Biyografi
Dr. Pelin Ertekin, Lisans Eğitimini 2010 yılında Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği Programında ve Yüksek Lisans eğitimini 2012 yılında aynı üniversitenin Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalında birincilik derecesi ile tamamlamıştır. 2017 yılında ise İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Doktora Programı’nda “Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin Uzamsal Akıl Yürütme Becerilerinin Astronomi Konularına Yönelik Kavramsal Anlayışları ve Akademik Başarıları ile İlişkisinin İncelenmesi” konulu tezi ile doktora derecesini almıştır. Dr. Ertekin, 2013-2018 yılları arasında Fen Bilgisi Öğretmenliği Anabilim Dalı’nda araştırma görevlisi olarak çalışmıştır. Daha sonra 2018 yılında Özel Eğitim Bölümünde doktor öğretim üyesi olarak göreve başlamıştır ve Özel Yetenekliler Eğitimi Anabilim Dalı’nın kurulması için çalışmaları devam etmektedir. Dr. Ertekin, doktora eğitimi süresince TÜBİTAK’ın Bilim İnsanı Destekleme Daire Başkanlığı tarafından yürütülen “2211- Yurt İçi Lisansüstü Burs Programı”ndan yararlanmıştır. 2010-2018 yılları arasında “sorgulamaya dayalı bilim eğitimi, üstün yetenekli öğrencilerin bilim insanı ve liderlik algısı, bilimsel yaratıcılık, STEAM kariyer ilgisi, fen öğrenme ortamı, üstün yetenekli öğrencilere yönelik materyal ve etkinlik geliştirme, astronomi eğitimi, üç boyutlu akıl yürütme, çevre eğitimi ve BİLSEM öğretmenlerinin eğitimi” konularında çalışmalar gerçekleştirmiştir. Dr. Ertekin, İnönü Üniversitesi ve Hacettepe Üniversitesi işbirliği ile 01-03 Kasım 2018 tarihleri arasında İnönü Üniversitesinde düzenlenecek olan “International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’18)” isimli uluslararası katılımlı kongrenin başkanlığını yürütmektedir.
Eğitim Bilgileri
2012 - 2018
2012 - 2018Doktora
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi/ Fen Bilgisi Eğitimi, Türkiye
2010 - 2012
2010 - 2012Yüksek Lisans
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim/ Fen Bilgisi Eğitimi, Türkiye
2006 - 2010
2006 - 2010Lisans
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim/ Fen Bilgisi Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Doktora
ÜSTÜN YETENEKLİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN UZAMSAL AKIL YÜRÜTME BECERİLERİNİN ASTRONOMİ KONULARINA YÖNELİK KAVRAMSAL ANLAYIŞLARI VE AKADEMİK BAŞARILARI İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi/ Fen Bilgisi Eğitimi
2012
2012Yüksek Lisans
Sürdürülebilir Kaynak Kullanımına Yönelik Çevre Eğitimi Uygulamalarının İlköğretim Öğrencilerinin Karbon Ayak İzi Konusunda Bilinçlenmeleri Üzerine Etkisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2018
2018Excellence beyond Borders: Breaking Down Barriers in Gifted Education
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Radboud University
2013
2013Aksaray Astronomi Eğitimi Bilim Okulu (TÜBİTAK Destekli Proje)
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Aksaray Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2009
2009Ihlara Vadisi (Aksaray) ve Çevresinde Doğa Eğitim (TÜBİTAK Destekli Proje)
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Aksaray Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2008
2008Tomorrow’s Education Today
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Hogeschool van Arnhem en Nijmegen- PABO
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
Fen Bilgisi Öğretmenliği
Özel Eğitim
Üstün Zekalılar Öğretmenliği
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
2013 - 2018
2013 - 2018Araştırma Görevlisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorFarabi Programı Kurum Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
Verdiği Dersler
Lisans
Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması I
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Özel Eğitimde Fen ve Sosyal Bilgiler Öğretimi
Özel Yeteneklilerde Tanılama Modelleri ve Testleri
Öğrenme Güçlüğü
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
Çocuk Gelişimi
Engellilere Yönelik Tutum Değiştirilmesi
Erken Müdahale Programları
Zihin Engellilerde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Seç VIII: Erken Müdahale Programları
Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması II
Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Zihin Engelliler Öğretmenliği)
Çocuk Gelişimi
Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek
Seç VI: Ergenlik ve Cinsel Eğitim
Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi (Zihin Engelliler Öğretmenliği)
Öğretmenlik Uygulaması II
Topluma Hizmet Uygulamaları
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması I
Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim
Topluma Hizmet Uygulamaları
