Doç. Dr. BAHAR DOĞAN KAHTALI


Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi

Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Türkçe Eğitimi

Eğitim Bilgileri

2011 - 2017

2011 - 2017

Doktora

İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı Türkçe Eğitimi Bilim Dalı, Türkiye

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, Türkiye

2005 - 2009

2005 - 2009

Lisans

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2017

2017

Doktora

STRATEJİ TEMELLİ DİNLEME ETKİNLİKLERİNİN YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME BECERİSİYLE STRATEJİ KULLANMA DÜZEYİNE ETKİSİ

İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstütüsü, Türkçe Eğitimi Bilim Dalı

2011

2011

Yüksek Lisans

“100 TEMEL ESER”DE 6, 7 VE 8. SINIFLAR İÇİN ÖNERİLEN ORTAK KİTAPLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Bilim Dalı

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Türkçe Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi

2018 - 2023

2018 - 2023

Dr. Öğr. Üyesi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler Ve Türkçe Eğitimi

2017 - 2018

2017 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi

2013 - 2017

2013 - 2017

Araştırma Görevlisi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi

2010 - 2013

2010 - 2013

Araştırma Görevlisi

Kilis 7 Aralık Üniversitesi, Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2020 - 2024

2020 - 2024

Farabi Programı Bölüm Koordinatörü

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi

2018 - 2023

2018 - 2023

Bölüm Başkan Yardımcısı

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

2016 - 2017

2016 - 2017

Farabi Programı Bölüm Koordinatörü

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Tez Yönetimi

Uzmanlık Alan Dersi

Türkçe Eğitiminde Bilimsel Yayın Yöntemleri

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uzmanlık Alan Dersi

Tez Yönetimi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği

Lisans

Lisans

Dil Bilgisi Öğretimi

Okuma Eğitimi

Dil Bilgisi Öğretimi

Okuma Eğitimi

Türkçe Öğretim Programları

Yazma Eğitimi

Öğretmenlik Uygulaması

Yazma Eğitimi

Türkçe Öğretim Programları

Öğretmenlik Uygulaması

Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları

Okuma Eğitimi

Öğretmenlik Uygulaması

Türkçe Öğretim Programları

Özel Öğretim Yöntemleri II

Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları

Anlama Teknikleri I: Okuma Eğitimi

Anlatma Teknikleri II: Yazma Eğitimi

Özel Öğretim Yöntemleri I

Özel Öğretim Yöntemleri I

Özel Öğretim Yöntemleri II

Anlama Teknikleri I: Okuma Eğitimi

Türk Dili I

Öğretmenlik Uygulaması

Dil Eğitiminin Temel Kavramları

Anlatma Teknikleri II: Yazma Eğitimi

Okul Deneyimi

Anlama Teknikleri I: Okuma Eğitimi

Öğretmenlik Uygulaması

Yazılı Anlatım II

GK Seçmeli I: Bilgi İletişim Teknolojileri

Yazılı Anlatım I

Anlatma Teknikleri II: Yazma Eğitimi

Anlama Teknikleri: Okuma Eğitimi

Okul Deneyimi

Okul Deneyimi

Özel Öğretim Yöntemleri II

Yazılı Anlatım I

Sözlü Anlatım I

Sözlü Anlatım I

GK Seçmeli I (Bilgi İletiş. Tek.)

Sözlü Anlatım II

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

Bilimsel Yayın Yöntemleri ve Yayın Etiği

Ana Dili Eğitimi

Uzmanlık Alan Dersi

Tez Yönetimi

Ana Dili Eğitimi

Tez Yönetimi

Uzmanlık Alan Dersi

Türkçe Öğretim Yöntem ve Tek.

Türkçe Öğretim Yöntem ve Tek.

Uzmanlık Alan Dersi

Tez Yönetimi

Tez Yönetimi

Ana Dili Eğitimi

Uzmanlık Alan Dersi

Türkçe Öğretim Yöntem ve Tek.

Lisans Yandal

Lisans Yandal

Türkçe Egitiminde Bilimsel Yayin Yöntemleri

Türkçe Öğretiminde Strateji Kullanımı

Türkçe Öğretiminde Strateji Kullanımı

Uzmanlık Alan Dersi

Türkçenin Güncel Sorunları

Tez Yönetimi

Türkçe Öğretiminde Strateji Kullanımı

Türkçenin Güncel Sorunları

Uzmanlık Alan Dersi

Tez Yönetimi

Türkçe Öğretiminde Strateji Kullanımı

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (34)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (19)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

2. TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN BAKIŞIYLA ANA DİLİ EĞİTİMİNDE DİL BİLGİSİNDEN DİL YAPILARINA GEÇİŞ

ERCAN M., DOĞAN KAHTALI B.

