Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

ÖRGÜTSEL DERTLEŞME

Ekev Akademi Dergisi , cilt.21, sa.72, ss.51-66, 2017 (Hakemli Dergi)

Eğitim Fakültelerinin Suçu Ne?

Öğretmen Dünyası , cilt.38, sa.447, ss.25-28, 2017 (Hakemli Dergi)

Poztif Yönetiğm ve Okul Yöneticileri

EĞİTİME BAKIŞ , cilt.3, sa.8, ss.28-33, 2007 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Kesintisiz Eğitim Yönetiminde Mobil Teknolojilerin Kullanimi: Whatsapp Örneği

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Eğitim Fakültesi Dekanları Üzerine Bir Betimsel Analiz

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018

Öğretmen Andının Öğretmenlik Mesleki Değerlerinin Kazandırılmasına Katkısı

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Okul Paydaşlarının Okulların Fiziki Mekanlarına İlişkin Görüşleri

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1159-1160

Öğretmenlik Meslek Bilgisi Dersleri Sınav Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1299-1300

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Liderliğe İlişkin İmgelerinin İncelenmesi

27th International Congress Educational Sciences (ICES2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

ÖĞRENCİLERİN DEMOKRASİ VE SEÇİMLERE İLİŞKİN ALGILARI

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu 8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.816-817

Bir Eğitim Politikası Olarak Özel Okullara Yapılan Teşvikin Değerlendirilmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.922-925 Sürdürülebilir Kalkınma

Bir Eğitim Politikası Olarak Özel Okullara Yapılan Teşvikin Değerlendirilmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.922-925 Sürdürülebilir Kalkınma

Örgüt Kültürü Bağlamında Mezunlar Buluşması Etkinliğinin Değerlendirilmesi

22.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 30 Mayıs - 01 Haziran 2013

Velilerin 4 4 4 Modeline İlişkin Algıları

7.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013

İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Örgütsel Sosyalleşme Düzeyleri

VI.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 17 Nisan 2011

Okul Yöneticisine İlişkin Mecazlar

5.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2010

Principal trust in students and parents: its relationship with principal burnout

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.547-550 identifier identifier

A comparison of the classroom management approaches of the teachers implementing "Constructivist Learning Approach" and not implementing this approach

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1820-1824 identifier identifier

Principal Trust in Students and Parents: Its Relationship With Principal Burnout

World Conference on Educational Sciences, İzmir, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2009

An evaluation of the classroom management approaches of the class teachers implementing "Constructivist Learning Approach"

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.575-583 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Ortaöğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Problem Çözme Becerilerine İlişkin

XVI.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007

Okul Veli İşbirliğine İlişkin Bir Araştırma

VI.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007

İlköğretim Müfettişlerinin Rehber Öğretmenlerin Denetimine İlişkin Yeterlik Algıları

VII Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Malatya, Türkiye, 9 - 11 Temmuz 2003

Ortaöğretim Öğrencilerinin Okul Güvenliğine İlişkin Algı ve Beklentileri

VI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2001

Eğitim Sisteminde Okula Dayalı Yönetime Geçiş: Müfredat Laboratuvar Okulları Örneği

IX.Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000

1992’xxden 1999’xxa İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesinde Örgütsel İklim

IX. Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000

Öğretmen Yetiştirmede Kurumlararası Eşgüdüm Soruınları ve Eğitim Fakültelerinin Durumu

II. Ulusal Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2000

Okula Dayalı Yönetim: Okula İlişkin Değişen Roller ve Okul Yöneticilerinin Yetiştirilmesi

VIII.Ulusal Eğitim Bi,limleri Kongresi, Trabzon, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1999

Ortaöğretimde Bütçe Hizmetlerinin Yönetimi

6. Milli Eğitim Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 4 - 05 Ekim 1996, ss.66-71

Türkiye’de Eğitim Yöneticilerinin Yetiştirilmesi

Eğitim Bilimleri 1.Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Eylül 1990

Kitap & Kitap Bölümleri

Eğitim Hukuku

Prof. Dr. Emine Akyüz’e Armağan, Kepenekçi Karaman, Yasemin, Taşkın, Pelin, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.345-352, 2018

ANADOLU LİSELERİ OKUL BİNALARININ MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI EĞİTİM YAPILARI ASGARİ TASARIM STANDARTLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Eğitim Bilimleri Alanında Yenilikçi Yaklaşımlar, Atilla Atik, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.169-186, 2018

İşe Yabancılaşma

Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir Servet, Cemaloğlu Necati, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.553-576, 2017

İl Milli Eğitim Müdürlerinin Seçilmesi, Atanması ve Yetiştirilmesi

Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği, Ahmet AYPAY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.293-303, 2016

Okulda Personel ve Öğrenci Hizmetleri

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Servet Özdemir, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.286-310, 2016

İl Milli Eğitim Müdürlerinin Seçilmesi Atanması ve Yetiştirilmesi

Türkiye de Eğitim Yöneticiliği ve Maarif Müfettişliği, Ahmet Aypay, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.293-301, 2016

Metrikler

Yayın

104

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları