Makaleler
48
Tümü (48)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (25)
2. Transported Education Application in Pazarcık According to the Views of the Managers, Teachers, Students and Parents
Journal of Theoretical Educational Science
, cilt.11, sa.4, ss.646-675, 2018 (TRDizin)
3. Okul Müdürlerinin Ders Denetimi Görevlerine İlişkin Okul Müdürü ve Öğretmenlerin Görüşleri
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Derrgisi
, cilt.10, sa.29, ss.454-479, 2018 (TRDizin)
4. Türkiye’de Eğitim Denetiminin Önemi ve Denetim Sisteminin Yeniden Yapılandırılması
Eğitime Bakış
, cilt.14, sa.44, ss.3-9, 2018 (Hakemsiz Dergi)
5. Örgüt Kültürü Bağlamında Mezunlar Buluşması Etkinliğinin Değerlendirilmesi
Social Sciences Studies Journal
, sa.23, ss.4306-4315, 2018 (Hakemli Dergi)
9. Eğitim Fakültelerinin Suçu Ne?
Öğretmen Dünyası
, cilt.38, sa.447, ss.25-28, 2017 (Hakemli Dergi)
10. Türkiye’de Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sistemine İlişkin Bir Değerlendirme
Eğitime Bakış
, cilt.13, sa.40, ss.26-31, 2017 (Hakemsiz Dergi)
11. Saygın Öğretmen Yetiştirme ve İstihdamı Üzerine Düşünceler
Eğitime Bakış
, cilt.13, sa.41, ss.27-34, 2017 (Hakemsiz Dergi)
12. Okul Yöneticilerinin Girişimcilik, Özyeterlik ve Örgütsel Bağlılık Algılarının Analizi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.23, sa.2, ss.249-280, 2017 (TRDizin)
13. Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Okul Müdürüne ve Öğretmenlere Güven Düzeylerinin İncelenmesi
Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.259-280, 2016 (TRDizin)
15. Türkiye’de Özel Okul Politikalarına İlişkin Bir Değerlendirme
Eğitime Bakış
, cilt.12, sa.38, ss.5-10, 2016 (Hakemsiz Dergi)
16. Müdür değişimi bağlamında okul kültürünün mecazlar açısından analizi
EĞİTİM VE ÖĞRETİM
, cilt.6, sa.1, ss.41-60, 2016 (Hakemli Dergi)
17. Kolektif Öğretmen Yeterliği Ölçüğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.21, sa.3, ss.345-366, 2015 (TRDizin)
18. Kolaylaştırıcı okul yapısı ölçeğinin Türkçe formunun psikometrik özelliklerinin yeniden değerlendirilmesi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.57-68, 2014 (TRDizin)
19. Güvenlik Kameraları ve Okul Güvenliği Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Turkish Studies
, cilt.3, sa.6, ss.437, 2013 (SSCI, Scopus)
21. Güncel Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Eğitim Fakültelerinin Durumuna İli,şkin Bir Analiz
Eğitime Bakış
, cilt.9, sa.27, ss.41-50, 2013 (Hakemsiz Dergi)
22. Friedman okul müdürleri tükenmişlik ölçeği Türkçeye uyarlanması geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.105-121, 2012 (TRDizin)
23. İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Algılarına Göre Eğitim Denetmenlerinin Rollerini Gereçekleştirme Düzeyleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.339, 2012 (Hakemli Dergi)
24. Öğretmenlik Mesleki Değerlerinin Aşınma Sürecine İlişkin Bir Değerlendirme
Eğitime Bakış
, cilt.7, sa.19, ss.3-8, 2011 (Hakemsiz Dergi)
25. Gevşek Yapılşı Sistemler Olarak İlköğretim Okullarında Karar Verme Liderlik ve Çatışma
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.1, 2011 (TRDizin)
26. Güvenlik Kamera Sistemlerinin Yönetici ve Öğretmöen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, sa.2, ss.215, 2010 (Hakemli Dergi)
27. Eğitim Fakültesi öğrencilerinin üniversite yönetimine ilişkin bilgi düzeyleri İnönü Üniversitesi örneği
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.38, sa.184, ss.44-70, 2009 (Hakemli Dergi)
28. Lise Öğretmenlerinin Boyun Eğici Davranışlara İlişkin Algıları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.446-457, 2009 (Hakemli Dergi)
29. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Üniversite Yönetimine İlişkin Bilgi Düzeyleri
Milli Eğitim Dergisi
, sa.184, ss.44, 2009 (Hakemli Dergi)
31. Eğitim denetimini yeniden düşünmek
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.71-93, 2009 (TRDizin)