Özel Eğitim
Fen Bilgisi Öğretimi (Zihin Engelliler Öğretmenliği)
Özel Eğitimde Fen ve Sosyal Bilgiler Öğretimi
Ergenlik ve Cinsel Eğitim (Özel Eğitim Öğretmenliği)
Özel Eğitimde Fen ve Sosyal Bilgiler Öğretimi
Öğretmenlik Uygulaması I (Zihin Engelliler Öğretmenliği)
Özel Eğitimde Fen ve Sosyal Bilgiler Öğretimi
Fen Bilgisi Öğretimi (Zihin Engelliler Öğretmenliği)
Erken Müdahale Programları (Özel Eğitim Öğretmenliği)
Öğretmenlik Uygulaması I
Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim
Özel Eğitim
Topluma Hizmet Uygulamaları (Özel Eğitim Öğretmenliği)
Öğretmenlik Uygulaması II (Zihin Engelliler Öğretmenliği)
Özel Eğitim
Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Zihin Engelliler Öğretmenliği)
Özel Öğretim Yöntemleri II
Öğretmenlik Uygulaması I (Zihin Engelliler Öğretmenliği)
Genel Fizik Laboratuvarı I
Özel Öğretim Yöntemleri II
Genel Fizik Laboratuvarı I
Öğretmenlik Uygulaması II (Zihin Engelliler Öğretmenliği)
Genel Fizik Laboratuvarı II
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II
Genel Biyoloji Laboratuvarı II
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları I
Genel Fizik Laboratuvarı II
Öğretmenlik Uygulaması I (Zihin Engelliler Öğretmenliği)
Genel Biyoloji Laboratuvarı I
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II
Genel Biyoloji Laboratuvarı I
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları I
Genel Biyoloji Laboratuvarı II
Genel Fizik Laboratuvarı II
Genel Fizik Laboratuvarı I
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları I
Genel Fizik Laboratuvarı II
Genel Biyoloji Laboratuvarı II
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları I
Genel Biyoloji Laboratuvarı I
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II
Genel Fizik Laboratuvarı I
Genel Fizik Laboratuvarı II
Genel Biyoloji Laboratuvarı II
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II
Genel Kimya Laboratuvarı II
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II
Genel Fizik Laboratuvarı I
Genel Fizik Laboratuvarı II
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları I
Genel Biyoloji Laboratuvarı II
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I
Genel Biyoloji Laboratuvarı I
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II
Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II
Genel Fizik Laboratuvarı II
Genel Kimya Laboratuvarı II
Genel Biyoloji Laboratuvarı II
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II
Makaleler
2025
20251. Investigating the relationship among gifted students’ spatial reasoning skills, their conceptual understanding of astronomy and academic achievement
ertekin p., Köksal M. S.
International Journal of Assessment Tools in Education
, cilt.12, sa.2, ss.430-456, 2025 (ESCI, TRDizin)
2022
20222. A Study on Scale Adaptation to Determine Classroom Learning Environment Perceptions
AKKAYA G., ERTEKİN P., KÖKSAL M. S.
Education Quarterly Reviews , cilt.5, sa.3, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20223. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Konu Odaklı Dünya Görüşlerinin Belirlenmesine Yönelik Ölçme Aracı Geliştirme
ERTEKİN P., AKKAYA G., KÖKSAL M. S.
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.37, ss.328-344, 2022 (Scopus, TRDizin)
2021
20214. A Visual Examination of the Literature for Twice-exceptional Individuals: A Bibliometric Study
AKKAYA G., ERTEKİN P.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.0, sa.52, ss.492-517, 2021 (ESCI, TRDizin)
2018
20185. Aday Özel Eğitim Öğretmenlerinin, IQ, Zekâ, Yetenek, Özel Yetenek, Üstünlük, Zekâ Kuramları ve Zekâ Testlerine İlişkin Bilgilerinin İncelenmesi
Özer M., AKKAYA G., ERTEKİN P., KÖKSAL M. S.
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.19, sa.3, ss.700-713, 2018 (TRDizin)
2017
20176. Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmede Zihinsel Risk Alma Davranışlarının Cinsiyet ve Sınıf Düzeyi Açısından İncelenmesi
AKDAĞ E., KÖKSAL M. S., ERTEKİN P.
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.16-25, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
20167. An instrument development study for determining prospective science teachers science specific epistemological beliefs
KÖKSAL M. S., ERTEKİN P.
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching , cilt.17, sa.1, 2016 (Scopus)
2016
20168. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimlerine İlişkin Başarılarının Olası Bilimsel Epistemolojik Yordayıcılarının İncelenmesi
AŞUT N., ÖZBAY H. E., AKKAYA G., ERTEKİN P.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.157-168, 2016 (TRDizin)
2016
20169. Investigating Gifted Middle School Students Images about Scientists A Cultural Similarity Perspective
BAYRİ N., KÖKSAL M. S., ERTEKİN P.
