Makaleler
36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (2)
Scopus (15)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (10)
3. Perception of Ecological Literacy in Education: A Scale Development Study
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.3, sa.11, ss.3-9, 2023 (Hakemli Dergi)
6. A Study on Museums Conducted with Middle School Students: “My Museum”
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.13, sa.3, ss.634-648, 2021 (Hakemli Dergi)
8. Pre-service teachers’ reflections of their concerns about social, environmental and global problems via drawing cartoons
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.12, sa.2, ss.618-638, 2020 (Hakemli Dergi)
9. Sosyal Bilgiler Dersinde Müze Eğitimi Uygulamalarının Öğrenciler Üzerindeki Etkisi
Milli Eğitim
, cilt.49, sa.227, ss.245-270, 2020 (Scopus)
10. The Meaning of War and Peace for the Migrant Syrian Students at Tertiary Level in Turkey: An Art-Based Study
International Online Journal of Education and Teaching
, cilt.7, sa.3, ss.992-1008, 2020 (Hakemli Dergi)
11. Reflections of Political Education on Primary Education Classes
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.12, sa.2, ss.324-340, 2020 (Hakemli Dergi)
12. Availability of virtual museum applications in courses based on the views of classroom teachers
Cypriot Journal of Educational Sciences
, cilt.15, sa.2, ss.194-207, 2020 (Scopus)
13. Active citizenship from the perspective of pre-service social studies teachers
İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.19, sa.2, ss.565-579, 2020 (Scopus)
16. Türkiye’de, Sosyal Bilgiler Eğitimine İlişkin Alan Eğitimcilerinin Sorunsal Tespitleri
Manas Journal of Social Studies
, cilt.8, ss.27-38, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Sınıf ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Vatandaşlık Algıları, Politik Katılımları ve Politik İlgileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.163-175, 2018 (Hakemli Dergi)
21. Sensitivity of the secondary school students toward global problems
Journal of Human Sciences
, cilt.14, sa.1, ss.409-426, 2017 (Hakemli Dergi)
23. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Küresel Vatandaşlık Eğitimine Yönelik Algıları
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, cilt.24, sa.7, ss.30-49, 2016 (Hakemli Dergi)
24. Öğretmen Adaylarının Empatik Eğilimlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
The Journal of International Social Research
, cilt.8, sa.40, ss.564-571, 2015 (Hakemli Dergi)
25. Tarih ve sosyal bilgiler öğretmen adaylarının tarih öğretiminde müzenin önemi hakkındaki tecrübe ve düşünceleri
TURKISH STUDIES
, cilt.10, sa.11, ss.1637-1650, 2015 (SSCI)
26. Öğretmen adaylarının empatik eğilimlerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.8, sa.40, ss.564-571, 2015 (Hakemli Dergi)
27. Topluma hizmet uygulamaları dersinin toplumsal bilinç kazandırmadaki etkisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.27, ss.393-410, 2014 (SCI-Expanded)
28. Türk eğitim tarihinde sekülerizm
TURKISH STUDIES
, cilt.9, sa.5, ss.1447-1457, 2014 (SSCI)
29. Atatürk Dönemi Fransa Türkiye Eğitim İlişkileri
Turkish Studies
, cilt.8, sa.10, ss.387-393, 2013 (Hakemli Dergi)
30. Atatürk dönemi Türkiye-Fransa eğitim ilişkileri
TURKISH STUDIES
, cilt.8, sa.10, ss.387-393, 2013 (SSCI)
33. Üniversitede Demokratik Bir Değer Olarak Hoşgörü
Journal of Social Studies Education Research
, cilt.3, sa.2, ss.86-104, 2012 (Scopus)
34. Sosyal bilgiler dersinde müze ile eğitimin öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi: Samsun ili örneği
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.13, sa.1, ss.81-103, 2012 (Hakemli Dergi)
35. Tolerance as a democratic value in higher education
Journal of Social Studies Education Research
, cilt.3, sa.2, ss.86-104, 2012 (Scopus)
36. Sosyal Bilgiler Dersinde Müze ile Eğitimin Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: Samsun İli Örneği
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi
