Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
“Horst-Wessel” Propaganda Marşı Üzerinden Nazizm İdeolojisinin İnşası
Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim ve Kuram Dergisi
, sa.46, ss.90-111, 2018 (Hakemli Dergi)
Üniversite gençlerinin yalnızlık ve utangaçlık unsurları açısından akıllı telefon bağımlılığı
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.3, sa.1, ss.85-100, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
“Tüketicilerin Reklamlara İlişkin Algıları: Instagram Örneği”
1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, cilt.2, ss.1-1653
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İLGİLERİ DOĞRULTUSUNDA INSTAGRAM KULLANIM MOTİVASYONLARI: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ ÖRNEĞİ’
I. ATLAS DERGİSİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018
Türkiye’xxde Küresel Markaların Reklam Dili
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018
”DAS LIED DER DEUTSCHEN” VE ”HORST-WESSEL-LIED” PROPAGANDA MARŞLARI ÜZERİNDEN NAZİZM İDEOLOJİSİNİN İNŞASI
2. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu, 19 - 21 Nisan 2018
Effect of Word of Mouth Communication on Consumers Hospital Selection
14 th International Symposium Communication in the Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.175-193
Kitap & Kitap Bölümleri
Pandemi Döneminde Telesağlık: Özel Sağlık Grupları Üzerine Bir Analiz
PANDEMİ DÖNEMİNDE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, BAHAR ÖZTÜRK-MEVLÜT AKYOL, Editör, NOBEL, Ankara, ss.55-71, 2021
Dijital Hizmetler ve Tüketici Davranışları
Pazarlama İletişimi ve Finansal Hizmetlerde Dijitalleşme, İbrahim ALKARA, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.145-165, 2020
İkna ve Propaganda
İletişim ve Propaganda, Mustafa Karaca, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.45-71, 2018
Kamuoyu Araştırmaları
Siyasette Halkla İlişkiler, Mehmet FİDAN, Editör, Literatürk, Konya, ss.297-328, 2016