Prof. Dr. BAHADIR KÖKSALAN


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim

E-posta: bahadir.koksalan@inonu.edu.tr
Diğer E-posta: bahadir.koksalan@gmail.com
Cep Telefonu: +90 533 414 8569
İş Telefonu: +90 +90 533 414 8569
Web: https://avesis.inonu.edu.tr/bahadir.koksalan
Ofis: 134
Posta Adresi: İnönü Üniversitesi eğitim fakültesi, B Blok 134 nolu ofis.

Metrikler

Yayın

44

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

497

H-İndeks (Scholar)

12

H-İndeks (TrDizin)

12

Atıf (Diğer Toplam)

501

Toplam Atıf Sayısı

501

Proje

1

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1993 - 1999

1993 - 1999

Doktora

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

1991 - 1993

1991 - 1993

Yüksek Lisans

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

1987 - 1991

1987 - 1991

Lisans

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

1999

1999

Doktora

Üniversite öğrencilerinin meslek seçimini etkileyen faktörler (Bazı üniversiteler örneği)

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

1993

1993

Yüksek Lisans

Özel dersanelerin, üniversiteye hazırlık kurslarına devam eden öğrencilerin başarısını etkileyen faktörler

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Öğrenme öğretme süreçleri

Öğrenme ortamları

Öğretmen yetiştirme 

Güncel eğitim konuları

Eğitim

Çevreci eğitim

Eğitimde yeşil dönüşüm

Eğitim programlarında yenilikler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2009 - 2018

2009 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2003 - 2009

2003 - 2009

Yrd. Doç. Dr.

Fırat Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2000 - 2003

2000 - 2003

Yrd. Doç. Dr.

Fırat Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi

1998 - 2000

1998 - 2000

Öğretim Görevlisi

Fırat Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Sosyoloji Pr.

1993 - 1998

1993 - 1998

Araştırma Görevlisi

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yönetimsel Görevler

2003 - 2009

2003 - 2009

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Fırat Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2003 - 2009

2003 - 2009

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Fırat Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2003 - 2006

2003 - 2006

Bölüm Başkanı

Fırat Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Eğitim sosyolojisi

463-MB Öğretmenlik Uygulaması

AİLE İÇİ İLETİŞİM

ÇOCUKLA İLETİŞİM

Araştırma Projeleri I

Erken Çocuklukta Gelişim 1

Aile İçi İletişim

Öğretim Tek. Materyal Geliştirme

Çocukla İletişim

Okul Deneyimi

öğretmenlik uygulaması

Eğitimde Program Geliştirme

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

503 ÇocuğuTanımaDeğerlendirme Davranış Glş.

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (24)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (12)

2003

2003

22. Meslek Ahlakı

KÖKSALAN B., ÜNSALDI M.

Doğu Anadolu Araştırma Uygulama Merkezi , cilt.1, sa.2, ss.46-48, 2003 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. SOSYAL MEDYA VE BAĞIMLILIK

AKKAŞ İ., KÖKSALAN B.

1.ULUSLARARASI İLETİŞİM VE YÖNETİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1413-1430, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

2. OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ MEDYA KULLANIM DÜZEYLERİ

KÖKSALAN B., SARIOĞLAN S.

1. İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1431-1438, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

3. ATTITUDES TOWARDS VIOLENCE TENDENCY AND LEARNING

ZELYURT H., KÖKSALAN B., ÜNİŞEN A.

2nd International Conference on Childhood and Adolescence, 25 - 27 Ocak 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

4. VIOLENCE TENDENCY IN YOUNG PEOPLE AND PERCEIVED TEACHER BEHAVIOURS

KÖKSALAN B., ZELYURT H., ÜNİŞEN A.

2nd International Conference on Childhood and Adolescence, 25 - 27 Ocak 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

5. İLİTAM Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları ile Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

KÖKSALAN B., ZELYURT H., İZCİ E., KARA A.