11. International European Congress on Scientific Research, Roma, İtalya, 11 - 13 Kasım 2024, cilt.1, ss.444-456, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

4. BECERİ TEMELLİ TÜRKÇE SINAVLARINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ DENEYİMLERİ

GENÇER G., DOĞAN KAHTALI B.

16. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Türkiye, 1 - 02 Haziran 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

5. Suriye Güvenli Bölge’de Türkçe Öğreniyorum “Çünkü”

DOĞAN KAHTALI B., TAY İ.

II. Göç Çalışmaları Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

2021

2021

7. Türkçe ve Türk Kültürü Ders Kitabı (5.Seviye) Metinlerinde Yer Alan Kültürel Değerler Üzerine Bir İnceleme

ERDEM İ., DOĞAN KAHTALI B., TAY İ.

XIII. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Rize, Türkiye, 14 Ekim 2021, ss.19, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. Beşinci Sınıf Dinleme/İzleme Metinlerinin2017 Türkçe Dersi Öğretim Programına Göre Değerlendirilmesi

DOĞAN KAHTALI B., GENÇER G.

11. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.329-347, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

9. Söz varlığı geliştirme çalışmalarına bir katkı: örnek olaylarla deyim öğretimi

DOĞAN KAHTALI B., Anaş F., TOPTAL G., Kılınç R.

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 Şubat 2020, cilt.1, ss.138, (Özet Bildiri)

2020

2020

10. Türkiye'de dinleme eğitiminin geldiği son nokta (2017-2019 yılları)

DOĞAN KAHTALI B., OĞUZ B., CAYHAN C., TAŞKIN N.

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 Şubat 2020, cilt.1, ss.145, (Özet Bildiri)

2019

2019

13. Türkçe öğretmeni adaylarının ad durum eklerinin işlevlerini belirleyebilme düzeyleri

SİS N., DOĞAN KAHTALI B.

XI. Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

14. MEB tarafından ortaöğretime geçiş için yapılan Türkçe dersi merkezi ortak sınavlarındaki soruların kazanımlara göre değerlendirilmesi

DOĞAN KAHTALI B.

II. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 02 Kasım 2018, cilt.1, ss.36, (Özet Bildiri)

2018

2018

15. 5. Sınıf Türkçe ders Kitabının 2017 Türkçe dersi öğretim programı’na göre değerlendirilmesi

DOĞAN KAHTALI B.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.305, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. MEBe bağlı okullarda öğrenim gören Suriyeli öğrencilere yönelik verilen Türkçe dersinin öğreticiler tarafından değerlendirilmesi (Malatya örneği)

DOĞAN B., ATEŞ A.

II. Uluslararası Gerçek ve Umut Arasında Suriyeli Mülteciler Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dil Bilgisi Konularına İlişkin Öğretici Görüşleri

ATEŞ A., DOĞAN B.

IX. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2017, ss.47, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. TÜBİTAK Popüler Bilim Kitaplarının Değer Eğitimi veÇocuk Edebiyatı İlkeleri Açısından İncelenmesi-I

DOĞAN B., KAVRUK H.

IX. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2017, ss.125, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. Yabancı dil olarak Türkçe yazma becerisi öğretiminde webblog kullanımı

ALTUNKAYA H., ATEŞ A., DOĞAN B.

10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.36, (Özet Bildiri)

2016

2016

20. Dinlemeyi Etkileyen Faktörler ve Dikkatin Dinleme Becerisi ÜzerineEtkisi

DOĞAN B., ERDEM İ.

9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.49-56, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

21. Konuşma Kaygısı Üzerinde Anne Baba Tutumları, Akılcı Olmayan İnançlar, Sosyal Onay İhtiyacı ve Benlik Saygısının Rolü

ŞAHAN B., DOĞAN B.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. Öğretme Motivasyonu Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

DOĞAN B., KASA B.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Millî Kavramlara İlişkin Metaforik Algıları

DOĞAN B., DENİZ E.

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

24. Ortaokul Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları ile Akademik Öz Yeterlik Üzerinde Veli Katılımının AracılıkEtkisi

DOĞAN B., Şahan B.

