Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
EXPERIENCES OF POSTGRADUATE STUDENTS WHO STUDIED PHENOMENOLOGY WITH CREATIVE DRAMA
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.8, sa.23, ss.2680-2715, 2023 (Hakemli Dergi)
Turkish Teachers' Experiences on the Distance Education Process and Technological Education Tools
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, cilt.11, sa.4, ss.226-237, 2023 (Hakemli Dergi)
Teacher Perspectives on Implementing Speaking Acquisitions in the Secondary School Turkish Curriculum
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.15, sa.4, ss.839-851, 2023 (Hakemli Dergi)
Levels of Readability of the Texts in the 7th Grade Turkish Textbook
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.10, sa.4, ss.0-1038, 2023 (Hakemli Dergi)
A MAGICAL TECHNIQUE WITHIN THE SCOPE OF “LANGUAGE AND HARMONY” FOR THOSE WHO TEACH TURKISH TO SYRIANS: PROCESSIVE DRAMA
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.8, sa.23, ss.2803-2822, 2023 (Hakemli Dergi)
The Effect of Body Language-Centered Drama Activities on Students Speaking Skills in Secondary School Turkish Teaching
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.10, sa.3, ss.762-784, 2023 (Hakemli Dergi)
Creative Drama on Teacher Candidates’ Speech Anxiety
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.10, sa.1, ss.171-180, 2023 (Hakemli Dergi)
Çevrim İçi Olarak Yürütülen Yabancılara Türkçe Öğretimi Eğitici Sertifikası Programına Yönelik Ders Veren Eğiticilerin Görüşleri
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.3, ss.1276-1291, 2022 (Hakemli Dergi)
Investigation of Turkish Teachers’ Reading Habits and Attitudes towards Learning
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.13, sa.5, ss.1445-1463, 2021 (Hakemli Dergi)
Birsen Ekim Özen’in Çelebi Zinciri Adlı Eserinin Değerler Eğitimi ve Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Temalara Uygunluk Açısından İncelenmesi / A Review on Çelebi Zinciri by Birsen Ekim Özen for Values Education and its Compliance with Themes in Turkish Course Books
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.775-798, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Deneyim İçinde Deneyim: Ağız Temelli Drama Etkinlikleri ile Öğrencilerin Konuşma Becerilerinin Geliştirilmesi
5. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Bayburt, Türkiye, 19 Ekim 2023, ss.109
Türkçe Öğretmenliği Programında Okuyan Yabancı Öğrencilerin Programa İlişkin Deneyimleri: Bir Anlatı Araştırması
5. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 19 Ekim 2023, ss.184
Eğitim Fakültelerindeki Zorunlu ve Seçmeli Meslek Bilgisi Derslerinin Ortak Verilmesi Üzerine Bir Değerlendirme
BÜYÜK ZAFERİN 100. YILI ANISINA 4. ULUSLARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2022, ss.42
Öğretmen Adaylarının Eğitim Sistemindeki Sorunlara İlişkin Bakış Açılarını Yaratıcı Drama ile Anlamak
BÜYÜK ZAFERİN 100. YILI ANISINA 4. ULUSLARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2022, ss.469
İsmaı̇l Gaspıralı ve Cedı̇dçı̇lı̇k Harekât’nın Kırım, Kafkasya ve Türkı̇stan Coğrafyasındakı̇ Mı̇llı̇ Şuurlanma ve Eğı̇tı̇m Dünyasına Yansımaları
ASOS YAYINLARI, Ankara, Türkiye, 02 Haziran 2022, ss.1151-10157
Öğretmen Adaylarına 21. Yüzyıl Becerilerinin Yaratıcı Drama İle Kazandırılması
The 7th INCSOS International Congress of Social Sciences, Baku, Azerbaycan, 02 Haziran 2022, ss.67
Barış Manço Şarkılarında Söz Varlığı
XIII. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Rize, Türkiye, 14 Ekim 2021
Okuma Tiyatrosu Tekniğinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Becerilerine Etkisi
ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 10 Nisan 2021, ss.96
Türkçe Öğretmenli̇ği̇ 3. Sinif Öğrenci̇leri̇ni̇n Yazma Eği̇ti̇mi̇ne Yöneli̇k Görüşleri̇ (İnönü Üni̇versi̇tesi̇ Örneği̇)
ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 22 Şubat 2020
Drama Yöntemiyle Türkçe Öğretimi
Asoscongres 5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 27 Ekim 2018, ss.53
Tam Okuma Modelinin Yazma Eğitimine ( Yazı Çölleşmesine) Etkisi
Asoscongres 4. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 03 Mayıs 2018
Kitap & Kitap Bölümleri
Veri Toplama Aracı Olarak Yaratıcı Dramayı Kullanmak: Fenodrama
Nitel Araştırma Süreci ve Uygulamaları, Bektaş Oktay, Şahin Tuğrul Gökmen, Editör, Asos Yayınevi, Elazığ, ss.248-291, 2023
Gömülü Teori
Nitel Araştırma Süreci ve Uygulamaları, Bektaş Oktay, Şahin Tuğrul Gökmen, Editör, Asos Yayınevi, Elazığ, ss.107-125, 2023
Doküman
Nitel Araştırma Süreci ve Uygulamaları, Bektaş Oktay, Şahin Tuğrul Gökmen, Editör, Asos Yayınevi, Elazığ, ss.235-246, 2023
21. Yüzyıl Eğitiminde Değerler
21. Yüzyılda Öğretmen Becerileri, Hasan AYDEMİR, Fatih Mehmet CİĞERCİ, Yalçın KARALI, Editör, NOBEL, Ankara, ss.291-303, 2022
Mehmet Kaplan ve Eğitim
Bilim Dünyasında Eğitim-I, Erol KOÇOĞLU, Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.301-318, 2022
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE OKUMA TİYATROSU TEKNİĞİNİN KULLANILASI
TÜRKÇE EĞİTİMİNDE YENİ YÖNELİMLER, iLHAN ERDEM - SEDAT EROL, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.135-148, 2021
SORULARLA TÜRKÇE EĞİTİMİNDE DRAMA
SORULARLA TÜRKÇE EĞİTİMİ, ÖMER TUĞRUL KARA, Editör, ASOS YAYINLARI, Ankara, ss.367-390, 2021
DEYİMLER KONUŞUYOR
ASOS YAYINLARI, Ankara, 2018