11 uluslarası bilgisayar ve öğretim teknolojileri sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

6. İLİTAM Öğrencilerinin Algılanan Öğretim Elemanı Davranışlarına İlişkin Tutumları

ZELYURT H., KÖKSALAN B., KARA A., İZCİ E.

11. Uluslararası bilgisayar ve öğretim teknlojileri sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1102, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. Ortaokulda “Algılanan Öğretmen Davranışları” Ölçeğinin Geliştirilmesi

ZELYURT H., KÖKSALAN B.

Uluslararası sosyal bilimler kongresi (asos), Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

8. İlkokulda “algılanan Öğretmen Davranışları” Ölçeğinin Geliştirilmesi

KÖKSALAN B., ZELYURT H.

uluslararası sosyal bilimler kongresi (asos) Kahramanmaraş, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

10. İmam-Hatip Öğrencilerinin Öğrenmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

İZCİ E., KARA A., ZELYURT H., KÖKSALAN B.

Geleceğin inşasında imam hatip okulları, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

11. Erken Çocukluk Döneminde Dil Gelişimi Bağlamında Kelime Hazinesi

ZELYURT H., KÖKSALAN B., Görür G., IRMAK E. S., BÜRKE M. N.

Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, 18 - 20 Mart 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

12. Development of the Scale of Perceived Teacher Type University Form

KARA A., İZCİ E., KÖKSALAN B., ZELYURT H.

The Third International Congress on Curriculum and Instruction-Curriculum Studies in Higher Education (ICCI-2015), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.370-371, (Özet Bildiri)

2014

2014

13. Okul Öncesi Dönemde Drama ve Oyunun Önemi

KÖKSALAN B., ZELYURT H., ULUTAŞ A.

ERPA International Congresses on Education 2014, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

14. İlköğretim 5.Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersinde İletişim Becerilerini Kulanmaya Yönelik Öğretmen Görüşleri

KÖKSALAN B., ÖZBEK R., Yıldırım A.

International Congress on Education-ERPA 2014, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, ss.104, (Özet Bildiri)

2014

2014

15. Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Kapsamındaki Vatandaşlık Eğitimine İlişkin Beklentileri

ÖZBEK R., KÖKSALAN B.

International Congress on Education -ERPA 2014, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, ss.102, (Özet Bildiri)

2013

2013

17. The Problem of Using Educational Technology in The Faculty of Technology

ÖNER C., KARAHAN O., KÖKSALAN B., AKYILDIZ S.

13th International Educational Technology Conference, Kuala-Lumpur, Malezya, 13 - 15 Mayıs 2013, cilt.3, ss.1127-1132, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

18. SURVEY OF THE OPİNİONS OF PRE SCHOOL TEACHERS REGARDİNG PROFESSİONAL ETHİCS BEHAVİOR

KÖKSALAN B., KARA A., AYDEMİR F., DURDU M.

3.INTERNATİONAL CONGRESS ON EARLY CHILDHOOD EDUCATION, 12 - 15 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

19. İlköğretim 5.sınıf sosyal bilgiler dersi bölgemizi tanıyalım ünitesi kazanımları ile ders kitabında önerilen etkinliklerin uygunluğu

KÖKSALAN B., Güneş M.

9. Ulusal sınıf öğretmenliği kongresi, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, cilt.1, ss.84-88, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

20. Yeni hayatbilgisi programında yer alan kazanımların önerilen etkinlikler çerçevesinde gerçekleştirilebilme düzeylerinin belirlenmesi

KÖKSALAN B., ÖZBEK R., Çakır G.

1.Ulusal eğitim programları kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, cilt.1, ss.105-110, (Tam Metin Bildiri)

Desteklenen Projeler

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

okul öncesi öğretmenlerinin meslek etiğine ilişkin görüşleri

TÜBİTAK Projesi

KÖKSALAN B.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 3

h-indeksi (WOS): 1