, cilt.13, sa.1, ss.81-103, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
32
1. Social Studies Teacher Candidates' Use of Technology and Digital Citizenship Practices
International Conference on Research in Education and Social Science, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri)
2. Digital Literacy Perspective: Reflections on Education
International Conference on Research in Education and Social Science, İstanbul, Türkiye, 10 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri)
5. Sınıf Öğretmenlerinin Gözüyle Sanal Müze Uygulamalarının Derslerde Kullanılabilirliği
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
6. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sosyal Medya Duyarlılıkları Ve Deneyimleri
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
7. Ortaokul Öğrencileri ile Müzelere Yönelik Bir Çalışma: Benim Müzem
V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
8. Sosyo-Ekonomik Düzeyi Düşük Ortaokullarda Sosyal Bilgiler Öğretiminde Görsel Materyallerin Kullanımı
V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
9. Sınıf Öğretmeni Adaylarının, Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Eğitimi Alanı Akademisyenlerinin Tartışmalı Konuların Öğretimi ile İlgili Deneyimleri
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
10. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Geleceğin Üniversitelerine Yönelik Beklentileri
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
11. Özel Öğretim Yöntemleri Dersinde Mikro-Öğretim Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
12. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerine Göre Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
14. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretimsel Muhalefet Davranışları ve Nedenleri
Uluslararası Multidisipliner Akademik Çalışmalar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, ss.815-825, (Tam Metin Bildiri)
17. Öğretim Elemanlarına Göre Öğretmen Yetiştirme Sorunları ve Çözüm Önerileri: Bir Odak Grup Çalışması
Uluslararası Multidisipliner Akademik Çalışmalar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, ss.827-839, (Tam Metin Bildiri)
20. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Uluslararası Multidisipliner Akademik Çalışmalar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, ss.803-814, (Tam Metin Bildiri)
21. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Etkin Vatandaşlık
7th International Social Studies Education Symposium, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
22. Öğretmen Adaylarının Küresel Konulara Karşı Gösterdikleri Duyarlılıklar ve Küresel Eğitim Algıları
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
23. Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Kavramına ve Eğitimine Yönelik Algıları
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
31. Üniversitede Demokratik Bir Değer Olarak Hoşgörü
Marmara Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 20 - 22 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
32. AB Eğitim Politikalarının Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
24
1. Antropoloji ve Sosyal Bilgiler Eğitimi
Modüler Bağlamda Sosyal Bilgiler - I
(Disiplin Temelli Bakış), KOÇOĞLU EROL, EGÜZ ŞULE, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.11-36, 2024
2. Felsefe ve Sosyal Bilgiler Eğitimi
Modüler Bağlamda Sosyal Bilgiler - I
(Disiplin Temelli Bakış), KOÇOĞLU EROL, EGÜZ ŞULE, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.509-524, 2024
3. İnsan ve Toplum Bilimlerine Katkı Sağlayan Bilim İnsanlarının Sosyal Bilgiler Eğitiminde Değerlendirilmesi
Modüler Bağlamda Sosyal Bilgiler - II
(İnsan ve Toplum Bilimleri Temelli Bakış), KOÇOĞLU EROL, EGÜZ ŞULE, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.347-372, 2024
4. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Doğa Bilimlerine İlişkin Kavramlar Bilgisi
Modüler Bağlamda Sosyal Bilgiler - III
(Doğa Bilimleri Temelli Bakış), KOÇOĞLU EROL, EGÜZ ŞULE, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-19, 2024
