-
2000 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
1991 - 2000 Araştırma Görevlisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2012 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2000 - 2001 Enstitü Müdür Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
Lisans
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
PSİKOLOJİ TARİHİ
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
SOSYAL PSİKOLOJİ
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
Eğitim Psikolojisi
SOSYAL PSİKOLOJİ
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
PSİKOLOJİ TARİHİ
PSİKOLOJİK TESTLER
Eğitim Psikolojisi
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
PSİKOLOJİK TESTLER
PSİKOLOJİ TARİHİ
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
SOSYAL PSİKOLOJİ
Eğitim Psikolojisi
PSİKOLOJİ TARİHİ
Eğitim Psikolojisi
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
PSİKOLOJİK TESTLER
SOSYAL PSİKOLOJİ
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
Eğitim Psikolojisi
Psikolojik Testler
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
SOSYAL PSİKOLOJİ
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
Sosyal Psikoloji
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
PSİKOLOJİ TARİHİ
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
SOSYAL PSİKOLOJİ
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
PSİKOLOJİK TESTLER
Rehberlik
PSİKOLOJİ TARİHİ
Eğitim Psikolojisi
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
PSİKOLOJİK TESTLER
PSİKOLOJİ TARİHİ
SOSYAL PSİKOLOJİ
Eğitim Psikolojisi
Rehberlik
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
Eğitim Psikolojisi
Bireyi Tanıma
Rehberlik
PSİKOLOJİK TESTLER
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
PSİKOLOJİ TARİHİ
SOSYAL PSİKOLOJİ
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
PSİKOLOJİ TARİHİ
SOSYAL PSİKOLOJİ
PSİKOLOJİK TESTLER
Eğitim Psikolojisi
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
Bireyi Tanıma
Rehberlik
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
Rehberlik
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
Eğitim Psikolojisi
Bireyi Tanıma
SOSYAL PSİKOLOJİ
PSİKOLOJİK TESTLER
PSİKOLOJİ TARİHİ
Rehberlik
SOSYAL PSİKOLOJİ
Eğitim Psikolojisi
PSİKOLOJİK TESTLER
PSİKOLOJİ TARİHİ
Bireyi Tanıma
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
SOSYAL PSİKOLOJİ
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
Rehberlik
Bireyi Tanıma
Eğitim Psikolojisi
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
Bireyi Tanıma
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
Rehberlik
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
Eğitim Psikolojisi
SOSYAL PSİKOLOJİ
SOSYAL PSİKOLOJİ
Eğitim Psikolojisi
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
Rehberlik
Bireyi Tanıma
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
SOSYAL PSİKOLOJİ
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
Rehberlik
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
Bireyi Tanıma
Eğitim Psikolojisi
Rehberlik
SOSYAL PSİKOLOJİ
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
Eğitim Psikolojisi
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
Bireyi Tanıma
Bireyi Tanıma
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
SOSYAL PSİKOLOJİ
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
Rehberlik
Eğitim Psikolojisi
Rehberlik
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
Eğitim Psikolojisi
SOSYAL PSİKOLOJİ
Bireyi Tanıma
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
Eğitim Psikolojisi
Bireyi Tanıma
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
SOSYAL PSİKOLOJİ
Rehberlik
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
SOSYAL PSİKOLOJİ
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
Eğitim Psikolojisi
Bireyi Tanıma
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
Rehberlik
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
Rehberlik
SOSYAL PSİKOLOJİ
Eğitim Psikolojisi
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
Bireyi Tanıma
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
Rehberlik
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
Bireyi Tanıma
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
SOSYAL PSİKOLOJİ
Eğitim Psikolojisi
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
Eğitim Psikolojisi
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
Rehberlik
SOSYAL PSİKOLOJİ
Bireyi Tanıma
Eğitim Psikolojisi
Rehberlik
Bireyi Tanıma
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
Mesleki Rehberlik
SOSYAL PSİKOLOJİ
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
Rehberlik
Eğitim Psikolojisi
SOSYAL PSİKOLOJİ
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ
Bireyi Tanıma
Mesleki Rehberlik
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
Bireyi Tanıma
Mesleki Rehberlik
Eğitim Psikolojisi
Rehberlik
Rehberlik
Bireyi Tanıma
Mesleki Rehberlik
Eğitim Psikolojisi
Mesleki Rehberlik
Eğitim Psikolojisi
REHBERLİK
-
Lisans Çift Anadal
Kişiliğin Gelişimi ve Uyumu
Kişiliğin Gelişimi ve Uyumu
-
Lisans Yandal
Öğrenmenin Biyolojik Temelleri
Öğrenmenin Biyolojik Temelleri
-
Siber mağduriyet, akran zorbalığı, karanlık üçlü, riskli davranışlar ve prososyal davranışların siber zorba olan/olmayan ergenleri doğru sınıflandırma düzeyi
Çırak Y. (Danışman)
R.GÖKTÜRK(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Ortaokul öğrencilerinin akademik azimleri ile benlik saygısı ve denetim odağı arasındaki ilişkinin incelenmesi
Çırak Y. (Danışman)
B.ACAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Lise öğrencilerinin arkadaşlık ilişkilerinin benlik saygısı ve bazı değişkenler açısından incelenmesi
Çırak Y. (Danışman)
M.BOYRAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
12-14 yaşlarında bulunan boşanmış ve boşanmamış aile çocuklarının yalnızlık suçluluk ve utanç düzeylerinin incelenmesi
Çırak Y. (Danışman)
S.AYDOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tip 1 diyabet tanısı almış ve almamış ergenlerin depresyon, anksiyete ve umutsuzluk düzeylerinin incelenmesi
Çırak Y. (Danışman)
S.ÜÇER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Üniversite öğrencilerinin kişisel ve sosyal uyum düzeylerinin fonksiyonel olmayan tutumlar ve çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Çırak Y. (Danışman)
M.ÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Anne babası boşanmış çocukların gözünden yaşadığı güçlükler: Fenomenolojik bir çalışma
E.DEMİRCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Üniversite öğrencilerinde iyilik hali ile özgecilik arasındaki ilişkinin incelenmesi
F.KASAPOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Öğrencilerin öğrenim gördükleri üniversiteye ait olma gereksinimlerinin incelenmesi
Çırak Y. (Danışman)
Ö.KARAMAN(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Okul psikolojik danışmanlarının ve öğretim elemanlarının mesleğe ilişkin bazı konulardaki algılarının incelenmesi
Z.GÜNGÖR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Lise öğrencilerinin depresyon düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi
Çırak Y. (Danışman)
E.ERGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003