-
2007 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi
-
2002 - 2007 Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi
-
1997 - 2002 Yrd. Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi
-
1994 - 1997 Araştırma Görevlisi Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi
-
1989 - 1994 Araştırma Görevlisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi
-
2006 - 2009 BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
İnönü Üniversitesi, Bilimsel Araştırma Projeleri Sosyal Bilimler Alanı
-
2008 - 2008 Yönetim Kurulu Üyesi
İnönü Üniversitesi, Ted Malatya Koleji
-
2001 - 2008 Yönetim Kurulu Üyesi
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2000 - 2008 Bölüm Başkanı
İnönü Üniversitesi, Rektörlük, Türk Dili Bölümü
-
2002 - 2007 Yönetim Kurulu Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
1997 - 1998 Bölüm Başkanı
İnönü Üniversitesi, Türkçe Eğitimi Bölümü
-
Doktora
Uzmanlık Alan Dersi
Tez Yönetimi
Hikâye ve Roman Tahlilleri
Türkçe Öğretiminde Tiyatro ve Drama
-
Yüksek Lisans
TEYL002-2022 Tez Yönetimi
-
Lisans
Yeni Türk Edebiyatı
Yeni Türk Edebiyatı 2
Yeni Türk Edebiyatı I
TURO472- 2010 A SEÇMELİ II: ÇAĞDAŞ TÜRK EDEBİYATI
TÜRÖZ 451- 2008 TİYATRO VE DRAMA UYGULAMALARI
TURO482- 2010 A- SEÇMELİ III: TÜRK EDEBİYATINDA HİKÂYE VE ROMAN
TÜRÖ454 MB ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI (B GRUBU)
TRÖZ 206- 2018 YENİ TÜRK EDEBİYATI 2
TÜRÖZ 257-2007 YENİ TÜRK EDEBİYATI 1
TÖE 475 SEÇMELİ II: ÇAĞDAŞ TÜRK EDEBİYATI
TÖE 482 SEÇMELİ III: TÜRK EDEBİYATINDA HİKÂYE VE ROMAN
TÖE 275 SEÇMELİ I: ÇAĞDAŞ TÜRK EDEBİYATI METİN İNCELEMELERİ
TÖE 258 YENİ TÜRK EDEBİYATI II
TÖE 257 YENİ TÜRK EDEBİYATI I
TÜRÖ454 MB ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI (F GRUBU)
TÖE 451 TİYATRO VE DRAMA UYGULAMALARI
TÖE 616 SEMİNER (D)
TÖE 482 SEÇMELİ III: TÜRK EDEBİYATINDA HİKÂYE VE ROMAN
TÖE 275 SEÇMELİ I: ÇAĞDAŞ TÜRK EDEBİYATI METİN İNCELEMELERİ
TÖE 475 SEÇMELİ II: ÇAĞDAŞ TÜRK EDEBİYATI
TÖE 257 YENİ TÜRK EDEBİYATI I
Seçmeli III: Türk Edebiyatında Hikâye ve Roman
TÖE 258 YENİ TÜRK EDEBİYATI II
Tiyatro ve Drama Uygulamaları
-
Lisans Çift Anadal
YTE 532.2. ŞİİR İNCELEME YÖNTEMLERİ II
YTE 532.1. ŞİİR İNCELEME YÖNTEMLERİ I
YTE 532.2. ŞİİR İNCELEME YÖNTEMLERİ II
-
Lisans Yandal
TÖE 3713016822012 TEZ YÖNETİMİ (D)
TÖE 3713016162005 SEMİNER (D)
TDE 681 TEZ DANIŞMANLIĞI (D)
TÖE 3713016812012 TEZ YÖNETİMİ (D)
TÖE 3713016172005 SEMİNER (D)
TÖE 3713016102005 HİKÂYE VE ROMAN TAHLİLLERİ (D)
TDE 3713016832005 UZMANLIK ALAN DERSİ (D)
TÖE 603 TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE TİYATRO VE DRAMA (D)
TÖE 3713016842005 UZMANLIK ALAN DERSİ (D)
TÖE 683 UZMANLIK ALAN DERSİ (D)
TÖE 617 SEMİNER (D)
TÖE 684 TEZ DANIŞMANLIĞI (D)
TÖE 682 UZMANLIK ALAN DERSİ (D)
TÖE 603 TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE TİYATRO VE DRAMA (D)
TÖE 610 HİKÂYE VE ROMAN TAHLİLLERİ (D)
TÖE 684 TEZ DANIŞMANLIĞI (D)
TÖE 610 HİKÂYE VE ROMAN TAHLİLLERİ (D)
TÖE 603 TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE TİYATRO VE DRAMA (D)
TÖE 682 UZMANLIK ALAN DERSİ (D)
TDE 641.1 EDEBİYAT VE POSTMODERNİZM I
-
Ortaokul öğrencilerinin okuma ve yazma tutumları arasındaki ilişki
Taş S. (Danışman)
A.ADIGÜZEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Ters yüz sınıf modelinin öğrencilerin Türkçe dersindeki akademik başarı ve özyeterlik algılarına etkisi
Taş S. (Danışman)
A.KANAT(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Yaratıcı drama yöntemiyle yapılandırılmış Türkçe derslerinin özel yetenekli öğrencilerin yaratıcı düşünme ve problem çözme becerisine etkisi
Taş S. (Danışman)
B.OĞUZ(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Soru sorma eğitiminin 7. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine, üst bilişlerine ve akademik öz güvenlerine etkisi
Taş S. (Danışman)
B.ÇELİKKIRAN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Dinleme üstbiliş strateji eğitiminin yabancı dil olarak Türkçe öğrenenlerin dinleme becerisine etkisi
Taş S. (Danışman)
A.YILDIRIM(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Nazlı Eray. İnsan.Eser
Taş S. (Danışman)
E.POLAT(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Dil Bilgisi Konularını Sezdirerek Öğretmede Metin Temelli Dijital Öykünün Etkisi
Taş S. (Danışman)
D.EROĞLU(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Dijital Hikâyelerin Yaratıcı Yazma Becerisine Etkisi
E.AYDIN(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Kelime ve Dil Bilgisi Düzeyinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinde Yazma Becerisi ile İlişkisi
A.BAŞKAN(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Aşk-ı Memnu Roman Kişilerinde Beden- Ruh İlişkisi ‘Anasır-ı Erbaa’dan Ahlat-ı Erbaa’ya Kretschmer, Sheldon ve Corman’dan Freud’a’
F.ATLI(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Cemal Süreya’nın Şiir Estetiğinde Poetik Sadakat: Poetika ve Şiir Arasındaki Mütekabiliyet
M.KARADENİZ(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Murathan Mungan’ın Çador Adlı Eserinin Çözümleyici Yazın Eleştirisi
G.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Devlet Tiyatrolarında Sahnelenen Yerli Çocuk Oyunları Üzerine Bir İnceleme (2007- 2008/ 2008- 2009)
E.AYCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Turgut Özakman’ın Çocuk Tiyatrosuna Katkısı
H.KARMIŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Cahit Uçuk’un Çocuk Romanları Üzerine Bir Değerlendirme
A.KILIÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Oğuz Tansel’in Masal Kitaplarının Eğitim Değeri ve Türkçeye Katkısı
Ö.GÜNALTILI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim 6, 7, 8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Türkçe ve Hikâye Öğretimi
E.LÜLE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005