32. A Study about the effects of constructivist learning approach practices on classroom management
İlköğretim Online
, sa.3, ss.644, 2008 (Hakemli Dergi)
33. Ortaöğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Problem Çözme Becerilerine İlişkin Algıları
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.16, ss.177-198, 2008 (Hakemli Dergi)
34. Okul aile işbirliğine ilişkin bir araştırma İstiklal İlköğretim Okulu Örneği
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.23, ss.98-115, 2008 (Hakemli Dergi)
35. Okul Güvenliğine İlişkin Bir Boyut: Okullarda Depreme Hazırlık
Yaşadıkça Eğitim
, sa.93, ss.26-32, 2007 (TRDizin)
36. Okul güvenliğine ilişkin bir boyut Okullarda depreme hazırlık
Yaşadıkça Eğitim
, cilt.93, ss.26-32, 2007 (Hakemsiz Dergi)
37. Okul güvenliğine ilişkin kurumsal etkenler ve alınabilecek önlemler
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.35, sa.173, ss.299-313, 2007 (Hakemli Dergi)
38. Poztif Yönetiğm ve Okul Yöneticileri
EĞİTİME BAKIŞ
, cilt.3, sa.8, ss.28-33, 2007 (Hakemsiz Dergi)
39. Genel Liselerdeki Okul Yöneticisi ve Öğretmenlerin Öğrenilmiş Güçlülük Düzeylerine İlişkin Algıları
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.7, ss.41-60, 2006 (TRDizin)
40. Eğitim yönetiminde kuramsal bilginin üretimine ve uygulanmasına ilişkin bir değerlendirme
KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM YÖNETİMİ
, cilt.47, sa.12, ss.317-342, 2006 (TRDizin)
41. Genel iselardeki yönetici ve öğretmenlerin okul güvenliğine ilişkin görev algıları
Çağdaş Eğitim
, cilt.28, sa.304, ss.17-26, 2003 (TRDizin)
42. A Quantitative Evaluation of Curriculum Laboratory Schools in Turkey
İnternational Journal of Educational Reform
, cilt.12, sa.1, ss.40-47, 2003 (Hakemli Dergi)
43. Yeni doçentlik yönetmeliği ve başvuru koşullarına ilişklin bazı eleştiriler
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI
, sa.7, ss.22-32, 2002 (Hakemli Dergi)
45. Müfettiş okul müdürü ve öğretemen algılarına göre ilköğretim okulu müdürlerinin yeterlikleri
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.29, sa.8, ss.27-45, 2002 (Scopus, TRDizin)
46. Okul güvenliği sorunu ve okul yöneticisinin rolü
KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM YÖNETİMİ
, cilt.25, sa.7, ss.63-74, 2001 (Scopus, TRDizin)
47. İlköğretimokulu yöneticilerinde tükenmişlik
Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.5, 2001 (Hakemli Dergi)
48. Sosyo Teknik Sistem Modeli Açısından Türkiye nin Eğitim Yönetiminde Değişme Çabaları ve Yöneticinin Konumu
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.4, sa.4, ss.503-512, 1998 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
47
5. Kollektif Öğretmen Yeterliği Örgütsel Vatandaşlık Davranışı ve Okul Başarısı Arasındaki İlişki
13. Uluslararsı Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 Mayıs - 12 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)
6. Anadolu Liselerinin Fiziki MekÂnlarının Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim Yapıları Asgari Tasarım Standartları Açısından Değerlendirilmesi (gaziantep İli Örneği)
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 22 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
8. Okul Paydaşlarının Okulların Fiziki Mekanlarına İlişkin Görüşleri
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1159-1160, (Özet Bildiri)
14. Ortaöğretim Öğrencilerinin Sınıf Bağlılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
12. Uluslararası Eğitim YÖNETİMİ Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
18. Ekolojik Sistemler Kuramı Çerçevesinde Yöneticilerin Karar Verme Davranışlarını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
IX. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Türkiye, 8 - 11 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
19. Örgüt Kültürü Bağlamında Mezunlar Buluşması Etkinliğinin Değerlendirilmesi
22.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 30 Mayıs - 01 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
