakanlığı Bilim ve Sanat Merkezi Yönergesinin bütünleştirme açısından incelenmesi
TAŞKESEN Ü. S., KARADENİZ D.
5. ELMIS Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 25 Ağustos 2022 - 27 Ağustos 2023, ss.191, (Özet Bildiri)
2022
20228. Zihin Haritası Tekniği ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
KARADENİZ D., TAŞKESEN Ü. S.
5. ELMIS Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 25 - 27 Ağustos 2022, cilt.1, ss.193, (Özet Bildiri)
2022
20229. Sınıfı medyaya taşımak: Öğretmenlerin sınıf ortamı içerikli Instagram paylaşımlarına ilişkin düşünceleri
KARADENİZ D., ERCAN M.
International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.247-249, (Özet Bildiri)
2022
202210. Öğretmen Adaylarının Dijital İyi oluş Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Şan İ., Orhan Karsak H. G., Karadeniz D., Kara A.
II. Uluslararası Multidisipliner Dijital Yaşam Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 Mayıs 2022, cilt.1, ss.63-64, (Özet Bildiri)
2022
202211. Öğretmen adaylarının ders dışı çalışma alışkanlıklarının ve duygu düzenlemelerinin internet bağımlılıklarına etkisi
KARSAK H. G., KARADENİZ D.
II. Uluslararası Multidisipliner Dijital Yaşam Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
2022
202212. Öğretmen adaylarının dijital iyi oluş algılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
ŞAN İ., KARADENİZ D., KARSAK H. G., KARA A.
II. Uluslararası Multidisipliner Dijital Yaşam Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
2022
202213. Radikal tasarım yaklaşımında "çocuk"
KARADENİZ D.
Uluslararası Çocuk Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 16 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Toplumsal Eşitsizlik
KARADENİZ D., KARATAŞ F.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli: İncelemeler ve Yansımalar II, ŞAN İSMAİL, KARSAK HANİFE GÜLHAN, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.263-288, 2025
2023
20232. Taslağınızı Düzenlemek
Karadeniz D.
Araştırma Makaleleri, Tezler ve Bitirme Tezleri Yazarları için El Kitabı (Öğrenciler ve Araştırmacılar için Chicago Stili), Orhan-Karsak,H. G. & Şan,İ., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.109-112, 2023
2022
20223. Öğrenme kuram ve yaklaşımlar
KARSAK H. G., KARADENİZ D.
Öğretim ilke ve yöntemleri, Sucuoğlu, Hale, Gökdağ Baltaoğlu, Meltem, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.73-100, 2022