Yayınlar & Eserler

Makaleler 48
Tümü (48)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (25)

9. Eğitim Fakültelerinin Suçu Ne?

Öğretmen Dünyası , cilt.38, sa.447, ss.25-28, 2017 (Hakemli Dergi)

38. Poztif Yönetiğm ve Okul Yöneticileri

EĞİTİME BAKIŞ , cilt.3, sa.8, ss.28-33, 2007 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 47

1. Kesintisiz Eğitim Yönetiminde Mobil Teknolojilerin Kullanimi: Whatsapp Örneği

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

3. Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin Kaygılarının Analizi

13.Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

4. Eğitim Fakültesi Dekanları Üzerine Bir Betimsel Analiz

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

5. Kollektif Öğretmen Yeterliği Örgütsel Vatandaşlık Davranışı ve Okul Başarısı Arasındaki İlişki

13. Uluslararsı Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 Mayıs - 12 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)

7. Öğretmen Andının Öğretmenlik Mesleki Değerlerinin Kazandırılmasına Katkısı

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

8. Okul Paydaşlarının Okulların Fiziki Mekanlarına İlişkin Görüşleri

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1159-1160, (Özet Bildiri)

9. Öğretmenlik Meslek Bilgisi Dersleri Sınav Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1299-1300, (Özet Bildiri)

10. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Liderliğe İlişkin İmgelerinin İncelenmesi

27th International Congress Educational Sciences (ICES2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

11. ÖĞRENCİLERİN DEMOKRASİ VE SEÇİMLERE İLİŞKİN ALGILARI

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu 8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.816-817, (Özet Bildiri)

14. Ortaöğretim Öğrencilerinin Sınıf Bağlılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

12. Uluslararası Eğitim YÖNETİMİ Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

15. Bir Eğitim Politikası Olarak Özel Okullara Yapılan Teşvikin Değerlendirilmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.922-925, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Bir Eğitim Politikası Olarak Özel Okullara Yapılan Teşvikin Değerlendirilmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.922-925, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Örgüt Kültürü Bağlamında Mezunlar Buluşması Etkinliğinin Değerlendirilmesi

22.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 30 Mayıs - 01 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

20. Velilerin 4 4 4 Modeline İlişkin Algıları

7.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

24. İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Örgütsel Sosyalleşme Düzeyleri

VI.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 17 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

26. Okul Yöneticisine İlişkin Mecazlar

5.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

27. Principal trust in students and parents: its relationship with principal burnout

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.547-550, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

28. A comparison of the classroom management approaches of the teachers implementing "Constructivist Learning Approach" and not implementing this approach

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1820-1824, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

29. Okul müdürlerinin öz-yeterlik algıları ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki,

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

30. Principal Trust in Students and Parents: Its Relationship With Principal Burnout

World Conference on Educational Sciences, İzmir, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2009, (Tam Metin Bildiri)

31. An evaluation of the classroom management approaches of the class teachers implementing "Constructivist Learning Approach"

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.575-583, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

32. Yönetici ve Öğretmen Görüşlerine Göre Kamera Sisteminin Okul Güvenliği Açısından Değerlendirilmesi

XVII.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

34. Ortaöğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Problem Çözme Becerilerine İlişkin Algıları

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)

35. Ortaöğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Problem Çözme Becerilerine İlişkin

XVI.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)

36. Okul Veli İşbirliğine İlişkin Bir Araştırma

VI.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, (Özet Bildiri)

39. İlköğretim Müfettişlerinin Rehber Öğretmenlerin Denetimine İlişkin Yeterlik Algıları

VII Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Malatya, Türkiye, 9 - 11 Temmuz 2003, (Özet Bildiri)

40. Ortaöğretim Öğrencilerinin Okul Güvenliğine İlişkin Algı ve Beklentileri

VI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2001, (Özet Bildiri)

41. Eğitim Sisteminde Okula Dayalı Yönetime Geçiş: Müfredat Laboratuvar Okulları Örneği

IX.Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Özet Bildiri)

42. 1992’xxden 1999’xxa İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesinde Örgütsel İklim

IX. Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)

43. Öğretmen Yetiştirmede Kurumlararası Eşgüdüm Soruınları ve Eğitim Fakültelerinin Durumu

II. Ulusal Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2000, (Özet Bildiri)

44. Okula Dayalı Yönetim: Okula İlişkin Değişen Roller ve Okul Yöneticilerinin Yetiştirilmesi

VIII.Ulusal Eğitim Bi,limleri Kongresi, Trabzon, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999, (Tam Metin Bildiri)

45. Sosyo-Teknik Sistem Modeli Açısından Türkiye’xxnin Eğitim Yönetiminde Değişme Çabaları ve Yöneticinin Konumu

VII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Eylül 1998, cilt.2, ss.181-186, (Tam Metin Bildiri)

46. Ortaöğretimde Bütçe Hizmetlerinin Yönetimi

6. Milli Eğitim Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 4 - 05 Ekim 1996, ss.66-71, (Tam Metin Bildiri)

47. Türkiye’de Eğitim Yöneticilerinin Yetiştirilmesi

Eğitim Bilimleri 1.Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Eylül 1990, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Eğitim Hukuku

Prof. Dr. Emine Akyüz’e Armağan, Kepenekçi Karaman, Yasemin, Taşkın, Pelin, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.345-352, 2018

2. ANADOLU LİSELERİ OKUL BİNALARININ MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI EĞİTİM YAPILARI ASGARİ TASARIM STANDARTLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Eğitim Bilimleri Alanında Yenilikçi Yaklaşımlar, Atilla Atik, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.169-186, 2018

3. İşe Yabancılaşma

Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir Servet, Cemaloğlu Necati, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.553-576, 2017

4. İl Milli Eğitim Müdürlerinin Seçilmesi, Atanması ve Yetiştirilmesi

Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği, Ahmet AYPAY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.293-303, 2016

5. Okulda Personel ve Öğrenci Hizmetleri

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Servet Özdemir, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.286-310, 2016

6. İl Milli Eğitim Müdürlerinin Seçilmesi Atanması ve Yetiştirilmesi

Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği, Ahmet Aypay, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.293-301, 2016
Metrikler

Yayın

103

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

163

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

7

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

26
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları