Dr. Öğr. Üyesi YÜKSEL ÇIRAK


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık


WoS Araştırma Alanları: Psikoloji Klinik, Psikoloji Sosyal, Psikoloji Eğitim


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal Psikoloji, Gelişim Psikolojisi, Klinik Psikolojisi

Metrikler

Yayın

14

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Proje

1

Tez Danışmanlığı

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1995 - 2000

1995 - 2000

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

1989 - 1994

1989 - 1994

Yüksek Lisans

Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler, Türkiye

1979 - 1987

1979 - 1987

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2000

2000

Doktora

Grup rehberliğinin disiplin cezası almış lise öğrencilerinin uyum düzeylerine etkisi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri

1994

1994

Yüksek Lisans

Öğrenci uyumunun öğretmen algılamaları ve test değerlendirmesi bakımından incelenmesi

Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal Psikoloji

Gelişim Psikolojisi

Klinik Psikolojisi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2000 - Devam Ediyor

2000 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

1991 - 2000

1991 - 2000

Araştırma Görevlisi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Yönetimsel Görevler

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2000 - 2001

2000 - 2001

Enstitü Müdür Yardımcısı

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

PSİKOLOJİ TARİHİ

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

SOSYAL PSİKOLOJİ

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

Eğitim Psikolojisi

SOSYAL PSİKOLOJİ

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

PSİKOLOJİ TARİHİ

PSİKOLOJİK TESTLER

Eğitim Psikolojisi

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

PSİKOLOJİK TESTLER

PSİKOLOJİ TARİHİ

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

SOSYAL PSİKOLOJİ

Eğitim Psikolojisi

PSİKOLOJİ TARİHİ

Eğitim Psikolojisi

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

PSİKOLOJİK TESTLER

SOSYAL PSİKOLOJİ

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

Eğitim Psikolojisi

Psikolojik Testler

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

SOSYAL PSİKOLOJİ

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

Sosyal Psikoloji

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

PSİKOLOJİ TARİHİ

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

SOSYAL PSİKOLOJİ

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

PSİKOLOJİK TESTLER

Rehberlik

PSİKOLOJİ TARİHİ

Eğitim Psikolojisi

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

PSİKOLOJİK TESTLER

PSİKOLOJİ TARİHİ

SOSYAL PSİKOLOJİ

Eğitim Psikolojisi

Rehberlik

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

Eğitim Psikolojisi

Bireyi Tanıma

Rehberlik

PSİKOLOJİK TESTLER

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

PSİKOLOJİ TARİHİ

SOSYAL PSİKOLOJİ

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

PSİKOLOJİ TARİHİ

SOSYAL PSİKOLOJİ

PSİKOLOJİK TESTLER

Eğitim Psikolojisi

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

Bireyi Tanıma

Rehberlik

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

Rehberlik

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

Eğitim Psikolojisi

Bireyi Tanıma

SOSYAL PSİKOLOJİ

PSİKOLOJİK TESTLER

PSİKOLOJİ TARİHİ

Rehberlik

SOSYAL PSİKOLOJİ

Eğitim Psikolojisi

PSİKOLOJİK TESTLER

PSİKOLOJİ TARİHİ

Bireyi Tanıma

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

SOSYAL PSİKOLOJİ

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

Rehberlik

Bireyi Tanıma

Eğitim Psikolojisi

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

Bireyi Tanıma

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

Rehberlik

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

Eğitim Psikolojisi

SOSYAL PSİKOLOJİ

SOSYAL PSİKOLOJİ

Eğitim Psikolojisi

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

Rehberlik

Bireyi Tanıma

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

SOSYAL PSİKOLOJİ

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

Rehberlik

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

Bireyi Tanıma

Eğitim Psikolojisi

Rehberlik

SOSYAL PSİKOLOJİ

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

Eğitim Psikolojisi

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

Bireyi Tanıma

Bireyi Tanıma

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

SOSYAL PSİKOLOJİ

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

Rehberlik

Eğitim Psikolojisi

Rehberlik

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

Eğitim Psikolojisi

SOSYAL PSİKOLOJİ

Bireyi Tanıma

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

Eğitim Psikolojisi

Bireyi Tanıma

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

SOSYAL PSİKOLOJİ

Rehberlik

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

SOSYAL PSİKOLOJİ

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

Eğitim Psikolojisi

Bireyi Tanıma

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

Rehberlik

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

Rehberlik

SOSYAL PSİKOLOJİ

Eğitim Psikolojisi

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

Bireyi Tanıma

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

Rehberlik

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

Bireyi Tanıma

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

SOSYAL PSİKOLOJİ

Eğitim Psikolojisi

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

Eğitim Psikolojisi

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

Rehberlik

SOSYAL PSİKOLOJİ

Bireyi Tanıma

Eğitim Psikolojisi

Rehberlik

Bireyi Tanıma

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

Mesleki Rehberlik

SOSYAL PSİKOLOJİ

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

Rehberlik

Eğitim Psikolojisi

SOSYAL PSİKOLOJİ

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

Bireyi Tanıma

Mesleki Rehberlik

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

Bireyi Tanıma

Mesleki Rehberlik

Eğitim Psikolojisi

Rehberlik

Rehberlik

Bireyi Tanıma

Mesleki Rehberlik

Eğitim Psikolojisi

Mesleki Rehberlik

Eğitim Psikolojisi

REHBERLİK

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

Kişiliğin Gelişimi ve Uyumu

Kişiliğin Gelişimi ve Uyumu

Lisans Yandal

Lisans Yandal

Öğrenmenin Biyolojik Temelleri

Öğrenmenin Biyolojik Temelleri

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (5)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2016

2016

1. Lise öğrencilerinin yaşadıkları gelişimsel sorunlar

YILDIRIM T., Kaya M., ATLİ A., ÇIRAK Y., ŞAD S. N., ATİK S.

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1723-1724, (Özet Bildiri)

2016

2016

2. Lise Öğrencilerinin Yaşadıkları Gelişimsel Sorunlar

YILDIRIM T., KAYA M., ATLİ A., ÇIRAK Y., ŞAD S. N., ATİK S.

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1719-1720, (Özet Bildiri)

2016

2016

3. Lise öğrencilerinin yaşadıkları gelişimsel sorunlar

YILDIRIM T., Kaya M., ATLİ A., ÇIRAK Y., ŞAD S. N., ATİK S.

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1723-1724, (Özet Bildiri)

2016

2016

4. Lise Öğrencilerinin Yaşadıkları Gelişimsel Sorunlar

YILDIRIM T., KAYA M., ATLİ A., ÇIRAK Y., ŞAD S. N., ATİK S.

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1719-1720, (Özet Bildiri)

2016

2016

5. Lise öğrencilerinin yaşadıkları gelişimsel sorunlar

YILDIRIM T., Kaya M., ATLİ A., ÇIRAK Y., ŞAD S. N., ATİK S.

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1723-1724, (Özet Bildiri)

2016

2016

6. Lise öğrencilerinin yaşadıkları gelişimsel sorunlar

YILDIRIM T., Kaya M., ATLİ A., ÇIRAK Y., ŞAD S. N., ATİK S.

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1723-1724, (Özet Bildiri)

2015

2015

7. Lise Öğrencilerinin Yaşadıkları Gelişimsel Ve Travmatik Sorunlar

YILDIRIM T., ŞAD S. N., ÇIRAK Y., ATLİ A., KAYA M., çitil c.

EJER CONGRESS 2015, Ankara, Türkiye, 8 Haziran - 10 Nisan 2015, ss.214-215, (Özet Bildiri)

Desteklenen Projeler



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1