Makaleler
17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (6)
3. Distanced Language Education during the Pandemic from the Perspectives of Foreign Language Instructors
Advances in language and Literary Studies
, cilt.12, sa.5, ss.30-35, 2021 (Hakemli Dergi)
5. Foreign language teacher students’ attitudes toward reading: Implications for language teacher education
Journal of Language and Linguistic Studies
, cilt.17, sa.2, ss.816-827, 2021 (Scopus)
7. A comparative study on reading strategies used by prospective language teachers
International Online Journal of Education and Teaching
, cilt.8, sa.2, ss.1250-1262, 2021 (TRDizin)
9. A New Approach For Distance Language Learning: Comparing Current Programs And Effectiveness Of Audio Editing Programs
European Journal of Foreign Language Teaching
, cilt.5, sa.4, ss.8-20, 2021 (Hakemli Dergi)
10. Dil Öğretme Öz Yeterlik Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Diyalog Interkulturelle Zeitschrift für Germanistik
, cilt.8, sa.2, ss.431-447, 2020 (TRDizin)
11. Almanca Öğretmenliği Lisans Programı Öğrenme Çıktılarının Dilsel Yeterlilikler Açısından İncelenmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.6, ss.22-32, 2020 (Hakemli Dergi)
12. Yeni Almanca Öğretmenliği Lisans Programının Ana Öğretim Yeterliliklerine Göre Değerlendirilmesi
Alman Dili ve Edebiyatı Dergisi
, sa.44, ss.91-109, 2020 (ESCI, TRDizin)
14. An Investigation on Prospective German Language Teachers’ Autonomous Learning Level
Journal of Language and Linguistics
, cilt.14, sa.1, ss.1-10, 2018 (TRDizin)
15. Yabancı Dil Öğretiminde Beden Dili Kullanımının Önemi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.54, ss.97-104, 2015 (Hakemli Dergi)
16. Yabancılara Türkçe Öğretimi Ders Kitaplarında Yöntem Kullanımı
International Journal of Languages'n Education and Teaching
, cilt.5, ss.237-244, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
2. Türkiye ve Dünyada Üstün Yeteneklilere Yabancı Dil Öğretimine Yönelik Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Uluslararası Özel Yetenekliler Eğitimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.145-146, (Özet Bildiri)
3. Yabancı Dil Öğretmeni Adaylarında Dilsel Yetkinliğin Çeşitli Degişkenlere Bağlı İncelenmesi
ERPA Uluslararası Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 28 - 01 Temmuz 2018, ss.272, (Özet Bildiri)
4. Yabancı Dil Öğretmeni Adaylarında Eğitim Tercihi Motivasyonu
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.530-534, (Özet Bildiri)
5. Yabancı Dil Öğretmeni Adaylarında Dil Öğretme Öz Yeterliği
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.525-529, (Özet Bildiri)
8. Yabancı Dil Öğretmeni Yeterliklerinde Güncel Yönelimler
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.16, (Özet Bildiri)
9. Dil Öğretme Öz Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.498, (Özet Bildiri)
10. Eğitim Tercihi Motivasyon Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
IV. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2017, ss.29, (Özet Bildiri)
11. Almanca Öğretmenliği Programının Yabancı Dil Öğretmen Yetkinliği Açısından İncelenmesi
Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.145, (Özet Bildiri)
12. Yükseköğretim Eğitiminde Yeterlilikleri Modelleme Çalışmalarına İlişkin Bir İnceleme
Uluslararası Katılımlı Yüksek Öğretimde Eğitim ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, ss.18, (Özet Bildiri)
13. Avrupa Yabancı Dil Öğretmen Çerçevesinin Yetkinlikler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Katılımlı Yüksek Öğretimde Eğitim ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
14. Almanca Öğretmenliği Program Yeterliliklerine İlişkin Karşılaştırmalı Bir Çalışma
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.281, (Özet Bildiri)
15. Okul Uygulaması Dersi Kapsamında Almanca Öğretmeni Adaylarının Mesleğe ve Okula İlişkin Düşüncelerinin İncelenmesi
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.280, (Özet Bildiri)
19. Yabancılara Türkçe Öğretimi Ders Kitaplarında Yöntem Kullanımı
I. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, ss.125, (Özet Bildiri)
20. Öğretmen Adaylarının Öğretmeye İlişkin Görüşlerinin Öğrenen Özerkliği Bağlamında İncelenmesi
9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, ss.180, (Özet Bildiri)
21. Bologna Süreci nin Yabancı Dil Eğitimine Yansıması
EYFOR-V 2014: 5. Uluslararası Sempozyum, Konya, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, ss.18, (Özet Bildiri)
22. Özerk Öğrenme Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
I. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.718-719, (Özet Bildiri)
23. Yabancı Dil Öğretiminde Beden Dili Kullanımı
I.Uluslararası Yabancı Dil Hazırlık Eğitimi ve Uygulamaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
1. Digitales Lernen: Potenziale und Herausforderungen
International Research in Education Sciences VII, Murat Demirekin, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.163-176, 2023
5. Dünya Tarihinde Unutulmuş Kültürler Insanlığın Kayıplara Karışmış 25 Patikası
Runik Kitap, İstanbul, 2022
6. Using Travel Writing as an Authentic Text in EFL Classes
Writing While Traveling Around, Köseman, Zennure, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.1-9, 2022
9. Yabancı Dil Öğretmeni Yeterlilik Çerçevelerine Göre Dil Öğretiminde Planlama Yetrerlilikleri
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar VI, Kıranlı Güngör, Semra, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.197-209, 2021