22. İlköğretim Okullarının Bürokratik Yapısı ile Öğretmenlerin Örgütsel Sosyalleşmeleri Arasındaki İlişki
20.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
24. İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Örgütsel Sosyalleşme Düzeyleri
VI.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 17 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
25. Okul Müdürlerinin Öğretmenlere İlişkin Güven Algıları ile Müdür Öğretmen İlişkilerinde Hoşgörü
18.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
33. Öğretmen Adaylarının, Kendilerinin ve Uygulama Öğretmenlerinin Sınıf İçi İstenmeyen Öğrenci Davranışları ile Baş Etme Konusundaki Yeterliklerine İlişkin Algıları
XVII.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Özet Bildiri)
34. Ortaöğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Problem Çözme Becerilerine İlişkin Algıları
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
35. Ortaöğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Problem Çözme Becerilerine İlişkin
XVI.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)
36. Okul Veli İşbirliğine İlişkin Bir Araştırma
VI.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, (Özet Bildiri)
37. Sınıf Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımının Sınıf Yönetimine Etkiilerine İlişkin Görüşleri
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
38. Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanı ve Öğrencilerinin Türk Eğitim Sisteminin Genel Amaçlarının Gerçekleşme Düzeyine İlişkin Algıları
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, ss.35-36, (Özet Bildiri)
39. İlköğretim Müfettişlerinin Rehber Öğretmenlerin Denetimine İlişkin Yeterlik Algıları
VII Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Malatya, Türkiye, 9 - 11 Temmuz 2003, (Özet Bildiri)
41. Eğitim Sisteminde Okula Dayalı Yönetime Geçiş: Müfredat Laboratuvar Okulları Örneği
IX.Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Özet Bildiri)
42. 1992’xxden 1999’xxa İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesinde Örgütsel İklim
IX. Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)
43. Öğretmen Yetiştirmede Kurumlararası Eşgüdüm Soruınları ve Eğitim Fakültelerinin Durumu
II. Ulusal Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2000, (Özet Bildiri)
44. Okula Dayalı Yönetim: Okula İlişkin Değişen Roller ve Okul Yöneticilerinin Yetiştirilmesi
VIII.Ulusal Eğitim Bi,limleri Kongresi, Trabzon, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999, (Tam Metin Bildiri)
45. Sosyo-Teknik Sistem Modeli Açısından Türkiye’xxnin Eğitim Yönetiminde Değişme Çabaları ve Yöneticinin Konumu
VII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Eylül 1998, cilt.2, ss.181-186, (Tam Metin Bildiri)
46. Ortaöğretimde Bütçe Hizmetlerinin Yönetimi
6. Milli Eğitim Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 4 - 05 Ekim 1996, ss.66-71, (Tam Metin Bildiri)
47. Türkiye’de Eğitim Yöneticilerinin Yetiştirilmesi
Eğitim Bilimleri 1.Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Eylül 1990, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
1. Eğitim Hukuku
Prof. Dr. Emine Akyüz’e Armağan, Kepenekçi Karaman, Yasemin, Taşkın, Pelin, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.345-352, 2018
2. ANADOLU LİSELERİ OKUL BİNALARININ MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI EĞİTİM YAPILARI ASGARİ TASARIM STANDARTLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Eğitim Bilimleri Alanında Yenilikçi Yaklaşımlar, Atilla Atik, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.169-186, 2018
3. İşe Yabancılaşma
Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir Servet, Cemaloğlu Necati, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.553-576, 2017
5. Okulda Personel ve Öğrenci Hizmetleri
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Servet Özdemir, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.286-310, 2016