Scince Education International , cilt.27, sa.1, ss.136-150, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
201410. Investigation of Scientific Creativity of Eighth Grade Gifted Students
CEVHER A. H., ERTEKİN P., KÖKSAL M. S.
International Journal of Innovation, Creativity and Change
, cilt.1, sa.4, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201411. How Differences among Data Collectors are Reflected in the Reliability and Validity of Data Collected by Likert-Type Scales?
Koksal M. S., ERTEKİN P., ÇOLAKOĞLU Ö. M.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.14, sa.6, ss.2206-2212, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Kaynaştırma Eğitimi ve Bütünleştirilmiş Eğitime İlişkin Literatürün Görselleştirilmiş Bibliyometrik Analizi
CİNAL C., AKKAYA G., ERTEKİN P., TANRIVERDİ A.
33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2019
20192. Investigation of twice-exceptional concept in a visual way: A bibliometric study
ERTEKİN P., AKKAYA G.
International Congress on Gifted and Education, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
20193. Investigation of Twice-Exceptional Concept in a Visual Way: A Bibliometric Study
ERTEKİN P., AKKAYA G.
International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE'19), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2018
20184. Draw a gifted student!: Pre-service teachers’ images of gifted students.
ERTEKİN P., AKKAYA G., KÖKSAL M. S.
International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’18), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.225-228, (Özet Bildiri)
2018
20185. Draw A Gifted Student!: Pre-service Teachers’ Images of Gifted Students
ERTEKİN P., AKKAYA G., KÖKSAL M. S.
International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’18), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.12-24, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Özel Yetenekliler ve Zekâ İle İlgili Kavramlara İlişkin Görüşleri
Özer M., AKKAYA G., ERTEKİN P., KÖKSAL M. S.
International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’18), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, ss.225-228, (Özet Bildiri)
2018
20187. An examination of pre-service special education teachers’ opinions on science and art centers
AKKAYA G., ERTEKİN P.
International Congresses on Education (ERPA 2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
2018
20188. Pre-service special education teachers’ metaphorical perceptions of gifted students, science and art center and teachers
ERTEKİN P., AKKAYA G.
International Congresses on Education (ERPA 2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
2018
20189. Investigating Pre-Service Teachers’ Self-Efficacy Related to Project-Based Learning Practices
MUTLU F., ERTEKİN P.
ERPA International Congresses on Education 2018 İstanbul / Turkey, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.197, (Özet Bildiri)
2018
201810. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖGRENCİLERİN FEN, MATEMATİK, TEKNOLOJİ VE MÜHENDİSLİK (FeTeMM) ALANLARINA YÖNELİK KARİYER İLGİLERİ
ERTEKİN P., AKKAYA G.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCINECE,TECHNOLOGY, ENGINEERING, MATHEMATICS(STEM) AND EUCATIONAL SCIENCES (STEMES2018), Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖGRENCİLERİN FEN, MATEMATİK, TEKNOLOJİ VE MÜHENDİSLİK (FeTeMM) ALANLARINA YÖNELİK TUTUMLARI
AKKAYA G., ERTEKİN P.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCINECE,TECHNOLOGY, ENGINEERING, MATHEMATICS(STEM) AND EUCATIONAL SCIENCES (STEMES2018), Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201812. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Liderliğe İlişkin İmgelerinin İncelenmesi
ERTEKİN P., BALI O., DÖNMEZ B.
27th International Congress Educational Sciences (ICES2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201713. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRENME ORTAMINA YÖNELİK İMGELERİNİN İNCELENMESİ
Ertekin P., ALKAN İ.
3th INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVENCES IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.117, (Özet Bildiri)
2017
201714. ÜSTÜN YETENEKLİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FENE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
ALKAN İ., ERTEKİN P.
3rd International Conference on Advances in Education and Social Sciences (ADVED 2017), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201715. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRENMEORTAMINA YÖNELİK İMGELERİNİN İNCELENMESİ
ERTEKİN P., ALKAN İ.
3rd International Conference on Advances in Education and Social Sciences (ADVED 2017), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201716. ÜSTÜN YETENEKLİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FENE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
ALKAN İ., Ertekin P.
3th INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVENCES IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201717. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Temel Astronomi Konularına İlişkin Kavramsal Anlama Düzeylerinin Uzamsal Akıl Yürütme Becerileriyle İlişkisi
ERTEKİN P., KÖKSAL M. S.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201718. Üstün Yetenekli Öğrencilere Manyetizma Konusunun Öğretimi İçin Teknoloji Destekli Bir Materyalin Geliştirilmesi
KARAKAŞ S., ERTEKİN P., BAYRİ N.
