Desteklenen Projeler
-
2015 - Devam Ediyor İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ'NDE YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİ OLMAK: ETNOGRAFİK BİR ARAŞTIRMA
-
2022 - 2023 Sınav Başarısında Sosyal Medya Kullanım Süresi Ders Çalışma Süresi ve Sınav Kaygısı Bir Durumsal Aracılık Modeli
-
2021 - 2023 Türk Üniversite Öğrencilerinin COVID-19 Komplo Teorilerine Olan İnançları: COVID-19 Korkusu ve Politik Eğilimin Rolü
-
2021 - 2022 Üniversiteye Giriş Sınavı Şampiyonları
-
2019 - 2021 The European Social and Transversal Competence Passport for Youth with Disabilities – A Tool for Validation of Non-formal and Informal Acquired Competences (EUCOMPASS
-
2017 - 2020 Anne Babaların Çocuklarını Yetiştirmede Kullandıkları Ödül ve Ceza Yöntemlerine Yönelik Bir Anne Baba Eğitim Programının Hazırlanması, Pilot Uygulaması ve Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ATLİ A. (Yürütücü), KARADAŞ C., ŞAD S. N., ÇİTİL AKYOL C., DEMİRCİ E., ÖZER N.
-
2014 - 2016 Lise Öğrencilerinin Gelişimsel ve Travmatik Sorunlarını Çözmeye Yönelik Dinamik Yönelimli Kısa Yoğun Acil Psikolojik Danışma Uygulaması
-
2014 - 2016 ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN EVLİLİĞE İLİŞKİN TUTUMLARININ YORDAYICISI OLARAK EŞ SEÇME STRATEJİLERİ VE CİNSİYET ROL ALGILARI
-
2014 - 2015 Yetiştirme yurtlarında kalan lise öğrencilerinin mesleki değerlerinin incelenmesi