5. Sanat (Kültür) ve Sosyal Bilgiler Eğitimi
Modüler Bağlamda Sosyal Bilgiler - I
(Disiplin Temelli Bakış), KOÇOĞLU EROL, EGÜZ ŞULE, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.85-102, 2024
6. Endüstri 4.0 Bağlamında Dijitalleşmenin Sosyal Bilgiler Eğitimine Türkiye'deki Yansımaları
Modüler Bağlamda Sosyal Bilgiler - IV
(Dijitalleşme Temelli Bakış), KOÇOĞLU EROL, EGÜZ ŞULE, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.83-98, 2024
7. İnsan ve Toplum Bilimleri Bağlamında İdeal Medya Kuramlarının Sosyal Bilgiler Eğitimine Yansımaları
Modüler Bağlamda Sosyal Bilgiler - II
(İnsan ve Toplum Bilimleri Temelli Bakış), KOÇOĞLU EROL, EGÜZ ŞULE, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.435-450, 2024
8. Sosyal Bilgilerde Dijitalleşme ve Teknoloji Temelli Kavramlar
Modüler Bağlamda Sosyal Bilgiler - IV
(Dijitalleşme Temelli Bakış), KOÇOĞLU EROL, EGÜZ ŞULE, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-26, 2024
9. Türkiye Yüzyılı Maarif Eğitim Modelinin Sosyal Bilgiler Programı Bağlamında Değerlendirilmesi
MODÜLER BAĞLAMDA SOSYAL BİLGİLER
(Pedagoji Temelli Bakış), KOÇOĞLU EROL, EGÜZ ŞULE, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.309-326, 2024
10. Medya Okuryazarlığı ve Sosyal Bilgiler Eğitimi
Modüler Bağlamda Sosyal Bilgiler - I
(Disiplin Temelli Bakış), KOÇOĞLU EROL, EGÜZ ŞULE, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.461-488, 2024
11. Sosyal Bilgilerde Pedagoji Eğitimine İlişkin Kavramlar Bilgisi
MODÜLER BAĞLAMDA SOSYAL BİLGİLER
(Pedagoji Temelli Bakış), KOÇOĞLU EROL, EGÜZ ŞULE, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-16, 2024
12. Eğitimde Ders Materyallerinin Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi
Eğitimde Palyatif Uygulamalar, Erol KOÇOĞLU -Şule EGÜZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.335-353, 2023
13. Eğitimde Palyatif Uygulamalara İlişkin Temel Kavramlar
Eğitimde Palyatif Uygulamalar, Erol KOÇOĞLU -Şule EGÜZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-12, 2023
14. Ivan Illich ve Eğitim
Bilim Dünyasında Eğitim III, Erol KOÇOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.165-179, 2022
15. Jean Paul Sartre ve Eğitim
Bilim Dünyasında Eğitim III, Erol KOÇOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.401-412, 2022
16. EĞİTİMDE ÇOKKÜLTÜRLÜ OKURYAZARLIK
EĞİTİMDE OKURYAZARLIK BECERİLERİ - III, KOÇOĞLU EROL, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.137-156, 2021
17. EĞİTİMDE DİJİTAL OKURYAZARLIK
EĞİTİMDE OKURYAZARLIK BECERİLERİ - I, KOÇOĞLU EROL, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.199-218, 2021
18. SOSYAL BİLİMLERDE UZAKTAN EĞİTİMİN, ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ ROLLERİ AÇISINDAN ANALİZİ
Sosyal Bilimlere Uzaktan Eğitimde Bakış , Erol Koçoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.315-338, 2020
19. DÜNYADA MODERN EĞİTİM SİSTEMLERİNİN DOĞUŞU VE GELİŞİMİ
EĞİTİM TARİHİ, Prof. Dr. Mehmet Köçer, Doç. Dr. Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, ss.275-312, 2020
20. SOSYAL BİLİMLERDE UZAKTAN EĞİTİMİN, DİJİTAL KAYNAKLAR AÇISINDAN ANALİZİ
SOSYAL BİLİMLERE UZAKTAN EĞİTİMDE BAKIŞ, Doç. Dr. Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, ss.179-212, 2020
22. MEDYA OKURYAZARLIĞI VE EĞİTİMİNDE KULLANILAN TEKNOLOJİK ARAÇ-GEREÇ VE MATERYALLER
MEDYA OKURYAZARLIĞI VE EĞİTİMİ, Doç. Dr. Erol Koçoğlu, Doç. Dr. Özkan Akman, Editör, Pegem Akademi, ss.81-107, 2019
23. VATANDAŞLIK EĞİTİMİNDE ÖĞRETMEN ROLÜ VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME
KURAMSAL TEMELLER VE GÜNCEL TARTIŞMALAR IŞIĞINDA 21. YÜZYILDA VATANDAŞLIK VE VATANDAŞLIK EĞİTİMİ, Prof. Dr. Cemil Öztürk, Dr. Zafer İbrahimoğlu, Dr. Gülten Yıldırım, Editör, Pegem Akademi, ss.383-405, 2019
Metrikler
Yayın (WoS)
10
Yayın (Scopus)
15
Atıf (WoS)
1
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
1
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
3
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
17
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
2
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
93
Proje
2