Makaleler
9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (2)
1. Sosyal Medya Tükenmişliği ile Bilinçli Farkındalık (Mindfulness) Başa Çıkma Becerileri Arasındaki İlişki
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1148-1176, 2025 (TRDizin)
9. Üniversite gençlerinin yalnızlık ve utangaçlık unsurları açısından akıllı telefon bağımlılığı
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.3, sa.1, ss.85-100, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
4. “Tüketicilerin Reklamlara İlişkin Algıları: Instagram Örneği”
1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, cilt.2, ss.1-1653, (Tam Metin Bildiri)
5. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İLGİLERİ DOĞRULTUSUNDA INSTAGRAM KULLANIM MOTİVASYONLARI: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ ÖRNEĞİ’
I. ATLAS DERGİSİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
7. Türkiye’xxde Küresel Markaların Reklam Dili
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
8. ”DAS LIED DER DEUTSCHEN” VE ”HORST-WESSEL-LIED” PROPAGANDA MARŞLARI ÜZERİNDEN NAZİZM İDEOLOJİSİNİN İNŞASI
2. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
13. Effect of Word of Mouth Communication on Consumers Hospital Selection
14 th International Symposium Communication in the Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.175-193, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
2. Podcast Yayıncılığının Yükselişi ve Reklam Dünyasındaki Yeri
İLETİŞİM VE MEDYA ÇALIŞMALARI 2, ÇALIŞKAN SADIK, AYCAN ERSİN, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.141-176, 2024
3. Gerçek Dünyadan Çevrim İçi Dünyaya: Marka İletişiminde Sanal Etkileyiciler
Dijital Dönüşüm Sürecinde İletişim Çalışmaları, Yılmaz, Nurcan/Çepni Şener Betül, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Malatya, ss.71-96, 2023
4. Reklamda Kadın: Femvertising
İletişim Çalışmaları Perspektifinden Medya, Kültür ve Dijitalleşme, Çepni Şener Betül, Editör, Eğitim Yayınevi, Malatya, ss.173-186, 2023
5. Metaverse ve Yapay Zeka: Pazarlama ve Reklamın Dijital Evrimi
Medya ve Habercilik Alanında Yapay Zekanın Yükselişi, Ateşgöz, Kenan, Editör, Eğitim Yayınevi, Malatya, ss.239-262, 2023
6. Pandemi Döneminde Telesağlık: Özel Sağlık Grupları Üzerine Bir Analiz
PANDEMİ DÖNEMİNDE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, BAHAR ÖZTÜRK-MEVLÜT AKYOL, Editör, NOBEL, Ankara, ss.55-71, 2021
7. Dijital Hizmetler ve Tüketici Davranışları
Pazarlama İletişimi ve Finansal Hizmetlerde Dijitalleşme, İbrahim ALKARA, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.145-165, 2020
9. İkna ve Propaganda
İletişim ve Propaganda, Mustafa Karaca, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.45-71, 2018
10. Kamuoyu Araştırmaları
Siyasette Halkla İlişkiler, Mehmet FİDAN, Editör, Literatürk, Konya, ss.297-328, 2016