Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. Tüketicilerin Dijital Etkileyicileri Takip Etme Motivasyonları Üzerine Bir Araştırma

9.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

2. Gelişmeleri Kaçırma Korkusunun (FoMO) Marka Kavramı Bağlamında İncelenmesi

18. International Communication in the Millennium Symposium, Türkiye, 26 Ekim 2021, ss.574-587, (Tam Metin Bildiri)

3. Kurumsal Sosyal Sorumluk İletişimi İçeriğinde Kültürel Boyutlar

2. Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

4. “Tüketicilerin Reklamlara İlişkin Algıları: Instagram Örneği”

1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, cilt.2, ss.1-1653, (Tam Metin Bildiri)

6. FİRMALARIN 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNDE YAYINLADIKLARI REKLAMLARININ PAZARLAMA İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA İÇERİK ANALİZİ

I. ATLAS DERGİSİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

7. Türkiye’xxde Küresel Markaların Reklam Dili

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

9. USE EMOJI IN SOCIAL MEDIA COMMUNICATION OF GENERATION Z

3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGING WORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017, ss.13, (Özet Bildiri)

10. SMARTPHONE ADDICTION IN TERMS OF THE ELEMENTS OF LONELINESS AND SHYNESS OF UNIVERSITY YOUTH

2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.153, (Özet Bildiri)

11. SOCIAL MEDIA AND CORPORATE COMMUNICATION

The 2nd International Conference on the Changing World and Social Research (ICWSR' 2016), Barcelona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, ss.120-121, (Özet Bildiri)

12. Socila Media and Corporate Communication

2nd Interantional Conference on the Changing World and Social Sciences, Barselona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

13. Effect of Word of Mouth Communication on Consumers Hospital Selection

14 th International Symposium Communication in the Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.175-193, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. The Relationship Between Influencer Exposure and Conspicuous Consumption: The Mediating Role of Social Comparison and FoMo

Societal Approaches to AI, Psychology, and Digital Culture, AKMEŞE DEMİR ZUHAL, ERDEM SERHAT, Editör, IGI Global Scientific Publishing, Londrina, ss.241-270, 2025

2. Podcast Yayıncılığının Yükselişi ve Reklam Dünyasındaki Yeri

İLETİŞİM VE MEDYA ÇALIŞMALARI 2, ÇALIŞKAN SADIK, AYCAN ERSİN, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.141-176, 2024

3. Gerçek Dünyadan Çevrim İçi Dünyaya: Marka İletişiminde Sanal Etkileyiciler

Dijital Dönüşüm Sürecinde İletişim Çalışmaları, Yılmaz, Nurcan/Çepni Şener Betül, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Malatya, ss.71-96, 2023

4. Reklamda Kadın: Femvertising

İletişim Çalışmaları Perspektifinden Medya, Kültür ve Dijitalleşme, Çepni Şener Betül, Editör, Eğitim Yayınevi, Malatya, ss.173-186, 2023

5. Metaverse ve Yapay Zeka: Pazarlama ve Reklamın Dijital Evrimi

Medya ve Habercilik Alanında Yapay Zekanın Yükselişi, Ateşgöz, Kenan, Editör, Eğitim Yayınevi, Malatya, ss.239-262, 2023

6. Pandemi Döneminde Telesağlık: Özel Sağlık Grupları Üzerine Bir Analiz

PANDEMİ DÖNEMİNDE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, BAHAR ÖZTÜRK-MEVLÜT AKYOL, Editör, NOBEL, Ankara, ss.55-71, 2021

7. Dijital Hizmetler ve Tüketici Davranışları

Pazarlama İletişimi ve Finansal Hizmetlerde Dijitalleşme, İbrahim ALKARA, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.145-165, 2020

8. Diyalojik İletişim Yaklaşımı

Halkla İlişkilerde Teori ve Yaklaşımlar, M. Umut Tuncer, Editör, Literatürk, Konya, ss.179-199, 2019

9. İkna ve Propaganda

İletişim ve Propaganda, Mustafa Karaca, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.45-71, 2018

10. Kamuoyu Araştırmaları

Siyasette Halkla İlişkiler, Mehmet FİDAN, Editör, Literatürk, Konya, ss.297-328, 2016
Metrikler

Yayın

32

Yayın (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

37

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

120

Açık Erişim

1