Uluslararası Türkçe Kongresi, Saraybosna, Bosna-Hersek, 23 - 27 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

26. Türkçe Ders Kitapları Metinler Arası Okumaya Uygun Mudur

DOĞAN B.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

27. Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde akran dönütü ile C1 seviyesi öğrencilerinin öyküleyici metin yazma becerileri arasındaki ilişki

DOĞAN KAHTALI B., ATEŞ A.

8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 01 Ekim 2015, cilt.1, ss.149, (Özet Bildiri)

2015

2015

28. Ortaokul öğrencilerinin dinleme stratejileri kullanım sıklığı ölçeğinin geçerlilik güvenirlik çalışması

DOĞAN KAHTALI B., ERDEM İ.

International Conference on New Horizons in Education, Barselona, İspanya, 10 Haziran 2015, cilt.1, (Özet Bildiri)

2014

2014

29. Okuma ve görsel okumanın bir metnin ana düşüncesini bulma ile metni analiz etme üzerine etkisi

DOĞAN KAHTALI B.

9th International Balkan Education and Science Conference, 16 Ekim 2014, ss.45, (Özet Bildiri)

2014

2014

30. MEB Tavsiyeli 100 Temel Eser de 6 7 ve 8 Sınıflar İçin Önerilen Ortak Kitapların Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi

DOĞAN B.

7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

31. YabancılaraTürkçe Öğretiminde Kullanılan Yöntemler Ne Kadar Etkilidir

ÖZER ÖZKAN Y., ATEŞ A., DOĞAN B.

4. International Conference on New Trends in Education and Their Implication, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

32. Türkçe öğretmeni adaylarının tiyatro ve drama uygulamaları dersine ilişkin tutumlarının belirlenmesi

DOĞAN KAHTALI B., ÖZBERK E. H.

5. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Mersin, Türkiye, 05 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

33. Peyami Sefa nın Eğitim Gençlik ve Üniversite Objektif 7 Eserindeki Eğitim Değerleri

DOĞAN B.

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

2. Dijital öğrenme ve Türkçe öğretimine yansımaları

DOĞAN KAHTALI B.

Dijital çağda Türkçe eğitimi, BAHŞİ NİYMET, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.101-118, 2024

2024

2024

3. Konuşma becerisinin geliştirilmesinde akran etkileşimi ve öğrenen özerkliği

ERCAN M., DOĞAN KAHTALI B.

Türkçenin ikinci/yabancı dil olarak öğretiminde konuşma becerisi, KARADAĞ BİLAL FERHAT, GÖÇER ALİ, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.95-118, 2024

2024

2024

4. Dijital Kaynaklar

ERCAN M., DOĞAN KAHTALI B.

Dijital Eğitim I, YURDAKAL İBRAHİM HALİL, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.163-180, 2024

2024

2024

5. Ortaokul Türkçe dersi öğretim programı

ERCAN M., DOĞAN KAHTALI B.

Türkiye yüzyılı maarif modelleri öğretim programları üzerine, YURDAKAL İBRAHİM HALİL, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.33-67, 2024

2023

2023

6. Kurgusal metinler ve eleştirel okuma

ERCAN M., DOĞAN KAHTALI B.

Kuram ve uygulamada eleştirel okuma, Cafer Çarkıt ve Hasan Kurnaz, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.103-130, 2023

2023

2023

7. Dil Bilgisi Öğretiminde Web 2.0 Araçlarının Kullanımı

KASA AYTEN B., DOĞAN KAHTALI B.

Teknolojik Yaklaşımlara Dayalı Türkçe Öğretimi, Serkan ASLAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.303-330, 2023

2023

2023

8. Dil bilgisi öğretiminde web 2.0 araçlarının kullanımı

KASA AYTEN B., DOĞAN KAHTALI B.

Teknolojik yaklaşımlara dayalı Türkçe öğretimi, Aslan Serkan, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.303-330, 2023

2023

2023

9. Yabancılara Türkçe öğretiminde beden dili

GENÇER G., DOĞAN KAHTALI B.

Dil eğitimi araştırmaları I, Esin Yağmur Şahin, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.101-124, 2023

2023

2023

10. YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BEDEN DİLİ

GENÇER G., DOĞAN KAHTALI B.

DİL EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI-I, ŞAHİN ESİN YAĞMUR, Editör, PARADİGMA AKADEMİ, Çanakkale, ss.103-125, 2023

2022

2022

11. Kelimelerin Biçim ve Anlam Özellikleri

DESTEGÜLOĞLU B., DOĞAN KAHTALI B.