International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS2017), 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. INVESTIGATING PRE-SERVICE SCIENCE STUDENTS' IMAGES TOWARDS SCIENCE LEARNING ENVIRONMET
ERTEKİN P., ALKAN İ.
3rd International Conference on Advances in Education and Social Science (ADVED), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201720. AN INVESTIGATION OF SECONDARY SCHOOL GIFTED STUDENTS' ATTITUDES TOWARDS SCIENCE
ALKAN İ., ERTEKİN P.
3rd International Conference on Advances in Education and Social Science (ADVED), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
2016
201621. Investigating Gifted Middle School Students Intellectual Risk Taking Behaviors in Learning Science across Gender and Grade
ERTEKİN P., GÜL E. M., KÖKSAL M. S.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON GENDER STUDIES, Krakow, Polonya, 24 - 25 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2014
201422. Lisansüstü Öğrencilerinin Astronomi ve Astroloji Kavramlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ERTEKİN P., OKULU H. Z.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi(UFBMEK–11), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201423. Effect of Case Teaching on Learning Genetic Engineering Subject Meaningfully
ERTEKİN P., GÜCCÜK A.
III. European Conference on Social and Behavioral Science, ROMA, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, (Özet Bildiri)
2012
201224. Küçük Adımlar Büyük Çözümler Karbon Ayak İzimi Hesaplıyorum Gezegenimizi Koruyorum
ERTEKİN P., ÖZDEMİR O.
Eğitimde İyi Örnekler Konferansı 2012, İstanbul, Türkiye, 31 Mart 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2015
20151. BİLİMİN DOĞASININ ÖĞRETİMİNDE KURAMDAN UYGULAMAYA YÖNELİK YAKLAŞIMLAR
BİLEN K., ELGİN M., ÜNAL ÇOBAN G., YÜRÜMEZOĞLU K., ÖZDEMİR O., KÖKSAL M. S., et al.
BİLİMİN DOĞASI GELİŞİMİ VE ÖĞRETİMİ, NİLGÜN YENİCE, Editör, ANI YAYINCILIK, ss.189-215, 2015
Desteklenen Projeler
2021 - 2022
2021 - 2022Kukla Kültürü Araştırma Çalışmalarına Yönelik "Kuklapella" Projesinin Uygulanması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Güdümlü
AÇIKGÖZ M. G. (Yürütücü), AÇIKGÖZ S., KURTULUŞ M., AYCAN E., ERTEKİN P.
2019 - 2020
2019 - 2020International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE 2019)
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
SEZER P. (Yürütücü), AKKAYA G., BALI O., AKKAYA A. E., KÖKSAL M. S.
2018 - 2019
2018 - 2019International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE 2018)
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
AKKAYA G. (Yürütücü), AKKAYA A. E., BALI O., KÖKSAL M. S., ERTEKİN P.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam Ediyorİnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörler Kurulu Üyesi
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorTürkiye Zeka Vakfı
Üye
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorEuropean Council for High Ability (ECHA)
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Nisan 2019
Nisan 2019Education and Science
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2019
Mart 2019Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2018
Nisan 2018Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2018
Mart 2018International Journal of Academic Research in Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2018
Mart 2018İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2017
Aralık 2017İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2017
Ekim 2017İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Bilimsel Danışmanlıklar
2016 - 2016
2016 - 2016Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
Milli Eğitim Bakanlığı
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
Ödüller
Temmuz 2012
Temmuz 2012Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Birinciliği
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
Haziran 2010
Haziran 2010Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği Bölümü Birinciliği
Muğla Üniversitesi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Mart 2019 - 01 Mart 2019
01 Mart 2019 - 01 Mart 2019Zekâ ve Eğitim Zirvesi
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Kasım 2018 - 01 Kasım 2018
01 Kasım 2018 - 01 Kasım 2018International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’18)
Oturum Başkanı
Malatya-Türkiye
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018VI. Zeka ve Yetenek Kongresi
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Kasım 2017 - 01 Kasım 2017
01 Kasım 2017 - 01 Kasım 2017V. Zeka ve Yetenek Kongresi
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Nisan 2016 - 01 Nisan 2016
01 Nisan 2016 - 01 Nisan 2016Antalya Manavgat 2. Koordinatör Eğitimi ve Program Geliştirme Çalıştayı
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Nisan 2010 - 01 Nisan 2010
01 Nisan 2010 - 01 Nisan 2010Eğitimde İyi Örnekler Konferansı 2010
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Nisan 2009 - 01 Nisan 2009
01 Nisan 2009 - 01 Nisan 2009Eğitimde İyi Örnekler Konferansı 2009
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
Burslar
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam Ediyor2211- Yurt İçi Lisansüstü Burs Programı
TÜBİTAK
Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam Ediyor