Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Tüketicilerin Dijital Etkileyicileri Takip Etme Motivasyonları Üzerine Bir Araştırma

9.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022

Gelişmeleri Kaçırma Korkusunun (FoMO) Marka Kavramı Bağlamında İncelenmesi

18. International Communication in the Millennium Symposium, Türkiye, 26 Ekim 2021, ss.574-587

Kurumsal Sosyal Sorumluk İletişimi İçeriğinde Kültürel Boyutlar

2. Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Kasım 2020

“Tüketicilerin Reklamlara İlişkin Algıları: Instagram Örneği”

1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, cilt.2, ss.1-1653

Türkiye’xxde Küresel Markaların Reklam Dili

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018

USE EMOJI IN SOCIAL MEDIA COMMUNICATION OF GENERATION Z

3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGING WORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017, ss.13

SMARTPHONE ADDICTION IN TERMS OF THE ELEMENTS OF LONELINESS AND SHYNESS OF UNIVERSITY YOUTH

2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.153

SOCIAL MEDIA AND CORPORATE COMMUNICATION

The 2nd International Conference on the Changing World and Social Research (ICWSR' 2016), Barcelona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, ss.120-121

Socila Media and Corporate Communication

2nd Interantional Conference on the Changing World and Social Sciences, Barselona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016

Effect of Word of Mouth Communication on Consumers Hospital Selection

14 th International Symposium Communication in the Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.175-193

Kitap & Kitap Bölümleri

Pandemi Döneminde Telesağlık: Özel Sağlık Grupları Üzerine Bir Analiz

PANDEMİ DÖNEMİNDE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, BAHAR ÖZTÜRK-MEVLÜT AKYOL, Editör, NOBEL, Ankara, ss.55-71, 2021

Dijital Hizmetler ve Tüketici Davranışları

Pazarlama İletişimi ve Finansal Hizmetlerde Dijitalleşme, İbrahim ALKARA, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.145-165, 2020

Diyalojik İletişim Yaklaşımı

Halkla İlişkilerde Teori ve Yaklaşımlar, M. Umut Tuncer, Editör, Literatürk, Konya, ss.179-199, 2019

İkna ve Propaganda

İletişim ve Propaganda, Mustafa Karaca, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.45-71, 2018

Kamuoyu Araştırmaları

Siyasette Halkla İlişkiler, Mehmet FİDAN, Editör, Literatürk, Konya, ss.297-328, 2016

Metrikler

Yayın

23

H-İndeks (WoS)

1