Kuramdan Uygulamaya Kelime Öğretimi, Çarkıt, Cafer ve Kurnaz, Hasan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.57-69, 2022

2021

2021

12. Güney Kore’de Ana Dili Öğretimi

DOĞAN KAHTALI B.

KURAM VE UYGULAMADA DÜNYADA ANA DİLİ ÖĞRETİMİ, ALVER, Mehmet; SÜĞÜMLÜ, Üzeyir, Editör, Anı Yayıncılık, ss.133-172, 2021

2021

2021

13. Türkçe ve Türk Kültürü Ders Kitabı (5. Seviye) Metinlerinde Yer Alan Kültürel Değerler Üzerine Bir İnceleme.

ERDEM İ., DOĞAN KAHTALI B., TAY İ.

Yunus Emre Mehmet Akif Armağanı Türkçe Öğretimi Araştırmaları, ESİR, H. A. ; SANCI UZUN, D.; GÖKÇE, B.; KİBAR FURTUN, M. H. ve TUNÇ, S., Editör, Akçağ Yayınları, Ankara, ss.263-280, 2021

2020

2020

14. Konuşma kaygısı ve çözüm yolları

DOĞAN KAHTALI B., CAYHAN C.

Konuşma Eğitimi, Kardaş, Mehmet Nuri, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.173-183, 2020

2020

2020

15. DİNLEME PROBLEMLERİ VE ÇÖZÜMÖNERİLERİ

DOĞAN KAHTALI B.

DİNLEME EĞİTİMİ, Mehmet Nuri KARDAŞ, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.147-161, 2020

2020

2020

16. Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Kaygısı Düzeyleri ve Nedenlerinin Belirlenmesi (Elazığ Örneği)

DOĞAN KAHTALI B., YILMAZ N.

Türkçe Eğitimi ve Türk Edebiyatı Araştırmaları, Esin YAĞMUR ŞAHİN, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.159-196, 2020

2019

2019

17. Okuma Becerilerine Yönelik Hazırlanan Etkinliklerle Yapılan Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Okuduklarını Anlama, Okumaya Yönelik Tutum ve Okuma Motivasyonları Üzerine Etkisi

GENÇER G., DOĞAN KAHTALI B.

BÜTÜNSEL AÇIDAN ÇOCUK, OLKUN SİNAN, DENİZ MEHMET ENGİN, TORAN MEHMET, SARI MEHMET HAYRİ, KAMIŞLI HALİL, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.133-153, 2019

2019

2019

18. Okuma Becerilerine Yönelik Hazırlanan Etkinliklerle Yapılan Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Okuduklarını Anlama,Okumaya Yönelik Tutum ve Okuma Motivasyonları Üzerine Etkisi

DOĞAN B., GENÇER G.

İlköğretim Çalışmaları Bütünsel Açıdan Çocuk, Sinan OLKUN, Mehmet Engin DENİZ, Mehmet TORAN, Mehmet Hayri SARI, Halil KAMIŞLI, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.133-152, 2019

2019

2019

19. Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Dinleme/İzleme Eğitimi ve Etkinlik Örnekleri

DOĞAN B.

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, İ. Erdem, B Doğan ve H. Altunaya, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.69-93, 2019

2018

2018

21. Konuşma Eğitimi

DOĞAN B.

Türkçe Öğretimi, Taşkaya, Serdarhan Musa ve Karadağ, Ruhan, Editör, LİSANS YAYINCILIK, ss.47-76, 2018

2016

2016

22. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde C1 Seviyesi Öğrencilerinin öyküleyici Metin Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Akran Dönütünün Rolü

DOĞAN B., ATEŞ A.

Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi, Selahattin Dilidüzgün, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.381-395, 2016

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ocak 2023

Ocak 2023

MILLI EGITIM

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Haziran 2021

Haziran 2021

Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2020

Ağustos 2020

AKRA kültür Sanat ve Edebiyat Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2020

Temmuz 2020

AKRA Kültür Sanat ve Edebiyat Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2020

Temmuz 2020

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2020

Temmuz 2020

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2020

Temmuz 2020

AKRA Kültür Sanat ve Edebiyat Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2020

Temmuz 2020

Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1

Jüri Üyelikleri

Temmuz-2023

Temmuz 2023

Doktora Yeterlik Sınavı

Bilge Destegüloğlu, Ebru KAYA TORUN, Mehmet Miraç SERT İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi ABD Türkçe Eğitimi Bilim Dalı - İnönü Üniversitesi

Aralık-2022

Aralık 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Bünyamin HATİPOĞLU-İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı Sınıf Eğitimi Bilim Dalı - İnönü Üniversitesi