Eğitim Bilgileri
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorDoktora
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık (Dr), Türkiye
2004 - 2007
2004 - 2007Yüksek Lisans
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Anabilim Dalı, Türkiye
1997 - 2002
1997 - 2002Lisans
Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Yüksek Lisans
Propaganda aracı olarak sinema: 1990 sonrası Amerikan filmlerinde propagandanın kullanımı üzerine bir çalışma
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Anabilim Dalı
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2016
20161. 2 INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGING WORLD AND SOCIAL RESEARCH nd ICWSR 2016 Tüketicilerin Online Alışveriş Davranışında Algıladıkları Güvene Yönelik Bir İnceleme
KARAÇOR S., KESKİN YILMAZ Y., YILMAZ M. B.
ICWSR 2016, Barcelona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, cilt.1, ss.983-996, (Tam Metin Bildiri)
2016
20162. Comparıson Of The Polıtıcal Partıes Televısıon Commercıals Content Analysıs On General Parlıamentary Electıon Of June 7th And November Fırst 2015
KARAÇOR S., KESKİN YILMAZ Y., YILMAZ M. B.
The 2nd International Conference on the Changing World and Social Research (ICWSR’2016), 14 - 16 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
20153. THE ROLE OF OPINION LEADERS WITHIN THE CONTEXT OF PURCHASING HERBAL PRODUCTS FOR HEALTH
GÜLERARSLAN A., YILMAZ M. B., KESKİN YILMAZ Y.
Proceedings of 2nd Business Management Conference, Madrid, İspanya, 6 Ekim - 09 Kasım 2015, cilt.1, ss.57-70, (Tam Metin Bildiri)